Συζήτηση περί Κινέζων κατασκευαστών - 关于中国制造商的讨论

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν υφίσταται σύγκριση 900DSX με F900GS. Μοιράζονται μόνο το μοτέρ. Όπως η AJP πουλάει το PR7 12.500€ με το ίδιο μοτέρ αγορασμένο απο την SWM που το φοράει στο SUPERDUAL Και το χρεώνει 7000€ και δεν έχουν καμία σχέση τα μηχανακια.
Μοιράζονται μοτέρ αλλά και πλαίσιο (το 850GS/GSA και το 900GSA φαίνεται ότι έχουν το ίδιο), ψαλίδι, μάλλον τα φρένα και οι τροχοί δείχνουν να έχουν το ίδιο πλέξιμο και χρώμα, πιθανώς να είναι "ίδιοι". Ίδια φαίνονται να είναι και κάποια από τα ηλεκτρικά (οι λειτουργίες στους διακόπτες στο τιμόνι και η θέση των κουμπιών είναι ίδιες με τα BMW, οι διακόπτες δεν είναι)

Το AJP που λες είναι χειροποίητο όλο εκτός κινητήρα και tablet.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μοιράζονται μοτέρ αλλά και πλαίσιο (το 850GS/GSA και το 900GSA φαίνεται ότι έχουν το ίδιο), ψαλίδι, μάλλον τα φρένα και οι τροχοί δείχνουν να έχουν το ίδιο πλέξιμο και χρώμα, πιθανώς να είναι "ίδιοι".

Το AJP που λες είναι χειροποίητο όλο εκτός κινητήρα και tablet.
Η BMW Αγοράζει το μοτέρ απο Loncin. Και το υπολοιπο F900GS φτιάχνεται Γερμανία. Δεν μπορώ να ξέρω τί άλλο μπορούν να μοιράζονται τα μηχανακια. Ϊδια πάντως δεν είναι σε κανένα επίπεδο όσο ίδια σε πολλά είναι τα 2 σκουτερ που φτιάχνονται στην ίδια γραμμη παραγωγής.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για του λόγου το αληθές.

(Το οτι δυσφημίζω το μηχανάκι μου ενώ σκοπεύω να το βάλω αγγελία εδώ μέσα σε λίγες μέρες, πρέπει να το κοιτάξω...)











Για να έχουν νόημα αυτές οι εικόνες πρέπει να δουμε και ένα αντίστοιχο BMW έπειτα απο παρόμοια χρήση σε τί κατάσταση είναι. Και τα 2 στην έκθεση καινούργια έιναι.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Για του λόγου το αληθές.

(Το οτι δυσφημίζω το μηχανάκι μου ενώ σκοπεύω να το βάλω αγγελία εδώ μέσα σε λίγες μέρες, πρέπει να το κοιτάξω...)











Πιστεύω έχει να κάνει και με τις κλιματολογικές συνθήκες κάθε περιοχής....ο σύντροφος από ότι θυμάμαι μένει σε νησί....φουλ υγρασία δηλαδή....άρα αν γινόταν σύγκριση με ένα bmw θα έπρεπε να είναι στις ίδιες συνθήκες. Το σκούτερ παρκάρει σε κλειστό η ανοιχτό χώρο;
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Ας τα πάρουμε ένα ένα.........
Οπως τα λες.RΟΤΑΧ φορεσε οτι διτροχο 600 αρι απο τις προηγουμενες 10ετιες.
Εδω ομως ειδικα με την BMW το πραγμα εχει αρχισει να γινεται μαλλιοκουβαρο.Κατι οι κοινες γραμμες παραγωγης που κανεις δεν γνωριζει τι βγαζει τι,κατι που σπρωχνει ο ειδικος τυπος προς τα εκει που τα παιρνει, κατι οι εγκυροι στα μοτοφορουμ που ο καθε ενας γραφει οτι πιπα του κατεβει ,εχει χαθει η μπαλα και ο οποιοσδηποτε προβληματιζεται για τις επιλογες του.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Οπως τα λες.RΟΤΑΧ φορεσε οτι διτροχο 600 αρι απο τις προηγουμενες 10ετιες.
Εδω ομως ειδικα με την BMW το πραγμα εχει αρχισει να γινεται μαλλιοκουβαρο.Κατι οι κοινες γραμμες παραγωγης που κανεις δεν γνωριζει τι βγαζει τι,κατι που σπρωχνει ο ειδικος τυπος προς τα εκει που τα παιρνει, κατι οι εγκυροι στα μοτοφορουμ που ο καθε ενας γραφει οτι πιπα του κατεβει ,εχει χαθει η μπαλα και ο οποιοσδηποτε προβληματιζεται για τις επιλογες του.
Στο μονο σιγουρα που δεν εχει χαθει η μπαλα,ειναι οτι η BMW ,οτι και να ισχυει,τιμολογει απο 40% και πανω .(οσο παει)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οπως τα λες.RΟΤΑΧ φορεσε οτι διτροχο 600 αρι απο τις προηγουμενες 10ετιες.
Εδω ομως ειδικα με την BMW το πραγμα εχει αρχισει να γινεται μαλλιοκουβαρο.Κατι οι κοινες γραμμες παραγωγης που κανεις δεν γνωριζει τι βγαζει τι,κατι που σπρωχνει ο ειδικος τυπος προς τα εκει που τα παιρνει, κατι οι εγκυροι στα μοτοφορουμ που ο καθε ενας γραφει οτι πιπα του κατεβει ,εχει χαθει η μπαλα και ο οποιοσδηποτε προβληματιζεται για τις επιλογες του.
Νομίζω οι όποιες πληροφορίες σου έδωσα εγώ τουλάχιστον ήταν πολύ συγκεκριμένες και φυσικά αν σε ενδιαφέρει κάποιο μοντέλο μπορείς να το ψάξεις παραπάνω.

Η BMW Κάνει το ίδιο που κάνουν πολλοί. ΚΤΜ 390>>Ινδία, Triumph 400>>Ινδία, BMW CE02>>Ινδία κλπ κλπ κλπ

Αυτή είναι η πραγματικότητα σημερα. Ο καθένας ας κρίνει και ας αποφασίζει τί αγοράζει. Η πληροφορία υπάρχει σε μεγάλο βαθμό στο Ιντερνετ.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Για του λόγου το αληθές.

(Το οτι δυσφημίζω το μηχανάκι μου ενώ σκοπεύω να το βάλω αγγελία εδώ μέσα σε λίγες μέρες, πρέπει να το κοιτάξω...)

Δίνω 900€
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για του λόγου το αληθές.

(Το οτι δυσφημίζω το μηχανάκι μου ενώ σκοπεύω να το βάλω αγγελία εδώ μέσα σε λίγες μέρες, πρέπει να το κοιτάξω...)











Οκ.....έδωσες μόνο 6500 ευρώ, δεν πειράζει που σκουριάζει πριν χρονισει, αφού το bmw είναι πιο ακριβο :hh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ.....έδωσες μόνο 6500 ευρώ, δεν πειράζει που σκουριάζει πριν χρονισει, αφού το bmw είναι πιο ακριβο :hh:
6000€ έδωσε και το γεγονός πώς αντίστοιχα το BMW δεν σκουριάζει στα ίδια σημεία το ξέρουμε επειδή??

Βασικά μάλλον δεν το ξέρουμε επειδή κανενας ιδιοκτήτης BMW ποτε΄στην ιστορία των αιώνων δεν θα έδειχνε αντιστοιχες φωτο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
6000€ έδωσε και το γεγονός πώς αντίστοιχα το BMW δεν σκουριάζει στα ίδια σημεία το ξέρουμε επειδή??

Βασικά μάλλον δεν το ξέρουμε επειδή κανενας ιδιοκτήτης BMW ποτε΄στην ιστορία των αιώνων δεν θα έδειχνε αντιστοιχες φωτο.
Το θέμα μας είναι το καινούργιο voge βρε βαγγελη, έκανε άλμα πίστης ο καπτεν....δεν μας ενδιαφέρει τι κάνει ο ηλίθιος κάτοχος bmw
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν αποκλείεται όμως, και στην ιδια γραμμη παραγωγής, το ένα να είναι απο α,β,γ ποιότητα -υλικά και το άλλο απο ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω. Την ακριβή σύσταση των υλικων δεν την ξέρουμε και θα την δείξει ο χρόνος .
Συμφωνώ .
Όποιος έχει δουλέψει σε εργοστάσιο παραγωγή μπορεί να αντιληφθεί ότι είναι πολύ εφικτό χωρίς να το θεωρώ απαραίτητο στην εν λόγο συζήτηση για τις μότο.
Στην εταιρία που εργάζομαι τώρα η ποιότητα μπορεί να αλλάξει ανάλογα την παραγγελία σε λίγα λεπτά.
Στα ίδια τραπέζια που σημαίνει ίδια γραμμή παραγωγής.
Τώρα πως ακριβώς είναι η γραμμή παραγωγής στην Κίνα ,αν είναι ίδια η αν τα παίρνουν δεξιά για f 900 gs κ αριστερά για ds900 δεν έχω άποψη.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
panavour αυτο δεν ειναι σοβαρο λινκ.Κανεις δεν εχει αναγκη απο εναν ακομα κινεζο να λεει οτι και οι υπολοιποι κινεζοι
Θελω ενα Γερμανο και καλυτερα τεχνικο της BMW να πει πως τα μηχανακια διαφερουν μονο στο αυτοκολλητο.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
panavour αυτο δεν ειναι σοβαρο λινκ.Κανεις δεν εχει αναγκη απο εναν ακομα κινεζο να λεει οτι και οι υπολοιποι κινεζοι
Θελω ενα Γερμανο και καλυτερα τεχνικο της BMW να πει πως τα μηχανακια διαφερουν μονο στο αυτοκολλητο.
Γιατί όταν ξεκινήσανε πριν από 15 χρόνια να σου πουλάνε μοτέρ Κίνας σε Γερμανικές τιμές στο είπανε; Όταν μένανε τα μισά G από μπαταρίες μέσα στην εγγύηση γιατί βάζανε την πιο φτηνή κινέζικη ενώ τα πουλάγανε 3000 πάνω από τον ανταγωνισμό στο λέγανε; Μιλάμε για την ίδια ακριβώς εταιρία που έστησε το dieselgate και το carbongate και κορόιδευε με τις καθόλα γερμανικές δλδ ευρωπαικές προδιαγραφές ρύπων όλο τον πλανήτη. Και εγώ που στο λέω είχα 2 BMW.

Σκεφτείτε το εξής: Οι Γερμανοί μπορούν να πουλάνε κάτι και να χαλάει και πάλι να βασίζονται στο όνομα τους που είναι και έναν αιώνα και βάλε και άμα χοντρύνει το χάλι να σου κάνουν και ένα recall και να λες παλι καλά.

Τους Κινέζους που τώρα μπαίνουν στην αγορά να κοντράρουν όλους τους άλλους τους και να φτιάξουν brand awareness, τους παίρνει να χαλάνε αβέρτα τα μηχανάκια τους; Οχι.

Μπορούν να τα φτιάξουν το ίδιο καλά με τους άλλους; Προφανώς αλλιώς δεν θα τους παραγγέλνανε κινητήρες και περιφερειακά από όλο τον πλανήτη. Εδώ σηκώνουν δορυφόρους κάθε χρόνο λες και είναι χαρταετοί.

Θα το κάνουν; Μα το κάνουν ήδη. Ναι κλέβουν ιδέες και σχέδια και μοτέρ -γιατί εκεί είναι άλλος πλανήτης νομικά και τα "θύματα" τους πάλι κερδισμένα βγαίνουν από τα deals. Τόσο φτηνά; Ναι γιατί έχουν πλάτες των Κινεζικών τραπεζών, οπότε πουλάνε ακόμα και με "ζημιά". Όπως είχαν οι Ιάπωνες στα 90'ς και το έκαναν και οι Γερμανοί μετά στην Ευρωπαική αγορά που έστησαν στα μέτρα τους με τους κανόνες τους.

Ότι ακριβώς έκαναν οι Γιαπωνέζοι κάποτε κάνουν οι Κινέζοι σήμερα. Και δεν είναι και τόσο τρομερό γιατί το να πουλάς μοτοσικλέτες με θερμικούς κινητήρες το 2024 ε δεν είναι και κανένα τρελό επίτευγμα όπως ήταν όταν ξεκινούσε ο Χόντα.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Γιατί όταν ξεκινήσανε πριν από 15 χρόνια να σου πουλάνε μοτέρ Κίνας σε Γερμανικές τιμές στο είπανε; Όταν μένανε τα μισά G από μπαταρίες μέσα στην εγγύηση γιατί βάζανε την πιο φτηνή κινέζικη ενώ τα πουλάγανε 3000 πάνω από τον ανταγωνισμό στο λέγανε; Μιλάμε για την ίδια ακριβώς εταιρία που έστησε το dieselgate και το carbongate και κορόιδευε με τις καθόλα γερμανικές δλδ ευρωπαικές προδιαγραφές ρύπων όλο τον πλανήτη. Και εγώ που στο λέω είχα 2 BMW.

Σκεφτείτε το εξής: Οι Γερμανοί μπορούν να πουλάνε κάτι και να χαλάει και πάλι να βασίζονται στο όνομα τους που είναι και έναν αιώνα και βάλε και άμα χοντρύνει το χάλι να σου κάνουν και ένα recall και να λες παλι καλά.

Τους Κινέζους που τώρα μπαίνουν στην αγορά να κοντράρουν όλους τους άλλους τους και να φτιάξουν brand awareness, τους παίρνει να χαλάνε αβέρτα τα μηχανάκια τους; Οχι.

Μπορούν να τα φτιάξουν το ίδιο καλά με τους άλλους; Προφανώς αλλιώς δεν θα τους παραγγέλνανε κινητήρες και περιφερειακά από όλο τον πλανήτη. Εδώ σηκώνουν δορυφόρους κάθε χρόνο λες και είναι χαρταετοί.

Θα το κάνουν; Μα το κάνουν ήδη. Ναι κλέβουν ιδέες και σχέδια και μοτέρ -γιατί εκεί είναι άλλος πλανήτης νομικά και τα "θύματα" τους πάλι κερδισμένα βγαίνουν από τα deals. Τόσο φτηνά; Ναι γιατί έχουν πλάτες των Κινεζικών τραπεζών, οπότε πουλάνε ακόμα και με "ζημιά". Όπως είχαν οι Ιάπωνες στα 90'ς και το έκαναν και οι Γερμανοί μετά στην Ευρωπαική αγορά που έστησαν στα μέτρα τους με τους κανόνες τους.

Ότι ακριβώς έκαναν οι Γιαπωνέζοι κάποτε κάνουν οι Κινέζοι σήμερα. Και δεν είναι και τόσο τρομερό γιατί το να πουλάς μοτοσικλέτες με θερμικούς κινητήρες το 2024 ε δεν είναι και κανένα τρελό επίτευγμα όπως ήταν όταν ξεκινούσε ο Χόντα.
Πρωτου αρχισουμε την διεισδηση σε θεματα που δεν εχουν σχεση με αυτο που ρωτησα

