Ευχαριστώ για την υποδοχή!
Προφανώς δεν με ενδιαφέρουν οι τελικές ταχύτητες, αλλά φρένα, αναρτήσεις και γενική εντύπωση. ...
Τι να πω παιδιά, το μηχανάκι είναι μια σχετικά αντισυμβατική επιλογή από ότι καταλαβαίνω για την ελληνική αγορά. tl;dr; είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή μου. Τώρα εξαρτάται φαντάζομαι τι θέλει κανείς από το μηχανάκι του. Εγώ προέρχομαι από street παρελθόν, αν και στην πορεία ανακάλυψα κάποια στιγμή ότι μου αρέσει ο σπορ τουρισμός. Από τότε η ζωή αλλάζει, και εκεί που ταξιδεύεις μόνος με μια τσάντα ξαφνικά έχεις βρεθεί με ένα έτερον ήμισυ να γυρνάς παρέα την Ευρώπη με 2 σαμάρια πάνω στο στρητ. Βάλε στην εξίσωση ότι είμαι κάπως ψηλέας και τα γόνατα την 15η μέρα είναι λες και έχουν βίδες. Βάλε και λίγο μια ελπίδα ότι ίσως ένα τέτοιο θηρίο πάει και λίγο χώμα και θυμηθείς τα mtb ποδηλατικά νιάτα σου. Ε κάποια στιγμή αποφασίζεις ότι θες κάτι πιο άνετο και κοιτάς κάτι στην περίφημη αυτή κατηγορία.
Τώρα αυτό το κάτι είναι σχετικό. Κάποτε πέρασε από τα χέρια μου ένα vstrom και δε λέω, το αγάπησα αλλά δεν το ερωτεύτηκα, κι έτσι η κατηγορία για μένα αυτή πολλά χρόνια ήταν ανύπαρκτη. Μέχρι που καβάλησα ένα 1050. Κάπου εκεί έπαθα ένα σοκ. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε. Μετά καβάλησα κι ενα 1190, πολιτισμικό σοκ. Αποφασίζω λοιπόν να κοιτάξω τα on/off, και τελικά ως παλιός χαρούμενος γιαμαχάκιας αποφάσισα να μην ρισκάρω την υπομονή μου και να πάρω κάτι πιο συμβατικό για μένα, μετά τις αντίστοιχες δοκιμές φυσικά.
Έτσι λοιπόν έχω να πω ότι μπορεί κανείς να ξέρει τι περιμένει από μια μηχανή αυτού του ύψους με 1200 κυβικά, 112 αλογα και 255 κιλά. Άφθονη ροπή, την έχει, όπως κανείς περιμένει από έναν κινητήρα αυτού του κυβισμού. Αυτό που ξυνίζει ίσως, αν και είναι θέμα τελικά συνήθειας σε νορμάλ χρήση, είναι ο σχετικά κοντός σε στροφές κινητήρας (7700). 112 άλογα μερικές φορές τα νοιώθεις λίγα, αλλά εν τέλει δεν ξέρω αν και τα παραπάνω είναι κάτι που θα χρησιμοποιείς ιδιαίτερα. Στα πολύ θετικά του είναι η κατανάλωση (5,2). Αυτό που δεν έχω καταφέρει ακόμη να συνηθίσω είναι τα 255 κιλά + αναβάτες + πραμάτεια μέσα σε κίνηση και ανηφοροστροφοφανάρια και το πόδι να μη φτάνει κάτω παρά τα μέτρα μου. Ήδη μετά λύπης μου μου έπεσε μια φορά.
Πέραν αυτών, σαν συμπεριφορά στο δρόμο τώρα. Είμαι ενθουσιασμένος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το θηριώδες πράμα στρίβει και συμπεριφέρεται με τόση χάρη. Ίσως δεν είναι στρητ, αλλά διαπίστωσα ότι τα φορτωμένα στρητ δυσκολεύονται να το πιάσουν, ειδικά αν ο δρόμος έχει και λίγο λακουβίτσα μέσα. Οι κλίσεις που σου επιτρέπει είναι πολύ καλές, απροβλημάτιστα, τόσο σε κλειστά κομμάτια όσο και σε πιο ανοιχτά. Παραδόξως επίσης και τα μαμά λάστιχα μου άρεσαν (Bridgestone bw501). Από φρένα είναι πάρα πολύ καλά. Ίσως όχι brembo, αλλά όποιος έχει περάσει από yamaha ξέρει τι να περιμένει από φρένα. Αναρτήσεις, πολύ ικανοποιητικές. Σε αυτή τη φάση δεν θα χρειαζόταν μια αλλαγή σε κάτι καλύτερο, αν και υποπτεύομαι ότι δεν θα έχουν και πολύ μεγάλη ζωή, επίσης τυπικά yamaha. Για να καταλάβει κανείς, όταν είμαι φορτωμένος η πίσω ανάρτηση είναι στο 100% της προφόρτισής της και επαναφοράς και πάλι είναι λίιιγο μαλακή. Και ναι, αν και άνθρωπος που έκανε την τεχνολογία επάγγελμά του, τελικά αποφάσισα να μην πάρω την έκδοση με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Το μηχανάκι γύρισε πριν λίγο καιρό από ένα καλό ταξίδι στην Ευρώπη και έχει γράψει ήδη 10000 χλμ, εκ των οποίων το πολύ 500 να είναι σε αυτοκινητόδρομο. Υπήρξαν κάποια καλά κομμάτια που ταξιδέψαμε παρέα με gs και adv σε πολύ καλούς και ίδιους ρυθμούς, και πρακτικά δεν ξέρω αν θα είχε τίποτα να ζηλέψει από τα ευρωπαϊκά. Σαν γενική αίσθηση θα τολμούσα να το τοποθετήσω κάπου ανάμεσα στο 1050 και στο 1190, και όχι κοντά στο 1290 που εκ πρώτης όψεως μοιάζει πιο πιθανό. Από gs έχω ελάχιστη εμπειρία (του καλού μου φίλου του DoctorAbo). Τέλος από χώμα, φοβάμαι δεν έχω πολλά να σας πω. Ζήτημα να έχω γράψει 100 χλμ και αυτά με ήρεμο ρυθμό, πάντως αυτό πάει, εγώ δεν ξέρω αν πάω!
Αυτά είχα να πω, με έπιασε ο οίστρος. Καμία φορά θα ανεβάσω και φωτογραφία και άντε και για καμιά μπύρα. Άσε που είδα και τη συγκέντρωση στις Καρυές και ψήνομαι. Τέλος πάντων, κάναμε αμάν να μάθουμε τα βασικά από το μηχανάκι στο δρόμο, τώρα έχω ένα κάρο απορίες για το οφφ κομμάτι. Σιγά σιγά στα αντίστοιχα topics λοιπόν!