κιλα δεν ειδα να αναγραφονται..
Kαπου τοσο πρεπει να ειναι και το Ραλλυ, εχει σαμπρελατες ζαντες και πιο λεπτες απο το κανονικο.220,5 λέει το μοτό που κυκλοφορεί, για το απλό 890.
215 μετρημένο αν θυμάμαι σωστά220 πραγματικα; Το 790 δεν ηταν 210;
Να ανοίξουμε ένα θέμα για τις Harley Fat Boy...189 ηταν το 790.
Θα αποκτησουμε κανα τικ ξερω γω, θα κοιταμε ολες τις μηχανες στα κιλα.
Σύντομα για το adv μοντέλο φαντάζομαι. Είναι και πολύ συμπαθητικό από κοντά.Να ανοίξουμε ένα θέμα για τις Harley Fat Boy...
Για το δωρεάν μπάνιο με βενζίνη που κάνεις αν ανοίξεις την τάπα με ζέστη δεν βλέπω να προτείνουν κάποιο σαμπουάν...Ήρθε. Δεν είναι πολύ διαφορετικό, αλλά είναι τόσο-οσο διαφορετικό που να μην είναι "έντομο" στο μάτι κανενός.
2023 KTM 890 ADVENTURE R – HIGHLIGHTS
- Reworked suspension settings for reduced long-distance fatigue
- Reworked bodywork and fairing inspired by the KTM 450 RALLY
- New windshield offering improved airflow
- Upgraded 5” TFT display with USB connection, reworked intuitive graphics, and new Turn-by-Turn + navigation (app needed).
- Improved ABS components with new modulator (9.3 MP)
- OFFROAD ABS linked with OFFROAD MODE and (optional) RALLY MODE
- Updated turn-by-turn plus navigation system
- New Demo Mode allows sampling of the full electronic rider aids suite for the first 1,500 km.
- New, larger aluminum guards
- Handlebar switch with hazard warning
- New LED indicators
- New engine protector