Ανασφάλιστα οχήματα – Τι ισχύει ;

chaosm

Μέλος
Μου αρέσει η σκέψη σου. Είναι μια διαφορετική παράμετρος. Βολεύει επειδή θα εισπράξουν. Από κει και πέρα αν εφάρμοζαν τους νόμους και τους ελέγχους δε θα είχαμε φτάσει μέχρι εδώ. Τώρα έγιναν όλα αυτά επίτηδες για να φτάσουμε εδώ; είναι η λύση του κράτους; ότι είμαστε για κλάματα δε χωράει αμφιβολία όμως από καμιά πλευρά

Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πέρα από το τι πρέπει να γίνει διαδικαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση, αν είναι σωστό ή αν όχι κλπ κλπ.
Επειδή θίχτηκε το τι θεωρείται σωστό και το οχι, και έγινε και σύγκριση με την χώρα που αγαπούν οι λίγοι που απολαμβανουν αυτα που παραγουν οι πολλοι κλπ κλπ κλπ μη ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι νόμοι στην Μπανανία που ζούμε Αλλά και σε όλο το σάπιο σύστημα που εχει επικρατησεί επι της γης, είναι καθαρα εισπρακτικόυ χαρακτήρα και σκοπο εχουν να γονατησουν της εργατικη ταξη.

Είναι για να συνεχίσουν να πλουτίζουν οι μεγαλες ασφαλιστικες εταιριες.

Όλοι έχουμε το δικαίωμα να έχουμε στην διάθεσή μας όσα οχήματα θέλουμε. Με 20.000 που κάποιοι παιρνουν μια μοτοσυκλέτα η ένα αυτοκίνητο, κάποιος άλλος μπορεί να πάρει 20 μοτοσυκλέτες. Γιατί αγαπάει την μοτοσυκλέτα που είναι χόμπυ του και θέλει να απολαύσει όλες τις εκδοχές.
Να κυκλοφορεί με σκούτερ, να κάνει εντουρο, τραβελ εντουρο, να μπαίνει πιστα, να ταξιδεύει κλπ κλπ κλπ.

Έχει δύο χέρια και δύο ποδιά.
Οοοοοοολα μαζι δεν μπορεί να τα οδηγήσει.

Αν λοιπόν αυτοί που έχουν την εξουσία και τα τσιράκια τους που μας κυβερνάνε ήθελαν να μην υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα για τους αρνητικους λογους που είπε ο Στέφανος παραπάνω, ας βάλουν να ασφαλίζεται ο αναβάτης/οδηγός και όχι το όχημα.

Ξανάλεω όλα μαζί δε μπορώ να τα κυκλοφορισω. Άρα δε μπορώ να προκαλέσω ατύχημα με ολα μαζί. Αν είμαι ασφαλισμένος εγώ ο αναβάτης, ότι ατύχημα τυχόν προκαλέσω θα είναι καλυμένο.

Καλο ειναι να το εχουμε στο μυαλο μας και να μη μας φενεται λογικο το να πληρωνουμε 4-5 ασφαλιες καθε οικογενια επειδη εχει 2-3 μηχανακια και 2 αυτοκηνητα για να καλυψει τις αναγκες μετακηνησης της αλλα και το δηκαιομα να διασκεδαζει.

Είναι κάτι που εγώ δεν το είχα σκεφτεί, όμως είναι απολύτως λογικό!
Ασφαλίζεται ο οδηγός/αναβάτης με βάση την άδεια οδήγησης, για ό,τι έχει άδεια να οδηγεί και σε ετήσια βάση.
Το όχημα δεν ασφαλίζεται για την ευθύνη έναντι τρίτων, παρα μόνο με όσες επι πλέον καλύψεις θέλει ο ιδιοκτήτης (κλοπή, πυρκαγιά, τρομοκρατικές κλπ...).
Μ αρέσει η σκέψη του Δημήτρη ;)
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Χερομαι που σ'αρεσει Θοδωρη.
Ευχομαι να σάρεσει και ο μοναδικος τροπος που υπαρχει για να νηκησεις μεγαλοκαρχαριες οπως ειναι οι μεγαλο ασφαλιστικες εταιριες.
Κι αυτος ειναι επαναλαμβανιομενοι αγωνες στο πεζοδρομιο και στην καθημερηνοτητα μας!!

