Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Έχω το 640 Adventure.
Εκπληκτικό μηχάνημα αν το προσέχεις, θα σου κάνει το χατήρι και θα σου χαρίσει πολλές απολαύσεις στο χώμα. Δεν έχει μειονέκτηματα σαν μοτοσυκλέτα, εκτός ίσως από τους κραδασμούς, οι οποίοι κάπως τους συνιθιζεις.
Γενικά τη θεωρώ το ιδανικό μηχανάκι για εκδρομικό εντουρο, δηλαδή το 95% των χωμάτινων εξορμήσεων που κάνουμε εδώ μέσα. Όμως, δεν ξέρω κατά πόσο αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ικανή να σε κάνει να απολαύσεις μια βόλτα της οποίας η εκκίνηση είναι παράδειγμα στη Λίμνη Πλαστήρα, η στην επικείμενη Κόνιτσα η οποία θα γίνει σε λίγους μήνες. Ασφαλώς και μιλάω για εμένα που είμαι κάτοικος Αττικής.
Πως κάνεις σχεδόν 900 χλμ Εθνικής πήγαινε έλα σε ένα τριήμερο?
Συμφέρει η κατανάλωση ελαστικού που θα φας πήγαινε έλα?
Η σχετική φθορά του κινητήρα?
Μπορείς να ταξιδέψεις με 110-120 με ένα κομπρεσέρ, τρώγοντας έναν συνεχή αέρα με στροβιλισμούς στο κράνος?
Δηλαδή η κούραση όλων των παραπάνω, μήπως μειώνει αισθητά την απόλαυση όλης της βόλτας? Και θέλω να ρωτήσω και το άλλο, δεδομένου ότι έχω κάνει χώμα όλων των ειδών και με το 990 και με το 640.
Το αίσθημα της κούρασης στο χώμα με το 990 κατάλαβα ότι είναι πιο διαχειρίσιμο/επιθυμητό από το αίσθημα της κούρασης στην Εθνική με το 640.
Και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα στο πρώτο μεγάλο ταξίδι με το 640, στο διήμερο της αναγνωριστικής του τρόφυ όπου κάναμε μαζί με τον Κώστα 600χλμ άσφαλτο και 400 χώμα. Η επιστροφή ήταν μαρτύριο.
Έχω κάνει αντίστοιχο ταξίδι με το 990 και νομίζω ότι μπορώ να οδηγηθώ σε ασφαλές συμπέρασμα.
Μήπως λοιπόν ένα ικανό mega ONOFF μπορεί να ανταπεξέλθει αρκετά καλά σε όλα τα παραπάνω, συνδυάζοντας και ασφάλτινα ταξίδια φορτωμένος, και πόλη, και καθημερινή μετακίνηση?
kordix κάνε μια σύγκριση δεδομένου ότι η εμπειρία σου είναι μεγάλη και η άποψή σου αντικειμενική.
Εσείς τι λέτε?
Θα ήθελα όλοι να αφήσουν ένα σχόλιο για να δούμε γενικά απόψεις απάνω στο θέμα.
Εκπληκτικό μηχάνημα αν το προσέχεις, θα σου κάνει το χατήρι και θα σου χαρίσει πολλές απολαύσεις στο χώμα. Δεν έχει μειονέκτηματα σαν μοτοσυκλέτα, εκτός ίσως από τους κραδασμούς, οι οποίοι κάπως τους συνιθιζεις.
Γενικά τη θεωρώ το ιδανικό μηχανάκι για εκδρομικό εντουρο, δηλαδή το 95% των χωμάτινων εξορμήσεων που κάνουμε εδώ μέσα. Όμως, δεν ξέρω κατά πόσο αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ικανή να σε κάνει να απολαύσεις μια βόλτα της οποίας η εκκίνηση είναι παράδειγμα στη Λίμνη Πλαστήρα, η στην επικείμενη Κόνιτσα η οποία θα γίνει σε λίγους μήνες. Ασφαλώς και μιλάω για εμένα που είμαι κάτοικος Αττικής.
Πως κάνεις σχεδόν 900 χλμ Εθνικής πήγαινε έλα σε ένα τριήμερο?
Συμφέρει η κατανάλωση ελαστικού που θα φας πήγαινε έλα?
Η σχετική φθορά του κινητήρα?
Μπορείς να ταξιδέψεις με 110-120 με ένα κομπρεσέρ, τρώγοντας έναν συνεχή αέρα με στροβιλισμούς στο κράνος?
Δηλαδή η κούραση όλων των παραπάνω, μήπως μειώνει αισθητά την απόλαυση όλης της βόλτας? Και θέλω να ρωτήσω και το άλλο, δεδομένου ότι έχω κάνει χώμα όλων των ειδών και με το 990 και με το 640.
Το αίσθημα της κούρασης στο χώμα με το 990 κατάλαβα ότι είναι πιο διαχειρίσιμο/επιθυμητό από το αίσθημα της κούρασης στην Εθνική με το 640.
Και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα στο πρώτο μεγάλο ταξίδι με το 640, στο διήμερο της αναγνωριστικής του τρόφυ όπου κάναμε μαζί με τον Κώστα 600χλμ άσφαλτο και 400 χώμα. Η επιστροφή ήταν μαρτύριο.
Έχω κάνει αντίστοιχο ταξίδι με το 990 και νομίζω ότι μπορώ να οδηγηθώ σε ασφαλές συμπέρασμα.
Μήπως λοιπόν ένα ικανό mega ONOFF μπορεί να ανταπεξέλθει αρκετά καλά σε όλα τα παραπάνω, συνδυάζοντας και ασφάλτινα ταξίδια φορτωμένος, και πόλη, και καθημερινή μετακίνηση?
kordix κάνε μια σύγκριση δεδομένου ότι η εμπειρία σου είναι μεγάλη και η άποψή σου αντικειμενική.
Εσείς τι λέτε?
Θα ήθελα όλοι να αφήσουν ένα σχόλιο για να δούμε γενικά απόψεις απάνω στο θέμα.