Μετατροπή ζαντών σε tubeless

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ναι αλλά στη πατέντα του βίντεο ο μάστορας τη σαμπρέλα δεν την κολλάει στη στεφάνη ελεύθερη είναι. Η στεγανοποίηση βασίζεται στο σφράγισμα της σαμπρελας στο χείλος του ελαστικού. Άπαξ και σκιστεί εκεί τέλος
Οπότε περνάς παμπριζοκολα τη στεφάνι ,βάζεις πάνω την πατέντα και είσαι μπετό αρμέ!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με τον ίδιο τρόπο κάνουμε μετατροπή σε tubeless και σε ζάντες ποδηλάτων MTB . ,Mαλιστα η 2η πίσω ζάντα που έχω είναι έτσι φτιαγμένη.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Άμα τις κάνεις tubeless , με το σύστημα του bartubeless μετά γίνεται ακτινολογηση κανονικά;;;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Άμα τις κάνεις tubeless , με το σύστημα του bartubeless μετά γίνεται ακτινολογηση κανονικά;;;
Ενδιαφέρον ερώτηση..
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πριν από λίγο μίλησα με τον Γαβρίλο.
Δύο χρόνια το έχει βάλει και δουλεύει σε ένα Bmw Dakar χωρίς πρόβλημα.
Επίσης σε ένα Cagiva elephant μόνο που σε αυτό έχει κολληθεί η σαμπρέλα με παρμπριζοκολα και έχει μπει και slime.
Δουλεύει έτσι κάποια χρόνια από ότι μου είπε.
Το μυστικό για καλύτερη εφαρμογή είναι για διαστάσεις τροχών πχ. 21/18 να μπουν σαμπρέλες 19/17.
Το σκέφτομαι...
Θενο αυτό το slime τι είναι;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θενο αυτό το slime τι είναι;
Ένα υγρό που το βάζεις μόνιμα στην σαμπρέλα και σε περίπτωση που τρυπήσει κλείνει την τρύπα άμεσα.
Έτσι λένε δηλαδή δεν το έχω δοκιμάσει.
Ο Αντώνης antsoar είχε πάρει πρόσφατα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ένα υγρό που το βάζεις μόνιμα στην σαμπρέλα και σε περίπτωση που τρυπήσει κλείνει την τρύπα άμεσα.
Έτσι λένε δηλαδή δεν το έχω δοκιμάσει.
Ο Αντώνης antsoar είχε πάρει πρόσφατα.
το βαραινουμε το πραμα...υγρα,κολες,μην ειναι και βαριδι στο στριψιμο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το βαραινουμε το πραμα...υγρα,κολες,μην ειναι και βαριδι στο στριψιμο
Δεν το έχω δοκιμάσει και ως εκ τούτου δεν μπορώ να έχω άποψη.
Εάν κάποιος το έχει βάλει ας μας πει.

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Άμα τις κάνεις tubeless , με το σύστημα του bartubeless μετά γίνεται ακτινολογηση κανονικά;;;
Όχι , κόβεις εκείνο το σημείο μέσα από τις ακτίνες που έχει την βίδα και σου δίνει ένα κιτ επισκευής .
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατα συμπτωση σχετικα με την κουβεντα για tubeless, εχω σημερινο email απο την Bartubeless με τα κοστη μετατροπης για τροχους ΤΤ με αυλακια, δηλ σαν τους πισω των CRF1000/1100, ΚΤΜ950/990, Τ700 κλπ.

Το κοστος εχει ανεβει αρκετα απο την τελευταια φορα που ειχα ρωτησει, ακριβως πριν 3 χρόνια. Το κοστος μετατροπης ανα τροχο ειναι 120€ και τα μεταφορικα με courier που παραλαμβανει και επιστρεφει την ζαντα 140€. Οποτε το κοστος για δυο τροχους (αν και η μπροστινη ζαντα ειναι καταλληλη) ειναι 380€, ή 190€ ανα τροχο, δηλ ακομη και τωρα οχι απαγορευτικο.
Ειχα δευτερο email που μολις ελαβα απο την Bartubeless, το κοστος μεταφορας δυο ζαντων δεν ειναι το ιδιο με μια οπως ειχα υποθεσει αλλα λιγο αυξημενο στα 160€. Το οποιο σημαινει οτι το κοστος μετατροπης δυο ζαντων ειναι ακριβως 400€ ή 200€ ανα τροχο. Μικρη η διαφορά απο την τιμη των 190€ ανα τροχο που ειχα υποθεσει αρχικα αλλά ειπα να το αναφερω.

