Χρόνια πολλά με υγεία κατ' αρχήν.
Πολύ χρήσιμα και κατατοπιστικά όλα τα σχόλια.
Το CBR το αγόρασα καινούριο τον Σεπτέμβρη του 2015, σήμερα οκτώ χρόνια μετά έχει κάπου στις 15.000 χλμ. Δεν το είχα ποτέ σαν μέσο μετακίνησης γιατί στο γκαράζ υπάρχουν ενεργά αυτή τη στιγμή (εκτός του CBR) επτά δίκυκλα από 50 έως 650cc.
Πειραματίστηκα μαζί του κάνοντας το γυμνό για τέσσερα χρόνια με τιμόνι, κάτι σαν streetfighter.
Εντελώς άλλη φιλοσοφία η σχεδόν όρθια θέση οδήγησης, μπορείς να ταξιδέψεις. Και το έκανα, 600αρες και 700αρες ημερήσιες εξορμήσεις, άλλωστε στην Ελλάδα ζούμε, βενζίνη, νερό και φαγητό βρίσκεις κάθε 10 χιλιόμετρα που λέει ο λόγος, χωρίς την ανάγκη μεγάλου αποθηκευτικού χώρου. Ήταν και είναι μοτερικά απίστευτο, χωρίς να κουράζει με τα clip-ons. Καβαλάς ένα χιλιάρι με υπεραρκετά άλογα και ταξιδεύεις με την απίστευτη ελαστικότητα αυτού του μοτέρ.
Ίσως ενδόμυχα ήθελα να αποδείξω πως μπορεί η κάθε εταιρεία να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα σαν το Tuono ή όπως πρόσφατα η Suzuki με το Gsx-s.
1000αρια μοτέρ επιδόσεων που θα μπορούσαν να φορεθούν και να προσφέρουν αυτό το κάτι παραπάνω σε γρήγορο τουρισμό υπάρχουν αλλά...
Φέτος το γύρισα ξανά στην εργοστασιακή μορφή, άλλωστε γυμνό έχω το XJ και για άνετα ταξίδια το Vstrom.
Λίγα χιλιόμετρα χρήσης, άπειρη αποκομιδή καύλας και ατέλειωτες ώρες να το χαζεύω στο γκαράζ πίνοντας το καφεδάκι μου.
Όχι, δεν είναι λογική και χρήσιμη η κατοχή αυτού του είδους μοτοσυκλετών, αλλά πείτε μου έναν που είναι μοτοσυκλετιστής και είναι λογικός ή που το χρήσιμο που καβαλάει τον γεμίζει απόλυτα και δεν ονειρεύεται κάτι άλλο.