Μακρυά θα σε πάει, ξεκούραστα όχι.BMW F800GS το απλό
εκτός ότι (προσωπικά) μ'αρεσει πιο πολύ από τα άλλα, πιστεύω ότι είναι εργαλείο που θα σε χώσει και χώμα άφοβα και θα σε πάει ταξίδι μακρυά και ξεκούραστα (πάντα από αυτά που διαβάζω...δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι)
Δεν θα διαφωνήσω για το tiger800 σιγουρα είναι ενα με της ποιο πολλες διαφορετικές έκδοσης σε επίπεδα άνεσης. Το μονο κάτω τον 1.000κ.εκ που βγαίνει με cruise control προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν έχω αρκετά feedback ώστε να με κερδίσει. Δεν το εχω οδηγήσει και όπου και αν ρωτώ μου φέρνουν σαν παράδειγμα το 1050 (που τυγχάνει να είχα για κάποιο διάστημα μοντέλο του 2008) που βαραγαν μπιστονια/μπιελες κτλπ για την ιστορία το 1050 που ανάφερα ποιο πανω υπάρχει ακόμα και δεν έχει πάθει τπτ. Πάντος γενικά οπότε άνοιγα κουβέντα για triumph μου λέγανε ότι δεν είναι αξιόπιστα... Τα νέα μοντέλα βέβαια δεν διαβάζω αρνητικά σχόλια ως προς την ποιότητα κατασκευής...Αντε πάλι με τις προπέλλες....
Ρε παιδιά το Tiger γιατί το έχετε στο πέταμα? Το έχει καβαλήσει κανένας σας? Είναι κλάσεις ανώτερο από το Tracer σε ποιότητα κατασκευής και δεν υστερεί και ιδιαίτερα σε γκάζια. Απο το F800 σίγουρα έχει ελαφρώς μικρότερες εκτός δρόμου ικανότητες (το XRT γιατί το XCX δεν νομίζω οτι υστερεί) αλλά είναι απείρως καλύτερο στην άσφαλτο, εχει κινητήρα διαμάντι και ταξιδεύει ανετότατα δικάβαλος τριβάλιτσος με 150-160 και έχει και επιπλέον γκάζι για προσπεράσεις. Είναι πολύ ευέλικτο μέσα στην πόλη και με μαλακό χέρι έχει καλή κατανάλωση. Το μοντέλο του 14 μέχρι τις 30.000 χλμ που το εχω φτάσει χρειάστηκε μόνο λάδια, φίλτρα και τακάκια.
Το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω στο F800 είναι το image BMW, το πρόγραμμα 3easy και η σχετικά μεγαλύτερη ευκολία μεταπώλησης (πάλι λόγω image)
Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)Δεν θα διαφωνήσω για το tiger800 σιγουρα είναι ενα με της ποιο πολλες διαφορετικές έκδοσης σε επίπεδα άνεσης. Το μονο κάτω τον 1.000κ.εκ που βγαίνει με cruise control προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν έχω αρκετά feedback ώστε να με κερδίσει. Δεν το εχω οδηγήσει και όπου και αν ρωτώ μου φέρνουν σαν παράδειγμα το 1050 (που τυγχάνει να είχα για κάποιο διάστημα μοντέλο του 2008) που βαραγαν μπιστονια/μπιελες κτλπ για την ιστορία το 1050 που ανάφερα ποιο πανω υπάρχει ακόμα και δεν έχει πάθει τπτ. Πάντος γενικά οπότε άνοιγα κουβέντα για triumph μου λέγανε ότι δεν είναι αξιόπιστα... Τα νέα μοντέλα βέβαια δεν διαβάζω αρνητικά σχόλια ως προς την ποιότητα κατασκευής...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός.....Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)
Θα προσπαθησω να παω να το κάνω και να πάρω και μια προσφορά...Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)
για να σε διευκολύνω στο θέμα της κατανάλωσης του Honda αν δεν το πρόσεξες παραπάνω είναι 5,6l/100km σε σύνολο 27000χλμ που έχω κάνει. Στο εξωτερικό το καλοκαίρι 2κάβαλος και 3βάλιτσος ήμουν στα 5 λίτρα σε σύνολο 3000χλμ. Εσύ που δεν ζεις Αθήνα και δεν κινήσε μέσα στη πόλη θα είσαι σημαντικά κάτω από το δικό μου μέσο όρο. Εννοείται πως όταν μπεις στο VTEC η κατανάλωση αυξάνει αλλά αυτό γίνεται πάνω από τις 6500 στροφές και τα 155χλμ στο κοντέρ.Γεια σου Πέτρο...
Σιγουρα όλα πρέπει να παίξουν ρολο θα συμφωνήσω στα περι Tracer και ποιότητας
Για θεμα άνεσης σιγουρα δεν είναι και το καλύτερο αλλά οπως καταλαβαίνεις ψάχνω την χρυσή τομή... Ναι μεν θέλω ενα μηχανάκι να μπορώ άνετα να βγω σε ένα ταξίδι άνετα αλλά απο την άλλη να μπορώ να το δουλέψω και καθε μερα σαν κύριο μέσο μετακίνησης.
Βέβαια με ένα απλό test ride δεν μπορείς να βγάλεις και πολλά συμπεράσματα αλλά αυτο που φοβαμε πχ για το CROSSRUNNER είναι μήπως θα εχω θεμα με καταναλωση...
Οπως προ είπα και ποιο πανω το θεωρώ πολυ ποιοτικό μηχανάκι (και είναι δλδ) βέβαια και πάλι θα σταθώ στο γεγονός ότι επειδή κοιτάω με χρηματοδότηση αν υπάρχει κάποιο καλο πρόγραμμα στην honda θα πάρει πολλες ψηφους, βέβαια τώρα θα μου πεις "ρε φίλε θα πάρεις ένα μηχανάκι λογο καλού χρηματοδοτικού και όχι επειδή το γουστάρεις??" για μένα όλα παίζουν ρόλο και για αυτο τα βάζω και όλα στο τραπέζι. Παντός αν με ρωτας θα έβαζα πρώτα στης επιλογές μου Γιαπωνέζικες επιλογές και μετα τα υπόλοιπα...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τό έχει και έμενα ένας φίλος μου το απλό το 800 είναι πένα μέχρι στιγμής δε του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και όντως ο κινητήρας του είναι εκπληκτικός δουλεύει πολύ άρτια και έχει και δύναμη ! Η τιμή τπυ είναι αρκετά ανταγωνιστική και χώμα πάει όπως το σκέφτεται ο φίλος μας άνεταΕγώ οταν οδήγησα το Tiger 800 ενθουσιάστηκα με τον κινητήρα, την σταθερότητα και την ευελιξία του (το απλό, οχι το XC). Περα απο την μίζα στα πρώτα μοντελα δεν εχει ακουστεί κατι. Νομιζω τρεχει σε προσφορά αυτο τον καιρό. Το XRX με τα ηλεκτρονικα του θα αποτελούσε για εμενα 1η επιλογή.
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk