- ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ:
Σας είπα πριν ποια ήταν η διαδρομή από Αθήνα προς τα εδώ. Την ημέρα εκείνη έτυχε να έχει από αρκετό έως πολύ αέρα στην εθνική, και με την βαλίτσα πίσω τα πράγματα έδειχναν ότι δεν θα ήταν και τα καλύτερα. Προς μεγάλη μου όμως έκπληξη και με το fairing στην ψηλότερη θέση με ταχύτητες έως 180 χιλιόμετρα δεν είχα σοβαρό πρόβλημα για να μην πω καθόλου!
Πλέον μηχανικά βρισκόμαστε σε θερμοκρασίες κάτω των 75 βαθμών, και μια κατανάλωση 5 με 5.30 λίτρα, ενώ την ρύθμιση οδήγησης εξακολουθώ να την έχω στο sport και για ένα άτομο.
Τα 200 χιλιόμετρα τα έχει για πλάκα, και με την 6η στο κιβώτιο ανεβαίνει και πολύ πάνω από τα 200 ευκολότατα!!
Δεν με ενδιέφεραν και δεν δοκίμασα τελικές,αλά από ότι κατάλαβα τα 240-250 στο κοντέρ πρέπει να τα έχει σίγουρα.
Η άνεση οδήγησης αυξάνεται πλέον όπως άλλωστε είναι φυσικό εκτός πόλης,και η προστασία από τον αέρα με την μαμίσια ζελατίνα στην ψηλή θέση πολύ καλή, παρά του ότι υπήρχε πολύς αέρας και το ύψος μου αρκετά μεγάλο!
Προς στιγμή, λίγο πριν φτάσω μέσω εθνικής στην Κόρινθο δοκιμάζω και τον αυτόματο πιλότο, κάτι που δεν μου έχει ξανατύχει σε μηχανή να δοκιμάσω.
Ναι….σε μεγάλα ταξίδια στην εθνική αξίζει, και ξεκουράζει πολύ το δεξί σου χέρι, αλλά κατά την ακύρωση του, χρειάζεται αρκετή προσοχή γιατί η μετάβαση γίνεται λίγο απότομα, η τουλάχιστον πρωτόγνωρα για εμένα. Ο ήχος σε συνθήκες τέτοιου ταξιδιού ίσως να με κουράσει στην συνέχεια λόγω των ξεχωριστών ιδιοτήτων της εξάτμισης που φορά, και την οποία φυσικά δεν σκοπεύω να αλλάξω. Θα την συνηθίσω…άλλωστε δεν είμαι από εκείνους τος ταξιδιώτες μηχανής που θέλουν να ακούν μουσική στα αυτιά τους…προτιμώ να ακούω την μηχανή και να παρατηρώ έτσι τα όποια πιθανά προβλήματα κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
Μετά την Κόρινθο, πέρνω τον γνωστό δρόμο για Επίδαυρο, που κόντευα να ξεχάσω αφού έχω καιρό να περάσω από εκεί. Ο μοναδικός ενδοιασμός μου για να ανοιχτώ λίγο είναι τα λάστιχα, (Pilot Road 4) γιατί ναι μεν φαίνονται σε καλή κατάσταση, αλλά δεν γνωρίζω πριν πόσο καιρό έχουν αλλαχθεί και πως έχουν συμπεριφερθεί…συνεπώς επιλέγω να είμαι προσεκτικός και συντηρητικός, στις στροφές, τόσο για αυτό τον λόγο, όσο και για του ότι δεν γνωρίζω την συμπεριφορά της μηχανής, και τις σωστές ρυθμίσεις της ανάλογα των περιστάσεων. Αυτό όμως δεν με εμποδίζει να έχω τις πρώτες εντυπώσεις μου, έστω και περιορισμένες και σε αυτό το κομμάτι, οι οποίες ήταν πολύ καλές.
Τα φρένα της απλά υπέροχα, και τα καλύτερα που μου έχουν τύχει μέχρι τώρα, και από ότι είδα με πολύ ψωμί στα τακάκια ακόμη. Πλαγιάζει πολύ όμορφα, αρκεί να μην την φοβηθείς, ενώ η ροπή στις χαμηλές στροφές δεν μπορώ να πω ότι μου έλλειψε…το αντίθετο μάλιστα.
Μετά από κάποια στάση στην διαδρομή αυτή για κάποιες φωτογραφίες, και μπαίνοντας στο Ναύπλιο, αλλάζω την ρύθμιση σε Turing την οποία και έχω κρατήσει μέχρι τώρα, γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Δίχως να αφαιρεί άλογα και δύναμη, απλά κάνει την Ιταλίδα λίγο πιο πολιτισμένη, κάτι που θεωρώ ότι σε συνθήκες πόλης η ανέμελου ταξιδιού, προσωπικά μου αρμόζει περισσότερο.
Τις υπόλοιπες ρυθμίσεις (Urban & Enduro) δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη.
Αξίζει επίσης να σας πω, ότι μέσω Bluetooth μπόρεσα να συνδέσω αμέσως το τηλέφωνο μου (Xiao MI Red me Note 6 Pro) δίχως κανένα πρόβλημα, και αυτό το αναφέρω επειδή είχα διαβάσει ότι δεν μπορούν να συνδεθούν εύκολα κάποια τηλέφωνα.