Η κουβέντα έχει νόημα μόνο αν συζητήσουμε για αυτοκίνητα που θα ήθελα να οδηγήσω.
Πόσα Ιταλικά των 80ς δουλεύουν σήμερα και πόσες 911 ή Μ3 ή Supra ή 300ZX (εντάξει, ότι επέζησε από τον μέσο κάγκουρα τέλος πάντων).
Ναι όλοι λιγουριάσαμε την τεσταρόσα του Σόνι Κρόκετ, την Έσπριτ και τις Άστον του 007 και.... (μιά φεράρι 328 παρακαλώ)
ζουν μόνο σε συλλογές και σε μουσεία. Ενώ πωλούνται τα ανωτέρω μονδέλα με μισό μύριο χιλιόμετρα και δουλεύουν.
To συγκεκριμενο 300 ειναι το 2ο μοντελο, των 90ς. Αλλα να αναφερω μερικα "καθημερινα" οχηματα, οπως ξερω γω Escort, Sierra, Integrale HF, Quattro, 75 και παει λεγοντας, που κανενα Ιαπωνικο δεν τα εφτασε ποτε , παρα μονο στα 90ς οταν αρχισαν να παιζουν με Civic, RX7, NSX , 300ZX, Celica GT4, Supra κτλ. Τα Ιαπωνικα μοντελα αυτα εβγαιναν και το 70 και το 80, αλλα ηταν ψοφια, εκει γυρω στις αρχες του 90 αρχισαν να μπαινουν κι εκεινοι δυναμικα στο παιχνιδι. Πες μου λοιπον κι εσυ, ποσα Σουπρα και ποσα Σελικα GT4 εχεις δει στον δρομο, ποσα RX7 γνησια και μη ? Ουτως ή αλλως αυτα τα αυτοκινητα ηταν σπανια. Και δεν θα διαφωνησει κανεις οτι πχ τα Lancia και τα Αλφα εχουν σαπισει μετα απο 40 χρονια , αλλα ποια Κορολα και ποιο Χοντα θα εδινε τοση ευχαριστηση στον ιδιοκτητη τους οταν ηταν νεα? Οι τυποι παιζανε με 4κινησεις, τουρμπο και ανεξαρτητες αναρτησεις οταν οι αλλοι ακομη εβγαζαν ψοφιες πισωκουνες με φυλλα σουστας... Και να μην πιασουμε το θεμα εμφανιση καν.
Σπαμαρουμε καργα αλλα γουσταρουμε.