Συμβαίνει τώρα!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
βρε μανιακάκι μου γλυκό

Βλέπεις το 300ΖΧ που είναι αμάξι 80ς
Πετάς την ρουκέτα για τα ευρωπαϊκά που τι είχε ΑΞΙΟΛΟΓΟ τότε, τις τετρακύλινδες Μ3, οριακά τα 190ΕVO που αν δεν υπήρχε το DTM δεν θα έβγαιναν και... Μόνο Porsche, που και τότε τις 944 και 968 οι πουρίστες τις είχαν για πέταμα (θέλω μιά 3λιτρη) η 928 ήταν βάρκα (θέλω μιά V8).

Και μετά την ρουκετα για τα 40+ ετών που καμία εταιρία δεν είχε σοβαρό σούπερκαρ τότε πλην Ιταλίας (και το Μ1 με ιταλική συνδρομή χτίστηκε)

Βέβαια τα 80ς είναι 40 χρόνια πίσω. Θα πάρει πινακίδα ιστορικού ΑΝ θέλει ο ιδιοκτήτης οσονούπω.

Η ιαπωνία σκίζει βάρδουλα και πλακώνει τον ουρανό με τον ανατέλλοντα ήλιο σαράντα χρόνια + και τσούζει. Περαστικά σε όλη την Ευρώπη, κρίμα για εμάς που δεν υπάρχει καμία "καλή" κληρονομιά.
ΟΚ... Δεν έχεις ασχοληθεί καθόλου, οπότε η κουβέντα από κοντά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
βρε μανιακάκι μου γλυκό

Βλέπεις το 300ΖΧ που είναι αμάξι 80ς
Πετάς την ρουκέτα για τα ευρωπαϊκά που τι είχε ΑΞΙΟΛΟΓΟ τότε, τις τετρακύλινδες Μ3, οριακά τα 190ΕVO που αν δεν υπήρχε το DTM δεν θα έβγαιναν και... Μόνο Porsche, που και τότε τις 944 και 968 οι πουρίστες τις είχαν για πέταμα (θέλω μιά 3λιτρη) η 928 ήταν βάρκα (θέλω μιά V8).

Και μετά την ρουκετα για τα 40+ ετών που καμία εταιρία δεν είχε σοβαρό σούπερκαρ τότε πλην Ιταλίας (και το Μ1 με ιταλική συνδρομή χτίστηκε)

Βέβαια τα 80ς είναι 40 χρόνια πίσω. Θα πάρει πινακίδα ιστορικού ΑΝ θέλει ο ιδιοκτήτης οσονούπω.

Η ιαπωνία σκίζει βάρδουλα και πλακώνει τον ουρανό με τον ανατέλλοντα ήλιο σαράντα χρόνια + και τσούζει. Περαστικά σε όλη την Ευρώπη, κρίμα για εμάς που δεν υπάρχει καμία "καλή" κληρονομιά.
Καλα οκ, δεν θα αναλυσω πολυ, αλλα για 80ς σκεψου οτιδηποτε ειχε βγει απο Ιταλια και μετα συγκρινε το με τα Ιαπωνικα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλα οκ, δεν θα αναλυσω πολυ, αλλα για 80ς σκεψου οτιδηποτε ειχε βγει απο Ιταλια και μετα συγκρινε το με τα Ιαπωνικα...
Από το τέλος της δεκαετίας του 80,αρχισαν οι Ιάπωνες να κατασκευαζουν "και" αυτοκίνητα, γιατί μέχρι τότε να μην πω τι έβγαζαν.
Φυσικά τα σύγχρονα καγκουρικα γιαπωνέζικα έχουν κάποιο ενδιαφέρον, αλλά να τα συγκρινουμε με porshe κλπ ευρωπαϊκά διαμάντια, δεν είναι σωστό.
Αυτά που λέω τα βλέπουμε στην αγορά των ιστορικών.... Ενα "ιστορικό" Ιαπωνίας 50 χρόνων, κανει όσο μια τετράδα bbs ζάντες και ένας δεξί καθρέφτης από το 2002 των βαυβαρων
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΟΚ... Δεν έχεις ασχοληθεί καθόλου, οπότε η κουβέντα από κοντά.
Η κουβέντα έχει νόημα μόνο αν συζητήσουμε για αυτοκίνητα που θα ήθελα να οδηγήσω.

