Ιστορίες από τα 80ς και άλλα παραμύθια. Μια για όλα.

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ιστορίες από τα 80ς και άλλα παραμύθια
Μια φορά κι ένα καιρό οι άνθρωποι συνήθιζαν να έχουν μια μοτοσυκλέτα για όλα.
Τις πιο πολλές φορές ήταν ον οφ (ψευδοεντούρο), περίπου 600 κ. εκ αλλά έπαιζαν και 2,5 και 3,5 και 500.
Μ αυτή πήγαινες κάθε μέρα στη δουλειά, μ αυτήν έβγαινες το Σάββατο το βράδυ κι έκανες αλητείες, μ αυτή πήγαινες διακοπές κι έκανες και 1000 χλμ σε μια μέρα.
Μ αυτή και σούπερ μάρκερτ αλλά και εντούρο.
Η βενζίνη βέβαια τότε κόστιζε λιγότερο από το μισό αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Και ξαφνικά η μοτοσυκλέτα πασπαρτού... Εξαφανίστηκε!
Τι συνέβη?
Ας τα πάρουμε απ την αρχή
Το πρώτο πρόβλημα λοιπόν ήταν η αξιοπιστία του μονοκύλινδου μοτέρ. Όλα καλά αλλά κάθε 70 80 χιλιάδες χλμ ήθελες γενική στο μοτέρ. (ρεκτιφιέ κλπ)
Τα 2Κ αντίστοιχα έφταναν άνετα τα 150.000 χλμ χωρίς πρόβλημα.
Μετά βγήκαν οι μηχανές τουρισμού που έμαθαν στον κόσμο στην άνεση κι όταν ο κόσμος μαθαίνει κάτι δύσκολα το ξεμαθαίνει
Και μετά τα σκούτερ!
Η ίδια άνεση αλλά στην πόλη και χώρους από ένα δυάρι σπίτι κάτω από τη σέλα.
Το εντουρο τέλος πέρασε σε άλλο επίπεδο με τα διάφορα ΚΤΜ κλπ να στέλνουν στο σκουπιδοτενεκέ αμετάκλητα όλα τα παλιά ον οφ !
Με το φθηνό χρήμα που έπεσε στην αγορά τότε μπορούσες να επιτρέψεις στον εαυτό σου την πολυτέλεια
2 και 3 μοτοσυκλετών!
Άλλαξε και κάτι άλλο όμως.
Η μοτοσυκλέτα δεν ήταν πια συνώνυμη της επανάστασης. Της κοινωνικής, της προσωπικής ή της σεξουαλικής.
Έγινε status symbol. Άρχισε να μετριέται με λεφτά και σύντομα τα γκομενάκια κατάλαβαν ότι μια χάρλεϊ μπορεί να
κοστίζει παραπάνω από αμαξάκι του μπαμπά. Έτσι φτάσαμε ν ακούμε ότι
-Εμένα δεν θα με χάλαγε (ο γκόμενος) να έχει ΚΑΙ μια χάρλεϊ στο γκαράζ!
Λέξεις όπως μηχανόβιος καμικάζι τσαντάκιας κλπ πήγαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και μια νέα ορολογία γεννήθηκε.
Γίναμε μοτοσυκλετιστές.
Η εποχή του ίζι ράιντερ και της σούζας πέθανε και όλα μπήκαν στο δρόμο της κατανάλωσης
Ακόμα και το ταξίδι έγινε adventure, ενώ το ιντερνέτ άλλαξε και το προφίλ του μέσου μοτοσυκλετιστή.
Τώρα πια έχουμε να δείξουμε και όχι να ζήσουμε!
Παλιά τα λέγαμε κάνοντας τσιγάρο σε κάποιο πάρκινγκ εθνικής. Τώρα έχουμε λέσχες συχνά οργωμένες και από την ίδια τη μάρκα.
Δεν ξέρω να σας πω αν είναι καλύτερα τώρα ή τότε. Έχω πάψει να κρίνω εδώ και καιρό. Απλά παρατηρώ.
Έχω την αίσθηση όμως ότι η μοναδική μοτοσυκλέτα θα επιστρέψει και θα μοιάζει πάλι με το ΧΤ 700 2Κ αυτή τη φορά
Νομίζω πως η κρίση, που δεν δείχνει να περνάει, θα βάλει στη θέση τους διάφορα πράγματα.
Ίσως κι εμάς τους ίδιους


