Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Δανειζόμενος τον τίτλο από τον φίλο μου Στεφανή STF, ανοίγω αυτό το thread για να υπάρχει ένα ιστορικό της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, το οποίο θα βοηθήσει αφενός εμένα να κρατάω ένα ημερολόγιο εργασιών, αφετέρου τον μελλοντικό αγοραστή (αν υπάρξει ) να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι το μεράκι και τις άπειρες εργατοώρες όπου έχουν δαπανηθεί και θα δαπανηθούν για την μελλοντική συντήρηση και βελτίωση της.
Παίρνω τη σκυτάλη από αυτό το νήμα και συνεχίζω την πορεία αυτού του συγκεκριμένου μοντέλου το οποίο έχει στηθεί για εκδρομικό εντούρο, δίνοντας μεγάλη αυτονομία λόγω προσθήκης έξτρα 10 λίτρων καυσίμου αλλά και με αυτοσχέδιο πύργο / fairing ο οποίος δίνει χώρο για τοποθέτηση συσκευής GPS αλλά και προστατεύει τον αναβάτη κυρίως από τον αέρα στις παρατεταμένες ασφαλτάδες μεταξύ των χωμάτινων διελεύσεων. Επίσης, έχουν ενισχυθεί οι βίδες του υποπλαισίου, γνωστό πρόβλημα των συγκεκριμένων μοντέλων όταν φορτώνονται, αλλά και την προσθήκη πλαινών βάσεων για την στήριξη σαμαριών. Οι ήδη καλές αναρτήσεις έγιναν ακόμη καλύτερες με revalving, δίνοντας αξεπέραστη αίσθηση στο χωμάτινο τεραίν και όχι μόνο.
Η μοτοσυκλέτα ήρθε στα χέρια μου το Μάιο με σχεδόν 38Κ χλμ, όπου ήταν η κατάλληλη περίοδος λόγω του επερχόμενου ADVtrOFFy στην ανατολική Θεσσαλία.
Διαπιστώθηκε κάποια αστοχία του κοντέρ, βλάβη την οποία μου είχε επισημάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς πολύ κυριε ελέησον, το κοντέρ αντικαταστάθηκε από ένα aftermarket της KOSO μοντ. DB-02R. Την αντικατάσταση ανέλαβε ο μέτρ του είδους Αποστόλης Carooly ο οποίος έδωσε και μόνιμη παροχή ρεύματος στη GARMIN βάση GPS αλλά και σχεδίασε τη βάση όπου πάτησε το κοντέρ.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πλέον δε φαίνονται τα συνολικά χλμ του κινητήρα αλλά οκ, θα ζήσω με αυτό.
Παίρνω τη σκυτάλη από αυτό το νήμα και συνεχίζω την πορεία αυτού του συγκεκριμένου μοντέλου το οποίο έχει στηθεί για εκδρομικό εντούρο, δίνοντας μεγάλη αυτονομία λόγω προσθήκης έξτρα 10 λίτρων καυσίμου αλλά και με αυτοσχέδιο πύργο / fairing ο οποίος δίνει χώρο για τοποθέτηση συσκευής GPS αλλά και προστατεύει τον αναβάτη κυρίως από τον αέρα στις παρατεταμένες ασφαλτάδες μεταξύ των χωμάτινων διελεύσεων. Επίσης, έχουν ενισχυθεί οι βίδες του υποπλαισίου, γνωστό πρόβλημα των συγκεκριμένων μοντέλων όταν φορτώνονται, αλλά και την προσθήκη πλαινών βάσεων για την στήριξη σαμαριών. Οι ήδη καλές αναρτήσεις έγιναν ακόμη καλύτερες με revalving, δίνοντας αξεπέραστη αίσθηση στο χωμάτινο τεραίν και όχι μόνο.
Η μοτοσυκλέτα ήρθε στα χέρια μου το Μάιο με σχεδόν 38Κ χλμ, όπου ήταν η κατάλληλη περίοδος λόγω του επερχόμενου ADVtrOFFy στην ανατολική Θεσσαλία.
Διαπιστώθηκε κάποια αστοχία του κοντέρ, βλάβη την οποία μου είχε επισημάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς πολύ κυριε ελέησον, το κοντέρ αντικαταστάθηκε από ένα aftermarket της KOSO μοντ. DB-02R. Την αντικατάσταση ανέλαβε ο μέτρ του είδους Αποστόλης Carooly ο οποίος έδωσε και μόνιμη παροχή ρεύματος στη GARMIN βάση GPS αλλά και σχεδίασε τη βάση όπου πάτησε το κοντέρ.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πλέον δε φαίνονται τα συνολικά χλμ του κινητήρα αλλά οκ, θα ζήσω με αυτό.