Καλα οκ, δεν θα αναλυσω πολυ, αλλα για 80ς σκεψου οτιδηποτε ειχε βγει απο Ιταλια και μετα συγκρινε το με τα Ιαπωνικα...
Πόσα Ιταλικά των 80ς δουλεύουν σήμερα και πόσες 911 ή Μ3 ή Supra ή 300ZX (εντάξει, ότι επέζησε από τον μέσο κάγκουρα τέλος πάντων).
Ναι όλοι λιγουριάσαμε την τεσταρόσα του Σόνι Κρόκετ, την Έσπριτ και τις Άστον του 007 και.... (μιά φεράρι 328 παρακαλώ)

ζουν μόνο σε συλλογές και σε μουσεία. Ενώ πωλούνται τα ανωτέρω μονδέλα με μισό μύριο χιλιόμετρα και δουλεύουν.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
και των 911 δεν με ελκύει τίποτα άλλο.
Αφιερωμένο στον amyroukai.....( μια μερα στην δουλεια Vol2).


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Η κουβέντα έχει νόημα μόνο αν συζητήσουμε για αυτοκίνητα που θα ήθελα να οδηγήσω.


Πόσα Ιταλικά των 80ς δουλεύουν σήμερα και πόσες 911 ή Μ3 ή Supra ή 300ZX (εντάξει, ότι επέζησε από τον μέσο κάγκουρα τέλος πάντων).
Ναι όλοι λιγουριάσαμε την τεσταρόσα του Σόνι Κρόκετ, την Έσπριτ και τις Άστον του 007 και.... (μιά φεράρι 328 παρακαλώ)

ζουν μόνο σε συλλογές και σε μουσεία. Ενώ πωλούνται τα ανωτέρω μονδέλα με μισό μύριο χιλιόμετρα και δουλεύουν.
Νομίζω η Ευρώπη έχει να δείξει απείρως περισσότερα δείγματα απο την Ιαπωνία και σε αυτοκίνητα και σε τεχνολογία (αν μιλάμε για 50 χρόνια πίσω...)
Αυτοκίνητα που δεν περπάτησαν (simca matra) έως θρύλους (NSU TT)

Περισσότερα απο κοντά όμως...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η κουβέντα έχει νόημα μόνο αν συζητήσουμε για αυτοκίνητα που θα ήθελα να οδηγήσω.


Πόσα Ιταλικά των 80ς δουλεύουν σήμερα και πόσες 911 ή Μ3 ή Supra ή 300ZX (εντάξει, ότι επέζησε από τον μέσο κάγκουρα τέλος πάντων).
Ναι όλοι λιγουριάσαμε την τεσταρόσα του Σόνι Κρόκετ, την Έσπριτ και τις Άστον του 007 και.... (μιά φεράρι 328 παρακαλώ)

ζουν μόνο σε συλλογές και σε μουσεία. Ενώ πωλούνται τα ανωτέρω μονδέλα με μισό μύριο χιλιόμετρα και δουλεύουν.
To συγκεκριμενο 300 ειναι το 2ο μοντελο, των 90ς. Αλλα να αναφερω μερικα "καθημερινα" οχηματα, οπως ξερω γω Escort, Sierra, Integrale HF, Quattro, 75 και παει λεγοντας, που κανενα Ιαπωνικο δεν τα εφτασε ποτε , παρα μονο στα 90ς οταν αρχισαν να παιζουν με Civic, RX7, NSX , 300ZX, Celica GT4, Supra κτλ. Τα Ιαπωνικα μοντελα αυτα εβγαιναν και το 70 και το 80, αλλα ηταν ψοφια, εκει γυρω στις αρχες του 90 αρχισαν να μπαινουν κι εκεινοι δυναμικα στο παιχνιδι. Πες μου λοιπον κι εσυ, ποσα Σουπρα και ποσα Σελικα GT4 εχεις δει στον δρομο, ποσα RX7 γνησια και μη ? Ουτως ή αλλως αυτα τα αυτοκινητα ηταν σπανια. Και δεν θα διαφωνησει κανεις οτι πχ τα Lancia και τα Αλφα εχουν σαπισει μετα απο 40 χρονια , αλλα ποια Κορολα και ποιο Χοντα θα εδινε τοση ευχαριστηση στον ιδιοκτητη τους οταν ηταν νεα? Οι τυποι παιζανε με 4κινησεις, τουρμπο και ανεξαρτητες αναρτησεις οταν οι αλλοι ακομη εβγαζαν ψοφιες πισωκουνες με φυλλα σουστας... Και να μην πιασουμε το θεμα εμφανιση καν.

Σπαμαρουμε καργα αλλα γουσταρουμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μανιακέ μη λες τέτοια, γελάνε και οι αστακοί. Η Ιαπωνία έχει βαριά ιστορία σε πολύ καλά αυτοκίνητα και παρέμεινε πιστή στο οδηγικό κομμάτι όταν οι ευρωπαίοι αγόρασαν χαρταετό "για το καλό σας" και κατέστρεψαν τα πάντα.
Εγώ διαφωνώ μόνο σε αυτή την κουβέντα, για αστακούς κλπ.. Χαρταετούς.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ενα "ιστορικό" Ιαπωνίας 50 χρόνων, κανει όσο μια τετράδα bbs ζάντες και ένας δεξί καθρέφτης από το 2002 των βαυβαρων
Αφιερωμένο στον amyroukai.....( μια μερα στην δουλεια Vol2).


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άστα. Πες και το πήρες γιατί κατά καιρούς πουλιούνται μερικά σε τιμή σωστή. Μετά γίνεσαι το γιουσουφάκι του κάθε πολιτικάντη για να σε αρμέγει για την χρήση....

mx5 λέμε και δεν κλαίμε.


k0k0s Οι ιντεγκράλε (στις οποίες δεν χωράμε εμείς) ήταν πολλές; Τα σιέρα και τα έσκορτ ήταν τροπέτο από χιλιάρι σε σκοτεινά υπόγεια αδήλωτο στην χώρα μας, τα μή αγωνστικά κουάτρο ήταν ανέκδοτα γιατί η AUDI πιστή στην ασφάλεια τα είχε ευνουχίσει οδηγικά, η 75 η τρίλιτρη αμφιβάλλω αν δούλεψε σωστά πέραν του ελέγχου για να βγει από την γραμμή παραγωγής. Ωραίες αναμνήσεις και μόνο. Με σιέρα πισωκίνητο και φίλο (πλέον επαγγελματία) οδηγό έχω να πω τα καλύτερα, στα δικά μας χέρια (της τότε παρέας) θα είχε γίνει βίδες. Όπως και το Μ5 που πήρε μετά, αλλά δεν ήταν πλέον αυτοκίνητα για να τα χαρείς και σχολεία τότε δεν είχε.
Ούτε η 911 ήταν αυτοκίνητο να το χαρείς αλλά ποιός νοιάζεται...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ διαφωνώ μόνο σε αυτή την κουβέντα, για αστακούς κλπ.. Χαρταετούς.
Έχουμε μιά διαφορά στο τι θεωρούμε "ευρωπαϊκό σπορ αυτοκίνητο" κατά μιά δεκαετία τουλάχιστον. Όχι γιατί είσαι δέκα χρόνια μεγαλύτερος, γιατί έχουμε άλλες εμπειρίες. Οπότε αντιλαμβάνομαι τι λες και εσύ και οι άλλοι που αναπολούν τζούλιες και μούλιες, δεν νιώθω καμία συμπάθεια για οχήματα που ήθελαν μάστορα συνοδηγό και οδηγό ως 1.70. Στις φωτογραφίες είναι υπέροχα.
Και μάλλον κάτι τέτοιο με κρατάει μακριά από πορτοκαλί μηχανάκια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δηλαδη στο ΜΧ5 χωρας κανονικα;;; Χωρις τροποποιησεις στις ραγες κτλ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχουμε μιά διαφορά στο τι θεωρούμε "ευρωπαϊκό σπορ αυτοκίνητο" κατά μιά δεκαετία τουλάχιστον. Όχι γιατί είσαι δέκα χρόνια μεγαλύτερος, γιατί έχουμε άλλες εμπειρίες. Οπότε αντιλαμβάνομαι τι λες και εσύ και οι άλλοι που αναπολούν τζούλιες και μούλιες, δεν νιώθω καμία συμπάθεια για οχήματα που ήθελαν μάστορα συνοδηγό και οδηγό ως 1.70. Στις φωτογραφίες είναι υπέροχα.
Και μάλλον κάτι τέτοιο με κρατάει μακριά από πορτοκαλί μηχανάκια.
Μην το παιρνεις προσωπικά, ένα τόσο μεγάλο θέμα,οπως είναι το ιστορικό όχημα.
Προφανώς και δεν το έβγαλαν για συγκεκριμένο σωματοτυπο, αλλά η οδηγική απόλαυση και πολλά άλλα που υπάρχουν σε αυτά τα οχήματα, δεν είναι προς συζήτηση και ανάλυση.
Το ιστορικό όχημα υπάρχει και έχει κερδίσει τον χώρο που του αξίζει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και καλά κάνει.
Το ότι είναι επιθυμητό από πολλούς δεν το κάνει κάτι μαγικό για όλους σώνει και καλά. Όλα τα ιστορικά σχεδόν με αφήνουν αδιάφορο γιατί ακόμα και σε τέλεια κατάσταση είναι περιορισμένη η πιθανή χρήση τους και η απόλαυση που λες μάλλον μεταξύ των όμοιας ηλικίας τους απλών αυτοκινήτων είναι πλέον.

Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι πως το ότι εμένα δεν μου κάνουν δεν αποτελεί μομφή η προσβολή τους όσους τα έχουν ψηλά. Καθαρά προτιμήσεις είναι και όπως έχουμε πολλάκις πει, de gustibus non disputandum est.

Μην κάνετε σαν να σας βρίζουν την μάνα κάθε φορά. Που εδώ που τα λέμε, η μάνα του καθ ενός ιερή για τον ίδιο, όχι απαραίτητα τέλεια γενικότερα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και καλά κάνει.
Το ότι είναι επιθυμητό από πολλούς δεν το κάνει κάτι μαγικό για όλους σώνει και καλά. Όλα τα ιστορικά σχεδόν με αφήνουν αδιάφορο γιατί ακόμα και σε τέλεια κατάσταση είναι περιορισμένη η πιθανή χρήση τους και η απόλαυση που λες μάλλον μεταξύ των όμοιας ηλικίας τους απλών αυτοκινήτων είναι πλέον.

Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι πως το ότι εμένα δεν μου κάνουν δεν αποτελεί μομφή η προσβολή τους όσους τα έχουν ψηλά. Καθαρά προτιμήσεις είναι και όπως έχουμε πολλάκις πει, de gustibus non disputandum est.

Μην κάνετε σαν να σας βρίζουν την μάνα κάθε φορά. Που εδώ που τα λέμε, η μάνα του καθ ενός ιερή για τον ίδιο, όχι απαραίτητα τέλεια γενικότερα.
Βρε εσύ μπέρδεψες τους αετούς με τους αστακούς... Και έγινε όλη η κουβέντα για τους δρακους.
Στα υπόλοιπα συμφωνούμε... Δεν είναι όλα για όλους.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σας εχει επηρεάσει λιγο ο Μικρουτσικος ή ειναι η ιδεα μου?
:p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σας εχει επηρεάσει λιγο ο Μικρουτσικος ή ειναι η ιδεα μου?
:p
Ζει ακόμα; Δεν τον κλάψανε στο φβ, ευτυχώς πριν μετρηθεί κοβίντ;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
έχουν κλασικό αυτοκίνητο; αυτό μόνο πες μου και τέλος.
Μπα. Ενα καινουργιας τεχνολογιας ηλεκτρικο πρεπει να εχει, γιατι ηθελε πολυ ρευμα σπιτι του!! :cool:
 
Top Bottom