Το πιο ισχυρό ελατήριο, σαφώς και δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία του αμορτισέρ. Σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον.....Δεν συμφωνώ αλλά ΟΚ όλες οι απόψεις έχουν κατατεθεί. Θα πω μόνο πως η δύναμη ενός υδραυλικού συστήματος είναι απείρως πιο ισχυρή από αυτήν ενός ελατηρίου. Είτε έχει να κάνει με επαναφορά, είτε με συμπίεση όλα καθορίζονται από διέλευση λαδιού μέσα από μεγάλες και μικρές οπές. Οι ρυθμίσεις της απόσβεσης συμπίεσης επηρεάζουν λίγο και αυτές της επαναφοράς (χωρίς να πειράξουμε τις τελευταίες), αυτό μπορεί να συμβεί γιατί επεμβαίνουμε στο υδραυλικό σύστημα.
Οι μικρές ή οι μεγάλες οπές, εκεί θα βρίσκονται να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν!
Αυτό που είπε ο Αλντεμπαράν όμως, και το χαρακτήρισε σαν "κόπωση ή κουραση" (αν δεν κάνω λάθος) του αμορτισέρ, έχει απόλυτο δίκιο!
Όταν "πιέσει" κάποιος την μοτοσυκλέτα του, σε σύντομο χρονικό διάστημα (οποίο και αν είναι αυτό), το λάδι του αμορτισέρ θα ανεβάσει μεγάλες θερμοκρασίες (ή να το πω αλλιώς, θερμοκρασίες πέραν του "προβλεπόμενου" για το συγκεκριμένο αμορτισέρ, αλλά με το σκληρότερο ελατήριο πλεον)! Αυτό από μόνο του θα αλλάξει την "συμπεριφορά" του αμορτισέρ. Λόγο αύξησης της θερμοκρασίας του λαδιού, θα γίνει πιο λεπτόρρευστο, θα γίνει πιο "απαλό" στην κίνηση του το αμορτισέρ. Θα "φύγει" απ' τις οποίες αρχικές (κρύες) ρυθμίσεις του έχει κάνει κάποιος!
Το αμορτισέρ και το ελατήριο δηλαδή, πρέπει να είναι "φτιαγμένα" το ένα για το άλλο. Το ένα να "υποστηρίζει" το άλλο!