Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Όταν ταξιδεύεις στην εθνική, έχεις βάλει μουσική να ακούς από τα ακουστικά της ενδοπικοινωνίας. Και για να ακούς μουσική, θέλεις πολύ λιγότερο θόρυβο από το να χρειάζεσαι ωτοασπίδες.:D

Προσωπικά μου αρέσει να ακούω εκπομπές ιστορίας.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Όταν ταξιδεύεις στην εθνική, έχεις βάλει μουσική να ακούς από τα ακουστικά της ενδοπικοινωνίας. Και για να ακούς μουσική, θέλεις πολύ λιγότερο θόρυβο από το να χρειάζεσαι ωτοασπίδες.:D

Προσωπικά μου αρέσει να ακούω εκπομπές ιστορίας.
Αν δοκιμάσεις τις alpine ωτοασπίδες με Cardo και μουσική θα αλλάξεις γνώμη.
Εκτός αν χρησιμοποιείς ακουστικά Bluetooth για μέσα στο αυτί που λειτουργούν ως ωτοασπίδες εν μέρη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν δοκιμάσεις τις alpine ωτοασπίδες με Cardo και μουσική θα αλλάξεις γνώμη.
Εκτός αν χρησιμοποιείς ακουστικά Bluetooth για μέσα στο αυτί που λειτουργούν ως ωτοασπίδες εν μέρη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα οποία ωραία μεν, δεν έχουν διάρκεια μπαταρίας δε, ειδικά αν βάλεις το ANC για περισσότερη ησυχία.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα οποία ωραία μεν, δεν έχουν διάρκεια μπαταρίας δε, ειδικά αν βάλεις το ANC για περισσότερη ησυχία.
Και τα οποία ακουστικά, συνήθως "φεύγουν" απ'τη θέση τους όταν βάζεις το κράνος..... όσο καλά και να τα έχεις βάλει!!!
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Απέκτησα το Arai TX 4 και αυτός ήταν ο μοναδικός αντικειμενικός σκοπός έχοντας ήδη μέτρο σύγκρισης και γνωριμία με το καινούργιο ΤΧ 5.

Τι εντόπισα συγκρίνοντας τα δύο κράνη.

1. Το ΤΧ 4 έχει καλύτερα ρυθμιζόμενο αερισμό παντού αφού στο σαγόνι έχει μία κύρια μεγάλη εισαγωγή ρυθμιζόμενη σε θέσεις από έξω ενώ ταυτόχρονα από εσωτερικά απο μέσα δίνει και μια επιπρόσθετη επιλογή πως θες να κατευθυνθεί ο εισαγόμενος αέρας. Ταυτόχρονα διαθέτει 2 πλαϊνές στο σαγόνι πάλι οι οποίες και αυτές είναι πλήρως ρυθμιζόμενες σε ροή και όγκο αέρα με συρόμενους διακόπτες εσωτερικά.

Στο κεφάλι εμπρός διαθέτει 2 εισαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ και πίσω 2 εξαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ πέραν των κάτω πίσω.

2. Οι μηχανισμοί της Αrai με είχαν απογοητεύσει εδώ και δεκαετίες, τους βελτίωσε αλλά και πάλι δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ. Ειδικά μετά από ένα επεισοδιακό ταξίδι με ένα Quantum 2ης γενιάς. Ήταν και ένας λόγος που στράφηκα σε άλλη εταιρία. Αλλά τελικά επανήρθα σε αυτό και μόνο το κράνος. Το σύστημα με 2 απλές βίδες που διαθέτει το ΤΧ 4 σε κάθε πλευρά το κάνει όχι απλά αξιόπιστο αλλά τάνκς αντοχής. Ο προηγούμενος κάτοχος του κράνους το είχε ήδη πάνω απο ένα χρόνο απροβλημάτιστα.

Η ταχύτητα αλλαγής μορφής του κράνους ή ακόμα και αλλαγής ζελατίνας σε μένα δεν είναι σημαντικός παράγοντας για να επιθυμώ μηχανισμούς ταχείας. Άλλωστε δεν το κάνω καθημερινά. Χρειάστηκε να βγάλω ζελατίνα μια φορά για να βάλω το pinlock και τέλος. Έχει επαρκέστατο χώρο για να καθαρίσεις τα πάντα χωρίς να βγει η ζελατίνα ή κάτι άλλο, ακόμα και με χέρι 5XL που διαθέτω χωρά. Για γενικό καθαρισμό μια φορά τον χρόνο δεν θα το σκεφτώ για 4 βίδες και η διαδικασία είναι πανεύκολη σε αποσυναρμολόγηση αλλά και επανατοποθέτηση.

