kverop
Μέλος
Αγαπητοί φίλοι και σύντροχοι!!!
Αφού έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την επιστροφή μας από τα μακρινά τα ξένα (βλέπε εκδρομούλα Βελιγράδι – Βουδαπέστη) και αφού έχει καταλαγιάσει τόσο ο ενθουσιασμός, όσο και η πίεση των διαστημάτων πριν και μετά το ταξίδι, είπα να σας παραθέσω την εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση που έτυχα από έμπορο μοτοσυκλετιστικών ειδών.
Γενικά είμαι άνθρωπος πιστός στα καταστήματα. Από την ημέρα που πήρα το καινούριο μηχανάκι πριν δυο χρόνια βρήκα δυο-τρία μαγαζιά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και από τότε δεν το έψαχνα παραπάνω. Ούτε για τιμές ούτε για τίποτα. Σημασία για μένα έχει ο συνδυασμός καλή τιμή και άψογη εξυπηρέτηση. Άνθρωποι που καταλαβαίνουν τις ανάγκες σου και βρίσκονται πάντα εκεί.
Στο δια ταύτα! Το ταξίδι για το εξωτερικό είχε αποφασιστεί και σχεδιαζόταν από το Φθινόπωρο, ενώ η ημερομηνία αποχώρησης τοποθετήθηκε στο τέλος του Αυγούστου. Στα πλαίσια του σχεδιασμού έπρεπε να πάρουμε στολές τόσο εγώ όσο και το κορίτσι. Με τη δικιά μου ξεμπέρδεψα γρήγορα, ενώ για την Άννα (το κορίτσι!) χρειάστηκε να περιμένουμε για κάποια κομμάτια ώστε να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές. Απρίλιο και Μάιο, λοιπόν, κάναμε τις δοκιμές και αφού καταλήξαμε δόθηκε η παραγγελία τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου (2,5 μήνες πριν φύγουμε).
Εδώ να σημειώσω ότι με το συγκεκριμένο έμπορο συνεργάζομαι στενά και από την αρχή δίνοντάς του μέσα σε 1,5 χρόνο πολύ μεγάλα ποσά για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, ρούχα) και στέλνοντας και πάρα πολύ κόσμο σε αυτόν.
Γίνεται λοιπόν η παραγγελία, δίνεται η προκαταβολή, μου δίνουν και μια ημερομηνία παραλαβής 3-4 εβδομάδες και όλα καλά. Και εκεί αρχίζει η αναμονή και ο γολγοθάς…..
· Στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου κάνω από ένα τηλέφωνο για καλημέρα και για να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και μου λένε πως όλα κινούνται βάσει προγράμματος.
· Μετά τα μέσα Ιουλίου επισκέπτομαι το κατάστημα και μου λένε ότι να, μα, μου άλλαξε η εταιρεία το σύστημα παραγγελιοληψίας της και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά «μη στεναχωριέσαι σε 10 μέρες παραλαμβάνεις»… Τυφλή εμπιστοσύνη εγώ.
· Μπαίνει ο Αύγουστος. Στις 29 φεύγουμε. Πηγαίνω από το κατάστημα και μου λένε τα ίδια για το σύστημα των παραγγελιών. «Λίγη υπομονή ακόμα» μου συστήνουν.
· Πάω την επόμενη εβδομάδα και μου λεν «μέχρι Παρασκευή έρχονται, τα έστειλαν». «Σίγουρα τους λέω? Μην πάθω καμιά πλάκα. Έχω το ταξίδι. Δεν μπορώ να βάλω τη ζωή της γυναίκας μου πάνω στη μηχανή για περισσότερα από 2.000χλμ με τζιν και επιγονατίδες». Με καθησυχάζουν και μου λεν να μην ανησυχώ.