Προσπαθώ φιλότιμα να κατανοησω τι επιδιωκει o γιγαντας BMW με το να ταυτιζεται απολυτα και αδιαφοροποιητα σε κοινη γραμμη παραγωγης με ενα πρωτοεμφανιζομενο κινεζικο brand ,ταυτοχρονα ομως με στοχευμενες αναφορες απο τον ''ειδικο τυπο'' για αδικαιολογητο τιμολογιακο χασμα μεταξυ των προιοντων. .Πως δεχονται οι βαυαροι να διασυρονται,οτι πουλανε πανακριβα σε ηλιθιους πελατες,το ιδιο προιον που καποιοι αλλοι αγοραζουν σχεδον στην μιση τιμη Αν καποιος εχει τα στοιχεια που συνθετουν αυτη την λογικη ας τα παραθεσει .
...
εαν γινομαι κατανοητος ,δεν ρωταω για τους Κινεζους ,αλλα για την πολιτικη της BMW .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
panavour αυτο δεν ειναι σοβαρο λινκ.Κανεις δεν εχει αναγκη απο εναν ακομα κινεζο να λεει οτι και οι υπολοιποι κινεζοι
Θελω ενα Γερμανο και καλυτερα τεχνικο της BMW να πει πως τα μηχανακια διαφερουν μονο στο αυτοκολλητο.
Η αντίληψη περί Κινέζων έχει περάσει πολλά στάδια. Από το αυτοί δεν μπορούν να παράγουν τίποτα, στο αυτοί δεν μπορούν να παράγουν τίποτα ποιοτικο,στο έκανε εργοστάσιο ο Ευρωπαίος στη Κίνα αλλά με τις δικές του προδιαγραφές και απλά εκμετταλευεται τα φτηνά μεροκαμματα, στο πήγε ο Ευρωπαίος απευθείας στο εργοστάσιο του Κινέζου και έφτιαξε κάτι αλλά με τις δικές του προδιαγραφές καμιά σχέση με αυτά που πουλάει ο Κινέζος,στο βλέπω ένα όχημα που βγαίνει από την ίδια ακριβώς γραμμή παραγωγής μου τα λύνουν μπροστά μου και βλέπω πως είναι ίδια με κάποιες μικρές διαφορές σε κάποια περιφερειακά αλλά πάλι δε πιστεύω στα μάτια μου και τελικά για να συνεχίσει να είναι ο Κινεζος της ξεφτιλας χρησιμοποιεί τα ίδια καλούπια αλλά φτηνά υλικά!!

Εγώ τουλάχιστον σε αυτή τη φάση θα πιστέψω αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Δηλαδή ενα voge και ένα bmw να βγαίνουν στην ίδια γραμμή παραγωγής,να είναι 90% ίδια και απλά να αλλάζουν κάποια πλαστικά και κάποιες βάσεις και κάτι διακόπτες και τέτοια.

Την ευθύνη να διαψεύσει κάτι τέτοιο την έχει η bmw! Η μπάλα είναι στο δικό της γήπεδο πλέον που όλα είναι ξεκάθαρα. Εγώ πάντως δεν θα πιστέψω χωρίς αποδείξεις πως αυτά που βλέπουν τα μάτια μου δεν ισχύουν και επειδή είναι bmw ισχύει κάτι άλλο! Αν θέλει η bmw να αποδείξει πως τα 3000€ που κοστίζει παραπάνω τα αξίζει εύρο προς εύρο ας βγει και ας πει τα δύο μηχανάκια έχουν 30 διάφορες. Εκεί εκεί εκει έκει εκεί. Εκεί έβαλα αλουμίνιο εκεί έβαλα τιτάνιο εκεί έβαλα πλαστικό Α ποιότητας καλύτερης εκεί έβαλα αυτό κλπ κλπ

Μέχρι τότε εγώ πιστεύω τα μάτια μου και την πραγματικότητα της βιομηχανοποίησης που όταν παράγει ένα προϊόν με μικρές παραλλαγές δεν συμφέρει να αλλάζει δομικά μέρη με εναλλακτικά γιατί αυξάνει το κόστος διαχείρισης.

Συνεπώς η γνώμη μου είναι πως όπως βλέπουν τα ματάκια μου το bmw c400gt είναι ένα voge sr4 max με λίγο διαφορετικά πλαστικά άγνωστο αν είναι διαφορετικής ποιότητας,εγώ πιστεύω είναι το ίδιο υλικό από τα ίδια σακιά της lg και κάποια περιφερειακά κομμάτια όπως η βάση του τιμονιού που είναι από αλουμίνιο και φαίνεται στο βίντεο η κάποιοι διακόπτες η ίσως η οθόνη?? είναι μερικές από τις διαφορές που σε βιομηχανικό κόστος θα αγγίζουν ίσως τα 100-200€.

Από την παραγωγή λοιπόν του SR4 κερδίζει απευθείας η loncin.

Από το c400gt πρέπει να πληρωθεί η loncin να το πουλήσει στη bmw, η bmw πρέπει να βάλει το δικό της κερδος και φυσικά να εξαργυρώσει το brand name της και τα δικά της logistics.

Όποιος θέλει να υποστηρίξει κάτι άλλο από αυτά που βλέπουν τα μάτια έχει πλέον το βάρος της απόδειξης. Και η bmw και οι υποστηρικτές του αντίθετου.

Φυσικά δεν θα βγει ένας Γερμανός να πει ορίστε ίδια είναι με αυτές τις 10 μικροαλλαγές. Ας μη γελιομαστε.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Φυσικά δεν θα βγει ένας Γερμανός να πει ορίστε ίδια είναι με αυτές τις 10 μικροαλλαγές. Ας μη γελιομαστε.
τοτε στην παρουσα φαση και πρωτου καν εδραιωθουν οι Κινεζοι στην Ευρωπη γιατι ο Γερμανος βαζει τα χερακια του και βγαζει τα ματακια του με το να πουμε'' ολα τα κινεζικα δεν ειναι BMW αλλα ολα τα BMW ειναι κινεζικα''
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τοτε στην παρουσα φαση και πρωτου καν εδραιωθουν οι Κινεζοι στην Ευρωπη γιατι ο Γερμανος βαζει τα χερακια του και βγαζει τα ματακια του με το να πουμε'' ολα τα κινεζικα δεν ειναι BMW αλλα ολα τα BMW ειναι κινεζικα''
Εγώ προσωπικά σου απάντησα αναλυτικά για ην άποψη μου πάνω σε αυτό το ερώτημα σου και πιο πανω δεν έχω κάποια άλλη απάντηση. Μπορείς να στείλεις και ένα mail στην bmw αν θέλουν να σου απαντήσουν γιατί κάνουν business με τους Κινέζους.

Επίσης όλα τα bmw δεν είναι Κινέζικα στη σελίδα της bmw που έβαλε ο φίλος παραπάνω φαίνεται ακριβώς ποια bmw είναι Κινέζικα ποια από Ταϊλάνδη ποια από Ινδια κλπ η ίδια η bmw τα γράφει στη σελίδα της.

Μπορείς να αγοράσεις μοντέλα που είναι 100% Γερμανικά. Βέβαια με αυτό εννοώ ότι συναρμολογούνται στη Γερμανία! Γιατί από πού προέρχεται κάθε κομμάτι της δεν έχω ιδέα!!! Μπορεί και για αυτά για τα μισά κομμάτια να έχουν Κινεζους προμηθευτές.

Η μπορείς απλά αν θες να εμπιστευτείς και να ακολουθήσεις μια μάρκα πως ξέρει τι κάνει και τι σου πουλάει όπου και να το φτιάχνει. Έτσι θα έχεις και λιγότερο άγχος!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
. Μπορείς να στείλεις και ένα mail στην bmw αν θέλουν να σου απαντήσουν γιατί κάνουν business με τους Κινέζους.

Η μπορείς απλά αν θες να εμπιστευτείς και να ακολουθήσεις μια μάρκα πως ξέρει τι κάνει και τι σου πουλάει όπου και να το φτιάχνει. Έτσι θα έχεις και λιγότερο άγχος!!
Το αγχος κατα τα φαινομενα θα πρεπει να το εχει μελλοντικα αυτος που θα εκταμιευσει ενα ποσο που θα πρεπει να δουλευει καποια χρονια για να το αποσβεσει αγοραζοντας μια BMW που ενδεχομενως θα την δει στολισμενη με κινεζικα ιδεογραμματα να πουλιεται μισοτιμης.

 
Top Bottom