Τι μου άρεσε στο TX 5 είχε λίγο περισσότερο χώρο εμπρός με πιο εύκολο βάλε βγάλε. Επίσης το neckroll είναι προσθαφαιρούμενο για ευκολότερο πλύσιμο, μια πληροφορία που δεν την έχουν αναφέρει γενικά κανείς. Δεν θεωρώ ότι έχει από εκεί και πέρα κανένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ΤΧ 4, από εκεί και πέρα εκτιμώ ότι οι αλλαγές που υπήρξαν και δημιούργησαν το ΤΧ 5 ήταν η ανάγκη του μάρκετινγκ για μια νέα παρουσίαση με ελάχιστες ουσιαστικές βελτιώσεις. Νομίζω ότι το υπάρχον στόκ σε ΤΧ4 με την τιμή που κυκλοφορεί εδώ και στην Ευρώπη και σε προσφορές το κάνει εξαιρετική αγορά για αυτούς που θέλουν ένα τέτοιου είδους κράνος, χωρίς να χάνουν πολλά πράγματα έναντι του ΤΧ 5.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
To Tour X5 είναι πληρεί προδιαγραφές 22.06 ενώ το Χ4 22.05...
....... και??? πιστεύεις ότι είναι λιγότερο ασφαλές? Η αλλαγή των προδιαγραφών εκτιμώ ότι έγινε περισσότερο για να ανακατευτεί η σούπα στα χαμηλού κόστους κράνη. Σε αυτό το επίπεδο με τα δεδομένα της Arai και το αρχαίο Quantum που είχα ήταν εξίσου ασφαλές. Στην κατασκευή του κελύφους αλλά και άλλων εσωτερικών στοιχείων δεν έχει αλλάξει το παραμικρό.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Απέκτησα το Arai TX 4 και αυτός ήταν ο μοναδικός αντικειμενικός σκοπός έχοντας ήδη μέτρο σύγκρισης και γνωριμία με το καινούργιο ΤΧ 5.

Τι εντόπισα συγκρίνοντας τα δύο κράνη.

1. Το ΤΧ 4 έχει καλύτερα ρυθμιζόμενο αερισμό παντού αφού στο σαγόνι έχει μία κύρια μεγάλη εισαγωγή ρυθμιζόμενη σε θέσεις από έξω ενώ ταυτόχρονα από εσωτερικά απο μέσα δίνει και μια επιπρόσθετη επιλογή πως θες να κατευθυνθεί ο εισαγόμενος αέρας. Ταυτόχρονα διαθέτει 2 πλαϊνές στο σαγόνι πάλι οι οποίες και αυτές είναι πλήρως ρυθμιζόμενες σε ροή και όγκο αέρα με συρόμενους διακόπτες εσωτερικά.

Στο κεφάλι εμπρός διαθέτει 2 εισαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ και πίσω 2 εξαγωγές δεξιά / αριστερά με ον/οφ πέραν των κάτω πίσω.

2. Οι μηχανισμοί της Αrai με είχαν απογοητεύσει εδώ και δεκαετίες, τους βελτίωσε αλλά και πάλι δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ. Ειδικά μετά από ένα επεισοδιακό ταξίδι με ένα Quantum 2ης γενιάς. Ήταν και ένας λόγος που στράφηκα σε άλλη εταιρία. Αλλά τελικά επανήρθα σε αυτό και μόνο το κράνος. Το σύστημα με 2 απλές βίδες που διαθέτει το ΤΧ 4 σε κάθε πλευρά το κάνει όχι απλά αξιόπιστο αλλά τάνκς αντοχής. Ο προηγούμενος κάτοχος του κράνους το είχε ήδη πάνω απο ένα χρόνο απροβλημάτιστα.

Η ταχύτητα αλλαγής μορφής του κράνους ή ακόμα και αλλαγής ζελατίνας σε μένα δεν είναι σημαντικός παράγοντας για να επιθυμώ μηχανισμούς ταχείας. Άλλωστε δεν το κάνω καθημερινά. Χρειάστηκε να βγάλω ζελατίνα μια φορά για να βάλω το pinlock και τέλος. Έχει επαρκέστατο χώρο για να καθαρίσεις τα πάντα χωρίς να βγει η ζελατίνα ή κάτι άλλο, ακόμα και με χέρι 5XL που διαθέτω χωρά. Για γενικό καθαρισμό μια φορά τον χρόνο δεν θα το σκεφτώ για 4 βίδες και η διαδικασία είναι πανεύκολη σε αποσυναρμολόγηση αλλά και επανατοποθέτηση.