· Φτάνει 16 Αυγούστου… Πηγαίνω από εκεί και μου λέει Παρασκευή 19, το αργότερο Δευτέρα 22 παραλαμβάνεις. Ήδη έχω αρχίσει και δεν κοιμάμαι τα βράδια. Αλλά λέω επαγγελματίας είναι κάτι ξέρει παραπάνω. Μη γίνεσαι περίεργος.
· Και φτάνει εκείνη η αποφράδα η 22η μέρα του Αυγούστου. Επισκέπτομαι το κατάστημα όπου ο υπάλληλος – υπεύθυνος (ας τον πούμε Α) με τον οποίο μιλούσα της περισσότερες φορές έχει φύγει με άδεια και βρίσκεται στο χώρο ο έτερος συνάδελφός του. Τι έγινε του λέω, πού είναι τα πράγματα? «Ποια πράγματα μου λέει??? Δεν έχω κάτι. Δε γνωρίζω κάτι». Γνωρίζεις γιατί ήσουν εδώ όταν δόθηκε η παραγγελία, αλλά τέλος πάντων. «Γνωρίζει όμως ο Α, του λέω. Πάρε τον να σε ενημερώσει. Μα λείπει σε άδεια και δεν μπορώ να τον ενοχλήσω (!!!!!!!). Και εγώ του λέω που φεύγω ταξίδι? Δεν μπορείς να δεις τις παραγγελίες? Και όχι, και δεν ξέρω και και και ……». Και γενικά μια άρνηση για εξυπηρέτηση και με κακό τρόπο.
Με τα πολλά με τα λίγα με ρωτάει ποιας εταιρείας είναι η στολή που παραγγείλαμε και τότε μου έρχεται το χαστούκι…. «Μα αυτοί είναι κλειστοί όλο τον Αύγουστο». Πώς είναι κλειστοί, αφού εγώ ήρθα 4-5 φορές μέσα στον Αύγουστο πήρα και άλλα 2-3 τηλέφωνα και τα πράγματα ερχόταν. Υπήρχε κανονικά επικοινωνία με την εταιρεία. «Αποκλείεται», μου λέει!
Και εγώ τι κάνω, αναρωτιέμαι. Σε όλη αυτή τη συζήτηση ο κύριος ήταν στο στυλ «δεν ξέρω, δεν είναι δική μου ευθύνη, μην τα λες σε μένα, δεν μπορώ να κάνω κάτι….». Ούτε ένα συγγνώμη, ούτε μια μικρή διάθεση εξυπηρέτησης ή έστω ένα βλέμμα κατανόησης της κατάστασης. Του ζητάω να πάρει τηλέφωνο τον Α και αρνείται για να μην τον ενοχλήσει!!!!!!!
Του ζητάω το αφεντικό. Αφού αρνείται να με εξυπηρετήσει ακόμα και σε αυτό πηγαίνω και τον βρίσκω εγώ. Εκείνος κάνει ένα τηλέφωνο στον Α και μου λέει τα ίδια περί συστήματος παραγγελιών και καθυστερήσεων. Τον ρωτάω για ποιο λόγο μου έλεγε ότι τα πράγματα έρχονται, ενώ το εργοστάσιο είναι κλειστό. Δεν ξέρω μου λέει, αλλά να μπορεί να έκανε λάθος κτλ. και αυτά θα τα παραλάβουμε μέσα Σεπτεμβρίου και αν θέλω να πάρω πίσω την προκαταβολή. Και 2,5 μήνες που παίρνω τηλέφωνα και πηγαινοέρχομαι δεν μπορούσε να το διορθώσει το λάθος??? Ασχολήθηκε καθόλου άραγε?
