Πολύ καλό οπτικοακουστικό υλικό εδώ!
Εσένα από πάνω, νομίζω σε έχω δει μια φορά στο Λαύριο, αλλά για κάποιο λόγο σε συμπαθώ, από τον τρόπο γραφής σου. Τώρα που είδα την λίστα σου, σου έχω και λίγο αδυναμία
Για την ιστορία, το integrale το είχαμε, το έδωσα πριν 8 χρόνια. Πλέον έχει πιάσει ταβάνι η αγορά του στα 80-90k διεθνώς. (όχι για rally spec) Γενικότερα δεν αξίζει αρκετά σαν επένδυση, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να βρεις 2-3 ιστορικά κειμήλιά και να ανεβάζουν μονίμως την αξία.
Το καινούριο gt3 rs μου κάνει αυπνίες και εμένα!! Από κάτοχο του gt3rs (2018), το feedback είναι πως στα ίδια λεφτά ένα ferrari είναι η μέρα με την νύχτα! Το Ferrari είναι φόρμουλα και στο πορσε μπαίνεις και πας βόλτα άνετος.
Να είμαστε καλά να τα καβαλήσουμε! Και εύχομαι να μπορέσεις να τα αγοράσεις όλα στην λίστα σου.
Καλά το stratos δεν θα μπορέσεις
Εσένα από πάνω, νομίζω σε έχω δει μια φορά στο Λαύριο, αλλά για κάποιο λόγο σε συμπαθώ, από τον τρόπο γραφής σου. Τώρα που είδα την λίστα σου, σου έχω και λίγο αδυναμία
Για την ιστορία, το integrale το είχαμε, το έδωσα πριν 8 χρόνια. Πλέον έχει πιάσει ταβάνι η αγορά του στα 80-90k διεθνώς. (όχι για rally spec) Γενικότερα δεν αξίζει αρκετά σαν επένδυση, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να βρεις 2-3 ιστορικά κειμήλιά και να ανεβάζουν μονίμως την αξία.
Το καινούριο gt3 rs μου κάνει αυπνίες και εμένα!! Από κάτοχο του gt3rs (2018), το feedback είναι πως στα ίδια λεφτά ένα ferrari είναι η μέρα με την νύχτα! Το Ferrari είναι φόρμουλα και στο πορσε μπαίνεις και πας βόλτα άνετος.
Να είμαστε καλά να τα καβαλήσουμε! Και εύχομαι να μπορέσεις να τα αγοράσεις όλα στην λίστα σου.
Καλά το stratos δεν θα μπορέσεις