Θώρακας και μακρινό χωμάτινο ταξίδι

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εδώ και χρόνια έχω και χρησιμοποιώ τον Acerbis KOERTA (φώτο παρακάτω). Αντίστοιχης φιλοσοφίας ακολούθησαν από την ίδια εταιρεία ο KOERTA 2.0 και τώρα ο KOERT-ONE. Είναι ένας θώρακας ογκώδης με άκαμπτα προστατευτικά που καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του σώματος. Γι' αυτό και τον αγόρασα εξαρχής μετά από ένα ατύχημα που είχα. Όντως δίνει μια αίσθηση ασφάλειας, ένα αίσθημα βέβαια που δεν ξέρω πόσο φαινομενικό ή όχι είναι, καθώς τα προστατευτικά του δεν είχαν (τότε) διαβάθμιση σε κρούση ενώ αυτά του σύγχρονου KOERT-ONE έχουν Level 1. Η εμπειρία πάντως έδειξε ότι όσες φορές ήρθα σε... ακούσια επαφή με τη μητέρα-γη δεν είχα κανένα πρόβλημα.



Τον έχω χρησιμοποιήσει σε κάθε χωμάτινη βόλτα εντός Ελλάδας, μονοήμερη τριγύρω ή το πολύ 3-4ήμερη τύπου τρόφυ. Στα δύο ταξίδια στα Βαλκάνια που έκανα στο παρελθόν (Μαυροβούνιο-Βοσνία και Ρουμανία) που είχαν και ένα σημαντικό κομμάτι χώματος, προτίμησα την άνεση του τζάκετ με τις ενσωματωμένες προστασίες. Τώρα όμως σχεδιάζω για το καλοκαίρι ένα ταξίδι 3 εβδομάδων, στο οποίο τα χωμάτινα χλμ θα είναι ΠΟΛΥ πολύ περισσότερα, γι' αυτό και θεωρώ τον θώρακα ως μονόδρομο, αλλά όχι... αυτόν τον θώρακα!

Ιδανικά θα ήθελα έναν θώρακα σαν τον SuperShirt της Adventure Spec. Έναν θώρακα compact δηλαδή σε διαστάσεις με υψηλής διαβάθμισης προστατευτικά (Level 2) που να είναι άνετος για να μπορεί να φορεθεί ολόκληρη μέρα για συνεχόμενες μέρες. Παράλληλα να μπορεί να υποστηρίξει το λεγόμενο layering, δηλαδή τις ζεστές μέρες να μπορεί να φορεθεί πάνω από ένα λεπτό κοντομάνικο ισοθερμικό και ένα απλό jersey πάνω από τον θώρακα, ενώ τις πιο κρύες μέρες ή σε μεγάλο υψόμετρο να μπορεί να φορεθεί πάνω από ένα πιο ζεστό μακρυμάνικο ισοθερμικό, ένα fleece ως mid-layer και ένα εντούρο τζάκετ που να αφαιρούνται τα μανίκια ως μπαλαντέρ. Ταυτόχρονα με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρω να μειώσω και τα ρούχα που κουβαλάω, καθώς τα παραπάνω θα μπορούν να φορεθούν με ένα πχ πεζοπορικό παντελόνι και εκτός μηχανής, κατά την κατασκήνωση ή στην πόλη.

Αυτά που βρήκα στην φιλοσοφία του SuperShirt (γιατί δεν μπορώ να δώσω 384€ για ένα θώρακα! ) είναι οι X-FIT και Χ-AIR πάλι της Acerbis (αντίστοιχα οι φωτο).





Τους δοκίμασα στη ΜΟΤΟΚΙΝΗΣΗ. Ο πρώτος έχει λίγο πιο χοντρό ύφασμα και ίσως το καλοκαίρι να είναι θέμα, αν και η Acerbis τον δίνει κανονικά και για ζεστό καιρό. Και οι δύο πάντως αγκαλιάζουν άψογα το σώμα, ενώ τα προστατευτικά τους είναι πιο εύκαμπτα και υψηλής διαβάθμισης (level 2 όλα), χωρίς να εξέχουν πολύ. Πραγματικά στο λίγο που τους φόρεσα, ήταν απίστευτα άνετοι και ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να περάσω 3 ολόκληρες βδομάδες φορώντας τους. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, μπορεί να τους βρει κάποιος με λιγότερα από 150€!

Για να προλάβω κάποιους που θα σπεύσουν να κάνουν άλλες προτάσεις, δοκίμασα επίσης και τον PLASMA πάλι της Acerbis, καθώς και τον BIONIC PRO της Alpinestars, των οποίων οι προστασίες ήταν μεν level 2 όμως η αίσθηση (άνεσης) που μου έδωσαν δεν απείχαν πολύ από αυτήν του KOERTA και μάλλον δε θα τον άλλαζα για κάποιον από αυτούς ή παρόμοιους. Μένει να δοκιμάσω μόνο τον Revit Proteus που κινείται στην λογική του SuperShirt, αν και ξεφεύγει λίγο από το budget μου.

Τότε γιατί μας τα γράφεις όλα αυτά, θα πει κάποιος... Γιατί ένιωσα εκτεθειμένος! Σα να έβγαλα την πανοπλία τον KOERTA και να φόρεσα το νεγκλιζέ... που φοράω συνήθως :p:p:p ! Εντάξει το αίσθημα άνεσης ίσως να το δημιουργεί αυτό σε ένα βαθμό, αλλά το σίγουρο είναι οι χαμηλότερης ποιότητας προστασίες του KOERTA καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια του σώματος.

Άραγε θυσιάζω ασφάλεια για την άνεση ή είναι απλώς παιχνίδι του μυαλού; Θα κάνατε την αλλαγή με βάση τα δεδομένα που περιέγραψα πιο πάνω;
Έχει κάποιος εμπειρία χρήσης αντίστοιχης φιλοσοφίας θώρακα; Και γενικά όσοι έχετε κάνει ΠΟΛΥΗΜΕΡΑ χωμάτινα ταξίδια τι συμβιβασμούς κάνατε στο θέμα της προστασίας;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω τους ίδιους προβληματισμούς με σένα και τον Koerta 2.0 στη κρεμάστρα.

Θέλω κι εγώ μια πιο Light και άνετη λύση για πιο on-off πολυήμερα ταξίδια μέχρι 150€

Άμα βρεις πες μου κι εμένα. :roflmao:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τι σας προβληματίζει αλήθεια στο θώρακα και συγκεκριμένα για πολυήμερα (ή όχι) ταξίδια; Εγώ έχω τον Leatt 5.5 και είναι και αυτός κάμποσος, αλλά δε θυμάμαι ποτέ να με ενοχλεί. Τi σε προβληματίζει σε αυτόν που έχεις τώρα; Τι σε δυσκολεύει στο πολυήμερο που δεν σε δυσκολέυει στο ολιγοήμερο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