Με φτάνει στο σημείο να του πω ότι τους τελευταίους 18 μήνες άφησα στο κατάστημά σου «τόσα» χρήματα (που δε θα έπρεπε να έχει καμία σημασία) και αυτή είναι η αντιμετώπιση που έχω? «Δεν πάει έτσι», μου λέει (πάλι καλά). Και πώς πάει τελικά? Ποιους εξυπηρετείτε? Ούτε αυτός συγκινήθηκε ιδιαίτερα. Ούτε αυτός μου είπε ένα συγγνώμη έτσι για τα μάτια του κόσμου. Απλά δε χάθηκε και ο κόσμος μάλλον που εμείς μείναμε χωρίς τη στολή… Μου έδωσε μερικές μέρες μετά την προκαταβολή μου πίσω και όλα μέλι γάλα… Μέχρι εκεί ένιωσαν την ευθύνη τους.
Αυτή είναι η αντιμετώπιση που λαμβάνουμε από ανθρώπους στους οποίους αφήνουμε το μεροκάματο και τους μισθούς μας. Αυτή, δυστυχώς, είναι και η μικρογραφία της κοινωνίας μας. Μιας κοινωνίας της αρπαχτής και του εύκολου χρήματος. Των βολεμένων και των μονοπωλίων σε συγκεκριμένες αγορές. Χαμένος τελικά δε βγήκα εγώ. Χαμένοι βγαίνουν εκείνοι που και από εμένα θα χάσουν και από φίλους και γνωστούς που πήγαιναν.
Εγώ για καλή μου τύχη κατάφερα να εξυπηρετηθώ από άλλο κατάστημα το οποίο μέσα σε 4 μέρες μου έστειλε δυο φορές τα δέματα (για αλλαγή νούμερου) και για λόγους ταχύτητας χωρίς καν να έχει διασφαλίσει τα χρήματά του. Να είναι καλά οι άνθρωποι που με βοήθησαν να μην πετάξω στα σκουπίδια ενός έτους προγραμματισμό και όμορφα σχέδια.
Και εις άλλα με υγεία!!!
P.s. Η συγκεκριμένη δημοσίευση έχει ανέβει και σε άλλο φόρουμ. Αν οι διαχειριστές θεωρούν οτι δε θα έπρεπε να βρίσκεται και εδώ παρακαλώ να με ενημερώσουν για να την κατεβάσω.
Αφού έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την επιστροφή μας από τα μακρινά τα ξένα (βλέπε εκδρομούλα Βελιγράδι – Βουδαπέστη) και αφού έχει καταλαγιάσει τόσο ο ενθουσιασμός, όσο και η πίεση των διαστημάτων πριν και μετά το ταξίδι, είπα να σας παραθέσω την εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση που έτυχα από έμπορο μοτοσυκλετιστικών ειδών.
Γενικά είμαι άνθρωπος πιστός στα καταστήματα. Από την ημέρα που πήρα το καινούριο μηχανάκι πριν δυο χρόνια βρήκα δυο-τρία μαγαζιά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα και από τότε δεν το έψαχνα παραπάνω. Ούτε για τιμές ούτε για τίποτα. Σημασία για μένα έχει ο συνδυασμός καλή τιμή και άψογη εξυπηρέτηση. Άνθρωποι που καταλαβαίνουν τις ανάγκες σου και βρίσκονται πάντα εκεί.
Στο δια ταύτα! Το ταξίδι για το εξωτερικό είχε αποφασιστεί και σχεδιαζόταν από το Φθινόπωρο, ενώ η ημερομηνία αποχώρησης τοποθετήθηκε στο τέλος του Αυγούστου. Στα πλαίσια του σχεδιασμού έπρεπε να πάρουμε στολές τόσο εγώ όσο και το κορίτσι. Με τη δικιά μου ξεμπέρδεψα γρήγορα, ενώ για την Άννα (το κορίτσι!) χρειάστηκε να περιμένουμε για κάποια κομμάτια ώστε να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές. Απρίλιο και Μάιο, λοιπόν, κάναμε τις δοκιμές και αφού καταλήξαμε δόθηκε η παραγγελία τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου (2,5 μήνες πριν φύγουμε).
