g1ann1s
Μέλος
Για να μην ανοίγω κ εγω ενα θέμα με τίτλο μετά το versys τι είπα να το γενικεύσω λιγο. Σιγουρα θα εχουν ειπωθεί και σε αλλα θέματα αντίστοιχες προτάσεις με αυτες που ζητάω να μου προσφέρετε απλόχερα, αλλά έχω μπει κ εγω σε μία θέση που δεν ξερω τι θελω απο τη ρημάδα τη ζωή αφου τελεια μηχανή δεν υπάρχει κτλ κτλ. Οπότε θα ρίξω τα δεδομένα ώστε οι έχοντες περισσότερες εμπειρίες απο εμένα πιθανώς να εχουν να προτείνουν κατι που εγω δεν εχω σκεφτεί.
Δεδομένο πρωτο : Εχω ενα Kawasaki versys mk3 2017 μοντέλο (το ωραιο)
Δεδομένο δεύτερο : ειμαι ικανοποιημένος απο τα γκάζια του και τα φρένα για την καθημερινότητα που εχω δεν ζητάω κατι παραπάνω απαραίτητα αλλα δυσκολεύομαι στο κατι λιγότερο. Ειδικα στο φρένο
Δεδομένο τρίτο : Δεν εχω εντυπωσιαστεί απο τις αναρτήσεις του χωρις να εχω επέμβει σε ρυθμίσεις αφου δεν εχω βρει άνθρωπο να θελει να ασχοληθεί μαζι μου σε αυτο γιατι ειναι κατι που δεν ξέρω να κανω μονος μου. Παρόλα αυτα δεν ειναι ασχημες. Ευχαριστιεμαι στρίψιμο για τις δυνατότητες μου. Σε λακούβες ανωμαλίες κτλ ομως πονάει η καρδια μου καθε φορα.
Δεδομένο τεταρτο: δεν μου εχει κατσει καλα η θέση οδήγησης απο την πρώτη μερα έως τωρα . Ενώ ειναι ογκώδες μηχανάκι και εγω μονο 1.80 νιωθω λιγο στριμωχτά τα ποδια και καπως η μηχανη να χάνεται απο κατω μου. Εχει επίσης μια κλίση προς τα εμπρός που με την σέλα που εχει δεν εχω βολευτεί χωρις να τσουλάω..
Δεδομένο πέμπτο: ωραίες οι 17αρες ζάντες για στρίψιμο αλλα χάνει πολλες δυνατότητες η μηχανη χωρις έστω μια 19αρα. Έχοντας ως δεδομένο τις δυνατότητες μου παντα θεωρω οτι δεν θα χάσω κατι σε στρίψιμο με μια 19αρα.
Το ερώτημα τωρα ειναι αφου δεν τα βρίσκουμε πολυ μηπως πρεπει να κοιτάξω καπου αλλου; Και ποιο θα ειναι αυτο το αλλου με δυνατότητες για λαιτ χωματακι φλαταδουρες κτλ;;
Οικονομικά θα ηθελα να ειναι κοντα στα 6500 ευρά. Να μην ειναι αρχαίο με ενα εκατομμύριο χλμ, να εχει abs που να βγαινει και ιδανικά tubeless ζάντες με ακτίνες. Η σκέτο ακτίνες .
Ή μηπως επειδη ειναι σκυλί μαυρο το βερσακι να ξεχάσω τις σκεψεις μου κ να μείνω στην ασφάλεια όσων εχω τωρα; Πείτε γνώμες και θα ρωτήσω και παρακάτω κ αλλα γιατι μάκρυνε το σεντόνι..
Δεδομένο πρωτο : Εχω ενα Kawasaki versys mk3 2017 μοντέλο (το ωραιο)
Δεδομένο δεύτερο : ειμαι ικανοποιημένος απο τα γκάζια του και τα φρένα για την καθημερινότητα που εχω δεν ζητάω κατι παραπάνω απαραίτητα αλλα δυσκολεύομαι στο κατι λιγότερο. Ειδικα στο φρένο
Δεδομένο τρίτο : Δεν εχω εντυπωσιαστεί απο τις αναρτήσεις του χωρις να εχω επέμβει σε ρυθμίσεις αφου δεν εχω βρει άνθρωπο να θελει να ασχοληθεί μαζι μου σε αυτο γιατι ειναι κατι που δεν ξέρω να κανω μονος μου. Παρόλα αυτα δεν ειναι ασχημες. Ευχαριστιεμαι στρίψιμο για τις δυνατότητες μου. Σε λακούβες ανωμαλίες κτλ ομως πονάει η καρδια μου καθε φορα.
Δεδομένο τεταρτο: δεν μου εχει κατσει καλα η θέση οδήγησης απο την πρώτη μερα έως τωρα . Ενώ ειναι ογκώδες μηχανάκι και εγω μονο 1.80 νιωθω λιγο στριμωχτά τα ποδια και καπως η μηχανη να χάνεται απο κατω μου. Εχει επίσης μια κλίση προς τα εμπρός που με την σέλα που εχει δεν εχω βολευτεί χωρις να τσουλάω..
Δεδομένο πέμπτο: ωραίες οι 17αρες ζάντες για στρίψιμο αλλα χάνει πολλες δυνατότητες η μηχανη χωρις έστω μια 19αρα. Έχοντας ως δεδομένο τις δυνατότητες μου παντα θεωρω οτι δεν θα χάσω κατι σε στρίψιμο με μια 19αρα.
Το ερώτημα τωρα ειναι αφου δεν τα βρίσκουμε πολυ μηπως πρεπει να κοιτάξω καπου αλλου; Και ποιο θα ειναι αυτο το αλλου με δυνατότητες για λαιτ χωματακι φλαταδουρες κτλ;;
Οικονομικά θα ηθελα να ειναι κοντα στα 6500 ευρά. Να μην ειναι αρχαίο με ενα εκατομμύριο χλμ, να εχει abs που να βγαινει και ιδανικά tubeless ζάντες με ακτίνες. Η σκέτο ακτίνες .
Ή μηπως επειδη ειναι σκυλί μαυρο το βερσακι να ξεχάσω τις σκεψεις μου κ να μείνω στην ασφάλεια όσων εχω τωρα; Πείτε γνώμες και θα ρωτήσω και παρακάτω κ αλλα γιατι μάκρυνε το σεντόνι..