Επιβεβαιωνω και για το 800 μου...ειχα βαλει SKF με τις καλυτερες συστασεις και προθεσεις αλλά δυστυχως δεν σταθηκαν ανταξια αυτου που υποσχονταν...Κι αφου επιασα το γνωστο κλικ που κανουν τα ρουλεμαν κατα την οδηγηση οταν κατι παει στραβα,συνοπτικες διαδικασιες και αντικατασταθηκαν με Koyo...Τα skf "ηταν καποτε παλια" που λεει και το τραγουδι.
Με ελαχιστες καταπονησεις πλεον χαιρετανε.Δεν ξερω γιατι τα εχουνε κανε τοσο σουπα.
Απο οσα μπορώ να διακρίνω μάλλον υπάρχει ελλιπής λίπανση στο ρουλεμάν.Επιβεβαιωνω και για το 800 μου...ειχα βαλει SKF με τις καλυτερες συστασεις και προθεσεις αλλά δυστυχως δεν σταθηκαν ανταξια αυτου που υποσχονταν...Κι αφου επιασα το γνωστο κλικ που κανουν τα ρουλεμαν κατα την οδηγηση οταν κατι παει στραβα,συνοπτικες διαδικασιες και αντικατασταθηκαν με Koyo...
Η κατασταση τους σε σκάρτα 11.000χλμ ηταν αυτη...
ουτε καν τα "μαμα" δεν ηταν ετσι...με ιδια χρηση και κρατησαν 25.000+χλμ...
Ρε συ Τάκη ,το ρουλεμάν έχει βγεί από το λαιμό ,άρα έχει πιαστεί απο χέρια στα οποία έμεινε κάποιο γράσοΑπο οσα μπορώ να διακρίνω μάλλον υπάρχει ελλιπής λίπανση στο ρουλεμάν.
Οπότε μάλλον και πολύ σου κράτησε.
Τώρα λέμε τα ίδια Τάκη.Κατά αρχήν βλέπω ίχνη σκουριάς, πράγμα που σημαίνει οτι εχει περάσει νερό στα ρουλεμάν ( ισως απο πλύσιμο με πιεστικό η τίποτα καταδυτικές βόλτες του μαθουσάλα) ας μας πει ο ίδιος για αυτό.
Και κατά δεύτερον αν και σκουπισμένο εξωτερικά θα έπρεπε να είχε λίγο γρασσάκι ανάμεσα στον εσωτερικό δακτύλιο και τον κλωβό συγκράτησης, μιας που τα χλμ. είναι λίγα.Μάλλον εκεί ανάμεσα δεν μπήκε γράσσο απο την αρχή.
ΥΓ.Στον δικό μου τον πήγασο άλλαξα ρουλεμάν τιμονιού πριν λίγο καιρό και ήταν σε καλύτερη κατάσταση από αυτό,υπόψιν είναι 15ετίας και με 140.000χλμ. περίπου.
Μια χαρα χλμ αντεξε Τι μαρκα ηταν;Να διορθωσω,γιατι σφαλμα δικο μου απο κεκτημενη ταχυτητα κ βλεποντας το Ονομα SKF...κ αυτο ισως διορθωσει λιγο κ την κουβεντα μας μετα το ποστ μου...
Το ρουλεμαν λαιμου που εβγαλα(φωτο)δεν ειναι skf.Για την ακριβεια ειναι το πρωτης τοποθετησης ρουλεμαν λαιμου που φορουσα απο μηδεν χλμ...Το οποιο κ αντεξε στη χρηση για 36.000χλμ κ μαλιστα δεν του χαρίστηκα αφου τα παμε τα γουστα μας στα βουνα...Πιθανολογω οτι τοσα χλμ κ μια 6ετια σε λιγο με τετοια χρηση...δικαιολογειται η φθορα.
Πλεον παμε με Koyo...
ΥΓ.Για την ιστορια skf ειχα αλλαξει ρουλεμαν τροχων...εξου κ μπερδευτηκα βλεποντας skf...
Αν δείς την διαδικασία στο manual ,θα διαπιστώσεις οτι η σύσφιξη του συστήματος έχει 2 στάδια μετά την τοποθέτηση των νέων ρουλεμάν.Κωστη εχω διαβασει,χωρις να το ξερω,οτι η BMW χρησιμοποιει SKF η NSF...
Να ρωτησω...τα ρουλεμαν μετα την τοποθετηση θελουν επανελεγχο κ πιθανο σφιξιμο μετα απο καποια χιλιομετρα για να "πατησουν" σωστα στις φωλιες;Η δεν ειναι αναγκη;
Τώρα λέμε τα ίδια Τάκη.
Ανέφερα παραπάν οτι ...αν ο εφαρμοστής τους γνωρίζει ,πώς να βάλει γρασο πίσω απο τα βελόνια ,και ασχοληθεί να το κάνει...
και ...απ' την προσοχή που δόθηκε για την στεγανότητα του συστήματος ,ωστε να μην διαρρεύσει έξω απο τις φωλιές το γράσο ,και να μην οξειδωθούν οι θήκες απο εισερχόμενα νερά κ υγρασίες...
Kαι ποια ειναι η διαφορα ροποκλειδου και δυναμοκλειδου Γιατι νομιζα οτι ειναι το ιδιοΟ Γατος εχει χιλια δικια.... Η διαδικασια λεγετε "packing the bearing " ή ''hand packing'' και ΠΡΕΠΕΙ να γινετε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ.....Πολυ σημαντικο για μην δουλεψουν στεγνα...
Επισεις παλι ο Γατος αναφερει ροποκλειδο... ΠΡΟΣΟΧΗ: OXI ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ.
Το ροποκλειδο μετραει την ροπη της προφορτισης. Στην περιπτωση μας ενα ρουλμαν Thrust (''θρος'' ελληνιστη).
Κανοντας την προφορτηση στον λαιμο της μοτοσυκλετας πρεπει να γινει σε δυο σταδια. Το αρχικο της συναρμολογησης και επειτα απο Π.Χ 1000 χλμ .
Ο λογος ειναι ενας και μονο ενας: Δεν υπαρχει κοντρα παξιμαδι στον λαιμο. Υπαρχει μονο της ανω πλακας.
Ροποκλειδο : http://www.flexibleassembly.com/Stanley-Proto-J6168F-Dial.jpg
Το δυναμοκλειδο ειναι για συσφιξη. Πχ ενα παξιμαδι τροχου να το σφιξουμε με 45 newton/meter ή kg/cm ή lb/ft (οποια κλιμακα θες)Kαι ποια ειναι η διαφορα ροποκλειδου και δυναμοκλειδου Γιατι νομιζα οτι ειναι το ιδιο
Mα και σε αξονα με κωνικα ρουλεμαν με συγκεκριμενη δυναμη σφιγγουμε οπως ακριβως και σε ενα παξιμαδι Δεν υπαρχει καποια διαφοραΤο δυναμοκλειδο ειναι για συσφιξη. Πχ ενα παξιμαδι τροχου να το σφιξουμε με 45 newton/meter ή kg/cm ή lb/ft (οποια κλιμακα θες)
Ρυθμιζεις συνηθως στην λαβη , σφιγγεις και μολις φτασει στα 45Ν/m τοτε σταματατας. (κανει ενα κλακ )
Το ροποκλειδο ελέγχει την ροπη στρεψης π.χ σε εναν αξονα με κωνικα ρουλμαν
Δυναμοκλειδο: http://image.made-in-china.com/2f0j00meRaMwoUEBVD/TS-Series-Digital-Torque-Wrench-01-.jpg
Mα και σε αξονα με κωνικα ρουλεμαν με συγκεκριμενη δυναμη σφιγγουμε οπως ακριβως και σε ενα παξιμαδι Δεν υπαρχει καποια διαφορα
Εξαλλου η ροπη ειναι το γινομενο της δυναμης επι της αποστασης Το ροποκλειδο λοιπον που μετρα ροπη συσφιξης ειναι το ιδιο πραγμα με το δυναμοκλειδο που μετρα την δυναμη με την οποια θα σφιξουμε μια βιδα, αφου ακριβως ροπη μετραει και αυτο πχ 45Ν/m (45 newton X 1μετρο)
Ουσιαστικα λοιπον μιλαμε για το ιδιο εργαλειο που απλα το λεμε ποτε ροποκλειδο και ποτε δυναμοκλειδο