Εδώ να σημειώσω ότι με το συγκεκριμένο έμπορο συνεργάζομαι στενά και από την αρχή δίνοντάς του μέσα σε 1,5 χρόνο πολύ μεγάλα ποσά για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνη, ρούχα) και στέλνοντας και πάρα πολύ κόσμο σε αυτόν.
Γίνεται λοιπόν η παραγγελία, δίνεται η προκαταβολή, μου δίνουν και μια ημερομηνία παραλαβής 3-4 εβδομάδες και όλα καλά. Και εκεί αρχίζει η αναμονή και ο γολγοθάς…..
· Στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου κάνω από ένα τηλέφωνο για καλημέρα και για να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και μου λένε πως όλα κινούνται βάσει προγράμματος.
· Μετά τα μέσα Ιουλίου επισκέπτομαι το κατάστημα και μου λένε ότι να, μα, μου άλλαξε η εταιρεία το σύστημα παραγγελιοληψίας της και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά «μη στεναχωριέσαι σε 10 μέρες παραλαμβάνεις»… Τυφλή εμπιστοσύνη εγώ.
· Μπαίνει ο Αύγουστος. Στις 29 φεύγουμε. Πηγαίνω από το κατάστημα και μου λένε τα ίδια για το σύστημα των παραγγελιών. «Λίγη υπομονή ακόμα» μου συστήνουν.
· Πάω την επόμενη εβδομάδα και μου λεν «μέχρι Παρασκευή έρχονται, τα έστειλαν». «Σίγουρα τους λέω? Μην πάθω καμιά πλάκα. Έχω το ταξίδι. Δεν μπορώ να βάλω τη ζωή της γυναίκας μου πάνω στη μηχανή για περισσότερα από 2.000χλμ με τζιν και επιγονατίδες». Με καθησυχάζουν και μου λεν να μην ανησυχώ.
· Φτάνει 16 Αυγούστου… Πηγαίνω από εκεί και μου λέει Παρασκευή 19, το αργότερο Δευτέρα 22 παραλαμβάνεις. Ήδη έχω αρχίσει και δεν κοιμάμαι τα βράδια. Αλλά λέω επαγγελματίας είναι κάτι ξέρει παραπάνω. Μη γίνεσαι περίεργος.
· Και φτάνει εκείνη η αποφράδα η 22η μέρα του Αυγούστου. Επισκέπτομαι το κατάστημα όπου ο υπάλληλος – υπεύθυνος (ας τον πούμε Α) με τον οποίο μιλούσα της περισσότερες φορές έχει φύγει με άδεια και βρίσκεται στο χώρο ο έτερος συνάδελφός του. Τι έγινε του λέω, πού είναι τα πράγματα? «Ποια πράγματα μου λέει??? Δεν έχω κάτι. Δε γνωρίζω κάτι». Γνωρίζεις γιατί ήσουν εδώ όταν δόθηκε η παραγγελία, αλλά τέλος πάντων. «Γνωρίζει όμως ο Α, του λέω. Πάρε τον να σε ενημερώσει. Μα λείπει σε άδεια και δεν μπορώ να τον ενοχλήσω (!!!!!!!). Και εγώ του λέω που φεύγω ταξίδι? Δεν μπορείς να δεις τις παραγγελίες? Και όχι, και δεν ξέρω και και και ……». Και γενικά μια άρνηση για εξυπηρέτηση και με κακό τρόπο.
Με τα πολλά με τα λίγα με ρωτάει ποιας εταιρείας είναι η στολή που παραγγείλαμε και τότε μου έρχεται το χαστούκι…. «Μα αυτοί είναι κλειστοί όλο τον Αύγουστο». Πώς είναι κλειστοί, αφού εγώ ήρθα 4-5 φορές μέσα στον Αύγουστο πήρα και άλλα 2-3 τηλέφωνα και τα πράγματα ερχόταν. Υπήρχε κανονικά επικοινωνία με την εταιρεία. «Αποκλείεται», μου λέει!
