Για το αν είναι ανοξείδωτες δεν είμαι σίγουρος θα σου πω πιο μετά. Τις επέλεξα γιατί είναι της haan και ότι βρήκα εδώ ήταν china.Παιδια αν το μηχανακι κανει χωμα θα προτιμουσα τις απλες ,ΙΝΟΧ σημαινει μειωμενη ελαστικοτητα(σπανε πιο ευκολα)
Τα λες σωστά....επιμετάλλωση (επιχρωμιωση-επινικελωση) σημαινει βαφη μεσα απο χημικες επεξεργασιες. το ινοξ ειναι αλλο πραμα. τις ιδιοτητες του το ινοξ τις αποκτα κατα την διαρκεια της χυτευσης-δημιουργιας του μεταλλου...
θα ρωτησω ακομα μια φορα... εχει προχωρισει τοσο πολυ η σκουρια που πρεπει να αλλαχθουν? δεν καθαριζουν? εαν η σκουργια ειναι οντως τοσο βαθια τοτε ψαξε και σε αλλα μερη της μηχανης για οξειδωσεις...
οταν πηρα το δικο μου ΚΤΜ οι ακτινες ηταν σε μαυρο χαλι. μετα απο πολυ τριψημο με συρμα κουζινας(ψιλο) και σκληρο σφουγγαρι μαζι με παραφινελαιο οι ακτινες ηρθαν στα ισια τους και ακομα ετσι ειναι 3,5 χρονια μετα...
Επειδη εχω ασχοληθει με μαριναρισμα(οχι μαγειρικο)μηχανων ξερω πολυ καλα οτι το ανοξειδωτο δεν γουσταρει κρουσεις και κραδασμους ,στην θαλασσα ομως ειναι αναγκαιο κακο .Στις μοτοσυκλετες θα βρειτε κατασκευαστες που χρησιμοποιουν ανοξειδωτες ακτινες ,οχι ομως σε χωματινα.Εκτος αν εχει ανακαλυφθει κατι πολυ νεο στην κατεργασια και δεν το γνωριζω.Αυτό που λέει πιο πάνω ο φίλος ο @KORAX ότι οι ανοξείδωτες σπάνε τις έχει δοκιμάσει κανείς?
Επειδή ασχολούμαι με μέταλλα ξέρω ότι όντως το ανοξείδωτο δεν έχει ελαστικότητα όπως το απλό σίδερο, αλλά επειδή υπάρχουν και διάφορες ποιότητες στα μέταλλα, μήπως οι εταιρείες που παράγουν τις ακτίνες βάζουν ανοξείδωτο υλικό που να έχει τις αντοχές για τις ακτίνες ή όντως σπάνε ?
Σε ευχαριστω για την απαντηση, δεν ειχα ασχοληθει καθολου με αυτο το θεμα..Επειδη εχω ασχοληθει με μαριναρισμα(οχι μαγειρικο)μηχανων ξερω πολυ καλα οτι το ανοξειδωτο δεν γουσταρει κρουσεις και κραδασμους ,στην θαλασσα ομως ειναι αναγκαιο κακο .Στις μοτοσυκλετες θα βρειτε κατασκευαστες που χρησιμοποιουν ανοξειδωτες ακτινες ,οχι ομως σε χωματινα.Εκτος αν εχει ανακαλυφθει κατι πολυ νεο στην κατεργασια και δεν το γνωριζω.