 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Προφανώς και δεν είναι πολυτέλεια να έχεις 2 μοτοσυκλέτες για να κάνεις την τρέλα σου καθώς δεν χρειάζεται να δώσεις και ένα σωρό λεφτά για να αποκτήσεις 2 μεταχειρισμένα και να είσαι κομπλέ.
Συμφωνώ ότι η κρίση ήρθε για να μείνει και αυτό θα έχει αντίκτυπο σε όλες τις πτυχές της ζωής μας αλλά δε χρειάζεται ρετρολαγνεια και στον τρόπο ζωής μας...
Και το 50 οι παππούδες μας είχαν μουλάρια στα χωριά ας μην επιστρέψουμε εκεί ε,κι ας έχουμε μόνο μία μοτοσυκλέτα να κάνουμε τη δουλειά μας τα ταξίδια μας και την καύλα μας.
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Νομίζω ότι επιλογές για να υπάρχει μία μοτοσικλέτα για όλα υπάρχουν. Εμείς δεν τις θέλουμε. Γιατί; Γιατι οι "ειδικές" κατασκευές (σε πολλά εισαγωγικά το ειδικές) έχουν περισσότερη πλάκα από τις άλλες, τις "απλές" κατασκευές (επίσης πολλά εισαγωγικά στο απλές). Κακό μόνο στην τσέπη κάνει, κατά τα άλλα κάποιες μηχανές θα σου χαρίσουν περισσότερα χαμόγελα από κάποιες άλλες. Η εξέλιξη και η εξειδίκευση στα πάντα δεν θα μπορούσε ν αφήσει απ έξω τις μοτοσικλέτες. Ευτυχώς όμως, όπως έγραψα και στην αρχή, επιλογές υπάρχουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλα αυτά που περιγράφεις πολύ όμορφα Νικόλα, τα καλύπτεις από μια και μόνο λέξη.... χρήση.
Όποιος έχει οχήματα που πραγματικά χρησιμοποιεί, δεν σκέφτεται τίποτα άλλο.

Ο πολύς κόσμος έχει οχήματα που δεν κάνει την χρήση που τους αρμόζει και παιδευεται όταν στριμώχνεται οικονομικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια μοτοσυκλέτα για όλα είναι δύσκολο πια.
Τέτοια χρήση ιστορικά έκανε η νεολαία και η νεολαία έπαψε να ασχολείται με τη μοτοσυκλέτα. Τέτοιο ρόλο μπορούμε να βρούμε σήμερα μόνο στα σκούτερ.
Η κρίση θα ενισχύσει επίσης τα σκούτερ ως εναλλακτικό και φθηνότερο μέσο καθημερινότητας του αυτοκινήτου της οικογένειας. Και συμφωνώ πως η κρίση θα "μαζέψει" και τη πολυτέλεια των 2-3 μοτοσυκλετών αλλά ξεκάθαρα για οικονομικούς λόγους και όχι πρακτικούς.
Εγώ έχοντας κλείσει τα 51 μόνο μια φορά είχα δυο μοτοσυκλέτες μεταξύ 2006 και 2007 και η 2η ήταν ένα καθαρόαιμο 250cc. Αν και περίεργο έχω καταφέρει τους τελευταίους 8 μήνες να έχω πάλι δυο μοτοσυκλέτες και καμία τους δε μπορεί να εξυπηρετήσει το σκοπό "μια για όλα". Αλλά αν ποτέ δώσω τη μια θα κρατήσω την άλλη και πράγματι θα αγοράσω μια που να είναι ικανή για όλα.
Στην Ευρώπη ακόμη και το αυτοκίνητο είναι παροπλισμένο όπου χρησιμοποιείται για τις Ανοιξιάτικες βόλτες, τις καλοκαιρινές διακοπές και από όσους έχουν εργασίες σε αποστάσεις άνω των 50 χλμ. Το ρόλο της μετακίνησης έχουν αναλάβει τα ΜΜΜ. Κανονικά αυτό θα έπρεπε ήδη να συμβαίνει και στην Ελλάδα -κυρίως στις τσιμεντουπόλεις μας- αλλά, αλλά....