elrodeo

Μέλος
Περιοχή
Βύρωνας
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Tuareg 660 & Husqvarna TE 610
Καλησπέρα , και εγώ χρησιμοποιώ τον Acerbis KOERTA 2.0 πολλά χρόνια τώρα αλλά με έχει κουράσει .Νιώθω περιορισμένος στις κινήσεις, συν το βάρος του. Βρίσκομαι στο ίδιο δίλλημα πάνω από ένα χρόνο και δεν μπορώ να αποφασίσω. Έχω δοκιμάσει αυτούς που προτείνεις αλλά δεν με έκαναν να νιώσω σίγουρος για την ασφάλεια που παρέχουν. Τώρα τελευταία κοιτάζω αυτόν που είναι σε καλή τιμή αλλά δεν είχα την ευκαρία να τον δοκιμάσω ,φαίνεται πολύ πιο ΄΄μαζεμένος απο τον Acerbis Alpinestars Bionic Tech V2 Body Armor - 139€ (outletmoto.com)
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Καλησπέρα , και εγώ χρησιμοποιώ τον Acerbis KOERTA 2.0 πολλά χρόνια τώρα αλλά με έχει κουράσει .Νιώθω περιορισμένος στις κινήσεις, συν το βάρος του. Βρίσκομαι στο ίδιο δίλλημα πάνω από ένα χρόνο και δεν μπορώ να αποφασίσω. Έχω δοκιμάσει αυτούς που προτείνεις αλλά δεν με έκαναν να νιώσω σίγουρος για την ασφάλεια που παρέχουν. Τώρα τελευταία κοιτάζω αυτόν που είναι σε καλή τιμή αλλά δεν είχα την ευκαρία να τον δοκιμάσω ,φαίνεται πολύ πιο ΄΄μαζεμένος απο τον Acerbis Alpinestars Bionic Tech V2 Body Armor - 139€ (outletmoto.com)
Σε σύγκριση με τον acerbis είναι πολύ πιο άνετος, τον έχω πάρει και πραγματικά είναι εξαιρετική επιλογή
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τι σας προβληματίζει αλήθεια στο θώρακα και συγκεκριμένα για πολυήμερα (ή όχι) ταξίδια; Εγώ έχω τον Leatt 5.5 και είναι και αυτός κάμποσος, αλλά δε θυμάμαι ποτέ να με ενοχλεί. Τi σε προβληματίζει σε αυτόν που έχεις τώρα; Τι σε δυσκολεύει στο πολυήμερο που δεν σε δυσκολέυει στο ολιγοήμερο;
Μάλλον θα πρέπει να δοκιμάσεις κάποιον από τους παραπάνω ή τον αντίστοιχο της Leatt τον 3DF Airfit Evo (ακριβός για το δικό μου βαλάντιο) για να δεις τη διαφορά... Η μέρα με τη νύχτα!
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Εγώ για πολυήμερα και δη εκτός χώρας θα έπαιζα με την πιο τούμπανο προστασία.
Στην τελική, αν γίνει μια στραβή στα πέριξ είμαι κοντά στο σπίτι μου, αν γίνει μακριά το θέμα δυσκολεύει.
Έχω κι εγώ τον δικό σου θώρακα και τον έχω πλεον συνηθήσει τόσο που οτιδήποτε λιγότερο απλά δεν.
Αν έκανα αναβάθμιση θα έκανα για τον Leatt 5.5 (που έχει κι ο Στέφανος) καθώς αυτός προστατεύει λίγο και πλευρικά, στην περιοχή των πλευρών.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω τον cosmo της acerbis, εντάξει είσαι/νιωθεις αστακός είναι η αλήθεια αλλά νομίζω είναι θέμα συνήθειας, έχει και προστασίες σε πλευρά που συνήθως δεν βρίσκεις. Η κρούση δεν ξέρεις πότε και το κυριότερο πόσο θα συμβεί οπότε η προστασία πρέπει να είναι η μεγίστη.


Και με κάνει και κουκλάκι ζωγραφιστό
(Photo by thenos)

 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω τον cosmo της acerbis, εντάξει είσαι/νιωθεις αστακός είναι η αλήθεια αλλά νομίζω είναι θέμα συνήθειας, έχει και προστασίες σε πλευρά που συνήθως δεν βρίσκεις. Η κρούση δεν ξέρεις πότε και το κυριότερο πόσο θα συμβεί οπότε η προστασία πρέπει να είναι η μεγίστη.


Και με κάνει και κουκλάκι ζωγραφιστό
(Photo by thenos)

Ωραίος φαίνεται αυτός, με καλή κάλυψη και καλοσχεδιασμένος. Μπαμπάτσικος θώρακας! :ok:






Για το.... κουκλάκι, το συζητάμε!!!! :friend:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγώ για πολυήμερα και δη εκτός χώρας θα έπαιζα με την πιο τούμπανο προστασία.
Στην τελική, αν γίνει μια στραβή στα πέριξ είμαι κοντά στο σπίτι μου, αν γίνει μακριά το θέμα δυσκολεύει.
Έχω κι εγώ τον δικό σου θώρακα και τον έχω πλεον συνηθήσει τόσο που οτιδήποτε λιγότερο απλά δεν.
Αν έκανα αναβάθμιση θα έκανα για τον Leatt 5.5 (που έχει κι ο Στέφανος) καθώς αυτός προστατεύει λίγο και πλευρικά, στην περιοχή των πλευρών.
Να προσθέσω για τον συγκεκριμένο ότι έχει και αφαιρούμενη ελαστική ζώνη για τη μέση, που αν και δεν την είχα σε ιδιαίτερη υπόληψη, κάνει δουλειά στις πολλές ώρες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάρε τον x-air αν σου έδωσε καλυτερη αισθηση από τον koerta
Ο koerta είναι βαρύς και ογκώδης, όντως πολύ κουραστικός για πολυήμερη χρηση
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Σε σύγκριση με τον acerbis είναι πολύ πιο άνετος, τον έχω πάρει και πραγματικά είναι εξαιρετική επιλογή
Τα μεγέθη όπως τα δίνει η εταιρεία είναι εντάξει, ή για ανεση πρέπει να πάς προς το μεγαλύτερο;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πάρε τον x-air αν σου έδωσε καλυτερη αισθηση από τον koerta
Ο koerta είναι βαρύς και ογκώδης, όντως πολύ κουραστικός για πολυήμερη χρηση
Η προστασία των ώμων στον x-air είναι φτωχή. Δεν αγκαλιάζει τους ώμους.
Άμα κοιτάξεις τους ώμους στις φωτογραφίες της πλατής, το καταλαβαίνεις και χωρίς να τον φορέσεις.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πιθανότατα αυτός που έχεις να θέλει αντικατάσταση σε κάτι νεότερο ανεξάρτητα από το ταξίδι. Το λέω επειδή κάνεις την σύγκριση με τον Plasma που έχω και που είναι εξαιρετικά άνετος χωρίς κανένα περιορισμό στην κίνηση. Θα μπορούσα άνετα να κάνω ταξίδι φορώντας τον για μέρες.
(Αυτό βέβαια αφού συνειδητοποίησα και σταμάτησα το λάθος που έκανα στην αρχή, όπου έσφιγγα πολύ τους δυο ελαστικούς ιμάντες που ενώνουν την πλάτη με το στήθος. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι σφικτοί, είναι εκεί για να κρατούν την γενική φόρμα του θώρακα και τίποτα άλλο).

Επίσης αυτοί οι τύπου shirt έχουν μικρού μεγέθους προστατευτικά, ειδικά στο στήθος, και δεν ξέρω πόσο δροσεροί θα είναι σε πολύ ζεστές θερμοκρασίες με το ύφασμα να είναι κολλητό επάνω σου.

Προσωπικά δεν βλέπω μεγάλη διαφορά στην ασφάλεια ανάμεσα σε ένα σύγχρονο adventure μπουφάν με προστασίες level 2 και ένα αντίστοιχο θώρακα. Η επιλογή έχει να κάνει και με πρακτικά θέματα όπως οι θερμοκρασίες και το εύρος τους που θα αντιμετωπίσεις στο ταξίδι. Αν θα έχεις άλλο πολιτικό μπουφάν μαζί ή ταξιδεύεις ultralight όπου θα είναι το μόνο σου πανωφόρι κλπ.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Εδώ και χρόνια έχω και χρησιμοποιώ τον Acerbis KOERTA (φώτο παρακάτω). Αντίστοιχης φιλοσοφίας ακολούθησαν από την ίδια εταιρεία ο KOERTA 2.0 και τώρα ο KOERT-ONE. Είναι ένας θώρακας ογκώδης με άκαμπτα προστατευτικά που καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του σώματος. Γι' αυτό και τον αγόρασα εξαρχής μετά από ένα ατύχημα που είχα. Όντως δίνει μια αίσθηση ασφάλειας, ένα αίσθημα βέβαια που δεν ξέρω πόσο φαινομενικό ή όχι είναι, καθώς τα προστατευτικά του δεν είχαν (τότε) διαβάθμιση σε κρούση ενώ αυτά του σύγχρονου KOERT-ONE έχουν Level 1. Η εμπειρία πάντως έδειξε ότι όσες φορές ήρθα σε... ακούσια επαφή με τη μητέρα-γη δεν είχα κανένα πρόβλημα.



Τον έχω χρησιμοποιήσει σε κάθε χωμάτινη βόλτα εντός Ελλάδας, μονοήμερη τριγύρω ή το πολύ 3-4ήμερη τύπου τρόφυ. Στα δύο ταξίδια στα Βαλκάνια που έκανα στο παρελθόν (Μαυροβούνιο-Βοσνία και Ρουμανία) που είχαν και ένα σημαντικό κομμάτι χώματος, προτίμησα την άνεση του τζάκετ με τις ενσωματωμένες προστασίες. Τώρα όμως σχεδιάζω για το καλοκαίρι ένα ταξίδι 3 εβδομάδων, στο οποίο τα χωμάτινα χλμ θα είναι ΠΟΛΥ πολύ περισσότερα, γι' αυτό και θεωρώ τον θώρακα ως μονόδρομο, αλλά όχι... αυτόν τον θώρακα!

