Manouel650
Μέλος
Στρωσίματος συνέχεια λοιπόν κάνοντας μια γενική επανάληψη στη γεωγραφία του νομού Αττικής...
Έχουν γίνει 700 περίπου χιλ. και στα 550 αλλάχθηκαν λάδια.
Στη τελευταία βόλτα ασχολήθηκα με τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς στις αναρτήσεις γιατί τις έβρισκα πολύ απότομες.
Τώρα όμως που την έβαλα και μέσα στην Αθήνα, παρατήρησα μια δυσκολία στην ευελιξία ενώ στην ευθεία είναι ντουβάρι.
Έτσι,σήμερα έκατσα και έκανα κάποιες παρατηρήσεις και μετρήσεις αντιπαραβάλοντάς την με την άλλη XRV που φοράει το μαμά μπροστινό.
-Υπάρχει διαφορά στην απόσταση offset από τις τιμονόπλακες καθότι αυτή της ΚΤΜ φέρνει τα καλάμια λίγο πιό μπροστά.
Κάπως έτσι δλδ.
-Επίσης τα ανάποδα της ΚΤΜ έχουν το νύχι, τη στήριξη δλδ του άξονα, πιό μπροστά με αποτέλεσμα μεγαλύτερο offset πηρουνιού με τις ανάλογες βέβαια επιπτώσεις στο ίχνος(trail).
-Τα προηγούμενα 2 έχουν σαν αποτέλεσμα πάνω από 1cm αύξηση στο μεταξόνιο της μοτό(ακριβέστερη μέτρηση θα γίνει αύριο).
-Εδώ θα πρέπει να προστεθεί και η διαφορά των 3 cm περισσότερο των καλαμιών της WP από τα μαμίσια, από τα οποία ήδη έχω "μαζέψει" 2 cm ανεβάζοντας τα καλάμια.
Παρόλα αυτά η απόσταση με πράσινο στη παρακάτω φωτό είναι 129cm έναντι 125 της original και η κίτρινη 113 έναντι 110 της original.
Τσοπερίζουμε δλδ, ολίγον τι.
Απότι φαίνεται δλδ μεταβλήθηκαν οι αποστάσεις offset άρα και η trail καθώς και το μεταξόνιο και το ύψος του μπροστινού.
Άψογα!
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να ανεβάσω λίγο ακόμα τις μπουκάλες αλλά δεν έχω περιθώριο πάνω από 1,5 cm το πολύ.
Επίσης ότι τα ελατήρια μπροστά είναι πολύ σκληρά. Αυτό θα το δω αύριο, μετρώντας το SAG.
Κάθε πρόταση και συμβουλή δεκτή...
Έχουν γίνει 700 περίπου χιλ. και στα 550 αλλάχθηκαν λάδια.
Στη τελευταία βόλτα ασχολήθηκα με τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς στις αναρτήσεις γιατί τις έβρισκα πολύ απότομες.
Τώρα όμως που την έβαλα και μέσα στην Αθήνα, παρατήρησα μια δυσκολία στην ευελιξία ενώ στην ευθεία είναι ντουβάρι.
Έτσι,σήμερα έκατσα και έκανα κάποιες παρατηρήσεις και μετρήσεις αντιπαραβάλοντάς την με την άλλη XRV που φοράει το μαμά μπροστινό.
-Υπάρχει διαφορά στην απόσταση offset από τις τιμονόπλακες καθότι αυτή της ΚΤΜ φέρνει τα καλάμια λίγο πιό μπροστά.
Κάπως έτσι δλδ.
-Επίσης τα ανάποδα της ΚΤΜ έχουν το νύχι, τη στήριξη δλδ του άξονα, πιό μπροστά με αποτέλεσμα μεγαλύτερο offset πηρουνιού με τις ανάλογες βέβαια επιπτώσεις στο ίχνος(trail).
-Τα προηγούμενα 2 έχουν σαν αποτέλεσμα πάνω από 1cm αύξηση στο μεταξόνιο της μοτό(ακριβέστερη μέτρηση θα γίνει αύριο).
-Εδώ θα πρέπει να προστεθεί και η διαφορά των 3 cm περισσότερο των καλαμιών της WP από τα μαμίσια, από τα οποία ήδη έχω "μαζέψει" 2 cm ανεβάζοντας τα καλάμια.
Παρόλα αυτά η απόσταση με πράσινο στη παρακάτω φωτό είναι 129cm έναντι 125 της original και η κίτρινη 113 έναντι 110 της original.
Τσοπερίζουμε δλδ, ολίγον τι.
Απότι φαίνεται δλδ μεταβλήθηκαν οι αποστάσεις offset άρα και η trail καθώς και το μεταξόνιο και το ύψος του μπροστινού.
Άψογα!
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να ανεβάσω λίγο ακόμα τις μπουκάλες αλλά δεν έχω περιθώριο πάνω από 1,5 cm το πολύ.
Επίσης ότι τα ελατήρια μπροστά είναι πολύ σκληρά. Αυτό θα το δω αύριο, μετρώντας το SAG.
Κάθε πρόταση και συμβουλή δεκτή...