Συνηθως στον πολυ κοσμο αρεσει μια ωραια λυση σε ενα προβλημα αλλα οχι η διαδηκασια επιλυσης ενος προβληματος!! (Δεν το λεω επι προσωπικου, γενικη τοποθετηση ειναι)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χερομαι που σ'αρεσει Θοδωρη.
Ευχομαι να σάρεσει και ο μοναδικος τροπος που υπαρχει για να νηκησεις μεγαλοκαρχαριες οπως ειναι οι μεγαλο ασφαλιστικες εταιριες.
Κι αυτος ειναι επαναλαμβανιομενοι αγωνες στο πεζοδρομιο και στην καθημερηνοτητα μας!!

Συνηθως στον πολυ κοσμο αρεσει μια ωραια λυση σε ενα προβλημα αλλα οχι η διαδηκασια επιλυσης ενος προβληματος!! (Δεν το λεω επι προσωπικου, γενικη τοποθετηση ειναι)

Την 1η παραγραφο δεν την καταλαβα, ομολογω....
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Η πρωτη παραγραφος λεει οτι σε καμια περιπτωση δε θα ερθει η ασφαλεια να σου χτυπησει την πορτα και να σου πει. "Ρε συ Πελατη, μηπως θα ηθελες να σου κανω την ζωη ποιο ευκολη, πολλα μου δινεις, δινε μου λιγοτερα"
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η πρωτη παραγραφος λεει οτι σε καμια περιπτωση δε θα ερθει η ασφαλεια να σου χτυπησει την πορτα και να σου πει. "Ρε συ Πελατη, μηπως θα ηθελες να σου κανω την ζωη ποιο ευκολη, πολλα μου δινεις, δινε μου λιγοτερα"
Νταξ, τι να λεμε;
Αστο... Ακρη δε βγαινει σ αυτη την κουβεντα.
 

giannisgs

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ
Μοτό
R1200 GS
Είναι κάτι που εγώ δεν το είχα σκεφτεί, όμως είναι απολύτως λογικό!
Ασφαλίζεται ο οδηγός/αναβάτης με βάση την άδεια οδήγησης, για ό,τι έχει άδεια να οδηγεί και σε ετήσια βάση.
Το όχημα δεν ασφαλίζεται για την ευθύνη έναντι τρίτων, παρα μόνο με όσες επι πλέον καλύψεις θέλει ο ιδιοκτήτης (κλοπή, πυρκαγιά, τρομοκρατικές κλπ...).
Μ αρέσει η σκέψη του Δημήτρη ;)
Και θα πληρώνουν όλοι το ίδιο ασφάλιστρο;;;
Ανεξαρτήτως πλήθους οχημάτων κ αξίας αυτών που έχουν στην κατοχή τους;;
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Και θα πληρώνουν όλοι το ίδιο ασφάλιστρο;;;
Ανεξαρτήτως πλήθους οχημάτων κ αξίας αυτών που έχουν στην κατοχή τους;;

Ε, ναι που να κάθεσαι τώρα να ξεχωρίζεις τα 125 από τα 3500 κυβικά..........
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδιά είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα και ΦΥΣΙΚΑ ειναι καθαρα εισπρακτικο οπως σε ολες τις περιπτωσεις.. Υπαρχει πολυς κοσμος, που δεν εχει στην κατοχη του οχημα και ομως, καλειται να πληρωσει.

Μου ηρθε και εμενα για οχημα που δεν εχω στα χερια μου τα τελευταια χρονια και απλα απο δικη μου αμελεια πρεπει να πληρωσω.

Και αυτο θα κανω, διοτι στην προκειμενη περιπτωση εγω ειμαι ο λαθος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και θα πληρώνουν όλοι το ίδιο ασφάλιστρο;;;
Ανεξαρτήτως πλήθους οχημάτων κ αξίας αυτών που έχουν στην κατοχή τους;;
Γιάννη, για την κάλυψη αστικής ευθύνης έναντι τρίτων , για θανάτους από ατύχημα κλπ, τι σχέση έχουν τα κυβικά?
Ας ξεφύγουμε από την κρατούσα νοοτροπία. Διότι το όχημα παίζει ρόλο όταν το ασφαλίζεις για άλλα πράγματα (κλοπή, καταστροφές, κρύσταλλα κλπ). Στην υποχρεωτική κάλυψη έναντι τρίτων, ότι ζημιά κάνει ένα παπί, την κάνει και μια Πόρσε ;)
Και φυσικά αυτό το ασφάλιστρο μπορεί και πρέπει να είναι χαμηλό. Οι έξτρα καλύψεις ας υπολογίζονται όπως τώρα, με βάση το όχημα, την αξία του κλπ.
Διαβάθμιση ασφαλίστρου μπορεί να γίνει με βάση τον οδηγό, την ηλικία του δηλαδή, τα έτη κτήσης άδειας οδήγησης, το παρελθόν του σε ζημιές κλπ.
Και φυσικά κάποιος με δίπλωμα για παπί, πληρώνει μόνο γι αυτό. Κάποιος άλλος με δίπλωμα για μεγαλύτερα οχήματα, πληρώνει ανάλογα. Κι όποιος έχει για όλες τις κατηγορίες, επίσης.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Παιδιά είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα και ΦΥΣΙΚΑ ειναι καθαρα εισπρακτικο οπως σε ολες τις περιπτωσεις.. Υπαρχει πολυς κοσμος, που δεν εχει στην κατοχη του οχημα και ομως, καλειται να πληρωσει.

Μου ηρθε και εμενα για οχημα που δεν εχω στα χερια μου τα τελευταια χρονια και απλα απο δικη μου αμελεια πρεπει να πληρωσω.

Και αυτο θα κανω, διοτι στην προκειμενη περιπτωση εγω ειμαι ο λαθος.
Αποψή μου είναι οτι το μέτρο δεν είναι εισπρακτικού χαρακτήρα διοτι πολύ απλά έχουμε ενημερωθεί εδώ και πολύ καιρό. Εχουμε είδη προιδοποιηθεί!!!;)
Και ως γνωστών τα λάθη πληρώνονται...
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Προς ενημερωση για πενηνταρια και λοιπα , ασφαλιστης μου ειπε πως δεν εχει προστημο .
Το ιδιο ισχυει και για αγροτικα μηχανιματα .

Διασταυρωνουν οχηματα που πληρωνουν τελοι κυκλοφοριας.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Προς ενημερωση για πενηνταρια και λοιπα , ασφαλιστης μου ειπε πως δεν εχει προστημο .
Το ιδιο ισχυει και για αγροτικα μηχανιματα .

Διασταυρωνουν οχηματα που πληρωνουν τελοι κυκλοφοριας.
τα πενηνταρια ειναι στην τροχαια...
για το αλλο θεμα τωρα που ακουγα στο ραδιοφωνο..
6.500.000 οχηματα κυκλοφορανε μηχανακια-αυτοκινητα....5.400.000 ασφαλισμενα 1.100.000 ανασφαλιστα,τα μισα μηχανακια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως ανοίγει το κουτί της Πανδώρας αυτή η ιστορία με δεκάδες χιλιάδες οχήματα που για κάποιο λόγο έχει αλλάξει η χρήση τους και δεν έχει ακολουθηθεί η νόμιμη και σωστή διαδικασία..

