Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Ρεκόρ 15ετίας στις πωλήσεις μοτοσυκλετών στην Ευρώπη - BIKEIT!
Η μοτοσυκλέτα αρέσει και αυτό βγαίνει προς τα έξω, καθώς οι αριθμοί δεν λένε ψέματα! Η ευρωπαϊκή αγορά μοτοσυκλέτας κάνει ρεκόρ 15ετίας, ενώ η ζήτηση για ηλεκτρικά δίκυκλα εκτοξεύεται.www.bikeit.gr
Όταν διαβάζουμε έναν τίτλο σε ένα τέτοιο άρθρο, καλό είναι να το αποκωδικοποιούμε πρώτα, στο τι σημαίνει πέρα από τους αριθμούς.
Αν δούμε τι άλλο αυξήθηκε τα τελευταία 15 χρόνια θα δούμε ότι γενικότερα όλες οι καταναλωτικές πωλήσεις έχουν αυξηθεί, με επι μέρους σκαμπανεβάσματα άλλοτε εδώ κι άλλοτε εκεί, γιατί απλά όταν λέμε ότι μια οικονομία αναπτύχθηκε κατά "μόνο" 1-1,5% σε ένα χρόνο δεν παύει να είναι ανάπτυξη και αύξηση καταναλωτισμού και παραγωγής γενικότερα και σε βάθος 15ετίας το πράγμα πάει προς τα πάνω, άσχετα αν η γενικότερη εικόνα μπορεί να μην είναι καλή για τον κόσμο και να δυσκολεύονται οικονομικά χρόνο με το χρόνο. Το 1% ανάπτυξης απλά δεν είναι αρκετό για μια οικονομία γιατί μπαίνουν κι άλλες παράμετροι στο παιχνίδι, αλλά σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να δώσει επιμέρους αυξημένα νούμερα.
Πάμε στο συγκεκριμένο τώρα. Το άρθρο μιλάει για απόλυτους αυξημένους αριθμούς πωλήσεων, που μοιάζει καταρχάς θετικό. Αν δούμε βέβαια αντίστοιχα σε άλλα πράγματα, θα δούμε ακόμη πιο θεαματικές αυξήσεις πωλήσεων (πχ αυτοκίνητα) που επιβεβαιώνουν ότι σε μια 15ετία, όλες οι πωλήσεις αυξάνονται. Αλλά ας δεχτούμε ότι ο μοτοσυκλετισμός ζει την άνοιξή του. Το άρθρο αναφέρει και ποσοστιαίες αυξήσεις που ακούγονται πολύ "Clickbaite" αλλά μιλάει για εταιρίες που τα τελευταία χρόνια πουλούσαν 5 μοτοσυκλέτες και επειδή έβγαλαν κάποια μοντέλα που έγιναν δημοφιλή και προοθήθηκαν ανάλογα, πούλησαν 10 και έτσι είχαμε 100% αύξηση, λόγου χάριν. Αν πω μόνο ότι κάποιος / κάτι / κάπου, είχε 100% αύξηση, τα νούμερα λένε την αλήθεια, αλλά όχι ολόκληρη.
Μετά μπαίνουν στην εξίσωση τα σκούτερ και ακόμη περισσότερο τα ηλεκτρικά. Μιλάμε ακόμη για μοτοσυκλετισμό εδώ κι ότι αυτός αντιπροσωπεύει; Αν αν ναι, πάω πάσο και το κλείσαμε το θέμα.
Απλά να θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια, επιδοτούνταν η ηλεκτροκίνηση σε όποιαδήποτέ της μορφή κι επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο Θεό και με την επιδότηση ακόμη, ο κόσμος έσπευσε να πάρει από πατίνια και ποδήλατα μέχρι σκουτεράκια ηλεκτρικά γιατί η επιδοτήσεις θα σταματούσαν κάποτε σε άλλους το 22 και άλλους το 23. Την αυξητική τάση των μοτοσυκλετών, την ακούω πολλά χρόνια τώρα και πριν την ηλεκτροκίνηση, όταν έπαιρναν τις ταξινομίσεις και έβλεπαν μεγάλες αυξήσεις που ήταν όλες από αγανακτισμένους αυτοκινητιστές που αποφάσιζαν να πάρουν ένα σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις για να απαλαγούν από την εξάρτηση του αυτοκινήτου.
Διαφωνώ λοιπόν ότι τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια.
Δε βγαζεις και πολυ νοημα συντροχε. Αν οι πωλησεις δεν ειναι το μετρο συγκρισης, τοτε τι ειναι? Η δικη σου αποψη? Η οποια μονο και μονο απο το γεγονος οτι ανοιξες νημα με το τιτλο και υφος που το ανοιξες, ειναι πασιφανες το ποσο πολωμενη ειναι προς την πλευρα του συναισθηματος και οχι της λογικης. Να τα λεγες για πλακα να εβαζες και χιουμορ να γελασουμε κι εμεις. Αλλα που τετοια τυχη!
You made our balls baloons mate!
Αυτό που δε βγάζει νόημα είναι ότι σύμφωνα με αυτήν την άποψη των "ειλικρινών" αριθμών, θα έπρεπε όλοι να έχουμε GS και να το βουλώσουμε ότι είναι το καλύτερο a priori.
Κι αν βαρέθηκες και στα κάναμε μπαλόνια αγαπητέ, επειδή γίνεται μια κουβέντα με παραπάνω από 3 προτάσεις και με διαφορετικές απόψεις και οπτική, Sorry mate! Νόμισα ότι μπήκα σε forum κι όχι στο Instagram ή στο Tik tok.
ΕίμαιΠροφανώς είσαι και κάποιας ηλικίας... Μπουμερ που λένε οι μετά το 2000
Σου αρέσουν οι moto guzzi πόσες έχεις αγοράσει; Μηδέν. Καινούριες λέω τώρα, κανένα εργοστάσιο δεν έχει κέρδος από τα σκραπ των σεβεντις που θεοποιηθηκαν από τους ξιψτερ. Να γιατί θα έπρεπε να κλείσει, γιατί έμεινε στο "ποτέ" προς τέρψη των γέρων που αρέσκονται αλλά δεν πληρώνουν. Και για αυτό έκλεισε κιόλας δηλαδή και συντηρείται από τον σουγκαρντάντι κράτος παλιότερα και τώρα πιάτζιο. Γουστάρετε αλλά δεν πληρώνετε ίσον λουκέτο, νόμος της αγοράς.
Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Αυτό που μένει από την ιστορία όχι μόνο της Γκουτσι είναι ότι αυτό που δεν προσαρμόζεται σε κάθε εποχή χάνεται.
Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ. Δεν αγόρασα ποτέ Moto Guzzi (Αν μπορούσα θα το έκανα) αλλά πιστεύω ότι αν έλειπαν από τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο, αυτός θα ήταν φτωχότερος.
Τους νόμους της αγοράς τυχαίνει να τους γνωρίζω καλά πόσο αμείλικτοι είναι. Δεν είμαστε εμείς (οι καταναλωτές) να τους επικροτούμε και να γινόμαστε έρμαια και να λέμε απλά, "Thats life".
Το καλό και το κακό, δεν έχει να κάνει πάντα με τα νούμερα λοιπόν.