Συμβαίνει τώρα!

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Πρώτη Πανευρωπαϊκά επαφή με το εργαλείο. Cfmoto 450mt..

Ετοιμαστείτε να δείτε πολλά από αυτό στο κοντινό μέλλον





Φαίνεται να εχει πάντως φουλ χώρους το εργαλείο

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πρώτη Πανευρωπαϊκά επαφή με το εργαλείο. Cfmoto 450mt..

Ετοιμαστείτε να δείτε πολλά από αυτό στο κοντινό μέλλον





Βαγγέλη δείχνει μεγάλο/ευρύχωρο για 450 ή είναι η ιδέα μου;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πρώτη Πανευρωπαϊκά επαφή με το εργαλείο. Cfmoto 450mt..

Ετοιμαστείτε να δείτε πολλά από αυτό στο κοντινό μέλλον





Σε όλα τα σοσιαλ της cf είσαι πρώτη μούρη Βάγγο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φαίνεται να εχει πάντως φουλ χώρους το εργαλείο

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βαγγέλη δείχνει μεγάλο/ευρύχωρο για 450 ή είναι η ιδέα μου;
Το μηχανάκι είναι χορταστικό σε όγκο χωρίς να γίνεται ογκώδες με την ευρύτερη έννοια. Έχει παχύ μπρος μέρος που θα δίνει καλή ανεμοκαλυψη στον κορμό και πόδια και πίσω λεπταίνει πολύ θυμίζοντας tenere και tuareg.

Είναι ευρύχωρο και κάθεσαι επάνω όπως κάθεσαι περίπου σε ένα vstrom 800 σε ένα tenere δεν απέχει πολύ. Ίσως λιιιγο πιο κλειστές γωνίες στα πόδια αλλά πραγματικά άνετο. Χωρια που και πιο κοντοί θα βρουν τη μηχανή τους. Εγώ παταγα σχεδόν με γεμάτα δύο πόδια. Χωρίς όμως να σου δίνει την αίσθηση πως κάθεσαι πολύ μέσα στη μηχανή. Έχουν βρει ένα πολύ καλό συμβιβασμό. Δεν είναι σε θέση οδήγησης όπως daytona maverick η voge 525dsx. Κάθεσαι πιο πάνω στη μηχανή και αυτό είναι ΚΑΛΟ.

Ζύγισμα το αναμενόμενα με τα τεχνικά στοιχεία. Νιώθεις το βάρος τόσο όσο περιμένεις. Υποθέτω με γεμάτο τεποζιτο και κάγκελα μπροστά θα τσιμπήσει λίγο ακόμα. Είναι on off δεν είναι enduro. Περίπου μου φάνηκε σαν tuareg σε στατική αίσθηση.

Η σέλα φάνηκε πολύ άνετη για αυτό που είναι και στενεύει μπροστά σωστά. Καλές γωνίες στα χέρια και αρκετά ανοιχτό τιμόνι. Θέση συνοδηγού αρκετά καλη,όχι σε μέγεθος vstrom πιο πολύ σε tenere.

Σπαστοι καθρέπτες παρακαλώ,χούφτες αστείες πλαστικές δεν κάνουν για χώμα. Και η πόδια μόνο για light καταστάσεις.

Ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε 7 θέσεις. Τέρμα κάτω για χώμα ,τέρμα πάνω έρχεται σε καλό ύψος για ταξίδι αλλά σχετικά στενή σε πλάτος όπως είναι αναμενόμενο και φαίνεται και εξ όψεως.

Ποιοτητα στα πλαστικά και βαφές στο μέσο όρο οριακά. Δεν εντυπωσιάζει εκεί. Μάλλον αυτό που μου άρεσε λιγότερο στο μηχανάκι. Μοτέρ σε ωραία βαφή και ποιότητα όμορφο και ψαλίδι επίσης πανεμορφο. Ιδιαίτερη δομή του πλαισίου που δείχνει περιμετρικό σωληνωτό αλλά πιο πολύ πάει σε μονής ραχοκοκαλιάς καθώς τα λεπτά σίδερα που πιάνουν περιμετρικά κάτω από το μοτέρ είναι βιδωτά και μάλλον βοηθητικά περισσότερο. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο μηχανάκι μπορεί να έχω ξαναδεί με τέτοια διάταξη. Τουλάχιστον με γυμνό το μοτερ. Μάλλον το έβαλαν πιο πολύ για να μπει η πόδια και να υπάρξει σε αυτα στήριξη εκεί και όχι απευθείας στο μοτέρ. Αν την ακούσουν πάντως από γερο στουκο αλλάζουν

Πολύ όμορφο χρώμα στο πηρούνι, το αγαπημένο μου σημείο της μοτοσυκλέτας, ακτινική δαγκάνα ρυθμίσεις ωραία οθόνη πλήρης. Και ήχος εξαιρετικός από το μοτέρ εξάτμιση.

Ζάντες φαίνονται καλής ποιότητας λάστιχα αντιγραφή pirelli σε Κινέζικο.

Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές περίπου όπως το περίμενα. Ήδη έχει πολλές παραγγελίες θα πάει τραίνο και πιστεύω θα το αξίζει.

Σε όλα τα σοσιαλ της cf είσαι πρώτη μούρη Βάγγο
Εγώ?? Έγινα διάσημος? Πάω να το πω στη μαμά μου!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το μηχανάκι είναι χορταστικό σε όγκο χωρίς να γίνεται ογκώδες με την ευρύτερη έννοια. Έχει παχύ μπρος μέρος που θα δίνει καλή ανεμοκαλυψη στον κορμό και πόδια και πίσω λεπταίνει πολύ θυμίζοντας tenere και tuareg.

Είναι ευρύχωρο και κάθεσαι επάνω όπως κάθεσαι περίπου σε ένα vstrom 800 σε ένα tenere δεν απέχει πολύ. Ίσως λιιιγο πιο κλειστές γωνίες στα πόδια αλλά πραγματικά άνετο. Χωρια που και πιο κοντοί θα βρουν τη μηχανή τους. Εγώ παταγα σχεδόν με γεμάτα δύο πόδια. Χωρίς όμως να σου δίνει την αίσθηση πως κάθεσαι πολύ μέσα στη μηχανή. Έχουν βρει ένα πολύ καλό συμβιβασμό. Δεν είναι σε θέση οδήγησης όπως daytona maverick η voge 525dsx. Κάθεσαι πιο πάνω στη μηχανή και αυτό είναι ΚΑΛΟ.

Ζύγισμα το αναμενόμενα με τα τεχνικά στοιχεία. Νιώθεις το βάρος τόσο όσο περιμένεις. Υποθέτω με γεμάτο τεποζιτο και κάγκελα μπροστά θα τσιμπήσει λίγο ακόμα. Είναι on off δεν είναι enduro. Περίπου μου φάνηκε σαν tuareg σε στατική αίσθηση.

Η σέλα φάνηκε πολύ άνετη για αυτό που είναι και στενεύει μπροστά σωστά. Καλές γωνίες στα χέρια και αρκετά ανοιχτό τιμόνι. Θέση συνοδηγού αρκετά καλη,όχι σε μέγεθος vstrom πιο πολύ σε tenere.

Σπαστοι καθρέπτες παρακαλώ,χούφτες αστείες πλαστικές δεν κάνουν για χώμα. Και η πόδια μόνο για light καταστάσεις.

Ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε 7 θέσεις. Τέρμα κάτω για χώμα ,τέρμα πάνω έρχεται σε καλό ύψος για ταξίδι αλλά σχετικά στενή σε πλάτος όπως είναι αναμενόμενο και φαίνεται και εξ όψεως.

Ποιοτητα στα πλαστικά και βαφές στο μέσο όρο οριακά. Δεν εντυπωσιάζει εκεί. Μάλλον αυτό που μου άρεσε λιγότερο στο μηχανάκι. Μοτέρ σε ωραία βαφή και ποιότητα όμορφο και ψαλίδι επίσης πανεμορφο. Ιδιαίτερη δομή του πλαισίου που δείχνει περιμετρικό σωληνωτό αλλά πιο πολύ πάει σε μονής ραχοκοκαλιάς καθώς τα λεπτά σίδερα που πιάνουν περιμετρικά κάτω από το μοτέρ είναι βιδωτά και μάλλον βοηθητικά περισσότερο. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο μηχανάκι μπορεί να έχω ξαναδεί με τέτοια διάταξη. Τουλάχιστον με γυμνό το μοτερ. Μάλλον το έβαλαν πιο πολύ για να μπει η πόδια και να υπάρξει σε αυτα στήριξη εκεί και όχι απευθείας στο μοτέρ. Αν την ακούσουν πάντως από γερο στουκο αλλάζουν

Πολύ όμορφο χρώμα στο πηρούνι, το αγαπημένο μου σημείο της μοτοσυκλέτας, ακτινική δαγκάνα ρυθμίσεις ωραία οθόνη πλήρης. Και ήχος εξαιρετικός από το μοτέρ εξάτμιση.

Ζάντες φαίνονται καλής ποιότητας λάστιχα αντιγραφή pirelli σε Κινέζικο.

Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές περίπου όπως το περίμενα. Ήδη έχει πολλές παραγγελίες θα πάει τραίνο και πιστεύω θα το αξίζει.



Εγώ?? Έγινα διάσημος? Πάω να το πω στη μαμά μου!!
Βάλε στο θέμα του 450 το σεντονακι, μην χαθει
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το μηχανάκι είναι χορταστικό σε όγκο χωρίς να γίνεται ογκώδες με την ευρύτερη έννοια. Έχει παχύ μπρος μέρος που θα δίνει καλή ανεμοκαλυψη στον κορμό και πόδια και πίσω λεπταίνει πολύ θυμίζοντας tenere και tuareg.

Είναι ευρύχωρο και κάθεσαι επάνω όπως κάθεσαι περίπου σε ένα vstrom 800 σε ένα tenere δεν απέχει πολύ. Ίσως λιιιγο πιο κλειστές γωνίες στα πόδια αλλά πραγματικά άνετο. Χωρια που και πιο κοντοί θα βρουν τη μηχανή τους. