pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Λίγο πολύ αυτές τις συζητήσεις εννοούσα, ίσως και λίγο πιο αναλυτικά παραδείγματα με π.χ. πόσο ήταν το επιπλέον κόστος εκτελωνισμού πέρα από τη τιμή αγοράς.
Πάντως το περασμένο καλοκαίρι έφτασα πολύ κοντά στο να φέρω για λογαριασμό φίλου ένα R1250GS. Με έβαλε σε σκέψεις Γερμανός που μου είπε ότι θέλει πολύ προσοχή η αγορά μοτοσυκλέτας από Γερμανία, ειδικά από αναβάτες που τις χρησιμοποιούν χειμώνα-καλοκαίρι. Πολλοί από αυτούς τις αλλάζουν στην τριετία με λίγα χιλιόμετρα. Το μυαλό σας θα πάει στα αλάτια και στα χημικά που ρίχνουν στους δρόμους τους αλλά η υπόδειξη ήταν διαφορετική. Αφορά το σπάσιμο του κινητήρα με χαμηλές θερμοκρασίες όπου ξεκινάνε και γκαζώνουν υπερβολικά τους κινητήρες -χωρίς να τους προθερμάνουν προηγουμένως- γιατί από το κρύο βιάζονται να φθάσουν το συντομότερο δυνατό στις δουλειές τους. Συνήθως αυτές οι μοτοσυκλέτες απαιτούν άνοιγμα του κινητήρα πολύ πριν τις 100 χιλιάδες χλμ, ενώ η εμφάνιση τους μπορεί να είναι καταπληκτική.
Αν θελει προσοχη η αγορα μεταχειρισμενου απο μια χωρα αυτη ειναι σιγουρα η Ελλαδα και οχι η Γερμανια, που τα πραγματα εδω, ειδικα στα μεταχειρισμενα ειναι τραγελαφικα, ο καθενας πουλαει οτι ασυντηρητο χρεπι 10ετιας εχει στο 70% της αρχικης γιατι δε ψαχνει για ''τζαμπατζιδες''
Οι γερμανοι εχουν παραδοση στα Motorsport, και δη στις μοτοσυκλετες, και σαν να μην εφτανε αυτο, εχουν και ενα σκασμο ελεγχους και νομους να τσεκαρουν τα παντα...επισης ο ελεγχος μιας μοτο και ενος οχηματος γενικοτερα σε καποιο συνεργειο ειναι πραγματικος ελεγχος και οχι τυπου ''κλωτσαω τα λαστιχα'', ''μπισταρω τις αναρτησεις'' η βλεπω αμα κανει περα δωθε χωρις χερια στο τιμονι και αλλους λοιπους βαλκανικους ελεγχους απο γκουρου μαστορες...
Το επιχειρημα αυτο απλα δε στεκει για κανενα λογο και θυμιζει τα διαφορα κατα καιρους στερεοτυπα που ακουμε κατα καιρους στα μεταχειρισμενα οπως ''αν εχει εξτρα και δεν ειναι στοκ ειναι για πεταμα'', ''αμα εχει εξατμιση ο ιδιοκτητης ηταν καγκουρας'' κλπ κλπ κλπ
Επισης απο προσωπικη εμπειρια, και σε Ελλαδα αλλα και σε Ευρωπη, ενα οχημα που ειναι λουλουδι εξωτερικα και εχει ολα του τα αναλωσιμα σε νορμαλ κατασταση (και καποιος μπορει πραγματικα να αξιολογισει αυτο το πραγμα και να ανιχνευσει υποπτα σημαδια) σπανιως (δηλαδη σχεδον ποτε) ειναι πανουκλα απο μεσα...εξαιρεσεις υπαρχουν παντου, και στο μεταχειρισμενο παντα μπορει να ψωνισεις γουρουνι στο σακι, αλλα αυτες οι εξαιρεσεις ειναι αυτες που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα