Aldebaran , θες να ορίσεις λίγο καλύτερα τη χρήση και τα τερρεν τα οποία θα ήθελες ιδανικά τη βέλτιστη απόδοση?
Πολύ γενικευμένα και μιλώντας πάντα για εντούρο μηχανάκια
Σε πολύ κλειστά και τεχνικά μονοπάτια: 200-250cc 2T ή 250-300cc 4T
Λιγότερο τεχνικά ή με μεγαλύτερη εμπειρία 250-300cc 2T ή 350-400cc 4T
Πιο ανοιχτά κομμάτια και αρκουδόγκαζο / πολύ περισσότερη εμπειρία / πιο εκδρομικό
εντούρο 450-5004Τ
Πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα 2Τ έναντι 4Τ, δε θα μπω στη διαδικασία να αναφέρω μιας και καταλήγει να είναι υποκειμενικό από ενα σημείο και έπειτα (εκτός από περιπτώσεις τρομερά απαιτητικών κι τεχνικών μονοπατιών "τύπου" trial, όπου εκεί το 2Τ είναι σχεδόν μονόδρομος).
Γενικά ισχύει οτι όσο πιο τεχνικό είναι το κομμάτι η ζυγαριά γέρνει προς τα 2Τ και τους μικρότερους κυβισμούς και το ανάποδο.
Προσωπικά μιλώντας, αν η χρήση ήταν μόνο μονοπάτια / τεχνική οδήγηση θα επέλεγα 2Τ και για πιο all around εντούρο χρήση μεσαία 4Τ. Για πιο εκδρομική χρήση μηχανάκια δόξα τω θεώ έχεις μπόλικα...
Να προσθέσω οτι τον καιρό που έκανα συστηματικά εντούρο με 250 2Τ και 250 4Τ και είχα φτάσει σε σχετικά καλό επίπεδο τεχνικής (με συμμετοχή σε 2 αγώνες στα ντουζένια μου), πήρα ένα εκπληκτικό διασκεδαστικότατο με γκάζι αρκούδας 450 4Τ... και αυτομάτως σταμάτησα να ευχαριστιέμαι κλειστά μονοπάτια και πιο τεχνικά κομμάτια.............
Η δύναμη και το γκάζι ΔΕΝ είναι σύμμαχοι στην τεχνική οδήγηση και τα μονοπάτια όπως ακριβώς και το βάρος.
Συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν για το wr250F, ενώ θα προσέθετα και ένα exc200 2T. Αν δε θες να πας σε κατι εξειδικευμένο μπορείς να δεις και ένα xr250r σαν δοκιμαστικό μηχανάκι που τα κάνει πραγματικά όλα σε πρώτη φάση, αν θες να βρεις τι σου ταιριάζει σαν χρήση, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά σε ένα σύγχρονο και τελικά να μη σου κάνει.