Σκέψη για πρώτο ADV κράνος. Αξίζει;;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα τελευταια 12 χρονια φοραω μονο αντβε κρανη με γεισο και ζελατινα, παντου και παντα, γιατι με βολευουν αφανταστα, και στον αερισμο το καλοκαιρι, και στην ορατοτητα στην πολη, και στην αντηλια με το γεισο ολο το χρονο. Δεν με εχει ενοχλησει ποτε το γεισο στην εθνικη γιατι δεν "ταξιδευω" με 180+. Ειμαι 1.90 και παντα ρυθμιζα τις ζελατινες της μηχανης για το κρανος που φοραω, καθως εχω παρατηρησει οτι διαφορετικα κρανη στην ιδια μηχανη συμπεριφερονταν διαφορετικα, το ενα δεν ειχε θεμα με κραδασμους ενω το αλλο ειχε, το ενα δεν ειχε με θορυβο θεμα το αλλο ειχε κτλ.

Τελος εχω σοβαρο θεμα με τον αυχενα μου αλλα τα κρανη με γεισο ποτε μα ποτε δεν με κουρασαν αν ηταν ελαφρια. Να το θεσω αλλιως, το μονο κρανος που μου δημιουργησε θεμα σε πολυωρο ταξιδι ηταν το Nexx XD1 και αυτο οχι απο αεροδυναμικη καθως ειναι φανταστικο σε αυτον τον τομεα, ουτε απο θορυβο καθως ειναι απο τα πιο αθορυβα dual, αλλα απο το βαρος του (1600γρ) σε συνδυασμο με τη συνεχη χρηση για 8ωρες+. Στις 2 ωρες πχ δεν καταλαβαινα τιποτα.
 

Giasos

Μέλος
Όνομα
Iasonas Savvas
Μοτό
Tenere 700
Tα τελευταια 12 χρονια φοραω μονο αντβε κρανη με γεισο και ζελατινα, παντου και παντα, γιατι με βολευουν αφανταστα, και στον αερισμο το καλοκαιρι, και στην ορατοτητα στην πολη, και στην αντηλια με το γεισο ολο το χρονο. Δεν με εχει ενοχλησει ποτε το γεισο στην εθνικη γιατι δεν "ταξιδευω" με 180+. Ειμαι 1.90 και παντα ρυθμιζα τις ζελατινες της μηχανης για το κρανος που φοραω, καθως εχω παρατηρησει οτι διαφορετικα κρανη στην ιδια μηχανη συμπεριφερονταν διαφορετικα, το ενα δεν ειχε θεμα με κραδασμους ενω το αλλο ειχε, το ενα δεν ειχε με θορυβο θεμα το αλλο ειχε κτλ.

Τελος εχω σοβαρο θεμα με τον αυχενα μου αλλα τα κρανη με γεισο ποτε μα ποτε δεν με κουρασαν αν ηταν ελαφρια. Να το θεσω αλλιως, το μονο κρανος που μου δημιουργησε θεμα σε πολυωρο ταξιδι ηταν το Nexx XD1 και αυτο οχι απο αεροδυναμικη καθως ειναι φανταστικο σε αυτον τον τομεα, ουτε απο θορυβο καθως ειναι απο τα πιο αθορυβα dual, αλλα απο το βαρος του (1600γρ) σε συνδυασμο με τη συνεχη χρηση για 8ωρες+. Στις 2 ωρες πχ δεν καταλαβαινα τιποτα.
σε ευχαριστω για την απαντηση σου! πολυ κατατοπιστικη! νομιζω οτι θα του δωσω μια ευκαιρια και ελπιζω να μην το μετανιωσω!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
τι υψος εχεις? αισθανεσαι τον αερα στο γεισο; η δεν σε επηρεαζει καθολου?
Έχω ύψος 1.72 . Έχω μαμά ζελατίνα. Τον αέρα τον καταλαβαίνω αλλά δεν μου δημιουργεί πρόβλημα. Έχω μείνει πάνω στην σέλα μέχρι 8 ώρες και το κράνος ήταν πολύ εντάξει.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
δεν εχω αλλαξει ζελατινα ωστοσο την εχω ψιλωσει με κατι αξεσουαρ! οποτε εχει παρει περίπου 10 ποντους. ταχυτητες θα φτασουν γυρω στα 110-120 και σε πολυ λιγες περιπτωσεις παραπανω.
Με το 1200 που εχω την εργοστασιακη ¨κοντη¨ ζελατινα, και παω τις ιδιες ταχυτητες με εσενα, δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα!
(Με αυτες τις ¨τελικες¨ :p κανενα κρανος δεν εχει προβλημα η αληθεια ειναι :happy:)

Προς ενημέρωση σου και εγώ φοράω κράνος με γείσο και έχω το Τ7 και τη βάση που αλλάζει το ύψος της εργοστασιακης ζελατίνας. Το ύψος μου είναι 1,77 και νιώθω τον αέρα ίσα ίσα να περνάει πάνω από το κράνος στην ανώτερη θέση. Τέλος της εβδομάδας θα πάω για ένα πενθήμερο ασφάλτινο ταξίδι Ήπειρο με αυτά που αναφέρω παραπάνω, ενώ σήμερα πήρα ένα σετ πλαϊνά φλάπ της WRS που διώχνουν ακόμα περισσότερο αέρα από το στήθος. Θα μεταφέρω τις εντυπώσεις μου την άλλη εβδομάδα.
Αυτο ακριβως και σε εμενα!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα. Ελπίζω να είστε όλοι καλά και υγιείς.

Ζητώ συγγνώμη αν έχει υποθεί ξανά το εν λόγω θέμα αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό στο forum.

Νέος οδηγός σχετικά (6 χρόνια) και τελευταία χρησιμοποιώ κράνος Flip up και συγκεκριμένα το Schuberth c3 Pro. Γενικά πολύ ευχαριστημένος ωστόσο, παρατηρήσα μετά από καιρό ότι μετά από 1+ ώρα συνεχόμενης χρήσης με ενοχλεί και θέλω να το βγάζω. Δεν έχω κάνει πολλές και μεγάλες διαδρομές.
Έρχεται λοιπόν η ώρα για αλλαγή και σκεφτόμουν για κράνος ADV. Μαρέσουν πολύ εμφανιασιακά αλλά προφανώς δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος για να επιλέξω ένα κράνος. Διαβάζω γενικά ότι υπερτερούν σε ορατότητα και αερισμό τα οποία για εμένα είναι και τα δύο πολύ βασικά. Επίσης, το γείσο θα ήταν κάτι που θα με εξυπηρετούσε σε συνθήκες ενοχλητικής ηλιοφάνειας.

Ωστόσο, σε ένα μαγαζί που επισκέφθηκα με απέτρεψαν εντελώς, με την πρόφαση ότι η μεγαλύτερη διάρκεια χρήσης (η οποία αληθεύει σε ένα μεγάλο βαθμό) είναι στο δρόμο και εντός Αττικής.

Καθώς πρόσφατα αγόρασα την πρώτη μου ADV μοτοσυκλέτα, σκέφτομαι μελλοντικά να εξερευνήσω off μονοπάτια αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα εξεζητημένο(τουλάχιστον αρχικά, δεν ξέρω πως θα καταλήξει ) . Η μεγαλύτερη χρήση θα είναι commute, κάποια μικρά ταξίδια (ίσως ένα μεγάλο) και ίσως κάποιο off road μελλοντικά. Σκεφτόμουν το Shoei Hornet καθώς παρατηρώ ότι πέραν του ADV χαρακτήρα είναι και αρκετά road friendly. Να σημειώσω ότι οι ταχύτητες που κινούμαι δεν ξεπερνούν σχεδόν ποτε τα 140km/h. Συνήθως είμαι 100-120.

Θεωρείτε ότι αξίζει μια τέτοια αγορά, ή να κοιτάξω ξεκάθαρα κάτι σε κατηγορία touring? Είναι όντως το γείσο ΤΟΣΟ ενοχλητικό;

Σας ευχαριστώ θερμά!
Έχω το συγκεκριμένο κράνος από το '13.
Το βάρος σε Μ η shoei το δίνει 1560. Κοντά στο βάρος του C3.... Υπολόγισε ότι L και XL θα είναι μια 100γρ παραπάνω.

Για μένα δέν έχει σημασία που είναι η χρήση του. Ένα άνετο και καλό κράνος είναι ένα άνετο και καλό σε όλες τις συνθήκες.. Το σημαντικό να σου κάθεται καλά στο κεφάλι και να μην σε πιέζει. Αλλιώς η δυσφορία είναι δεδομένη στην ώρα.

Το μεγάλο ατού του hornet για μέσα στην πόλη έιναι ότι είναι όλα-όλα τα μαξιλαράκια βγαίνουν και πλένονται. Το γείσο βοηθάει στον ήλιο ειδικά αν είσαι όπως εγώ που δεν οδηγάω με γυαλί ηλίου. Ορατότητα έχει πολύ καλή και απο αερισμό επίσης ειδικά χωρίς την κουρτίνα στο υποσιάγωνο. Αλλά θα είναι πολύ θορυβώδες σε σχέση με το C3.. Έχει υποδοχές για ακουστικά αν έχεις Bt ραδιο.
Επίσης το κλεισιμό του είναι με DD ring οπότε δες αν σε βολεύει για καθε μέρα στην πόλη κλπ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αρχικά είχα ένα Acerbis απλό το οποίο ήταν απλά απιδεκτο, δεν το συνηστω δλδl
Επιετα πήρα ένα Arai κ είδα φως αληθινό.. Σαφώς 1600 Γρ αλλά με τόσο καλό ζύγισμα κ σωστή μελέτη γεισου που το φορούσα έως κ 12 ώρες σε μια μέρα χωρίς ίχνος κόπωσης.. Κανένα κυριολεκτικά.!
Τελος έχω ένα Bell MX9 Mips.
Τιμιοτατο για τα χρήματα του κ το προτείνω ως μια καλή λύση αφού δεν θα δώσεις πολλά χρήματα κ αν δεν σου κάτσει δεν θα κλαις...
 

Giasos

Μέλος
Όνομα
Iasonas Savvas
Μοτό
Tenere 700
σας ευχαριστω πολυ ολους για τις γνωμες/σκεψεις! γνωριζει κανεις κανενα σοβαρο μαγαζι με shoei κρανη περα απο Motokinisi χαλανδρι?
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντα είχα Shoei κράνη γιατί μου καθόταν σωστά στο κεφάλι χωρίς να πιέζει. Schuberth καθόταν καλά επίσης.
Arai και Nexx που δοκίμασα με πίεσαν στο κούτελο στα πρώτα λεπτά.

Τα τελευταία 5 χρόνια έχω το Shoei Hornet Adv και είμαι πολυ ικανοποιημένος, αν και λίγο βαρύ.
Θα το ανανεώσω του χρόνου και λέω πάλι για Hornet Adv ή Airoh commander. Θα δοκιμάσω και Klim μιας και διαβάζω καλές κριτικές και είναι ελαφρύ.
Ο λόγος για το commander είναι η μάσκα που κάθεται καλύτερα έχοντας και τη ζελατίνα του κράνους επάνω, ενώ στο Hornet Adv πρέπει να βγάζω τη ζελατίνα για να κάθεται σωστά η μάσκα.

Επίσης καταλήγω πως το βάρος δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο τελικά (εκτός και αν κάποιος έχει πρόβλημα σε σπονδύλους, κτλ.).
Φίλος που βγαίνουμε βόλτες μαζί είχε το Nishua carbon που είναι αντικειμενικά ελαφρύ και φέτος πήρε το Airoh commander.
Σε κάθε βόλτα μου λεει πόσο καλύτερο είναι το Airoh αν και βαρύτερο. Ήσυχο και πιο στιβαρή κατασκευή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντα είχα Shoei κράνη γιατί μου καθόταν σωστά στο κεφάλι χωρίς να πιέζει. Schuberth καθόταν καλά επίσης.
Arai και Nexx που δοκίμασα με πίεσαν στο κούτελο στα πρώτα λεπτά.

Τα τελευταία 5 χρόνια έχω το Shoei Hornet Adv και είμαι πολυ ικανοποιημένος, αν και λίγο βαρύ.
Θα το ανανεώσω του χρόνου και λέω πάλι για Hornet Adv ή Airoh commander. Θα δοκιμάσω και Klim μιας και διαβάζω καλές κριτικές και είναι ελαφρύ.
Ο λόγος για το commander είναι η μάσκα που κάθεται καλύτερα έχοντας και τη ζελατίνα του κράνους επάνω, ενώ στο Hornet Adv πρέπει να βγάζω τη ζελατίνα για να κάθεται σωστά η μάσκα.

Επίσης καταλήγω πως το βάρος δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο τελικά (εκτός και αν κάποιος έχει πρόβλημα σε σπονδύλους, κτλ.).
Φίλος που βγαίνουμε βόλτες μαζί είχε το Nishua carbon που είναι αντικειμενικά ελαφρύ και φέτος πήρε το Airoh commander.
Σε κάθε βόλτα μου λεει πόσο καλύτερο είναι το Airoh αν και βαρύτερο. Ήσυχο και πιο στιβαρή κατασκευή.
Αυτό με το βάρος ισχυει
Έχω carbon παναλαφρο της bmw που στην χρήση είναι πολύ βαρύ σε σχέση με το icon.
Το ζύγισμα είναι αυτό που παίζει ρόλο σε ένα καλό κράνος.
 

