Ωραία και βολικά τα σαμάρια αλλά αυτό το λύσε δέσε στα κάγκελα όταν είναι να τα χρησιμοποιήσεις είναι κουραστικό.
Έπειτα είδα και τα MOSKO του Στέφανου stefos και ζήλεψα την ευκολία με την οποία αφαιρούνται πάνω απο την μηχανή αλλά αυτά τα ποσά αγοράς είναι too much για μένα...
Οπότε στην γύρα για ψάξιμο υλικών που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση του σχεδίου...
Τι θα χρειαστώ...
Επίσης ανοίγουμε με ένα ποτηροτρύπανο μερικές τρύπες στο πλαστικό από τις οποιες θα περαστούν μετά οι 4 ιμάντες του σάκου.
Στην πρώτη εικόνα με κόκκινο χρώμα τα σημεία που θα περαστούν τα δεματικά ώστε να δέσουν τα σαμάρια.
Με κίτρινο οι κάτω τρύπες που θα κουμπώσουν στις βάσεις που υπάρχουν ήδη στα κάγκελα για να δέχονται βαλίτσες.
Διακρίνονται πάνω και οι δυο βίδες οι οποίες μπαίνουν στο σημείο που υπήρχε πριν (το αφαιρούμε) το αυτί του monolock.
Εαν θέλουμε βάφουμε τις πλάκες (εγώ το έκανα αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει).
Περνάμε τα κομμάτια του αλουμινίου στα σαμάρια εκεί που θα πιάναν στα κάγκελα και τα δένουμε στις πλάκες με τα δεματικά αφού πρώτα έχουμε περάσει τους 4 ιμάντες μέσα απο τις τρύπες στο πίσω μέρος.
Τα δυο απο τα τέσσερα κομμάτια αλουμινίου που θα χρειαστώ (είναι από παλιά κεραία)
Τοποθετημένα στην πλαστική βάση.
Και το πίσω μέρος.
Πάνω όψη.
Κάτω όψη.
Τα εν λόγω κάγκελα που θα τοποθετηθούν οι βάσεις.
Διακρίνονται οι δυο ροδέλες που έχουν μπει στις βάσεις του κουμπώματος της βαλίτσας για περισσότερη ασφάλεια.
Και τοποθετημένες...
Το βάλε - βγάλε πλέον είναι υπόθεση δύο λεπτών...
Το αν ήταν καλή ιδέα θα το δούμε στην πράξη.
Για την ώρα Cheers...
Έπειτα είδα και τα MOSKO του Στέφανου stefos και ζήλεψα την ευκολία με την οποία αφαιρούνται πάνω απο την μηχανή αλλά αυτά τα ποσά αγοράς είναι too much για μένα...
Οπότε στην γύρα για ψάξιμο υλικών που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση του σχεδίου...
Τι θα χρειαστώ...
- Δύο πλάκες κοπής απο σκληρό πλαστικό (το κλασικό άσπρο που πουλάνε παντού) σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πάχος.
- 4 κομμάτια σωλήνα αλουμινίου ή σκληρού πλαστικού.
- 8 μεγάλα δεματικά.
- 4 ροδέλες
- 4 βίδες με τα παξιμάδια τους (ιδανικά αυτά που προορίζονται για να ενώνουν ντίζες) και αντίστοιχες ροδέλες.
- Μαύρο (κατά προτίμηση) σπρέϋ
- Όρεξη και λίγο χρόνο...
Επίσης ανοίγουμε με ένα ποτηροτρύπανο μερικές τρύπες στο πλαστικό από τις οποιες θα περαστούν μετά οι 4 ιμάντες του σάκου.
Στην πρώτη εικόνα με κόκκινο χρώμα τα σημεία που θα περαστούν τα δεματικά ώστε να δέσουν τα σαμάρια.
Με κίτρινο οι κάτω τρύπες που θα κουμπώσουν στις βάσεις που υπάρχουν ήδη στα κάγκελα για να δέχονται βαλίτσες.
Διακρίνονται πάνω και οι δυο βίδες οι οποίες μπαίνουν στο σημείο που υπήρχε πριν (το αφαιρούμε) το αυτί του monolock.
Εαν θέλουμε βάφουμε τις πλάκες (εγώ το έκανα αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει).
Περνάμε τα κομμάτια του αλουμινίου στα σαμάρια εκεί που θα πιάναν στα κάγκελα και τα δένουμε στις πλάκες με τα δεματικά αφού πρώτα έχουμε περάσει τους 4 ιμάντες μέσα απο τις τρύπες στο πίσω μέρος.
Τα δυο απο τα τέσσερα κομμάτια αλουμινίου που θα χρειαστώ (είναι από παλιά κεραία)
Τοποθετημένα στην πλαστική βάση.
Και το πίσω μέρος.
Πάνω όψη.
Κάτω όψη.
Τα εν λόγω κάγκελα που θα τοποθετηθούν οι βάσεις.
Διακρίνονται οι δυο ροδέλες που έχουν μπει στις βάσεις του κουμπώματος της βαλίτσας για περισσότερη ασφάλεια.
Και τοποθετημένες...
Το βάλε - βγάλε πλέον είναι υπόθεση δύο λεπτών...
Το αν ήταν καλή ιδέα θα το δούμε στην πράξη.
Για την ώρα Cheers...