Oταν καποιος ζει σε μερος που πρεπει να κανει πανω απο πχ 300 χλμ δρομο πριν μπει στο χωμα,χρειαζεται μηχανακι με αυτονομια και λιγο ασφαλτινο χαρακτηρα.Οχι οτι το μικρο δεν θα παει,αλλα και χρονος θα χαθει και τζαμπα κουραση θα φαει ο αναβατης.
Στο χωμα τα πολλα κυβικα και τα ακριβα περιφερειακα ειναι βαρος.Σε μια εποχη που σκεφτομαστε και το τελευταιο ευρω κανεις δεν θελει να πληρωνει τεποζιτα για ΚΤΜ,η φαναρια για ΒΜW.
Το ερωτημα εχει διαφορετικη απαντηση για καποιον που μενει στην Αττικη και για καποιον που μενει διπλα στον Γραμμο.Επισης διαφορετικη απαντηση γι αυτον που τον ποναει η τσεπη σε σχεση με καποιον που δεν πολυσκεφτεται το κοστος.
Στο χωμα τα πολλα κυβικα και τα ακριβα περιφερειακα ειναι βαρος.Σε μια εποχη που σκεφτομαστε και το τελευταιο ευρω κανεις δεν θελει να πληρωνει τεποζιτα για ΚΤΜ,η φαναρια για ΒΜW.
Το ερωτημα εχει διαφορετικη απαντηση για καποιον που μενει στην Αττικη και για καποιον που μενει διπλα στον Γραμμο.Επισης διαφορετικη απαντηση γι αυτον που τον ποναει η τσεπη σε σχεση με καποιον που δεν πολυσκεφτεται το κοστος.