IoannisPanagiotidis
Μέλος
...γεια χαρα παιδες!
Δεν προλαβα να χαρω την αντικατασταση των μπουζι μετα την ηττα που εφαγα με το ηλεκτροδιο....και ενω εχω ετοιμασει τη μηχανη για την Κυριακατικη αποδραση μου .... και ειμαι ακομα στο γκαραζ ....βγαινω βαζω μπρος το εργαλειο ...γυριζει ο κινητηρας 3 δευτερολεπτα και σβυνει !!! Ξανα ...και ξανα μιζα ...τιποτα !...γυριζει αλλα δεν σκαει !
Την ξαναβαζω μεσα ...βγαζω τη προίκα, κρανος κτλ ..και αρχιζω τους ελεγχους. Ψαρομενος απ τα φρεσκα μπουζι το μυαλο μου παει κατευεθειαν εκει ....τα ξαναβγαζω λοιπον ...τσεκαρω οπτικα , ολα καλα ! Βγαζω τη πιπα απ τον ενα κύλινδρο ... βαραω μιζα και βλεπω κανονικα σπινθήρα με τις βιδες στο καπακι του κυλίνδρου. Ολα καλα σκεφτομαι ...χμμ...και αν κι ομως μεσα δεν δινει σπινθηρα .....βγαζω το δεξι ψευτο καπακι του ρεζερβουαρ ...βγαζω το χωνι της εισαγωγης του αερα ... το φιλτρο αερους και ψεκαζω 2-3 καλες με καθαριστικο δισκοπλακων (που ειναι ευλεκτο) μεσα στο φιλτροκουτι , και βαραω μιζα !..παιρνει κανονικα και ο κινητηρας γυρίζει για μερικα δευτερα μεχρι που φυσικα σταματαει. Τα μπουζι δινουν σπινθηρα κανονικα λοιπον !
Παμε παρακατω . Βενζινη ειμαι φούλ ...αρα ψεκασμος! Ξεβιδωνω στα γρηγορα το ενα μπεκ ...μια βιδα ειναι και το τραβω προσεχτικα εξω. Βαραω μιζα ...και τιποτα. Το μπεκάκι δεν ψεκαζει ...τιποτα . Γυριζω στο δεξι κυλινδρο ..ξανα εξω το μπεκακι βαραω μιζα ...τιποτα ! δεν μπορει να εχουν βλαβη και τα 2 ρε φιλε σκεφτομαι και το μυαλο μου παει στη τρομπα βενζινης!...δεν περασε δεκατο του δευτερολεπτου ..σαν κεραυνος με στο μυαλο μου και ξαναθυμαμαι τη πικρα που ειχα φαει πριν σχεδον 10 χρονια οταν πρωτοπηρα το GS . Ηλεκτρονικη ρε φιλε ...αντε παλι! Οι πολυ παλιοι μπορει ακομα να το θυμουνται που το χα αναφερει καποτε . Μονο που τοτε το ειχα παθει καπου σε ενα παρκιν στην Αutobahn και ειχα γυρισει Solingen φορτωμενος στην ADAC .
Λοιπον και τωρα επι του θεματος παιδες! Ενα μικρο μαραφετακι που βρισκεται βιδωμενο με 2 βιδουλες πανω στο καπακι της τρομπας βενζινης, στο αριστερο μερος της μοτοσυκλετας κατω απ το πλαινο καπακι του ρεζερβουαρ .
Τι κανει αυτο το μαραφετακι ; ...τελικα απ οτι εχω καταλαβει διαβαζοντας ...παιρνει καποια δεδομενα απ το canbus της μοτοσυκλετας και οταν κρινει οτι δεν υπαρχουν οι απαιτήσεις κατεβαζει τη λειτουργια της τρομπας στο 80%...με σκοπο φυσικα μακροπροθεσμα να βοηθησει στη μακροζωια της καθοτι δεν ζοριζεται παντα στα όρια της!
Πως χαλαει; .... ξανα απ οτι εχω καταλαβει ...υγρασια! Ενω υπαρχει φλατζα που δειχνει να στεγανοποιει σωστα το κατω μερος οπου βρισκεται το τυπωμένο βυθισμενο μεσα στη σιλικονη .... τελικα καπως περνάει το νερο ...οξυδωνεται η πλακετα ...σε καποιο σημειο καίγεται και βραχυκυκλωνει! Τεσπα!
.
Ακριβουτσικο ανταλακτικο να μην το συζηταμε ..εδω πανω φτανει σχεδον τα 200 φευγα με τα περαστικα ...εγω κατευθείαν ερευνα στο διαδίκτυο ...αγορα μεταχειρισμενου και σε 2 μερες αντικατασταση και το μεκανακι και παλι λειτουργει κανονικα!
τι να πω ; δεν θα το σχολιασω παραπανω . Το μονο που μπορω να κανω ...πεταω καμια φωτο στο θεμα παραπανω ...μπας και βοηθηθει καποιος φιλος στο μελλον και θελήσει να το αλλαξει μονος του !
ο κωδικος του για το μοντελο του 2004 ειναι 16147720776 αλλα ειμαι σιγουρος οτι ταίριαζει χωρις προβλημα και απο αλλα μοντελα με αλλους κωδικους . Αν γνωριζει καποιος συντροχος κατι πιο συγκεκριμενο παρακαλω να μας διαφωτισει!
Ξεβιδωνεις με το χερι το παλστικο καπακι που και καλα προστατευει ολα αυτα τα καλαπαλικια της τρομπας...
με ενα μυτοτσιμπιδο και κρατοντας το αυτακι που σκαλωνει το φις προς τα εξω βγαζεις το ενα μπριζακι πανω απ την ηλεκτρονικη ...
με τον ιδιο τροπο βγαζει και το αλλο ....
2 τορξ βιδουλες τωρα με Τ20 και το εξαρτημα ειναι σχεδον ελευθερο ....
με ενα κατσαβιδι προσεχτικα σμπρωχνεις απο κατω το εξαρτημα και ξεκουμπωνει οπως ειπα και ειναι σχεδον ελευθερο!.γραφω σχεδον γαιτι απο κατω ειναι συνδεδεμενο με τη τρομπα με ενα μπλε μπριζακι.
μονο με το μυτοτσιμπιδο τωρα και με αλλο τροπο.... πρεσαροντας τις 2 ακρες του το τραβας εξω .
Αυτα ηταν!...Καθαριζεις τον χωρο καλα ...τοποθετεις με τον παραπανω τροπο το νεο ανταλακτικο και ολα λειτουργουν σωστα και παλι !
Οτι και να πεις ειναι λιγο ....και φυσικα τραγικο εντελως ,να σου συμβαινει καπου στη μεση του πουθενα ...ακινητοποιώντας της μηχανη σου απο μια βλαβη που ειναι σχεδον γελια!
Τελος παντων ..ειχα διαβασει και παλιοτερα για ενα καλωδιο bypass που κουβαλανε μαζι τους μερικοι συντροχοι σε περιπτωση που τους συμβει και θελουν να συνεχισουν το ταξιδι τους . Θα το παλεψω στα γρηγορα τις επομενες μερες με το μπριζακι της καμμενης ηλεκτρονικης που εβγαλα απ τη μηχανη και θα επιστρεψω στο ποστ με 2 λεξεις παραπανω!
παντα ορθιοι !
Δεν προλαβα να χαρω την αντικατασταση των μπουζι μετα την ηττα που εφαγα με το ηλεκτροδιο....και ενω εχω ετοιμασει τη μηχανη για την Κυριακατικη αποδραση μου .... και ειμαι ακομα στο γκαραζ ....βγαινω βαζω μπρος το εργαλειο ...γυριζει ο κινητηρας 3 δευτερολεπτα και σβυνει !!! Ξανα ...και ξανα μιζα ...τιποτα !...γυριζει αλλα δεν σκαει !
Την ξαναβαζω μεσα ...βγαζω τη προίκα, κρανος κτλ ..και αρχιζω τους ελεγχους. Ψαρομενος απ τα φρεσκα μπουζι το μυαλο μου παει κατευεθειαν εκει ....τα ξαναβγαζω λοιπον ...τσεκαρω οπτικα , ολα καλα ! Βγαζω τη πιπα απ τον ενα κύλινδρο ... βαραω μιζα και βλεπω κανονικα σπινθήρα με τις βιδες στο καπακι του κυλίνδρου. Ολα καλα σκεφτομαι ...χμμ...και αν κι ομως μεσα δεν δινει σπινθηρα .....βγαζω το δεξι ψευτο καπακι του ρεζερβουαρ ...βγαζω το χωνι της εισαγωγης του αερα ... το φιλτρο αερους και ψεκαζω 2-3 καλες με καθαριστικο δισκοπλακων (που ειναι ευλεκτο) μεσα στο φιλτροκουτι , και βαραω μιζα !..παιρνει κανονικα και ο κινητηρας γυρίζει για μερικα δευτερα μεχρι που φυσικα σταματαει. Τα μπουζι δινουν σπινθηρα κανονικα λοιπον !
Παμε παρακατω . Βενζινη ειμαι φούλ ...αρα ψεκασμος! Ξεβιδωνω στα γρηγορα το ενα μπεκ ...μια βιδα ειναι και το τραβω προσεχτικα εξω. Βαραω μιζα ...και τιποτα. Το μπεκάκι δεν ψεκαζει ...τιποτα . Γυριζω στο δεξι κυλινδρο ..ξανα εξω το μπεκακι βαραω μιζα ...τιποτα ! δεν μπορει να εχουν βλαβη και τα 2 ρε φιλε σκεφτομαι και το μυαλο μου παει στη τρομπα βενζινης!...δεν περασε δεκατο του δευτερολεπτου ..σαν κεραυνος με στο μυαλο μου και ξαναθυμαμαι τη πικρα που ειχα φαει πριν σχεδον 10 χρονια οταν πρωτοπηρα το GS . Ηλεκτρονικη ρε φιλε ...αντε παλι! Οι πολυ παλιοι μπορει ακομα να το θυμουνται που το χα αναφερει καποτε . Μονο που τοτε το ειχα παθει καπου σε ενα παρκιν στην Αutobahn και ειχα γυρισει Solingen φορτωμενος στην ADAC .
Λοιπον και τωρα επι του θεματος παιδες! Ενα μικρο μαραφετακι που βρισκεται βιδωμενο με 2 βιδουλες πανω στο καπακι της τρομπας βενζινης, στο αριστερο μερος της μοτοσυκλετας κατω απ το πλαινο καπακι του ρεζερβουαρ .
Τι κανει αυτο το μαραφετακι ; ...τελικα απ οτι εχω καταλαβει διαβαζοντας ...παιρνει καποια δεδομενα απ το canbus της μοτοσυκλετας και οταν κρινει οτι δεν υπαρχουν οι απαιτήσεις κατεβαζει τη λειτουργια της τρομπας στο 80%...με σκοπο φυσικα μακροπροθεσμα να βοηθησει στη μακροζωια της καθοτι δεν ζοριζεται παντα στα όρια της!
Πως χαλαει; .... ξανα απ οτι εχω καταλαβει ...υγρασια! Ενω υπαρχει φλατζα που δειχνει να στεγανοποιει σωστα το κατω μερος οπου βρισκεται το τυπωμένο βυθισμενο μεσα στη σιλικονη .... τελικα καπως περνάει το νερο ...οξυδωνεται η πλακετα ...σε καποιο σημειο καίγεται και βραχυκυκλωνει! Τεσπα!
Ακριβουτσικο ανταλακτικο να μην το συζηταμε ..εδω πανω φτανει σχεδον τα 200 φευγα με τα περαστικα ...εγω κατευθείαν ερευνα στο διαδίκτυο ...αγορα μεταχειρισμενου και σε 2 μερες αντικατασταση και το μεκανακι και παλι λειτουργει κανονικα!
τι να πω ; δεν θα το σχολιασω παραπανω . Το μονο που μπορω να κανω ...πεταω καμια φωτο στο θεμα παραπανω ...μπας και βοηθηθει καποιος φιλος στο μελλον και θελήσει να το αλλαξει μονος του !
ο κωδικος του για το μοντελο του 2004 ειναι 16147720776 αλλα ειμαι σιγουρος οτι ταίριαζει χωρις προβλημα και απο αλλα μοντελα με αλλους κωδικους . Αν γνωριζει καποιος συντροχος κατι πιο συγκεκριμενο παρακαλω να μας διαφωτισει!
Ξεβιδωνεις με το χερι το παλστικο καπακι που και καλα προστατευει ολα αυτα τα καλαπαλικια της τρομπας...
με ενα μυτοτσιμπιδο και κρατοντας το αυτακι που σκαλωνει το φις προς τα εξω βγαζεις το ενα μπριζακι πανω απ την ηλεκτρονικη ...
με τον ιδιο τροπο βγαζει και το αλλο ....
2 τορξ βιδουλες τωρα με Τ20 και το εξαρτημα ειναι σχεδον ελευθερο ....
με ενα κατσαβιδι προσεχτικα σμπρωχνεις απο κατω το εξαρτημα και ξεκουμπωνει οπως ειπα και ειναι σχεδον ελευθερο!.γραφω σχεδον γαιτι απο κατω ειναι συνδεδεμενο με τη τρομπα με ενα μπλε μπριζακι.
μονο με το μυτοτσιμπιδο τωρα και με αλλο τροπο.... πρεσαροντας τις 2 ακρες του το τραβας εξω .
Αυτα ηταν!...Καθαριζεις τον χωρο καλα ...τοποθετεις με τον παραπανω τροπο το νεο ανταλακτικο και ολα λειτουργουν σωστα και παλι !
Οτι και να πεις ειναι λιγο ....και φυσικα τραγικο εντελως ,να σου συμβαινει καπου στη μεση του πουθενα ...ακινητοποιώντας της μηχανη σου απο μια βλαβη που ειναι σχεδον γελια!
Τελος παντων ..ειχα διαβασει και παλιοτερα για ενα καλωδιο bypass που κουβαλανε μαζι τους μερικοι συντροχοι σε περιπτωση που τους συμβει και θελουν να συνεχισουν το ταξιδι τους . Θα το παλεψω στα γρηγορα τις επομενες μερες με το μπριζακι της καμμενης ηλεκτρονικης που εβγαλα απ τη μηχανη και θα επιστρεψω στο ποστ με 2 λεξεις παραπανω!
παντα ορθιοι !