Να αναφερω κατι που αναφερθηκε και προηγουμενως, η υπαρξη κεντρικου σταντ βοηθαει πολυ στην αλλαγη σαμπρελας.
Προσωπικα ειμαι προετοιμασμενος επειδη για δυο++ δεκαετιες γυρναω τα καλοκαιρια την Ευρωπη χωρις οδικη (η οποια ητανε και ειναι παντα πανακριβη εκτος Νησιου) και δε θελω να βρεθω προ απροοπτου. Επισης και οδικη ναχει καποιος, μεχρι ναρθει και να βρεθει βουλκανιζατερ για μηχανη (που μπορει ναναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο αν ειναι βραδυ ή σ/κ), παει η μερα και αυτο μπορει ναχει αλυσιδωτες συνεπειες σε φαση διακοπων-σε-κινηση.
Παρ'ολ'αυτα, εχω βρεθει δυο φορες σε κατασταση ελλειψης παρα την σχετικη ετοιμοτητα. Την πρωτη ειχαμε παει χωματαδα στο Καντηλι και αποφασισα να μην παρω τους λεβιεδες καθως ειχανε αλλοι στην παρεα (τοχα διασταυρωσει) ...για να γλυτωσω βαρος!!! (οτι ναναι)
Στην επιστροφη οι αλλοι αποφασισανε να πανε απο παλια εθνικη ενω ο Κωστας
gaslion κι'εγω απο Αφιδνες. Ε λοιπον, πατησα καρφι λιγο πριν τα διοδια των Αφιδνων, και ενω ειχα ολα τ'αλλα ...δεν ειχα λεβιεδες
(και δεν ειχε ουτε ο Κωστας). Και επειδη το πισω T63 δε στεκοτανε στη θεση του παρα τα μεγαλα δεματικα που βαλαμε, αναγκαστηκα να φωναξω οδικη
Τη δευτερη φορα ειμουνα στην Κρητη και επειδη "μωρε δε μ'εχει πιασει ποτε μπροστινο λαστιχο στην ασφαλτο", αποφασισα να παρω μαζι μονο πισω σαμπρελα, παλι ...για να γλυτωσω χωρο/βαρος!!!
Μ'επιασε λοιπον μπροστινο λαστιχο αργα το απογευμα καπου στη Σουγια, και επειδη ειχα πλοιο απο Χανια στις 9μμ, εκανα το Σουγια-Χανια 60χμ με δεματικα στο μπροστινο TKC70 και χαμηλες ταχυτητες (γυρω στα 50χμω). Ολα καλα τελικα.
ΥΓ Κατι που με βολευει φοβερα στο Αλπ650 σε σχεση με αλλα on-off μηχανακια που ειχα/εχω ειναι οτι εχει φανταστικο αποθηκευτικο χωρο κατω απο τη σελα, οπου εχω σχεδον μονιμα δυο σαμπρελες, αμπουλες, λεβιεδακια και μια μικρη καστανια με τα σχετικα καρυδακια.