Ωραίο θέμα για κατάθεση σκέψεων.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Λόγω καπιταλισμού και εξέλιξης βέβαια έγιναν όλα αυτά!
Επειδή έχω ζήσει με μια μοτοσυκλέτα (ακόμα και super sport) για όλες τις δουλειές (για πολλά χρόνια) και υπάρχει μοτοσυκλετιστικη κουλτούρα,
η εξέλιξη έκανε τις μοτοσυκλέτες καλύτερες για το σκοπό που παραχθείκαν( enduro, super sport και λοιπά)
Έτσι μπορείς με περισσότερες από μία να κάνεις το χομπυ σου καλύτερα και να σε πάνε μπροστά (σε αγώνες και λοιπά)
Παραμένει όμως η ομορφιά όταν χρησιμοποιείς, μια, για όλα.
Άλλαξε όμως η εποχή και οι νέοι έγιναν περισσότερο gagetακηδες, τα manual των φρέσκων μοντέλων δεν γράφουν πως να ρυθμίζεις τα καρμπυρατέρ Η πώς να ρυθμίσεις βαλβίδες.
Αλλά προσοχή τα υγρά μπαταρίας δεν πίνονται :)
Νέα εποχή πραγμάτων σε πολύ σύντομο χρονικό διαστημα;)
Και εγώ λέω ναι βέβαια, δεν δηλώνω αρνητής!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Νοσταλγώ το XLS μου την βενζίνη στις 30 δρχ το μηχανόβιος αντί του ορθολογιστικού μοτοσικλετιστής (τρομάρα μας εμας των 55-60) :D
Νοσταλγώ ολα οσα έγραψες εως το "Τα 2Κ αντίστοιχα έφταναν άνετα τα 150.000 χλμ χωρίς πρόβλημα." Τα παρακατω τα αφηνω για τους ........μοτοσυκλετιστες.:cool:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μεγάλη κουβέντα... Πάντα σκεφτόμουν να έχω μια μοτοσυκλέτα για όλα αλλά 17 χρόνια που έχω μοτοσυκλέτες συνήθως είχα 3 πάντα στο γκαράζ υπολογίζοντας και το εκάστοτε παπί η σκούτερ.

Ένα φεγγάρι που είχα φτιάξει τούμπανο το ttr600 που είχα έλεγα να έχω αυτή και για χώμα και για άσφαλτο αλλά με 120km/h στην Εθνικη δεν τη πάλευα. Χώρια η μανιβέλα.

Ακόμα και ένα tenere 700 που πλησιάζει ενδεχομένως στο ιδανικό 50/50 για να το έχω ως αποκλειστικό και χωμάτινο θα μου φαινόταν βαρύ.
Μέτα το έχεις στημμενο για χώμα και άσφαλτο ψιλό ξενερώνεις.

Με ένα dr650 πάντως κούτα η κάτι αντίστοιχο θα μπορούσα να συμβιωσω στην ανάγκη να έχω μια μοτοσυκλέτα οκ με μια παραχώρηση εθνική κυρίως.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Μια μοτοσυκλέτα για όλα είναι δύσκολο πια.
Τέτοια χρήση ιστορικά έκανε η νεολαία και η νεολαία έπαψε να ασχολείται με τη μοτοσυκλέτα. Τέτοιο ρόλο μπορούμε να βρούμε σήμερα μόνο στα σκούτερ..
Θα κρατήσω αυτή την κουβέντα σου που είναι πέρα για πέρα αληθινή...για την τότε νεολαία που ασχολούνταν με παπάκια,παλιες μηχανές κτλ

Μακάρι να ήταν μόνο τα σκούτερ το κακο που μας έχει βρει (και ευτυχώς δεν μας βρήκε στα δικά μας νιάτα) και απλά θα παραθέσω μια φωτογραφία του σημείου των καιρών που διανύουμε,αυτή η μάστιγα της εποχής...



Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ιστορίες από τα 80ς και άλλα παραμύθια
Μια φορά κι ένα καιρό οι άνθρωποι συνήθιζαν να έχουν μια μοτοσυκλέτα για όλα.
Τις πιο πολλές φορές ήταν ον οφ (ψευδοεντούρο), περίπου 600 κ. εκ αλλά έπαιζαν και 2,5 και 3,5 και 500.
Μ αυτή πήγαινες κάθε μέρα στη δουλειά, μ αυτήν έβγαινες το Σάββατο το βράδυ κι έκανες αλητείες, μ αυτή πήγαινες διακοπές κι έκανες και 1000 χλμ σε μια μέρα.
Μ αυτή και σούπερ μάρκερτ αλλά και εντούρο.
Η βενζίνη βέβαια τότε κόστιζε λιγότερο από το μισό αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Και ξαφνικά η μοτοσυκλέτα πασπαρτού... Εξαφανίστηκε!
Τι συνέβη?
Ας τα πάρουμε απ την αρχή
Το πρώτο πρόβλημα λοιπόν ήταν η αξιοπιστία του μονοκύλινδου μοτέρ. Όλα καλά αλλά κάθε 70 80 χιλιάδες χλμ ήθελες γενική στο μοτέρ. (ρεκτιφιέ κλπ)
Τα 2Κ αντίστοιχα έφταναν άνετα τα 150.000 χλμ χωρίς πρόβλημα.
Μετά βγήκαν οι μηχανές τουρισμού που έμαθαν στον κόσμο στην άνεση κι όταν ο κόσμος μαθαίνει κάτι δύσκολα το ξεμαθαίνει
Και μετά τα σκούτερ!
Η ίδια άνεση αλλά στην πόλη και χώρους από ένα δυάρι σπίτι κάτω από τη σέλα.
Το εντουρο τέλος πέρασε σε άλλο επίπεδο με τα διάφορα ΚΤΜ κλπ να στέλνουν στο σκουπιδοτενεκέ αμετάκλητα όλα τα παλιά ον οφ !
Με το φθηνό χρήμα που έπεσε στην αγορά τότε μπορούσες να επιτρέψεις στον εαυτό σου την πολυτέλεια
2 και 3 μοτοσυκλετών!
Άλλαξε και κάτι άλλο όμως.
Η μοτοσυκλέτα δεν ήταν πια συνώνυμη της επανάστασης. Της κοινωνικής, της προσωπικής ή της σεξουαλικής.
Έγινε status symbol. Άρχισε να μετριέται με λεφτά και σύντομα τα γκομενάκια κατάλαβαν ότι μια χάρλεϊ μπορεί να
κοστίζει παραπάνω από αμαξάκι του μπαμπά. Έτσι φτάσαμε ν ακούμε ότι
-Εμένα δεν θα με χάλαγε (ο γκόμενος) να έχει ΚΑΙ μια χάρλεϊ στο γκαράζ!
Λέξεις όπως μηχανόβιος καμικάζι τσαντάκιας κλπ πήγαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και μια νέα ορολογία γεννήθηκε.
Γίναμε μοτοσυκλετιστές.
Η εποχή του ίζι ράιντερ και της σούζας πέθανε και όλα μπήκαν στο δρόμο της κατανάλωσης
Ακόμα και το ταξίδι έγινε adventure, ενώ το ιντερνέτ άλλαξε και το προφίλ του μέσου μοτοσυκλετιστή.
Τώρα πια έχουμε να δείξουμε και όχι να ζήσουμε!
Παλιά τα λέγαμε κάνοντας τσιγάρο σε κάποιο πάρκινγκ εθνικής. Τώρα έχουμε λέσχες συχνά οργωμένες και από την ίδια τη μάρκα.
Δεν ξέρω να σας πω αν είναι καλύτερα τώρα ή τότε. Έχω πάψει να κρίνω εδώ και καιρό. Απλά παρατηρώ.
Έχω την αίσθηση όμως ότι η μοναδική μοτοσυκλέτα θα επιστρέψει και θα μοιάζει πάλι με το ΧΤ 700 2Κ αυτή τη φορά
Νομίζω πως η κρίση, που δεν δείχνει να περνάει, θα βάλει στη θέση τους διάφορα πράγματα.
Ίσως κι εμάς τους ίδιους


α ρε Νικολα....
με ταξιδεψες πισω.....
οπως με ταξιδεψε το ΧΤ...
πρωτη φορα εκτος Ναυπλιου....
πρωτη φορα ταξιδι με μηχανη για πολλες μερες...
σε σταση ''ανακουφιζομαι'' σε διακοπες στη Κω.....
πισω στο μακρινο 1988....

:thanx::friendship::friendship::friendship:



 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
α ρε Νικολα....
με ταξιδεψες πισω.....
οπως με ταξιδεψε το ΧΤ...
πρωτη φορα εκτος Ναυπλιου....
πρωτη φορα ταξιδι με μηχανη για πολλες μερες...
σε σταση ''ανακουφιζομαι'' σε διακοπες στη Κω.....
πισω στο μακρινο 1988....

:thanx::friendship::friendship::friendship:


Ταξίδι με μηχανή σε νησί, δεν μετραει....εκτός και είναι Κρήτη.
Η φωτό είναι συλλεκτική, γιατί δεν έχεις ελεύθερο χέρι για δακτυλο
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ταξίδι με μηχανή σε νησί, δεν μετραει....εκτός και είναι Κρήτη.
Η φωτό είναι συλλεκτική, γιατί δεν έχεις ελεύθερο χέρι για δακτυλο
καποιο δικιο το ΄χεις....
αλλα μετραει και το Ναυπλιο - Πειραιας....
τι ???? δεν μετραει ????

εεεεεε. φανταστικε μου αρχιτεκτονα ??????
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom