Εξέλιξη ή κάτι άλλο?

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το gs.
Το GS όλοι το ξέρουμε ότι είχες.
Η κυρά Λένη χοντρή δεν είναι.


ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ (πόσα έχεις πληρώσει στο όνλιφανς άραγε....)
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δίνεις όμως απαντήσεις μόνος σου και δεν τις δέχεσαι...
Μα ακριβώς για τον λόγο να μην σπάς την κεφάλα σου και να μην θρηνείς φίλους σου υπάρχει η εξέλιξη.
Ναι, σου στερεί αυτό το ωμό και δύστροπο ενός boldor ή δεν θα αρχίσεις τα βρισίδια επειδή το dt175 ξανακόλλησε,
αλλά σου δίνει την δυνατότητα να είσαι πιο ήσυχος.
Εξελιγμένα πράγματα....
Δεν αρνούμαι την εξέλιξη. Λέω ότι δε θέλω να εξελιχθώ.
Δικό μου είναι το κεφάλι στην τελική
Στο κάτω κάτω αν τα κάνουν όλα οι μηχανές η αποβλάκωση είναι σίγουρη
(πας με τσι πι ες, φρενάρεις με ABS, ζεις με τα σόσιαλ... κλπ κλπ)

Όμως πέραν τούτου όλα έχουν γίνει τόσο ακριβά που τα μηχανάκια ουσιαστικά δεν είναι χρηστικά αλλά αποτελούν πανάκρηβο χόμπι πλουσίων
Λίγα χρόνια πριν ένα ZZR 1100 κόστιζε 12 000 (χωρίς να υπολογίσουμε το υπόλοιπο κόστος ζωής έτσι?)
Σήμερα με 12000 τι παίρνεις?
Απρίλια τουαρέγκ 700?
Η εξέλιξη λοιπόν δεν ακολούθησε τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή αλλά του κατασκευαστή... και του κράτους δυνάστη.
Τα Κινέζικα είναι ένα καλό παράδειγμα απ το οποίο όμως δεν μαθαίνουμε τίποτα.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Επειδή ακούω αρκετά για ελευθερία.....ας μου αναλυσει κάποιος τι εννοεί?
Ότι δεν θα βάλω υποθήκη τη ζωή μου για να πληρώσω ένα ΤΜΑΧ 12 000 που θα με πάει στη δουλειά
Δεν θέλω να δηλαδή να δουλεύω.... Για να πληρώνω τη δουλειά!

Μηχανές με τεράστιες ιπποδυνάμεις (αλλά και ηλεκτρικά) δεν είναι διαχειρίσιμες χωρίς ηλεκτρονικά.
Το μοτο τζι πι είναι η απόδειξη
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι δεν θα βάλω υποθήκη τη ζωή μου για να πληρώσω ένα ΤΜΑΧ 12 000 που θα με πάει στη δουλειά
Δεν θέλω να δηλαδή να δουλεύω.... Για να πληρώνω τη δουλειά!

Μηχανές με τεράστιες ιπποδυνάμεις (αλλά και ηλεκτρικά) δεν είναι διαχειρίσιμες χωρίς ηλεκτρονικά.
Το μοτο τζι πι είναι η απόδειξη
Αυτό δεν είναι θέμα εξέλιξης μηχανής, αλλά ατομικης οικονομικής κατάστασης .
Παίρνεις και με 4-5000 καλά σκούτερ για δουλειά
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Αυτό δεν είναι θέμα εξέλιξης μηχανής, αλλά ατομικης οικονομικής κατάστασης .
Παίρνεις και με 4-5000 καλά σκούτερ για δουλειά
Και παπί παίρνεις αλλά υπάρχει και κοινωνική πίεση Δεν είναι τόπο απλό.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η ζωή μετριέται με χρόνο. Απ την ώρα που γεννιέσαι ξεκινάει το χρονόμετρο να μετράει ανάποδα.
Ελευθερία λοιπόν είναι να μπορείς να διαχειριστείς το χρόνο σου (δηλαδή τη ζωή σου) όπως καλύτερα νομίζεις εσύ.
Όσες λιγότερες υποχρεώσεις λοιπόν έχεις, όσα λιγότερα πρέπει δημιουργείς τόσο πιο ελεύθερος είσαι


Μπάμπης
:ha
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Στην μέση του πουθενά με έχει αφήσει και ο Γκάντι 1988 μοντέλο και πραγματικά σε συντήρηση και φροντίδα μου έχει στοιχίσει παραπάνω από την χοντρή και το XR
Σιγουρα θα συμβει και αυτο,αλλα ποιο εχει περισσοτερες πιθανοτητς να σε ταλαιπωρησει.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Μισό λεπτό Νίκο να το συζητήσουμε...

Σήμερα σε υποχρεώνει σχεδόν να πάρεις ηλεκτρικό
Κανείς (μα κανείς) δεν σε υποχρέωσε (ή σχεδόν) να πάρεις ηλεκτρικό. Το ίδιο είχε γίνει στις αρχές του '90 με τα τότε καταλυτικά. Πάρτε έλεγαν καταλύτη γιατί δεν θα κυκλοφορείτε στο κέντρο, γιατί θα σας βάλουμε φόρους, γιατί δεν θα βρίσκετε βενζίνη, χωρίς να γίνει τίποτε από αυτά...Το ότι πάνε τους καταναλωτές προς εκεί (εξηλεκτρισμό) είναι για άλλους λόγους, τελείως αντίθετους με την οικολογία. (αν θες το συζητάμε).

Δικό μου είναι το κεφάλι στην τελική
Ωπ... εδώ κάνεις λάθος. Ναι, το κεφάλι είναι δικό σου. Αν όμως το ανοίξεις και μαζί με το δικό σου ανοίξεις κι άλλα δύο και για να σας σώσουν (γιατί δεν θα θέλεις να σε πετάξουν στον λάκκο ως μη επιδιορθώσιμο) κοστίσεις μερικά χιλιάδες € τα οποία μαζεύονται από φόρους, τότε μάντεψε και ποιανού άλλου γίνεται το κεφαλάκι σου... Σωστά, και δικό μου κεφάλι.
Ενώ αν σε βοηθήσει η τεχνολογία να προφυλαχθείς και να προφυλάξεις, το όφελος είναι πολλαπλό.

Όμως πέραν τούτου όλα έχουν γίνει τόσο ακριβά που τα μηχανάκια ουσιαστικά δεν είναι χρηστικά αλλά αποτελούν πανάκρηβο χόμπι πλουσίων
Λίγα χρόνια πριν ένα ZZR 1100 κόστιζε 12 000 (χωρίς να υπολογίσουμε το υπόλοιπο κόστος ζωής έτσι?)
Σήμερα με 12000 τι παίρνεις?
Απρίλια τουαρέγκ 700?
Η εξέλιξη λοιπόν δεν ακολούθησε τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή αλλά του κατασκευαστή... και του κράτους δυνάστη.
Τα Κινέζικα είναι ένα καλό παράδειγμα απ το οποίο όμως δεν μαθαίνουμε τίποτα.
Λίγα χρόνια πριν όλα στοίχιζαν διαφορετικά λόγω πληθωρισμού. Τα τότε 12000 σήμερα μήπως κάνουν 20000 και τελικά το τουαρέγκ σήμερα είναι σε αξία 8000 τότε?
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μισό λεπτό Νίκο να το συζητήσουμε...


Κανείς (μα κανείς) δεν σε υποχρέωσε (ή σχεδόν) να πάρεις ηλεκτρικό. Το ίδιο είχε γίνει στις αρχές του '90 με τα τότε καταλυτικά. Πάρτε έλεγαν καταλύτη γιατί δεν θα κυκλοφορείτε στο κέντρο, γιατί θα σας βάλουμε φόρους, γιατί δεν θα βρίσκετε βενζίνη, χωρίς να γίνει τίποτε από αυτά...Το ότι πάνε τους καταναλωτές προς εκεί (εξηλεκτρισμό) είναι για άλλους λόγους, τελείως αντίθετους με την οικολογία. (αν θες το συζητάμε).
Στην Ελλάδα δεν έγινε Στο κέντρο του Μιλάνο μια χαρά δεν μπαίνεις χωρίς προδιαγραφές Ευβρο κι συνεχίζουν κάθε χρόνο ως τέλους

Ωπ... εδώ κάνεις λάθος. Ναι, το κεφάλι είναι δικό σου. Αν όμως το ανοίξεις και μαζί με το δικό σου ανοίξεις κι άλλα δύο και για να σας σώσουν (γιατί δεν θα θέλεις να σε πετάξουν στον λάκκο ως μη επιδιορθώσιμο) κοστίσεις μερικά χιλιάδες € τα οποία μαζεύονται από φόρους, τότε μάντεψε και ποιανού άλλου γίνεται το κεφαλάκι σου... Σωστά, και δικό μου κεφάλι.
Ενώ αν σε βοηθήσει η τεχνολογία να προφυλαχθείς και να προφυλάξεις, το όφελος είναι πολλαπλό.
Έχω την νομική ευθύνη των πράξεων μου (ενίοτε και την ποινική) και δεν χρειάζομαι κανένα δημόσιο λειτουργό να με υποχρεώνει για το οτιδήποτε. Στο κάτω κάτω η ασφαλιστική μου εικόνα αποδεικνύει ότι δεν έχω κανένα ατύχημα


Λίγα χρόνια πριν όλα στοίχιζαν διαφορετικά λόγω πληθωρισμού. Τα τότε 12000 σήμερα μήπως κάνουν 20000 και τελικά το τουαρέγκ σήμερα είναι σε αξία 8000 τότε?
Αστο.... Ο μισθός τότε ήταν μεγαλύτερος και το συνολικό κόστος ζωής πολύ χαμηλότερο.


:)

XT για πάντα
ντουπου ντουπου ντουπου
Μέχρι να μην βρίσκεις πια ούτε βίδα
:ha
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η ζωή μετριέται με χρόνο. Απ την ώρα που γεννιέσαι ξεκινάει το χρονόμετρο να μετράει ανάποδα.
Ελευθερία λοιπόν είναι να μπορείς να διαχειριστείς το χρόνο σου (δηλαδή τη ζωή σου) όπως καλύτερα νομίζεις εσύ.
Όσες λιγότερες υποχρεώσεις λοιπόν έχεις, όσα λιγότερα πρέπει δημιουργείς τόσο πιο ελεύθερος είσαι


Μπάμπης
:ha
υποχρεωσεις χωριζονται σε 1. οικογενειακες,αν το επιθυμεις,2.κοινωνικες(πολιτικα-ομαδες-κλαμπ κτλπ) αν το επιθυμεις,3.της καψουρας αν το επιθυμεις...
αν δεν το επιθυμεις..
Στο 1 δεν πρεπει να παιρνεις θεση γιατι δεν το ζεις...
στο 2 δεν κανεις κριτικη αναλογα την κατηγορια γιατι δεν προσφερεις...
στο 3. υπαρχει το μπανιο ,η αμμος και τα φαναρια για το διποδο ορθιο και για τις 2 ροδες το νημα που διαβαζουμε... :p

Σαφεστατα η ελευθερια σχετιζεται με το χρονο,αλλα ειναι σαφεστατο οτι η γκρινια για το χρονο απ ατομα που χρειαζονται π.χ αρκετο χρονο λογω κινησης για να πανε στις δουλειες τους,που αυτη η δουλεια θα τους δωσει εφοδια για την ελευθερια,ενω το 80% των δουλειων μπορουν να γινουν σε μερη που ο χρονος να πας ειναι ελαχιστος,ειναι ολιγον κωμικο...αυτο το τελευταιο δεν αφορα τον νικο,διοτι ειναι φαρμακοτριφτης και η κατηγορια αυτη εχει ιδιαιτεροτητες.....

Οτι εγραψα το λεω πει γνωσεως..4 ζευγαρια μετακομισαν λεωνιδιο που δεν ειχαν σχεση με αυτο και βρηκαν δουλεια ΟΛΟΙ σε μια βδομαδα!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Την εξελιξη που ακριβως την βλεπετε; Στο ηλεκτρογκαζο που μπηκε πρωτη φορα σε μοτο το 2006 η στο cornering abs που κοντευει 15 χρονια στα διτροχα;

Καμμια καινοτομια και καμμια εξελιξη στις συχρονες μοτο, περα απο το dct της χοντα που και αυτο κοντευει 10 χρονια και στην παραγωγη. Το οτι δημιουργηθηκαν κατηγοριες κυβικων που δεν υπηρχαν παλια δε λεει και πολλα απο αποψη εξελιξης. Ακομα και τα γκαζια, στα ιδια επιπεδα εχουν μεινει τα τελευταια 20 χρονια για τα αντιστοιχα μοτερ του σημερα.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Αυτό

Αποτελεί την αγαπημένη φαντασίωση τελικά τον εν δυνάμει πελατών, κρατάω το χρέπι transalp του 1900 ποτέ γιατί δεν μένει...
Η μόνη φορά που έχει πάει το ΤΑ με οδική. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Έγινε κάρβουνο το Φις της πλεξούδας. :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η μόνη φορά που έχει πάει το ΤΑ με οδική. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Έγινε κάρβουνο το Φις της πλεξούδας. :ha
Το παράδειγμα ήταν τυχαίο.
Θα μπορούσε να είναι ΧΤ του Κολοκοτρώνη συλλεκτικό μόνο για γνώστες ή οτιδήποτε άλλο η λαϊκή σοφία θεωρεί αναντικατάστατο δεν ξανάγινε, βγήκε αυτό και έσπασε το καλούπι της τελειότητας μετά.

Όπου δεν απαξιώνω καθόλου τον φτηνό εργάτη που με ελαχιστα έξοδα κάνει τα πάντα, την ανακήρυξη του σε Θεό όμως την θεωρώ παράδοξο.


Παρεμπιπτόντως την ίδια βλάβη με το GS του Λεωνίδα είχα σε "ασπαστο αθάνατο" bandit γιατί η σοφία του Ιάπωνα δεν έφτασε στο πώς δένει η πλεξούδα στον λαιμό χωρίς να κόβει καλώδια. Και αυτό με ελάχιστα χιλιόμετρα και χρόνια υπηρεσίας. Ουδείς άσφαλτος.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οι πραγματικοι αντιρρησιες συνειδησης κυκλοφορουν με ποδηλατο. Single speed.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι πραγματικοι αντιρρησιες συνειδησης κυκλοφορουν με ποδηλατο. Single speed.
Υψηλό carbon footprint.

Παπούτσια κάνναβη μόνο
 
Top Bottom