Προσωπικα δεν ξερω αν θα προχωρησω καθως την εχω βγαλει πολλα χρόνια, ακριβεστερα για δεκαετιες, με σαμπρελες χωρις θεμα καθως διαλεγω λαστιχα τα οποια (ξε)ζανταρονται με λεβιεδες και εχω κανει τη διαδικασια αρκετες φορες. Απλα σκεφτομουνα να παλευω με λεβιεδες να ζανταρω το πισω λαστιχο αργα το απογευμα καπου στις Αλπεις και μου περασε η ιδεα. Η αλλη ιδεα που μου περασε ειναι να δωσω το CRF1100 του 2021 για το καινουργιο του 2024 που ειναι TL.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ειχα δευτερο email που μολις ελαβα απο την Bartubeless, το κοστος μεταφορας δυο ζαντων δεν ειναι το ιδιο με μια οπως ειχα υποθεσει αλλα λιγο αυξημενο στα 160€. Το οποιο σημαινει οτι το κοστος μετατροπης δυο ζαντων ειναι ακριβως 400€ ή 200€ ανα τροχο. Μικρη η διαφορά απο την τιμη των 190€ ανα τροχο που ειχα υποθεσει αρχικα αλλά ειπα να το αναφερω.

Προσωπικα δεν ξερω αν θα προχωρησω καθως την εχω βγαλει πολλα χρόνια, ακριβεστερα για δεκαετιες, με σαμπρελες χωρις θεμα καθως διαλεγω λαστιχα τα οποια (ξε)ζανταρονται με λεβιεδες και εχω κανει τη διαδικασια αρκετες φορες. Απλα σκεφτομουνα να παλευω με λεβιεδες να ζανταρω το πισω λαστιχο αργα το απογευμα καπου στις Αλπεις και μου περασε η ιδεα. Η αλλη ιδεα που μου περασε ειναι να δωσω το CRF1100 του 2021 για το καινουργιο του 2024 που ειναι TL.
... αυτή η τελευταία πρόταση ακούγεται πολύ εύηχα!
/// Β
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κοιταω για μετατροπες TB εδω και καιρο χωρις να εχω δοκιμασει καμια μεχρι στιγμης.
Απ ολες τις πατεντες αυτη που μου φαινεται πιο ελκυστικη ειναι με την κομμενη σαμπρελα, που καλυπτει μονο το κεντρικο αυλακι του τροχου και κολλιεται πανω στη ζαντα. Στην περιπτωση αυτη τι ειδους κολλα βαζουμε? Αναφερθηκε παραπανω η παρμπριζοκολα...
Ενδεχομενως αφου γεμισουμε με σιλικονη τις εσοχες των ακτινων. Ψηνομαι...

ΥΓ 1
Τουτου δοθεντος, οι ταινιες TB για ποδηλατα δουλευουν πολυ καλα, ειδικα σε συνδυασμο με τα ειδικα υγρα μεσα στο λαστιχο και βγαινουν σε διαφορα πλατη, μεχρι και 40mm

ΥΓ 2
Αραγε ποσο να κοστιζει ενα στεφανι απο kove 800? :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο eBay πάντως λέει ότι ο πίσω τροχός είναι ίδιος από τα 1190 και μετά.
6031000124433A

Για το στεφάνι της Κόβε τι σου λέει ότι δένει με το κέντρο της ΚΤΜ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στην περιπτωση αυτη τι ειδους κολλα βαζουμε?
Πολύ δυνατή συγκόλληση, δεν ξέρω αν είναι αυτό που ζητάς, τη χρησιμοποιούμε στη θάλασσα μαζί με άλλα προϊόντα της Sika.

 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στο eBay πάντως λέει ότι ο πίσω τροχός είναι ίδιος από τα 1190 και μετά.
6031000124433A

Για το στεφάνι της Κόβε τι σου λέει ότι δένει με το κέντρο της ΚΤΜ;
Are you talking to me!?

Ποιος νοιαζεται για κτμ, για το αφρικα σκεφτομαι. Αν παντως ενα κεντρο εχει ιδιο αριθμο τρυπων με ενα στεφανι, ειναι θεμα ακτινων να δεσει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Are you talking to me!?

Ποιος νοιαζεται για κτμ, για το αφρικα σκεφτομαι. Αν παντως ενα κεντρο εχει ιδιο αριθμο τρυπων με ενα στεφανι, ειναι θεμα ακτινων να δεσει.
Δεν θα ήταν πιο... Βολικό να βρεις ζάντες από το AS στο eBay, ψαρ κλπ σιγά σιγά;
 
Top Bottom