"Πολύ μηχανή για τα λεφτά της"

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Για την .. χιονονιφάδα V4/VTEC
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχουμε ξαναδεί συζήτηση σε ύφος "δεν με νοιάζει το καλύτερο, με νοιάζει το μοναδικό/σπάνιο" οπότε αυτό δεν μου κάνει εντύπωση.
Έχει αρκετό κόσμο στον οποίο δεν αρέσει ο τετρακύλινδρος σε σειρά. Επίσης νομίζω ότι δεν βγήκε με abs το F4 ποτέ. Είναι και λίγο πιο όμορφο/σύγχρονο από το F4 με το ένα φανάρι.
 
Reactions: Tol

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Εγω δεν εχω οδηγήσει f4 αλλά λόγω φατσας και πιο ταξιδιαρικου χαρακτήρα θα πήγαινα σε vfr.

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Χίλιες φορές cbr. Δεν είναι τυχαίο πως εγκαταλείφθηκε ο V4 ουσιαστικά σε τέτοιες ιπποδυναμεις. Περισσότερο για τις εντυπώσεις είναι με ελάχιστα πλεονεκτήματα. Ίσως πέρα από τον ήχο και την μοναδικότητα κανένα άλλο.
 

kyo

Μέλος
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Όνομα
κωστας
Μοτό
honda c 90
transalp 600
ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Δεν ξέρω για το 800,αλλά το 750 είναι πολύ πιο όρθιο ,άνετο από το cbr.Επισης πολύ πιο ροπατο το vfr.Λεω για το vfr 750.Το αναφέρω επειδή έχω 750 και επίσης έχω οδηγήσει cbr 600 f.Για το 800 v tech δεν γνωρίζω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Έχουμε ξαναδεί συζήτηση σε ύφος "δεν με νοιάζει το καλύτερο, με νοιάζει το μοναδικό/σπάνιο" οπότε αυτό δεν μου κάνει εντύπωση.
Έχει αρκετό κόσμο στον οποίο δεν αρέσει ο τετρακύλινδρος σε σειρά. Επίσης νομίζω ότι δεν βγήκε με abs το F4 ποτέ. Είναι και λίγο πιο όμορφο/σύγχρονο από το F4 με το ένα φανάρι.
της αγγελιας δεν εχει abs ,οσο για το cbr 600fi ,μιλαω για το τελευταιο διπλοφαναρο
Εγω δεν εχω οδηγήσει f4 αλλά λόγω φατσας και πιο ταξιδιαρικου χαρακτήρα θα πήγαινα σε vfr.

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
η φατσα του διπλοφαναρου ειναι μια χαρα,ιδιο ταξιδιωτικο χαρακτηρα εχουν..απλως στο vf κοτσαραν και τις βαλιτσες
Χίλιες φορές cbr. Δεν είναι τυχαίο πως εγκαταλείφθηκε ο V4 ουσιαστικά σε τέτοιες ιπποδυναμεις. Περισσότερο για τις εντυπώσεις είναι με ελάχιστα πλεονεκτήματα. Ίσως πέρα από τον ήχο και την μοναδικότητα κανένα άλλο.
αυτο λεω..
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Έχω F4i (δηλαδή το ψεκαστό διπλοφάναρο που αναφέρθηκε) και VFR800FI (δηλαδή το ψεκαστό αλλά όχι το VTEC, το τελευταίο με camgeartrain) και τα δύο του 2001.

Το CBR είναι ελαφρύτερο στην ζυγαριά, αλλά κυρίως στην αίσθηση. Και όταν στροφάρει στις 12+ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πενήντα (που λέει ο λόγος) άλογα δυνατότερο από το VFR.

Ωστόσο, το VFR έχει πολύ πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες, γεγονός που σε επαρχιακούς βοηθά πολύ περισσότερο να κινηθείς με ωραία ροή. Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πολύ πιο χρησιμοποιήσιμη στην Βέφα, συχνά με το CBR πρέπει να είσαι με πρώτη για να βρίσκεσαι εντός κάάποιας ροπής.

Από την άλλη, στην Βέφα νιώθεις το μεταξόνιο στα πολύ κλειστά κομμάτια. Και ο υδραυλικός της συμπλέκτης ποτέ δεν μου άρεσε σε αποκομμένη αίσθηση.

Από πλευράς άνεσης, το CBR είναι compact, αλλά παραδόξως σχετικά άνετο, αν και στο VFR οι γωνίες στα γόνατα είναι με διαφορά ανετότερες.

Κοινώς, πάρ' τ' αυγό και κούρεφτο, τις λατρεύω και τις δύο.:inlove:

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω F4i (δηλαδή το ψεκαστό διπλοφάναρο που αναφέρθηκε) και VFR800FI (δηλαδή το ψεκαστό αλλά όχι το VTEC, το τελευταίο με camgeartrain) και τα δύο του 2001.

Το CBR είναι ελαφρύτερο στην ζυγαριά, αλλά κυρίως στην αίσθηση. Και όταν στροφάρει στις 12+ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πενήντα (που λέει ο λόγος) άλογα δυνατότερο από το VFR.