Giasos

Μέλος
Όνομα
Iasonas Savvas
Μοτό
Tenere 700
Αυτό με το βάρος ισχυει
Έχω carbon παναλαφρο της bmw που στην χρήση είναι πολύ βαρύ σε σχέση με το icon.
Το ζύγισμα είναι αυτό που παίζει ρόλο σε ένα καλό κράνος.
συμφωνω ωστοσο χωρις να εχω χρησιμοποιησει ελαφρυ κρανος, οτι το ζυγισμα παιζει τεραστιο ρολο.
 

skotenidis

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Savvas
Μοτό
HONDA NC750X DCT 2017
νομίζω πως οντως είναι οβαλ το σχήμα του κεφαλιού μου και παρατήρησα ότι με την Shoei θα μου κάθεται καλά. Δεν το είχαν αυτό που ήθελα άλλα είχε το GT AIR 2 το οποίο ενδεχομένως να είναι η εναλλακτική μου σε περίπτωση που δεν πάρω το Hornet. Μου άρεσε πολύ σαν εφαρμογή είναι η αλήθεια. Το οπτικό σαφώς καιι παίζει ρόλο αλλά δεν πρέπει να γίνει καθοριστικός παράγοντας. Αν είναι το γείσο να μου κάνει την ζωή δύσκολη, δυστυχώς θα έπρεπε να το αποκλείσω.
Καλημέρα...αν σ ενδιαφέρει Shoei GTR II χρώμα μπλε ανοιγόμενο, φορεμένο σε ένα ταξίδι 4 ημερών με μπαλακλάβα, το οποίο βρίσκεται συνεχώς στο κουτί του με το πινλοκ απέραστο ακόμα πες μου

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Καλημέρα, είδα το θέμα εδώ και είπα να μην ανοίξω καινούριο μιας και είμαι στην ίδια φάση:
Αναζήτησή νέου κράνους και σκέψεις για ADV σχήμα. Τα δεδομένα:
  • Έχω το SHOEI NXR 4-5 χρόνια, καταπληκτικό. Κάνει ότι θέλω και η ποιότητα είναι εξαιρετική, τώρα μόλις άρχισε κάπως να δείχνει τα χρόνια του. Αλλά είχα το MT-07, γυμνό δηλαδή μηχανάκι και ελαφρώς σκυφτή οδήγηση, οπότε και ο εξαερισμός και η αεροδυναμική δούλευαν όπως έπρεπε.
  • Πλέον περιμένω να παραλάβω το V85TT, άρα όρθια θέση οδήγησης από εδώ και πέρα και πίσω από ζελατίνα.
  • Δοκίμασα το NXR2, μου κάθεται κουτί, αναμενόμενα. Δοκίμασα και το GT-Air II, επίσης μια χαρά και πιο "άνετο". Μεγάλο συν η εσωτερική ζελατίνα του.
  • Χαζεύω και το Nolan X-Lite X-552 UC. X-Lite σκεφτόμουν να πάρω και πριν το NXR, τότε το X-802RR, μου φαίνονται εξίσου ποιοτικά και μου κάθονταν πολύ καλά επίσης. Έχει και εσωτερική ζελατίνα, και DD Ring κούμπωμα, ECE 22-06 πιστοποίηση, την προεγκατάσταση για το N-COM που επίσης θα ήθελα, κ.ά. Με προβληματίζει μόνο το θέμα του γείσου και της αεροδυναμικής σε ταξίδια, αλλά όπως είδα (και προτείνατε) στην τελική το αφαιρείς για το ταξίδι στην εθνική αν είναι με πολλά χιλιόμετρα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
πιο πολυ θα ήθελα να μαθω από τις εμπειρίες σας, εάν ένα κράνος ADV είναι μια καλή επιλογή για all round χρήση πέρα από off road. γιατί το κράνος αν το πάρεις... το πήρες! :(
Πέρσι πήγα με τέτοιο κράνος 10 μέρες στην Ιταλία. Και ευτυχώς γιατί πέσαμε σε 39ρια !!!

Στην autostrada ως τα 140 που πήγαμε λόγω των μηχανων της παρέας ήταν υποφερτό.

Ναι θα σου έλεγα να κάνεις την αλλαγή αλλά να πάρεις κάτι ποιοτικό.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημέρα, είδα το θέμα εδώ και είπα να μην ανοίξω καινούριο μιας και είμαι στην ίδια φάση:
Αναζήτησή νέου κράνους και σκέψεις για ADV σχήμα. Τα δεδομένα:
  • Έχω το SHOEI NXR 4-5 χρόνια, καταπληκτικό. Κάνει ότι θέλω και η ποιότητα είναι εξαιρετική, τώρα μόλις άρχισε κάπως να δείχνει τα χρόνια του. Αλλά είχα το MT-07, γυμνό δηλαδή μηχανάκι και ελαφρώς σκυφτή οδήγηση, οπότε και ο εξαερισμός και η αεροδυναμική δούλευαν όπως έπρεπε.
  • Πλέον περιμένω να παραλάβω το V85TT, άρα όρθια θέση οδήγησης από εδώ και πέρα και πίσω από ζελατίνα.
  • Δοκίμασα το NXR2, μου κάθεται κουτί, αναμενόμενα. Δοκίμασα και το GT-Air II, επίσης μια χαρά και πιο "άνετο". Μεγάλο συν η εσωτερική ζελατίνα του.
  • Χαζεύω και το Nolan X-Lite X-552 UC. X-Lite σκεφτόμουν να πάρω και πριν το NXR, τότε το X-802RR, μου φαίνονται εξίσου ποιοτικά και μου κάθονταν πολύ καλά επίσης. Έχει και εσωτερική ζελατίνα, και DD Ring κούμπωμα, ECE 22-06 πιστοποίηση, την προεγκατάσταση για το N-COM που επίσης θα ήθελα, κ.ά. Με προβληματίζει μόνο το θέμα του γείσου και της αεροδυναμικής σε ταξίδια, αλλά όπως είδα (και προτείνατε) στην τελική το αφαιρείς για το ταξίδι στην εθνική αν είναι με πολλά χιλιόμετρα.
Αφού έχεις shoei πάρε το hornet της εταιρείας. Κορυφαία επιλογή.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το Hornet ADV της Shoei είναι από τα πιο σφιχτά κράνη που έχω δει δοκιμάσει.
Φοράω Shoei πάνω από 10 χρόνια.
Έχε το υπ' όψιν. Θα πάρει πιο πολύ καιρό για να στρώσει.
Επίσης το Hornet θεωρητικά δεν έχει δυνατότητα αφαίρεσης του γεισου. Μένει μια τρύπα στο πάνω μέρος.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Να συμπληρώσω πως σήμερα στην βόλτα με την μαμά ζελατίνα και το «φρύδι» της Γιαμαχα είχα πολύ λιγότερο θόρυβο και στροβιλισμούς σε σχέση με ψηλότερη ζελατίνα που είχα δοκιμάσει που όμως λες και έστελνε τον αέρα ακριβώς στο μέτωπο του κράνους κάτω από το γείσο, μα αποτέλεσμα να φαίνεται «κοκτέιλ» το κεφάλι μου.. χαχαχα! (Νταξ υπερβάλω λίγο).
Κοινως μέχρι τα 140 ήμουν άνετα… πιο πάνω δεν πήγα!
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Γνώμη μου μην κάνεις το λάθος που έκανα εγώ και αρκετοί άλλοι πιστεύω, μην κολάς σε μια μάρκα, τι θέλω να πω το πρώτο κριτήριο πρέπει να είναι πιο ταιριάζει πιο καλά στο σχήμα του κεφαλιού σου και μετά η μάρκα. Εννοείται βέβαια να πάρεις κάτι ποιοτικό αλλά πρώτα από όλα να ταιριάζει στο κεφάλι σου
 

koskera

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
f 800 gs - 2010
Crf 1100 -2023
Μετά από 5 χρόνια nxr είπα να δοκιμάσω το ls2 explorer carbon. Μπορείς να το δοκιμάσεις. Έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένος αλλά γενικά ότι έχει μηχανισμό με εσωτερικό γυαλί έχει και παραπάνω φασαρία. Αν δοκίμαζα κάτι άλλο θα πήγαινα στο hornet adv της shoei πάντως
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για μένα αν πας σε ακριβό adventure κρανος δες το arai.το shoei χάνει πολύ σε αεραγωγούς και για τη ζέστη της Ελλάδας είναι μεγάλο μείον και το klim για κάποιο λόγο έχει ξεφύγει τελείως στην τιμη
 
Reactions: Gus
Top Bottom