Ιδανικά θα ήθελα έναν θώρακα σαν τον SuperShirt της Adventure Spec. Έναν θώρακα compact δηλαδή σε διαστάσεις με υψηλής διαβάθμισης προστατευτικά (Level 2) που να είναι άνετος για να μπορεί να φορεθεί ολόκληρη μέρα για συνεχόμενες μέρες. Παράλληλα να μπορεί να υποστηρίξει το λεγόμενο layering, δηλαδή τις ζεστές μέρες να μπορεί να φορεθεί πάνω από ένα λεπτό κοντομάνικο ισοθερμικό και ένα απλό jersey πάνω από τον θώρακα, ενώ τις πιο κρύες μέρες ή σε μεγάλο υψόμετρο να μπορεί να φορεθεί πάνω από ένα πιο ζεστό μακρυμάνικο ισοθερμικό, ένα fleece ως mid-layer και ένα εντούρο τζάκετ που να αφαιρούνται τα μανίκια ως μπαλαντέρ. Ταυτόχρονα με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρω να μειώσω και τα ρούχα που κουβαλάω, καθώς τα παραπάνω θα μπορούν να φορεθούν με ένα πχ πεζοπορικό παντελόνι και εκτός μηχανής, κατά την κατασκήνωση ή στην πόλη.

Αυτά που βρήκα στην φιλοσοφία του SuperShirt (γιατί δεν μπορώ να δώσω 384€ για ένα θώρακα! ) είναι οι X-FIT και Χ-AIR πάλι της Acerbis (αντίστοιχα οι φωτο).





Τους δοκίμασα στη ΜΟΤΟΚΙΝΗΣΗ. Ο πρώτος έχει λίγο πιο χοντρό ύφασμα και ίσως το καλοκαίρι να είναι θέμα, αν και η Acerbis τον δίνει κανονικά και για ζεστό καιρό. Και οι δύο πάντως αγκαλιάζουν άψογα το σώμα, ενώ τα προστατευτικά τους είναι πιο εύκαμπτα και υψηλής διαβάθμισης (level 2 όλα), χωρίς να εξέχουν πολύ. Πραγματικά στο λίγο που τους φόρεσα, ήταν απίστευτα άνετοι και ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να περάσω 3 ολόκληρες βδομάδες φορώντας τους. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, μπορεί να τους βρει κάποιος με λιγότερα από 150€!

Για να προλάβω κάποιους που θα σπεύσουν να κάνουν άλλες προτάσεις, δοκίμασα επίσης και τον PLASMA πάλι της Acerbis, καθώς και τον BIONIC PRO της Alpinestars, των οποίων οι προστασίες ήταν μεν level 2 όμως η αίσθηση (άνεσης) που μου έδωσαν δεν απείχαν πολύ από αυτήν του KOERTA και μάλλον δε θα τον άλλαζα για κάποιον από αυτούς ή παρόμοιους. Μένει να δοκιμάσω μόνο τον Revit Proteus που κινείται στην λογική του SuperShirt, αν και ξεφεύγει λίγο από το budget μου.

Τότε γιατί μας τα γράφεις όλα αυτά, θα πει κάποιος... Γιατί ένιωσα εκτεθειμένος! Σα να έβγαλα την πανοπλία τον KOERTA και να φόρεσα το νεγκλιζέ... που φοράω συνήθως :p:p:p ! Εντάξει το αίσθημα άνεσης ίσως να το δημιουργεί αυτό σε ένα βαθμό, αλλά το σίγουρο είναι οι χαμηλότερης ποιότητας προστασίες του KOERTA καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια του σώματος.

