Εχει να προτείνει κανείς καμία δοκιμασμένη (και σχετικά οικονομική) λύση για τα μπροστινά; Κάτι είχα ακούσει από τον Κο Χελιώτη για τη στάθμη του λαδιού στις μπουκάλες. Δηλαδή όσο πιο χαμηλή στάθμη τόσο πιο μαλακό..... Ισχύει κάτι τέτοιο;
Iσχύει.
Βέβαια το παιχνίδι αυξομείωσης δεν μπορεί να είναι υπερβολικό (+-2cm σε σχέση με το προτεινόμενο)
Με μοναδική διαφόροποίηση το ύψος στάθμης λαδιού ,η αλλαγή λειτουργίας της ανάρτησης ,δεν θα είναι θεαματική ,θα είναι όμως απολύτως αισθητή.
Αν βάλεις στο παιχνίδι και
διαφορετικά ιξώδη (λίγο πιό λεπτόρευστα)
αφαίρεση αποστατών προφόρτισης
ή/και μαλακότερα ελατήρια
τότε σίγουρα θα την φέρεις πιό προς τα μέτρα σου.
Ολα αυτά βέβαια απαιτούν προσωπικές δοκιμές ,με μικρές αλλαγές κάθε φορά ,και μία αλλαγή κάθε φορά ,για να μην χάσεις τον μπούσουλα
μέχρι να καταλήξεις στο κοντινότερο δυνατόν επιθυμητό -για τα δικά σου μέτρα- αποτέλεσμα.
Το'χω κάνει αυτό το παιχνίδι -και συνεχίζω- σε όλα μου τα μηχανάκια ,και ,ΑΝ έχεις υπομονή κ μεθοδικότητα ,τα αποτελέσματα σε αποζημιώνουν.
(απαραίτητες οι λεπτομερείς σημειώσεις για κάθε επέμβαση ,με την σειρά που γίνονται - καθώς κ καταγραφή του αποτελέσματος αίσθησης μεταξύ τους)
Τα συγκεκριμένα καλάμια του βίδεο ,που φτιάνει ο Δάσκαλος ο Μήτσος ,είναι (ή μάλλον ήταν) τα δικά μου (απο το EXC250F μου)
Ναι, το γνωρίζω ότι το κάνουν και οι υπάρχουσες αναρτήσεις με κατσαβίδι, αλλά κάνω εξαέρωση συνήθως όταν γρασάρω την αλυσίδα. Το ότι έπρεπε να κάνω και κατα τη διάρκεια της βόλτας δεν το είχα κατα νου...
Δεν χρειάζεται να κάνεις εξαερώσεις κατα τη διάρκεια της βόλτας.
Αλλά υπάρχουν πολλές φορές που δεν το'χεις κάνει πρίν ,κι με το που πατάς στο βουνό ταλαιπωριέσαι ,αλλά που να βγάζεις κατσαβίδια.
Αν έχεις τους εξαερωτήρες πάνω όμως ,μ'ένα φσίτ είσαι τσέκ.
Σου λύνουν τα χέρια δηλαδή
Πάντως αν έχεις οδηγήσει ή οδηγήσεις κάποια στιγμή ένα 690 (κατα τη δική μου άποψη αλλά και πολλών άλλων σε ξένα forum) οι αναρτήσεις του για την ποιοτητά τους (WP) είναι ψιλό σκατά.....
Σκατά δεν είναι.
Σκληρές από την αρχική διαδρομή τους είναι ,για να μπορούν να διαχειριστούν σωστά τα φορτία που προκύπτουν ,όταν ο αναβάτης το πάει τάπα.
Υποτίθεται γι'αυτό πήρε ΚΤΜ690. (και ουχί σουμιέ Γιαμπάν)
Αν ήταν μαλακές εξ'αρχής ,βάρος και άλογα σε παρατεταμένη sport χρήση ,σε συνδιασμό με τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται ,θα τις έκαναν "λίγες" για Rready2race.
Σαφώς κ με διαφορετικό set-up η ανάρτηση γίνεται άλλη.
Αρκεί ο χρήστης να ξέρει τι θέλει κ πώς να το περιγράψει
και ταυτόχρονα ο μάστορης ,να ξέρει τι πρέπει να κάνει.
Σκληρή αίσθηση έχουν όταν πας με χαμηλές ταχύτητες και νιώθεις τις ανωμαλίες!
Δοκίμασε λίγο πιο "βίαια"!
Τα εργαλεία αυτά φτιάχτηκαν για να πηγαίνουν γρήγορα στο χώμα...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑυτό !!!
ΑΝ το παλέψεις μονάχος ,μελέτησε κ λάβε σοβαρά υπ'όψιν σου αυτό
http://www.advride.gr/threads/Λάδι-πιρουνιού-Διευκρινήσεις-ως-προς-την-σωστή-επιλογή-του.5206/#post-122947
Εφτιαξα μόλις τις "φλογέρες" του Τενεκέ μου ,βασιζόμενος στις πληροφορίες του φίλου Δημήτρη ,ψάχνοντας τις τιμές(όχι τις τιμολογιακές) των λαδιών που χρησιμοποιώ ,και φέρνοντάς τις εκεί που προτείνει το τεχνικό ,
και
σήμερα οδήγησα τον Τενεκέ μου ,με το ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ μπροστινό απο την στιγμή που το πρωτο-καβάλησα.