Ένα θέμα η triumph το έχει με το δίκτυο δυστυχώς. Και αυτό το συνεργείο θεωρητικά είναι το καλύτερο.Να σας πω και τώρα που το χρωστάω, ή να ανοίξω νέο θέμα για το συνεργείο TRIUMPH KONTHΣ?????
Ειχα ειδοποιήσει πως το φανάρι είναι θαμπό και θα περάσω να το τσεκάρει ο μηχανικός για να το βάλει στην εγγύηση. Αυτό πριν δυο μήνες. Δεν μπόρεσα να πάω και πήγα σήμερα.
Τι μου είπε;;;;;;;;;
«Το έχουμε δει και σε αλλά 660 και δε θα αλλάξει τίποτα με αυτό που θα έρθει από την triumph (εγγύηση) γιατί είναι όλα θαμπά. Δεν αλλάζει και τίποτα στην ποιότητα φωτός. Είναι απλά θέμα αισθητικής.»
Είχαν κάτι ολοκαίνουρια μηχανάκια, και του λέω να κατεβάσω δυο-τρεις κλειδιές στο ντεπόζιτο του 1200;;;; Θα δουλεύει η μηχανή, απλά θα είναι αισθητικό το θέμα.
Και αλλά πολλά. (Πολλά όμως)
Πλήρης απογοήτευση από το συγκεκριμένο συνεργείο.
Φυσικά και θα στείλω μήνυμα στην triumph.
Ναι, θα περάσει στην εγγύηση τελικά, αλλά δεν είναι η αντιμετώπιση που περιμένεις.
ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Και λιγότερο...Από το μιν στο μαξ είναι περίπου 500 μλ.
Αν έβαλε 250 και πήγε στη μέση έλειπαν 500 μλ.
Εγώ επειδή είμαι και σοβαρά βλαμμένος θα άλλαζα λάδια ήδη στο πεζοδρόμιο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και για την ποσότητα αλλά και για να το τσεκάρω στάθμη έχοντας βγάλει την παράμετρο τι και πόσο μου έβαλαν από την εξίσωση.
Πρώτον, μην τα γράφετε αυτά έτσι απλοϊκά γιατί θα δημιουργηθούν άλλα προβλήματα. Η στάθμη στο ματάκι ενός κάρτερ δεν ανεβαίνει αναλογικά, είναι καθαρά θέμα των διαμερισμάτων ενός κινητήρα.Από το μιν στο μαξ είναι περίπου 500 μλ.
Αν έβαλε 250 και πήγε στη μέση έλειπαν 500 μλ.
Εγώ επειδή είμαι και σοβαρά βλαμμένος θα άλλαζα λάδια ήδη στο πεζοδρόμιο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και για την ποσότητα αλλά και για να το τσεκάρω στάθμη έχοντας βγάλει την παράμετρο τι και πόσο μου έβαλαν από την εξίσωση.
Μάλλον με πρόλαβες στα περισσότερα Αλέξανδρε....Και λιγότερο...
Natassa το διάστημα που φαίνεται στο τζαμάκι ΔΕΝ είναι αναλογικό της συνολικής ποσότητας λαδιού του κινητήρα (δηλαδή έπεσε στη μέση η στάθμη μεταξύ min και max ΔΕ σημαίνει ότι έχουν χαθεί/καεί τα μισά λάδια από το μοτέρ).
Επίσης οι κινητήρες καίνε και λάδι συνήθως. Ίσως όχι όλοι, αλλά θέλω να πω ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα, εφόσον η ποσότητα είναι μέσα στα "φυσιολογικά" όρια που γράφει το μάνιουαλ.
Αυτό που έχεις να κάνεις (αν δεν αλλάζεις μόνη τα λάδια) είναι να τσεκάρεις τη στάθμη όταν πάρεις τη μηχανή από το σέρβις (καλό είναι να είναι στο max), να την ελέγξεις μετά από 1000-1500χλμ και να συμπληρώσεις όσο χρειάζεται για να ξαναέρθει στο max.
Έτσι θα επισημάνεις ακριβώς την κατανάλωση λαδιού του κινητήρα σου. Το να συμπληρώσεις 200ml στα 1500χλμ δεν είναι κάτι, ούτε σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη βόλτα πρέπει να κουβαλάς και ένα μπουκάλι λάδι. Και να γυρίσεις από τον... γύρο της Ελλάδας και να λείπει μισό λίτρο (από τα 3,3λ όπως ειπώθηκε παραπάνω) δε σημαίνει ότι το μοτέρ σκόρπισε... Απλά εφόσον ο κινητήρας σου καίει αποδεδειγμένα λάδι (εντός φυσιολογικών ορίων πάντα) πρέπει πλέον να έχεις το μυαλό σου και να ελέγχεις τη στάθμη, και όχι να πηγαίνεις τυφλά τη μηχανή από σέρβις σε σέρβις.
Για το φανάρι, τι να πω, έχεις απόλυτο δίκιο... Οποιαδήποτε δικαιολογία είναι απλώς απαράδεκτη!
Συγχώρα μου τον... διδακτικό τόνο παραπάνω, μπορεί όλα αυτά να τα ξέρεις, θέλω απλά να εξορθολογίσω λίγο αν γίνεται την αγανάκτησή σου. Φιλικά πάντα...
Υ. Γ. Πχ για το LC4 μοτέρ του 640 (ξέρω άλλου είδους κινητήρας, μιας άλλης εποχής), η ΚΤΜ θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση λαδιού 0.3-0.8λ/1000χλμ!
Πρέπει να είναι ανάμεσα στο μιν και το Μαξ.Ερώτηση: αύριο που θα το πάρω ο δείκτης πρέπει να είναι στο ανώτερο level????
(Σας ευχαριστώ πολύ όλους)
Φυσιολογικά ναι. Τι λέει το μάνιουαλ σου;Ερώτηση: αύριο που θα το πάρω ο δείκτης πρέπει να είναι στο ανώτερο level????
(Σας ευχαριστώ πολύ όλους)
Υπάρχουν και εξαιρέσεις.Τα λαδια διαστελονται με την θερμοκρασια. Οποτε παντα μετραμε με το μοτερ κρυο ωστε να εχουν στραγγιξει και στο καρτερ.