Ωστόσο, το VFR έχει πολύ πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες, γεγονός που σε επαρχιακούς βοηθά πολύ περισσότερο να κινηθείς με ωραία ροή. Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πολύ πιο χρησιμοποιήσιμη στην Βέφα, συχνά με το CBR πρέπει να είσαι με πρώτη για να βρίσκεσαι εντός κάάποιας ροπής.

Από την άλλη, στην Βέφα νιώθεις το μεταξόνιο στα πολύ κλειστά κομμάτια. Και ο υδραυλικός της συμπλέκτης ποτέ δεν μου άρεσε σε αποκομμένη αίσθηση.

Από πλευράς άνεσης, το CBR είναι compact, αλλά παραδόξως σχετικά άνετο, αν και στο VFR οι γωνίες στα γόνατα είναι με διαφορά ανετότερες.

Κοινώς, πάρ' τ' αυγό και κούρεφτο, τις λατρεύω και τις δύο.:inlove:

Αυτό που δεν μπορείτε να αποφασίσετε και παίρνετε και τα δύο δηλαδή και μετά κοροϊδεύουμε τις γυναίκες που γεμίζουν παπουτσοθηκες με παπούτσια!

Κουκλάρες είναι απλά από άποψη design είμαι ξεκάθαρα στο cbr. Αυτά τα μούτρα είναι τέλεια.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Έχω F4i (δηλαδή το ψεκαστό διπλοφάναρο που αναφέρθηκε) και VFR800FI (δηλαδή το ψεκαστό αλλά όχι το VTEC, το τελευταίο με camgeartrain) και τα δύο του 2001.

Το CBR είναι ελαφρύτερο στην ζυγαριά, αλλά κυρίως στην αίσθηση. Και όταν στροφάρει στις 12+ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πενήντα (που λέει ο λόγος) άλογα δυνατότερο από το VFR.

Ωστόσο, το VFR έχει πολύ πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες, γεγονός που σε επαρχιακούς βοηθά πολύ περισσότερο να κινηθείς με ωραία ροή. Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πολύ πιο χρησιμοποιήσιμη στην Βέφα, συχνά με το CBR πρέπει να είσαι με πρώτη για να βρίσκεσαι εντός κάάποιας ροπής.

Από την άλλη, στην Βέφα νιώθεις το μεταξόνιο στα πολύ κλειστά κομμάτια. Και ο υδραυλικός της συμπλέκτης ποτέ δεν μου άρεσε σε αποκομμένη αίσθηση.

Από πλευράς άνεσης, το CBR είναι compact, αλλά παραδόξως σχετικά άνετο, αν και στο VFR οι γωνίες στα γόνατα είναι με διαφορά ανετότερες.

Κοινώς, πάρ' τ' αυγό και κούρεφτο, τις λατρεύω και τις δύο.:inlove:

Αυτό το vfr θα μου μείνει καημός...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που δεν μπορείτε να αποφασίσετε και παίρνετε και τα δύο δηλαδή και μετά κοροϊδεύουμε τις γυναίκες που γεμίζουν παπουτσοθηκες με παπούτσια!
Υπήρχε τύπος στο advrider που είχε ταυτόχρονα gs, multi, 1290. Ίνδαλμα και είδωλο και για μίμηση, δεν παρακολούθησα τι κράτησε τελικά γιατί ήρθε το XR και όλα αυτά ήταν μικρά γατάκια.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πριν παρω το VFR VTEC το 2004, ειχα για ενα χρονο το CBR600Fi του 2002 και το τελευταιο ητανε η εισαγωγη μου στο χωρο των "στρητ" μηχανων, ακριβεστερα θα τολεγα των ΣΠΟΡ-τουρινγκ καθως εχει σαφη διαφορά απο τα μεταγενεστερα (και σαφως πιο ακραια) SS. Ενω τα CBR600 και VFR800 δειχνουν σε ενα βαθμο παρομοια, με μόνη κύρια διαφορά τους I4 και V4 κινητηρες, οι επι μερους διαφορές τα κανμουν ..like chalk and cheese που λεμε στο Νησι - και που η μονη ομοιοτητα των τελευταιων ειναι οτι ειναι και τα δυο ασπρα :D

Το VFR800 (μιλαω παντα για το VTEC, αν και εχω οδηγησει και τα προηγουμενα - λιιγο πιο τουριστικα - FI και 750) ειναι σαν ενα CBR600 απο πλευρας ισχυος (κοντα στα 100 αλογα τροχο) αλλα σαν 1000αρι απο πλευρας ροπης και με σαφως περισσοτερες ταξιδιωτικες δυνατοτητες λογω μεγαλυτερης ανεσης και προστασιας. Μαλιστα ειναι εξαιρετικο για δυο ατομα, με τα γονατα της συνεπιβατηδας να μην φλερταρουν με τις μασχαλες της (γωνια ποδιων), με απιστευτα βολικες χειρολαβες στο πλαϊ (τα CBR, ακομα και το XX, εχουν μια μικρη πισω :thumbsdown:) και με προστασια που κανει τα συνεχη 180χμω τοσο ανετα που η συνεπιβατηδα δεν παραπονιεται ποτε. Οπως ελεγε και ενας φιλος, το φορτωνεις, πας και κανεις μια 500αρα χιλιομετρα και νομιζεις οτι πηγες μεχρι το Σουνιο :cool:

