Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα με σχεδόν 37,000 χλμ, και έκτοτε έχω κάνει 16,000 χλμ μερικά από τα οποία σε εκδρομικό endurο και τα υπόλοιπα σε ημερήσιες ή πολυήμερες ασφάλτινες εκδρομές. Δεν έχει δουλέψει σε συνθήκες πόλης, παρά μονο ελάχιστα.
Την έχει δει και ο ήλιος, και η βροχή, και το χώμα και η λάσπη και γενικά έχει κάνει αξιοπρεπώς όλα για όσα την κατασκεύασε η ΚΤΜ, σπέρνοντας χαρά στον ιδιοκτήτη της.
Για κάποιον ο οποίος θέλει μια μοτοσυκλέτα 12 ετών σε αρίστη κατάσταση, έχει εμφανή σημάδια χρήσης οπτικά, τα οποία απαιτούν πολύ χαμηλό κόστος για να διορθωθούν, μηχανικά όμως έχει συντηθηθεί ευλαβικά από εμένα, σπαταλώντας εκατοντάδες ώρες για πάρτη της.
Αυτή τη στιγμή είναι σε κλειστό γκαράζ, σκεπασμένη, γρασαρισμένη και ξεκούραστη, έτοιμη να υποδεχτεί τον καινούργιο της ιδιοκτήτη.
Λόγω επικείμενης απουσίας μου στο εξωτερικό, η επικοινωνία είναι εφικτή τηλεφωνικά έως την Παρασκευή 05 Ιουλίου 2019, όσπου θα φύγω εκτός Ελλάδας για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, και από εκεί και πέρα μόνο μέσω viber + whatsup.
Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη Σαλαμίνα, σε κλειστό γκαράζ και στη φόρτιση.
Τηλ 694 2532 308
Γιάννης
Τιμή 6500.
Χλμ 53,000.
Πρώτη άδεια 01/2008
Τα έξτρα που έχει, και θα δωθούν μαζί με τη μοτοσυκλέτα, είναι τα εξής:
Την έχει δει και ο ήλιος, και η βροχή, και το χώμα και η λάσπη και γενικά έχει κάνει αξιοπρεπώς όλα για όσα την κατασκεύασε η ΚΤΜ, σπέρνοντας χαρά στον ιδιοκτήτη της.
Για κάποιον ο οποίος θέλει μια μοτοσυκλέτα 12 ετών σε αρίστη κατάσταση, έχει εμφανή σημάδια χρήσης οπτικά, τα οποία απαιτούν πολύ χαμηλό κόστος για να διορθωθούν, μηχανικά όμως έχει συντηθηθεί ευλαβικά από εμένα, σπαταλώντας εκατοντάδες ώρες για πάρτη της.
Αυτή τη στιγμή είναι σε κλειστό γκαράζ, σκεπασμένη, γρασαρισμένη και ξεκούραστη, έτοιμη να υποδεχτεί τον καινούργιο της ιδιοκτήτη.
Λόγω επικείμενης απουσίας μου στο εξωτερικό, η επικοινωνία είναι εφικτή τηλεφωνικά έως την Παρασκευή 05 Ιουλίου 2019, όσπου θα φύγω εκτός Ελλάδας για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, και από εκεί και πέρα μόνο μέσω viber + whatsup.
Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη Σαλαμίνα, σε κλειστό γκαράζ και στη φόρτιση.
Τηλ 694 2532 308
Γιάννης
Τιμή 6500.
Χλμ 53,000.
Πρώτη άδεια 01/2008
Τα έξτρα που έχει, και θα δωθούν μαζί με τη μοτοσυκλέτα, είναι τα εξής:
- Εξατμίσεις AKRAPOVIC.
- Άνω τρόμπα συμπλέκτη από KTM 450 EXC (αλεξίσφαιρη).
- Κάτω τρόμπα συμπλέκτη της OBERON.
- Μεταλλική προστασία μπαταρίας κάρτερ ιταλικής κατασκευής.
- Μπαταρία ενός έτους, μάρκας MOTOBATT, συνεχώς σε εξωτερική φόρτιση όταν είναι η μοτό στο γκαράζ.
- Σερβαρισμένες μπροστινές αναρτήσεις.
- Φίλτρο αέρος της Κ&Ν + προφίλτρο UNIFILTER.
- Καινούργια αλυσίδα + γρανάζια μπρος,πίσω 16/42 της AFAM.
- Χούφτες Barkbusters 1ης γενειάς με μεταλλική προστασία.
- Σχετικά καινούργια τακάκια μπρος-πίσω.
- Κομπλέ κιτ ψηλού φτερού.
- Aftermarket MOSFET ανορθωτής.
- 2ο Βεντιλατέρ SPAL.
- Κεντρική σχάρα GIVI MONOKEY + Σχάρα φαρδιά noname με τρύπες για δεσίματα για σάκο.
- Topcase GIVI TRECKER OUTBACK 42lt μαύρο.
- Rally Fairing της RADE GARAGE 2ης γενιάς με προβολείς LED, αξίας 450 ευρώ.
- Φαρδιά μαρσπιέ RADE GARAGE.
- Κολλάρα σιλικόνης της αγγλικής AS3 (εφάμιλης της SAMCO).
- Χωμάτινο Σετ Ζάντες κομπλέ (Στεφάνια-ακτίνες-κέντρα – δισκόφρενα εμπρός).
- Το μπροστά στεφάνι EXCEL TAKASAGO, ακτίνες HAAN ανοξείδωτες, το πίσω στεφάνι εργοστασιακό σε καλή κατάσταση με εργοστασιακές ακτίνες χωρίς οξείδωση. Εμπρός λάστιχο Continental TKC80 με τουλάχιστον 5000χλμ ακόμα + σαμπρέλα endurο 4χιλ, Πίσω λάστιχο Mitas E09 Dakar με 500/800 χλμ ακόμα + σαμπέλα endurο 4χιλ. Όλα μαζί στοίχισαν 600 ευρώ.
- Ασφάλτινο σετ ζάντες κομπλέ με εργοστασιακά σταφάνια / πίσω ακτίνες ανοξείδωτες HAAN + καινούργιες εργοστασιακές δισκόπλακες εμπρός. Λάστοιχα μπρος πίσω PIRELLI RALLY STR με συμβατικές σαμπρέλες. Τα λάστοιχα έχουν ψωμί για τουλάχιστον 8000 χλμ ακόμα.
- Αυτοκόλλητα βινυλίου CRISPY DESIGNS, υπερανθεκτικά.
- Βάση προβολακίων της TWALCOM.
- Ουρά rally της ΤWALCOM, με φανάρι led και αφαιρούμενη πινακίδα.
- Επισκευασμένη αντλία του πίσω φρένου + προστατευτικού της Touratech.
- Τροποποιημένη σέλα από MOTOK (χωρίς gel).
- Κατάργηση SAS.
- Αποστάτες τιμονιού 30χιλ της TOURATECH.
- Καινούργια ντίζα γκαζιού της αγγλικής AS3.
- Καινούργιο σωληνάκι συμπλέκτη υψηλής της αγγλικής AS3.
- Βάση GPS πάνω από τα όργανα της TOURATECH.
- Εξαερωτήρες στα καλάμια.
- Προέκταση ποδόφρενου για καλύτερο έλεγχο του πίσω φρένου.
- Αλλαγμένοι ρυθμιστές αλυσίδας + προστατευτικού.
- Mεταλική σίτα ψυγείου.
- Αλλαγμένα πίσω φλας.
- Προέκταση πλαινού σταντ για καλύτερη επαφή σε μαλακές επιφάνειες.