ΗΛΙΑΣ
Μέλος
Δυστυχώς φίλε οι διαστάσεις είναι τέτοιες που δεν κυκλοφορούν εύκολα στο εμπόριο. Αν θέλεις δώσε μου λίγο χρόνο ακόμη για να το σιγουρέψω.
Ηλία ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού που πήγα μου είπε ότι οι διαστάσεις είναι μάλλον "κλειδωμένες".Δυστυχώς φίλε οι διαστάσεις είναι τέτοιες που δεν κυκλοφορούν εύκολα στο εμπόριο. Αν θέλεις δώσε μου λίγο χρόνο ακόμη για να το σιγουρέψω.
Φίλε Μανώλη έχω διαβάσει με ενδιαφέρον όλο το project και σου αξίζουν πολλά μπράβο για το μεράκι που διαθέτεις. Σε διαβάζω και στο Africa club αλλά δεν είμαι πλέον και τόσο φανατικός όπως χρόνια πριν. Anyway για τα ρουλεμάν του μοχλικού μην ψάχνεις έξω στο εμπόριο δεν θα τα βρεις γιατί η Honda τα δίνει φασόν μόνο γι αυτή. Σου μιλάω εκ πείρας γιατί άλλαξα τα δικά μου (XRV 750a) πριν 4 χρόνια μαζί και του ψαλιδιού και με τα τσιμουχάκια τους. Αφού ψάχτηκα πρώτα σε SKF, KOYO, κλπ κατέληξα στην μαμά Honda που μου ζήτησαν αν θυμάμαι καλά στα 300+ ευρώ. Λοιπόν βάζοντας τους κωδικούς (μαμά Honda από το parts list) στο -Thanks God internet- τα βρήκα στην Αμερική, γιατί εκεί βρήκα μεγάλη διαφορά τιμής σε σχέσει με Ευρώπη από 2 Honda dealer. Ο ένας δεν έστελνε Ελλάδα, με εξυπηρέτησε ο άλλος, διότι τα νούμερα αυτά τα φοράνε κι άλλα μηχανάκια όχι μόνο τα XRV (τα οποία και δεν έχουν εισαχθεί ποτέ εκεί) και μου τα έστειλε με 170 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Φυσικά το δολάριο τότε είχε διαφορά σε σχέσει με το ευρώ. Ψάχτο αν θέλεις.
Δίκιο έχεις και σίγουρα θα δουλεύει αλλά δε ξέρω πόσο λειτουργικό θα είναι σε μια μοτό καθημερινής χρήσης.η εισαγωγή ψηλά του τύπου, είναι όλα τα λεφτά
γιατί δεν το σκέφτεσαι
άσε που θα σε ρωτάνε όλοι (και οι κάτοχοι) τι είναι αυτό εκεί πάνω
Σαν 700 όμως και με αναβασμένη συμπίεση σίγουρα θα ζητήσει το κάτι παραπάνω.Απο την πρώτη μέρα που πήρα το μηχανάκι έχω φίλτρο twin air και εξάτμηση ixil. Έκανα κάποιες ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ και όλα καλά. Βέβαια τα καρμπυρατέρ δουλεύουν οριακά όμως χωρίς πρόβλημα. Αν ψαχτώ για περισότερο αέρα θα πάω για άλλα ζιγκλέρ πράγμα που δεν θέλω.