Άραγε θυσιάζω ασφάλεια για την άνεση ή είναι απλώς παιχνίδι του μυαλού; Θα κάνατε την αλλαγή με βάση τα δεδομένα που περιέγραψα πιο πάνω;
Έχει κάποιος εμπειρία χρήσης αντίστοιχης φιλοσοφίας θώρακα; Και γενικά όσοι έχετε κάνει ΠΟΛΥΗΜΕΡΑ χωμάτινα ταξίδια τι συμβιβασμούς κάνατε στο θέμα της προστασίας;
2 επισημάνσεις γιατί πιστεύω ότι άνοιξες ένα καλό θέμα.
  • Ο bionic pro που έβαλες παραπάνω έχει προστασίες level 1 παντού. Πιο πάνω σε προστασία είναι ο bionic tech v2 (level 1 ώμους-αγκώνες και level 2 σε πλάτη-στήθος) και πιο πάνω ο bionic tech v3 level 2 παντού.
  • Ο revit proteus δεν είναι κατηγορίας του supershirt της adventure spec. Δεν έχει προστασία στην τριβή. Αυτός είναι ο revit nucleus. Βέβαια και οι 2 έχουν level 2 παντού εκτός από στήθος, τις κλασικές προστασίες δηλαδή της revit. Η διαφορά τους είναι στην προστασία που έχει το διάτρητο υλικό του nucleus στη τριβή.
Εγώ έχω τον revit nucleus και τον leatt 3df Airfit hybrid. O leatt έχει level 2 πλάτη-στήθος, level 1 ώμους αγκώνες. Είναι πάρα πολύ άνετος, σαν να μην φοράς τίποτα. Είχα τον leatt 5.5 pro σε ογκώδη θώρακα, όντως καμία σχέση σε βάρος αίσθηση. Τώρα ποιος προστατεύει καλύτερα, δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω. Οι προστασίες είναι πιο μικρές πάντως, αν και το level τους παίζει ρόλο στην κρούση ή και καλύτερα το πως θα πέσεις παίζει ακόμα πιο μεγάλο ρόλο.

Ο nucleus έχει προστασία και στην τριβή και είναι λίγο πιο βαρύς από τον leatt hybrid, λογικό λόγω καλύτερου υλικού αφού έχει προστασία CE AA. Είναι όμως φουλ διάτρητος και αερίζεται σαν μπλούζα. [Αν δείτε στο σάιτ της revit έχει την δεύτερη καλύτερη προστασία Ce Aa. Το τζάκετ klim badlands pro A3 έχει πιο πάνω (κάνει 1500 ευρώ) και οι στολές του motogp.]

Πολυήμερο δεν έχω κάνει με κανέναν από τους 2 αλλά στους προτείνω για αλλαγή ή αναβάθμιση. Στο εξωτερικό και με κάποιο κουπόνι και οι 2 είναι στο μπάτζετ σου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για όσους έχουν τον 5.5 της leatt μπορεί να φορεθεί κάτω από κανονικό μπουφάν αφαιρώντας τις προστασίες ή θέλει μπουφάν εντουρο ;

Πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Και γενικά όσοι έχετε κάνει ΠΟΛΥΗΜΕΡΑ χωμάτινα ταξίδια τι συμβιβασμούς κάνατε στο θέμα της προστασίας;
Κάποια στιγμή Ειχα το ίδιο δίλημμα. Πήγα πήρα ένα sinisalo σαν τον koert. Τον φόρεσα σε 4-5 3ημερα με ένα απλό τζακετ από πάνω. Αν οδηγάς όλη μέρα και δεν σταματάς πουθενά παρά μόνο το βράδυ είναι οκ. Αλλά αν πας χαλαρά, βγάζεις φωτό, σταματάς για φαι, κουβεντολοι με βοσκούς στο δρόμο αρχίζει και γίνεται βάρος. Αν υδρωνεις του κερατά, ανοίγεις το τζακετ και κολλάει όλη η σκόνη από τον μπροστινό, σταματα για φαι, βγάλε, βάλε, συχτηρισε κλπ κλπ, δεν ξέρεις που να τον καβατζαρεις στο μηχανάκι αν δεν τον φωρας...Τελικά κουβαλάγα περισσότερα από όσα μου είναι απαραίτητα. Τον έδωσα λοιπόν σε ένα φίλο εντουρα, εγώ ησύχασα και αυτός είναι ευτυχείς.
2-3 μεγάλα Αθήνα Γράμμο και άλλα 2 βαλκανια χωμάτινα τα έβγαλα με οτι τουριστικό τζακετ είχα τότε.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είναι μονόδρομος δυστυχώς οι δύο στολές σε αυτό που κάνουμε. Στολή με ενσωματωμένες προστασίες δυστυχώς δεν βολεύει σε δύσκολα χώματα και καλοκαιρινές θερμοκρασίες.
 
Top Bottom