Θα διαφωνησω με την θεωρια των καγκελων. Σε καποια μοντελα φυσικα και δεν χρειαζονται (βασικα κυριως στα μονοκυλινδρα) γιατι λογω γεωμετριας σχεδον τιποτε δεν ειναι εκτεθειμένο (KLR650, XT660Z, 640 κτλ). Στα μεγαλυτερα ονοφφ ομως με δικυλινδρα μοτερ, πολλα πραγματα ειναι εκτεθειμενα, πχ τα CRF1000 θελουν οπωσδηποτε καγκελα για καμπανα/βολαν, τα KTM 1X90 R ερχονται απο το εργοστασιο με καγκελα κυριως για το πλαστικο ντεποζιτο, το ψυγειο αλλα και τα βρυσακια/αντλια του ντεποζιτου στις κατω γωνιες του. Ειδικα για τα R1XX0GS ξερω απο πρωτο χερι οτι μια ελαφρια πτωση δεν κανει τιποτε στα καπακια των κυλινδρων παρα μονο γρατσουνιες, εχω ομως δει boxer BMW να μενει στο δρομο απο ραγισμενο καπακι μετα απο πτωση με 60-70, καπου βρηκε το καπακι και ανοιξε, το μοτερ συνεχιζε να δουλευει καθως το μπουζι ειχε μεινει στη θεση του, αλλα εφτυνε λαδια οταν ηταν σε λειτουργια απο εκει. Και παει στο διαολο, το καπακι το αλλαζεις και ευκολα και φθηνα, καθως με ενα 50αρικο βρισκεις ανετα μεταχειρισμενο. Αν στην πτωση χτυπηθουνε τα μπουλονια του καπακιου και φανε τις βολτες, μετα το χερι στην τσεπη παει πολυ πιο βαθια.
Συμφωνω οτι τα καγκελα εκει που δεν χρειαζονται μπορουν να κανουν και κακο καμια φορα, οπως συμφωνω οτι τα κακοσχεδιασμενα καγκελα επισης μπορει να μεταφερουν ζημιες στο πλαισιο κτλ. Βεβαια στα GS το μοτερ ειναι στην ουσια το πλαισιο, εκει παταει και η μπροστινη αναρτηση, εκει παταει το τιμονι, και εκει στηριζεται το υποπλαισιο.
Επισης συμφωνω με το οτι τα καγκελα ειναι το τελευταιο συνορο, δεν χρειαζεσαι κατι αλλο μετα απο αυτο, ουτε βεβαια προστασια για τα καγκελα, απλα ο ανθρωπος ρωτησε τι να βαλει πανω απο το καγκελο και προτεινα μια λυση, που εχει το επιπλεον θετικο οτι γινεται μια σταθερη βαση στηριξης ιμαντα. Ουτε εγω θα τις εβαζα. Οπως επισης θεωρω υπερβολη να βγαλεις τα καγκελα για να πανε για ηλεκτροστατικη, αλλα απο την αλλη θεωρω υποχρεωση εκει που τσεκαρεις λαδια, τεντωμα και λαδωμα αλυσιδας, υγρα κτλ να αφιερωσεις 2 λεπτα με ενα πινελακι να καλυψεις τις οποιες γρατσουνιες. Γιατι μπορει να μην αντιστοιχει το καγκελο με το t-shirt, αλλα σημερα ειναι οι γρατσουνιες στα καγκελα, αυριο τα λαδια στην ποδια, μεθαυριο σκισιματα στη σελα, και πριν το καταλαβεις βρισκεσαι να οδηγεις ενα -οπτικα τουλαχιστον- χρεπι. Απο προσωπικη εμπειρια μου που δεν θελω να επαναλαβω.