Αλλά η μεγαλη διαφορά ειναι η ροπη, στο CBR600 δε συμβαινει τιποτα μεχρι τις 8000σαλ και σε στριφτερους ορεινους δρομους βρισκεσαι με το ποδι στο λεβιε και με σαφως μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο. Απο την αλλη στο VFR βαζεις μια τριτη και ξεχνας ν'αλλαξεις, μαλιστα η ροπη 3-7000σαλ, δηλ μεχρι πριν μπει το VTEC, ειναι τετοια που πολλες φορες δε χρειαζεται ν'ανεβεις πιο πανω ακομη και αν θες να κινηθεις αρκετα σβελτα. Απο την αλλη, η αισθηση του βιτεκιασματος (sic) ειναι μοναδικη και βρισκεις τον εαυτο σου να χτυπας τον κοφτη στις 12500σαλ συχνα-πυκνα ετσι για το μαμωτο - και να τρομαζεις οταν κοιταξεις το κοντερ καθως κρυβει την ταχυτητα του απιστευτα.

Δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα VFR εχουν μεγαλο και αφοσιωμενο κοινο σε Αμερικη, Νησι, και αλλου. Και να αναφερω επισης οτι το VTEC, η προτελευταια γενια πριν καταργηθει το 2016, εμεινε στην παραγωγη για 11 ολοκληρα χρόνια, 2002-2012. Και ειναι απο τις ωραιοτερες μοτο που εχουν κυκλοφορησει, δειχνοντας συγχρονο ακομη και σημερα, 22+ χρονια απο τοτε που πρωτοπατησε τις ροδες του στους δρομους.

EDIT: Βεβαια το CBR600 ειναι σαφως ελαφροτερο, γυρω στα 200 κιλα γεματο σε συγκριση με τα 240 του VFR, και φυσικα καλυτερο για out-and-out σπορ οδηγηση, πχ πιστα.





 
Τελευταία επεξεργασία:

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Το vfr 800vtec με το cbr 600F έχουν τους ιδιους ιππους... Το μονο ιδιο που έχουν γιατί σε ολα τα άλλα διαφερουν!
Εχω οδηγησει το cbr του 99, επίσης το cbr το επόμενο (injection) & το vfr vtec το οποιο εχω ακομα...
Το cbr αποκτα δυναμη και καλη ροπη μετα τις 8.000rpm και δουλευει ψηλα... Χαμηλα ειναι σαν να εχεις παπακι...Ψηλα ομως το ευχαριστιεσαι...Επισης οπως αναφερθηκε ειναι λιγα κιλα.
Το vfr εχει ροπη απο τις 3.000rpm. και στις 6.800 (τα πρωτα μοντελα) εχει το vtec που σου ανεβαζει την ιπποδυναμη και αλλάζει και τον ηχο του μοτερ. Εχει την πλακα του! Κανεις ταξιδι χωρις να σε νοιαζει ο αερας με 150-160 ανετα...
Δεν ξερω...προσωπικα εμενα μου κανουν τα 110 αλογα του και δεν χρειαζεται παραπανω πιστευω...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ειμαστε για XR εμεις κυριε Amyroukai...Καλα ειναι τα 110...
Και τα 85 του ktm χαρά είναι
Κανείς δεν είπε όχι σε 100 ακόμα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγω λεω οχι...γιατι με ξερω...:ha
Δεν φταίμε εμείς αν ξυπνάς και τραγουδάς

Είμαι άτακτος πολύ
Από εδώ και εκεί γυρνάω
Δεν κολλάω σε ένα κλειδί
Γιατί εύκολα ξεχνάω
Η παλάμη μου με το VTEC μουτρωνει
Θέλει μια διακοσαριά να έχει να χουφωνει
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν φταίμε εμείς αν ξυπνάς και τραγουδάς

Είμαι άτακτος πολύ
Από εδώ και εκεί γυρνάω
Δεν κολλάω σε ένα κλειδί
Γιατί εύκολα ξεχνάω
Η παλάμη μου με το VTEC μουτρωνει
Θέλει μια διακοσαριά να έχει να χουφωνει
:hlb:
Παγκόσμια μέρα ποίησης σήμερα...!!!
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Είμαι άτακτος πολύ
Από εδώ και εκεί γυρνάω
Δεν κολλάω σε ένα κλειδί
Γιατί εύκολα ξεχνάω
Η παλάμη μου με το VTEC μουτρωνει
Θέλει μια διακοσαριά να έχει να χουφΤωνει
Το "Τ" γιατί το φάγαμε; :oops:
Έχουμε απωθημένα; :rolleyes:
Γι'αυτό ακόμα ψάχνουμε μηχανάκι; :cool:



ΕΔΩ είσαι.Η έκδοση RR με τα πολλά άλογα,το σειριακό κιβώτιο και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις..

Γιατί...
Έτσι βγαίνουν οι ειδήσεις-καψούρες...!!!
 
Top Bottom