Τα θερμαινόμενα γριπ που είχαν τοποθετηθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας ήταν γνήσια αξεσουάρ και είχαν από την αρχή ένα πρόβλημα. Από τις δυο σκάλες δούλευε μόνο η μία, αυτή με την ισχυρότερη θέρμανση. Πρόσφατα σταμάτησε να δουλεύει και αυτή και ήλπιζα το πρόβλημα να βρίσκεται στον διακόπτη μιας που οπτικά όλα έδειχναν άψογα και καθόλου ταλαιπωρημένα. Όμως για να δω τι συμβαίνει έπρεπε να τα αφαιρέσω.
Ευτυχώς βρήκα στο διαδίκτυο το εγχειρίδιο της τοποθέτησης τους και όπως η διαδικασία ήταν plug and play έτσι αντίστοιχα ήταν και εύκολο να τα καταργήσω. Έπρεπε μόνο να βγάλω σέλα, το ψευδοκάπακο του ρεζερβουάρ και τα αριστερά πλαϊνα καπάκια.
Μετά έβγαλα κάποιες φωτογραφίες για να "κρατήσω" στη ρηχή μου μνήμη τις διαδρομές των καλωδιών και ευτυχώς γιατί τελικά το ξανά δέσαμε με τον Δημήτρη
surikenjim γιατί διαπιστώσαμε πως από τον φάκελο με τα διάφορα μικροεξαρτηματάκια των "μαμά" γκριπ που είχα έλειπε το κόκκαλο της γκαζιέρας.
Μετά τον αρχικό έλεγχο και αφού βεβαιώθηκα πως το σύνολο των εξαρτημάτων της μηχανής που αφορούσαν το σύστημα της γκαζιέρας προερχόταν από την Domino έπρεπε να περάσω στην αναζήτηση του κόκκαλου της γκαζιέρας.
Δεν ήταν εύκολη άσκηση αυτή. Απευθύνθηκα στην παγκόσμια ομάδα των Nudistas στο FB όπου βρήκα κάποιες πληροφορίες για ταχύτερες γκαζιέρες αλλά όχι για τη στάνταρ. Μόνο ένας μου έδωσε μια σχισμή φωτός και σε συνδυασμό με βοήθεια από τον Γιάννη από το
www.enduro-mx.gr που φέρνει domino για χωμάτινα μηχανάκια βρέθηκε η λύση, η οποία ακούει στο όνομα
Domino KRR 03 (97.4643..04-00)
Μια εβδομάδα μετά (σήμερα δηλαδή) με πλυμένη τη μηχανή αυτή τη φορά
οριστικοποιήθηκε η αφαίρεση των καλωδιώσεων τοποθετήθηκε το νέο κόκκαλο και τέλος καλό, όλα καλά!
Μετά την αφαίρεση μετρήσαμε με πολύμετρο τα θερμαινόμενα γκριπ και τον διακόπτη. Ο διακόπτης έχει πρόβλημα στη μία σκάλα (δεν άλλαξε κάτι δηλαδή) ενώ το νέο πρόβλημα αφορά το αριστερό γκριπ όπου ελπίζω απλά να έχει ξεκολλήσει ένας από τους πόλους του καθώς εντόπισα την αιτία που μάλλον ήταν ένα μικρό παίξιμο που είχε το γκριπ από κακή αρχική τοποθέτηση το οποίο με τον καιρό δημιούργησε φθορά. Ο διακόπτης είναι γεμισμένος από το εργοστάσιο με ρητίνη και δεν μπορεί να επισκευαστεί οπότε απλά θα τον αντικαταστήσω με κάποιον από το εμπόριο.
Στα θετικά θα βάλω πως η περιστροφή της γκαζιέρας μειώθηκε λόγω της μικρότερης διαμέτρου των "μαμά" γκριπ.