Να την κουμπώσω την 18αρα ´η όχι?

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Καλησπέρα σε όλους
εχω βρει μια έτοιμη 18αρα πίσω ρόδα για την αφρικανα και είμαι σε σκέψεις… να την βάλω η όχι ?θα έχει κάτι πραγματικά να δώσει στο χώμα λίγο μεγαλύτερη διάμετρος συνολικά σαν ρόδα?
να πω ότι κανονικά φοράγα 130/80 17 σαν λάστιχο χωμάτινο αλλά εδώ και ένα χρόνο έχω πάνω 150/70 17(mitas 09+) ,ιδια διάμετρος ουσιαστικά
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Νομιζω κανενα πρακτικο κερδος αξιο λογου δεν θα εχεις παρα μονον την μεγαλυτερη ευκολια επιλογης σε χωματινα λαστιχα
Eιμαι και γω σε σκέψεις για το χτ γιατί παίρνει μετά χονδρή σαμπρέλα και είσαι λίγο πιο ήσυχο στο να πάθεις λάστιχο.... το σκέφτομαι

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Eιμαι και γω σε σκέψεις για το χτ γιατί παίρνει μετά χονδρή σαμπρέλα και είσαι λίγο πιο ήσυχο στο να πάθεις λάστιχο.... το σκέφτομαι

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η πισω σαμπρελα συνηθως τρυπαει γιατι η μπροστινη ροδα σηκωνει καποιο αιχμηρο αντικειμενο και η πισω το παταει Αρα οσο χοντρη και να ειναι η σαμπρελα σωτηρια επ αυτου μαλλον δεν υπαρχει
Στον μπροστα τροχο ατιθετα εχει περισσοτερο νοημα μια ενισχυμενη σαμπρελα ως προστασια σε πιθανο "δαγκωμα" της απο την ζαντα Και αυτο βεβαια μονο κατα την χωματινη χρηση (κυριως σε πετρωδες εδαφος) και σε συναρτηση με την οποια χαμηλη πιεση
Σε ασφαλτινη χρηση μια χοντρη σαμπρελα μονο μειονεκτηματα εχει!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
εχω βρει μια έτοιμη 18αρα πίσω ρόδα για την αφρικανα και είμαι σε σκέψεις… να την βάλω η όχι ?θα έχει κάτι πραγματικά να δώσει στο χώμα λίγο μεγαλύτερη διάμετρος συνολικά σαν ρόδα?
Η μονη ουσιαστικη διαφορα ειναι οτι θα ψηλωσει το μηχανακι πισω κατα 1.25εκ και θα αλλαξει ελαχιστα η γεωμετρια του, κανοντας το λιγο πιο στριφτερο γενικα. Επισης θα μεγαλωσει λιγο και η αποσταση απο το εδαφος στο σημειο της ποδιας, περιπου στο μισο απο πισω δηλ 0.65εκ.
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Να πω εδώ ότι είμαι ήδη ψηλομενος Μπρος πίσω με απόσταση από το έδαφος + 7-8 πόντους από το εργοστασιακό…
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην πειράξεις τίποτα....θα χάσεις στην άσφαλτο την καλύτερη συμπεριφορά και στο χώμα εκτός των πολλών επιλογών στα λάστιχα, δεν θα καταλάβεις τίποτα.
Το έψαξα και εγώ για τον Γκάντι και δεν έχει νοημα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπέρα σε όλους
εχω βρει μια έτοιμη 18αρα πίσω ρόδα για την αφρικανα και είμαι σε σκέψεις… να την βάλω η όχι ?θα έχει κάτι πραγματικά να δώσει στο χώμα λίγο μεγαλύτερη διάμετρος συνολικά σαν ρόδα?
να πω ότι κανονικά φοράγα 130/80 17 σαν λάστιχο χωμάτινο αλλά εδώ και ένα χρόνο έχω πάνω 150/70 17(mitas 09+) ,ιδια διάμετρος ουσιαστικά
Την είδα και γω Γιάννη και αποφάσισα να μην προχωρήσω για διάφορους λόγους όπως:

1. Θα χρειαστεί πιο κοντό γρανάζωμα δηλαδή απο 45 να πάει σε 47 τουλάχιστον.

2. Επειδή θα φτιάξω κάποια στιγμή 2η πίσω ζάντα θέλω να παίζω με 43 στην ασφάλτινη και 45 στην χωμάτινη. (Με το 47ρι θα υπάρχει θέμα με την ίδια αλυσίδα με το ασφάλτινο 43ρι)

3. Πλέον υπάρχει μεγάλη γκάμα σε τακουνάτα λάστιχα 17 ιντσών.
(Η μαμά διάσταση στα rd07 είναι 140/80/17, στα rd04 ήταν 130/90/17)

4. Επειδή είναι ήδη αρκετά σκληρό το ελατήριο του αμορτισέρ δεν θέλω να ψηλώσει άλλο το πίσω μέρος. Νομίζω πως θα γίνει μετά πολύ νευρικό το πιρούνι και θα θέλει δουλειά εκ νέου. Ενώ τώρα δουλεύει οκ.
 
Top Bottom