"Αναζωογόνηση" Africa Twin XRV 650

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
παντα το χα απορια στα συγκεκριμενα.
υπαρχει καποιος λογος που επιλεχθηκε το "σφουγγαρι" σαν υλικο?

btw καλυτερα αυτα που εβαλες απο τα μαμα "σφουγγαρια"
Ειναι απο αυτες -που εγω συνηθιζω να λεω- τις ομορφες δηλαδη αλλα αχρηστες μαρκετινιστικες απατες!
Στην προκειμενη περιπτωση μια ακομα μικρη δηθεν "factory" πινελια :rolleyes: Και δεν στοιχιζει και τιποτα στην χοντα
 

Japos

Μέλος
Περιοχή
vyronas
Όνομα
giannis
Μοτό
xrv 650
Καλημέρα παίδες!
Εαν θελετε ακουστε με και προσεξτε ΠΟΛΥ καλα τι κανετε με τις ηλεκτρονικες γιατι την πατησα πολυ ασχημα..Τον Απριλιο αγορασα το πρωτο μου Africa ενα RD03 650 '88 με μοτερ απο RD04 750. Το μηχανακι καθοτανε εναν περιπου χρονο ακινητο με αποτελεσμα να σκιστουν οι μεμβρανες υποπιεσης οπότε απο τοτε που το πηρα εσκαγε σαν τρελο. Οι μεμβρανες αλλαχτηκαν απο την Wolf Racing στη Μεσογειων και τα παιδια με ενημερωσαν οτι τα σκασιματα μειωθηκαν αλλα θα συνεχισει να τα κανει λογο βλαβης της ηλεκτρονικης. Πηγα λοιπον και αγορασα την ηλεκτρονικη για το μοτερ μου (RD04 750) απο την Ignitech. Οταν με το καλό εφτασε στα χερια μου επιασα να την βαλω αλλα τα αποτελεσματα που πηρα ηταν οτι μολις γυριζα το κλειδι στη θεση on μου εκαιγε την ασφαλεια της μιζας. Το παιδεψα λιγο αλλα τιποτα, ψαχνοντας λοιπον κατεληξα οτι μαλλον κατι βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα......οταν πηγα το μηχανακι σε εναν ηλεκτρολογο (αυτοκινητου) φιλο του πατερα μου με ενημερωσε οτι δεν βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα βραχυκυκλωνει η ιδια η φυσα της Ignitech που ηρθε μαζι με την ηλεκτρονικη και καπακια μου καιει και την ηλεκτρονικη με την οποια δουλεβε τοσο καιρο. Πηρε λοιπον εναν κολητο του ηλεκτρολογο μοτο ο οποιος μας ενημερωσε οτι η πλεξουδα του 650 ΔΕΝ δουλεβει σωστα με την ηλεκτρονικη του 750 (το ενα μηχανακι εχει την γειωση στο πλαισιο και το αλλο στην καλωδιωση) και οτι η ιδια η πλεξουδα κατεστεφε ουσιαστικα την μαμα ηλεκτρωνηκη του 750. Η λυσεις που μου προτεινε
1η να αλλαξω τα πηνια του 750 με αυτα του 650 και να μπει ηλεκτρωνικη απο 650 ή
2η να αλλαχτει ολη η πλεξουδα του 650 με αυτη του 750 μαζι με ανορθωτη και ηλεκτρωνικη.
Μετα απο σκεψη πηρα την πλεξουδα του 750, ηλεκτρονικη εχω του 750 απο Ignitech και πηρα ανορθωτη απο SXElectronics για το 750 και απο Δευτερα παει το μηχανακι Αθηνα για να γινουν οι αλλαγες. Δεν ξερω αν εχει δικιο ο ηλεκτρολογος αλλα ξεκαθαρα για εμενα το μηχανακι δεν δουλεβε σωστα (μετα απο παιχνιδι εντονο του γκαζιου ανεβαζε πολυ ψηλα το ρελαντι (2500rpm-3000rpm), ακαφτες στην εξατμηση, προαναφλεξεις) Για εμενα καλο ειναι να μην παιζετε με τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα της.

Τωρα για δοχειο υγρων του ψυγειου βρηκα στη Wolf Racing δοχειο της Motion Pro που ειναι για αγωνιστικη χρηση και υπερβολικα μικρο και θα βαλω στο δικο μου αφρικανακι ενα τετοιο αλλα το παλιο που ειναι μεγαλυτερο γιατι το καινουριο της εταιριας ειναι παρα πολυ μικρο για καθημερινη χριση.
Ανεβασα φωτο των δυο για να παρετε μια γευση ειναι σε μορφη pdf....

Ελπιζω να βοηθησα.
Καλησπερα να ρωτησω αν εστω και μετα απο τοσο καιρο υπαρχει η πλεξουδα του 650? ευχαριστω!
 
Top Bottom