Εδώ είναι σε όλα οκ.
Τώρα φταίω να κάνω tag τον maniac;
Ωραίο είναι το κιτρινάκι. Θα είχε ενδιαφέρον και μια έκδοση με μισό φαίρινγκ.Και σε κιτρινάκι.
Απλά σε πιο κινεζικό, όπως προειπωθηκε.Μέτριο από εμφάνιση. Θυμίζει σίγουρα Z 750.
Δεν ήταν ο σκοπός μου Άγι να συγκρίνω άμεσα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ζ750 με το Hornet καθώς έχουν άλλη διαταξη κινητήρα όπως αναφέρεις κι εσύ και κυρίως επειδή έχουν διαφορά 15 χρόνια.το ζ πρεπει να ναι καμια 230ρια κιλα, παντως σιγουρα 30 κιλα πανω απο το χοντα. Και δε πα να χει το καλλιτερο μοτερ στο γνωστο συμπαν, τετρακυλινδρο 750 ειναι, χαμηλα και μεσαια ψοφιο σε σχεση με 2κ στα ιδια κυβικα.
Αν παντως δε μπορεις να αναγνωρισεις την πλακα και την υπερβολη, τουλαχιστον μην απομονωνεις λεξεις γιατι το νοημα ειναι πιο ολιστικη υποθεση
To hornet ειναι σχεδον ιδιο εμφανισιακα με το cb500r, ουδετερα μηχανακια οπτικα (αν εξαιρεσεις κατι περιεργες ανοδιωσεις του πρωτου) που ομως κατα καποιο τροπο αντεχουν στο χρονο.Δεν ήταν ο σκοπός μου Άγι να συγκρίνω άμεσα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ζ750 με το Hornet καθώς έχουν άλλη διαταξη κινητήρα όπως αναφέρεις κι εσύ και κυρίως επειδή έχουν διαφορά 15 χρόνια.
Το νόημα ήταν κυρίως το οπτικό-σχεδιαστικό και ποιοτικό αποτέλεσμα σε αίσθηση που σου δίνουν 2 μοτοσυκλέτες με διαφορά 15 ετών της ίδιας κατηγορίας. Ο καθένας έχει τα κριτήρια του.
Τα τρία τελευταία μου φαίνονται τελείως αδιάφορα μπροστά σε αυτό τις πρώτης φωτογραφίας...
Φοβερη σχεδιαστικη πρωτοτυπια 17 χρονια τωρα.
Καθε προπερσι και καλυτερα.
Του 2007-2010 η δευτερη φωτο δηλαδη για μενα ειναι το καλυτερο.Τα τρία τελευταία μου φαίνονται τελείως αδιάφορα μπροστά σε αυτό τις πρώτης φωτογραφίας...
Το πιο όμορφο με στρογγυλό φανάρι ήταν η τελευταία έκδοση της πρώτης γενιάς με usd πιρούνι.Τα τρία τελευταία μου φαίνονται τελείως αδιάφορα μπροστά σε αυτό τις πρώτης φωτογραφίας...
Την βρηκα σε πορτοκαλι και διστασα.Το πιο όμορφο με στρογγυλό φανάρι ήταν η τελευταία έκδοση της πρώτης γενιάς με usd πιρούνι.
Και εμενα το ίδιο. Λόγο ηλικίαςΤα τρία τελευταία μου φαίνονται τελείως αδιάφορα μπροστά σε αυτό τις πρώτης φωτογραφίας...
Μεγάλωσες ....και δεν δέχεσαι την προοδο
Φοβερη σχεδιαστικη πρωτοτυπια 17 χρονια τωρα.
Καθε προπερσι και καλυτερα.
Μου αρέσει πολύ που είδα την Honda να βγάζει ένα καινούργιο μοτέρ και μάλιστα όπως φαίνεται με καλή απόδοση!To hornet ειναι σχεδον ιδιο εμφανισιακα με το cb500r, ουδετερα μηχανακια οπτικα (αν εξαιρεσεις κατι περιεργες ανοδιωσεις του πρωτου) που ομως κατα καποιο τροπο αντεχουν στο χρονο.
Και ας μη ξεχναμε οτι σε εποχες που το κοστος των σοβαρων δικυκλων ειναι πλεον εξωπραγματικο, εμφανιζονται καποια μοντελα, ενα εκ των οποιων το χοντα, που καλυπτουν ενα τεραστιο κενο επιδοσεων νς τιμη.
Επισης παρατηρησα πως οι διαδρομες αναρτησεων ειναι (μ/π )130mm/150mm. Πολυ ενδιαφερουσα λεπτομερεια νομιζω.