Η Super ten παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη από τη μηχανη που οδηγησαμε στην αρχη του 2012, και σε σύγκριση με τους στενότερους ανταγωνιστές Adventure-Touring Shootout του ίδιου έτους. Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, το στυλ παραμένει το ίδιο, αλλά υπάρχουν μεγάλες αλλαγές κάτω από την επιφάνεια. Η 1199cc παράλληλα Twin παραμένει, ακόμα με μανιβέλα 270 μοιρών, μόνο που τώρα λαμβάνει μια "μέτρια" αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής - δύο επιπλέον άλογα και 1,5 επιπλέον ft-lbs, σύμφωνα με την Yamaha - η οποία χρησιμεύει για να παραδώσει "ακόμη περισσότερο συναρπαστικό χαρακτήρα στον κινητήρα και περισσότερη ελκτική ισχύ.
Η Yamaha διατηρεί το YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ride-by-wire σύστημα, διευκολύνοντας τον έλεγχο πρόσφυσης τριών θέσεων, καθώς και δύο διαφορετικές ρυθμίσεις D-mode, Touring και Sport. Για το 2014, οι μηχανικοί της Yamaha έχουν αναπρογραμματισει μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των δύο τρόπων. Από την πλευρά του, ο έλεγχος πρόσφυσης τριών θέσεων ρυθμίζει το χρονισμό της ανάφλεξης και μέτρησης καυσίμου, προκειμένου να κρατήσει τον πίσω τροχό υπό έλεγχο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του συστήματος ride-by-wire, όμως είναι η τοποθετηση στο 2014 Tenere συστηματος cruise control, το οποίο θα κάνει πολλούς αναβάτες μεγάλων αποστάσεων ευτυχισμένους.
Το άλλο σημαντικό θέμα συζήτησης είναι η ηλεκτρονική ανάρτηση, παρόμοιο με το σύστημα των FJR1300ES.Το νέο για το 2014, η έκδοση ES του Super Tenere έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει ηλεκτρονικά το 43 χιλιοστών πιρούνι και το μονό αμορτισέρ. Τέσσερις ρυθμίσεις προφόρτιση του ελατηρίου, απόσβεση τρεις προσαρμογές και επτά επιπλέον λεπτές ρυθμίσεις απόσβεσης είναι διαθέσιμες. Έτσι, εαν οδηγατε σόλο, ή με δυο η τρεις βαλιτσες πλήρως φορτωμένες, δεν χρειάζεται να πεσετε στα γόνατά σας και να παιδεύεστε με clickers ή να ενεργοποιήσετε πόμολα. Με λίγη πιεση στο κουμπί, το Super Tenere ES θα προσαρμοστεί στις συνθήκες οδήγησης σας.
Cruise control και ψηφιακές αναρτησεις είναι τα κύρια αξιοθέατα, αλλα δεν είναι τα μόνα νέα κομμάτια για το Super ten φέτος. Touring αναβάτες θα εκτιμήσουν το επανασχεδιασμένο παρμπρίζ, το οποίο φέρεται να προσφέρει ακόμα καλύτερη προστασία από τον αέρα από ό, τι πριν. Ακόμη καλύτερα, η προσαρμογή του μπορεί τώρα να γίνει χωρίς εργαλεία! Μια νέα τιμονόπλακα συνδυάζεται με ράβδους που τοποθετούνται τώρα 10 χιλιοστά υψηλότερα και 10 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη για μια πιο χαλαρή βόλτα. Το Tenere επωφελείται επίσης από μια νέα,πολλαπλών λειτουργιών και ψηφιακό μετρητή με πληροφορίες, οθόνη LCD, LED φλας, και μια αναθεωρημένη σέλα, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί μία ίντσα ψηλότερα από το κανονικό στις 33 ίντσες της. Εκείνοι που επιλέγουν το ES επίσης θα λαβουν τριών θέσεων θερμαινόμενα γκριπ, ένα τεράστιο όφελος κατά την οδήγηση στο κρύο.
Αν και δεν είναι ένα νέο χαρακτηριστικό, το Super ten ABS και το σύστημα Unified Brake (UBS), αξίζει να αναφερθεί και πάλι. Αυτό το σύστημα λειτουργεί και στα δύο φρένα μαζί όταν πιεστει το μπροστινό φρένο. Ωστόσο, η εφαρμογή του πίσω φρένου υπερισχύει το πρώτο UBS, κάνοντας την πεδιση εμπρός και πίσω ανεξάρτητη και πάλι. Αναβάτες Dirt θα απογοητευτουν ακουγοντας οτι ακόμα δεν μπορουν να ενεργοποιήσουν η να απενεργοποιησουν το ABS από τα κουμπιά του μενού. Όμως, χάρη στην ερευνητική εργασία ορισμένων κρυψίνους ιδιοκτητων Super ten, αν το Super ten 2014 είναι κάτι σαν τον προκάτοχό του, θα πρέπει να είναι σε θέση να παρακάμψουν αυτό το μικρό πρόβλημα τοποθετώντας τη μηχανη στο διπλο σταντ και δουλεύοντας την με ταχυτητα στο σασμαν,προκαλωντας έναν κωδικό σφάλματος ABS, κλείνοντας το ABS off.
Μεγαλων αποστασεων οδηγηση ευνοείται χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου (6 γαλονια), και η Yamaha εκτιμά ότι η μηχανη μπορεί να επιστρέψει το πολύ αξιοσέβαστο 43.0 mpg(5,47001 l/100km). Διατίθεται σε ματ γκρι ή μαύρο ματ.Ανυπομονούμε να σας παρουσιάσουμε μια πρώτη βόλτα της νέας και βελτιωμένης Super Tenere στις αρχές Απριλίου.
πηγη http://www.motorcycle.com/2014-yamaha-super-tenere-es-first-look
Τελευταία επεξεργασία: