Για να το πω αυτό, εγώ τρανσαλπ δεν.
*Να προσθέσω, οι φωτογραφίες το αδικούν. Είναι πολύ πιο... Ισορροπημένη η σχεδίαση ζωντανά.
Όρθιος τα γόνατα δεν πιάνουν πουθενά, στο vstrom φωλιάζουν οκ και το vstrom δείχνει άλλης κατηγορίας μηχανή σε όλα του.
Τιμή του hornet 750 ήταν 7000 αγγλικές, εξαιρετικά καλά τιμολογημενο, πιο φτηνά από sv650 (7150)
Επίσης ψωνίζαμε το νέο gsxs800 και R1250RS, μάλλον όχι το νέο XR, η σέλα του είναι μόνο λολ, η HP λίγο καλύτερη. Το συζητούσαμε και με άλλους κατόχους, κρίμα.
Το 890R είναι κουκλί.
Και... Σχεδόν κανένα από τα καινούριο δεν είναι φιλόξενο για τον δεύτερο. Με κορόιδευε πωλητής της Suzuki που έκατσα πίσω σέλα στο 1000gt, δεν θα καταδίκαζα την γυναίκα σε τέτοια μετακίνηση.