Τι μου άρεσε στο TX 5 είχε λίγο περισσότερο χώρο εμπρός με πιο εύκολο βάλε βγάλε. Επίσης το neckroll είναι προσθαφαιρούμενο για ευκολότερο πλύσιμο, μια πληροφορία που δεν την έχουν αναφέρει γενικά κανείς. Δεν θεωρώ ότι έχει από εκεί και πέρα κανένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ΤΧ 4, από εκεί και πέρα εκτιμώ ότι οι αλλαγές που υπήρξαν και δημιούργησαν το ΤΧ 5 ήταν η ανάγκη του μάρκετινγκ για μια νέα παρουσίαση με ελάχιστες ουσιαστικές βελτιώσεις. Νομίζω ότι το υπάρχον στόκ σε ΤΧ4 με την τιμή που κυκλοφορεί εδώ και στην Ευρώπη και σε προσφορές το κάνει εξαιρετική αγορά για αυτούς που θέλουν ένα τέτοιου είδους κράνος, χωρίς να χάνουν πολλά πράγματα έναντι του ΤΧ 5.
Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?
ο φιλος λεει οτι οι φορμες στο 5αρι ειναι καπως ανετες κ ισως χρειαστει ενα μεγεθος κατω
 
Reactions: Gus

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?
ο φιλος λεει οτι οι φορμες στο 5αρι ειναι καπως ανετες κ ισως χρειαστει ενα μεγεθος κατω
κάτσε ήσυχα εσυ... ;)
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Ωραιο ποστ Κωστα,για πες κ για το μεγεθος,πηρες το ιδιο με το ΤΧ4?
ο φιλος λεει οτι οι φορμες στο 5αρι ειναι καπως ανετες κ ισως χρειαστει ενα μεγεθος κατω
Το ΤΧ 4 το πήρα απο φίλο μεταχειρισμένο όταν αυτός απέκτησε το καινούργιο ΤΧ 5. Το μέγεθος του είναι Μ. Το ΤΧ 5 που αποκτήθηκε ήταν και αυτό σε μέγεθος Μ. Όμως και οι δύο μας έχουμε διαφορετικό σχήμα κεφαλιού και εγώ έχω ακριβώς 58.
Μετά όμως από ένα ταξίδι έκανα αλλαγή στο πάνω εσωτερικό απο 10 mm σε 5 mm πάχος και μου κάθισε πλέον τέλεια. Το ΤΧ 5 που πήρε ο φίλος το πήρε πάλι σε Μ μέγεθος αλλά έκανε customized τα εσωτερικά μάγουλα και πάνω. Όμως το κεφάλι του έχει διαφορετικό σχήμα απο εμένα. Όπως το δοκίμασα και αυτό μια χαρά μου κάθονταν, στην λίγη βόλτα που το έκανα, ίσως οφειλώταν στις αλλαγές που είχε κάνει. Δεν έχω εικόνα πως θα ήταν με τα στανταρντ εσωτερικά.
Εκτίμηση μου είναι ότι ίσως με το ΤΧ 5 να χρειάζεσαι περισσότερο customized εσωτερικά αν επαλειθευτουν αυτά που λέγονται και όχι ένα μέγεθος κάτω. Άλλωστε τα δεδομένα είναι τα ίδια και γνωστά Μ = 57-58 πχ.
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Yamaha
Αυτη την περιοδο παιζουν touratech aventuro 2 carbon στα 200-240€ μεσω ebay απο γερμανια. Καινουρια, πολυ ελαφρια, ευκαιρια για οποιον ψαχνει adv στυλ κρανος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αυτη την περιοδο παιζουν touratech aventuro 2 carbon στα 200-240€ μεσω ebay απο γερμανια. Καινουρια, πολυ ελαφρια, ευκαρια για οποιον ψαχνει adv στυλ κρανος.
Συνήθως είναι stock σε σπάνια νούμερα όπως XS η 2XL.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
έχω το X4. Ποιοτικό αλλά βαρύ κράνος. Δεν θα το ξαναέπερνα.
Φαντάζομαι και το Χ5 δεν θα έχει μεγάλες διαφορές στο βάρος
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Συνήθως είναι stock σε σπάνια νούμερα όπως XS η 2XL.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
έχω το X4. Ποιοτικό αλλά βαρύ κράνος. Δεν θα το ξαναέπερνα.
Φαντάζομαι και το Χ5 δεν θα έχει μεγάλες διαφορές στο βάρος
Το 5 είναι εξίσου βαρύ. Μου έκανε πολύ ωραία στο κεφάλι, το δοκίμασα στο Birmingham. Η τιμή είναι λίγο κριντζ αλλά ισχύει για όλα τα arai αυτό.
 
Top Bottom