1)Πώληση οχήματος που ο πωλητής δεν φρόντισε να επιβεβαιώσει πως έγινε η μεταβίβαση και βασίστηκε στο λόγο του αγοραστή ή πουθενά (αμέλεια)
2)Παραχώρηση οχήματος σε τρίτο φίλο ή συγγενή χωρίς ποτέ να γίνει μεταβίβαση. Άντε βρες τον τώρα
3)Παροπλισμός οχήματος λόγω ζημιάς ή βλάβης και αμέλεια να κατατεθεί η πινακίδα. Συνήθως συνοδεύεται και απο απλήρωτα τέλη..
4)κλοπή παλιά που δεν δηλώθηκε ποτέ
5)Παραχώρηση οχήματος σε έμπορο για να πουληθεί με διακοπή ασφάλειας!

κλπ κλπ

Παλιές αμαρτίες που τώρα δυστυχώς θα μας χτυπήσουν την πόρτα.
 

giannisgs

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ
Μοτό
R1200 GS
Γιάννη, για την κάλυψη αστικής ευθύνης έναντι τρίτων , για θανάτους από ατύχημα κλπ, τι σχέση έχουν τα κυβικά?
Ας ξεφύγουμε από την κρατούσα νοοτροπία. Διότι το όχημα παίζει ρόλο όταν το ασφαλίζεις για άλλα πράγματα (κλοπή, καταστροφές, κρύσταλλα κλπ). Στην υποχρεωτική κάλυψη έναντι τρίτων, ότι ζημιά κάνει ένα παπί, την κάνει και μια Πόρσε ;)
Και φυσικά αυτό το ασφάλιστρο μπορεί και πρέπει να είναι χαμηλό. Οι έξτρα καλύψεις ας υπολογίζονται όπως τώρα, με βάση το όχημα, την αξία του κλπ.
Διαβάθμιση ασφαλίστρου μπορεί να γίνει με βάση τον οδηγό, την ηλικία του δηλαδή, τα έτη κτήσης άδειας οδήγησης, το παρελθόν του σε ζημιές κλπ.
Και φυσικά κάποιος με δίπλωμα για παπί, πληρώνει μόνο γι αυτό. Κάποιος άλλος με δίπλωμα για μεγαλύτερα οχήματα, πληρώνει ανάλογα. Κι όποιος έχει για όλες τις κατηγορίες, επίσης.
Ρε brother...μπορει να κάνει ένα παπί ή ένα ΙΧ 1000cc τη ζημιά που έκανε η Porche στο parking; Οι εταιρείες πλέον(και οι πολυεθνικές - αρα παγκοσμίως), κάνουν παραμετρική τιμολόγηση που έχει να κάνει εκτός των χαρακτηριστικών του κάθε οδηγου, και με τα χαρακτηριστικά του ΕΙΧ. Μην ξεχνάς ότι κάποιες - ειδικά πολυεθνικές - έχουν ανεπιθύμιτους κινδύνους που αφορούν συγκεκριμένα οχήματα.(πχ BMW M3, SUBARU STI, PORCHE κλπ). Δεν γίνεται - και για μένα δεν είναι δίκαιο - να ασφαλίζεται ο οδηγός αναξάρτητα με τι οδηγεί...
Επίσης, οι έξτρα καλύψεις έχουν να κάνουν μόνο με την αξία και σώστά τιμολογούνται έτσι...Αντιθέτως η Αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές έναντι τρίτων τιμολογούνται με βάση τα κυβικά...Δηλαδή με το ύψος της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει έναντι τρίτων!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannisgs

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ
Μοτό
R1200 GS
Αποψή μου είναι οτι το μέτρο δεν είναι εισπρακτικού χαρακτήρα διοτι πολύ απλά έχουμε ενημερωθεί εδώ και πολύ καιρό. Εχουμε είδη προιδοποιηθεί!!!;)
Και ως γνωστών τα λάθη πληρώνονται...
Σωστός..... Είναι Ευρωπαϊκή οδηγία και θα έπρεπε να εφαρμοστεί από 01/01/2016 αν δεν κάνω λάθος!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε brother...μπορει να κάνει ένα παπί ή ένα ΙΧ 1000cc τη ζημιά που έκανε η Porche στο parking; Οι εταιρείες πλέον(και οι πολυεθνικές - αρα παγκοσμίως), κάνουν παραμετρική τιμολόγηση που έχει να κάνει εκτός των χαρακτηριστικών του κάθε οδηγου, και με τα χαρακτηριστικά του ΕΙΧ. Μην ξεχνάς ότι κάποιες - ειδικά πολυεθνικές - έχουν ανεπιθύμιτους κινδύνους που αφορούν συγκεκριμένα οχήματα.(πχ BMW M3, SUBARU STI, PORCHE κλπ). Δεν γίνεται - και για μένα δεν είναι δίκαιο - να ασφαλίζεται ο οδηγός αναξάρτητα με τι οδηγεί...
Επίσης, οι έξτρα καλύψεις έχουν να κάνουν μόνο με την αξία και σώστά τιμολογούνται έτσι...Αντιθέτως η Αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές έναντι τρίτων τιμολογούνται με βάση τα κυβικά...Δηλαδή με το ύψος της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει έναντι τρίτων!!!
Σωστά και η διεθνής πρακτική επίσης γνωστή.
Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει θέμα ελέγχου όμως. Η κουβέντα ούτως ή άλλως φιλολογική είναι, κανείς δε θα λάβει "την πρότασή" μας υπόψη , έτσι κι αλλιώς.
Εγώ το σκέφτομαι από την άποψη ότι για ένα νεκρό, ίδια αποζημίωση θα επιδικαστεί είτε τον σκότωσε παπί στην Κηφισίας, είτε τον σκότωσε Πόρσε στην ΕΟ. Μ' αυτό το σκεπτικό και έχοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από μας τρέμουμε την οδήγηση άνευ διπλώματος (γενικώς μιλάω, όχι για το φόρουμ), ενώ πολλοί καβαλάνε/οδηγάνε ανασφάλιστα (πάλι γενικώς, στα 1 εκατομύριο ανασφάλιστα οχήματα αναφέρομαι), πιστεύω ότι όταν υπάρχει σύνδεση άδειας οδήγησης και ασφάλισης (της βασικής ασφάλιστης), ο βραχνάς των ανασφάλιστων θα μειωθεί δραστικά!
Τέλος πάντων...
Ας πιάσουν όλα τα ανασφάλιστα, έστω κι όπως το κάνουν τώρα. Κέρδος θα είναι. Φυσικά κάποιοι θα πληρώσουν αμέλεια, ή αμέλειες του παρελθόντος, όπως τα λέει κιο Βαγγέλης ο @tc-drift πιο πάνω. That's life ;)






*Edit:
Να συμπληρώσω ότι ένα παπί, αν πέσει σε μια στάση με 4-5 άτομα, μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά από την Πόρσε στην ΕΟ ;)
Εν κατακλείδι η διεθνής πρακτική, δεν είναι εξ ορισμού και πάντα σωστή! Κι εδώ έρχεται η ηλικία του οδηγού να συμπληρώσει την εικόνα (της Πόρσε μιας και το έφερες παράδειγμα Γιάννο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
........ Κι εδώ έρχεται η ηλικία του οδηγού να συμπληρώσει την εικόνα (της Πόρσε μιας και το έφερες παράδειγμα Γιάννο).

Ε, ναι, σύμφωνα με τα μυαλά των σαινιών των ελλ. υπουργείων, ένας 18χρονος δεν μπορεί να οδηγήσει δίκυκλο
250 κυβικών, αλλά μπορεί να οδηγήσει DODGE RAM 3700cc.......................................
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ε, ναι, σύμφωνα με τα μυαλά των σαινιών των ελλ. υπουργείων, ένας 18χρονος δεν μπορεί να οδηγήσει δίκυκλο
250 κυβικών, αλλά μπορεί να οδηγήσει DODGE RAM 3700cc.......................................
:D:D:D:D:D

Νταξ...
Τι να μαζέψεις μετά?
Τζάμπα κουβεντιάζουμε
 
Top Bottom