Και εγώ τι κάνω, αναρωτιέμαι. Σε όλη αυτή τη συζήτηση ο κύριος ήταν στο στυλ «δεν ξέρω, δεν είναι δική μου ευθύνη, μην τα λες σε μένα, δεν μπορώ να κάνω κάτι….». Ούτε ένα συγγνώμη, ούτε μια μικρή διάθεση εξυπηρέτησης ή έστω ένα βλέμμα κατανόησης της κατάστασης. Του ζητάω να πάρει τηλέφωνο τον Α και αρνείται για να μην τον ενοχλήσει!!!!!!!
Του ζητάω το αφεντικό. Αφού αρνείται να με εξυπηρετήσει ακόμα και σε αυτό πηγαίνω και τον βρίσκω εγώ. Εκείνος κάνει ένα τηλέφωνο στον Α και μου λέει τα ίδια περί συστήματος παραγγελιών και καθυστερήσεων. Τον ρωτάω για ποιο λόγο μου έλεγε ότι τα πράγματα έρχονται, ενώ το εργοστάσιο είναι κλειστό. Δεν ξέρω μου λέει, αλλά να μπορεί να έκανε λάθος κτλ. και αυτά θα τα παραλάβουμε μέσα Σεπτεμβρίου και αν θέλω να πάρω πίσω την προκαταβολή. Και 2,5 μήνες που παίρνω τηλέφωνα και πηγαινοέρχομαι δεν μπορούσε να το διορθώσει το λάθος??? Ασχολήθηκε καθόλου άραγε?
Με φτάνει στο σημείο να του πω ότι τους τελευταίους 18 μήνες άφησα στο κατάστημά σου «τόσα» χρήματα (που δε θα έπρεπε να έχει καμία σημασία) και αυτή είναι η αντιμετώπιση που έχω? «Δεν πάει έτσι», μου λέει (πάλι καλά). Και πώς πάει τελικά? Ποιους εξυπηρετείτε? Ούτε αυτός συγκινήθηκε ιδιαίτερα. Ούτε αυτός μου είπε ένα συγγνώμη έτσι για τα μάτια του κόσμου. Απλά δε χάθηκε και ο κόσμος μάλλον που εμείς μείναμε χωρίς τη στολή… Μου έδωσε μερικές μέρες μετά την προκαταβολή μου πίσω και όλα μέλι γάλα… Μέχρι εκεί ένιωσαν την ευθύνη τους.
Αυτή είναι η αντιμετώπιση που λαμβάνουμε από ανθρώπους στους οποίους αφήνουμε το μεροκάματο και τους μισθούς μας. Αυτή, δυστυχώς, είναι και η μικρογραφία της κοινωνίας μας. Μιας κοινωνίας της αρπαχτής και του εύκολου χρήματος. Των βολεμένων και των μονοπωλίων σε συγκεκριμένες αγορές. Χαμένος τελικά δε βγήκα εγώ. Χαμένοι βγαίνουν εκείνοι που και από εμένα θα χάσουν και από φίλους και γνωστούς που πήγαιναν.
Εγώ για καλή μου τύχη κατάφερα να εξυπηρετηθώ από άλλο κατάστημα το οποίο μέσα σε 4 μέρες μου έστειλε δυο φορές τα δέματα (για αλλαγή νούμερου) και για λόγους ταχύτητας χωρίς καν να έχει διασφαλίσει τα χρήματά του. Να είναι καλά οι άνθρωποι που με βοήθησαν να μην πετάξω στα σκουπίδια ενός έτους προγραμματισμό και όμορφα σχέδια.
Και εις άλλα με υγεία!!!
P.s. Η συγκεκριμένη δημοσίευση έχει ανέβει και σε άλλο φόρουμ. Αν οι διαχειριστές θεωρούν οτι δε θα έπρεπε να βρίσκεται και εδώ παρακαλώ να με ενημερώσουν για να την κατεβάσω.
Τελευταία επεξεργασία: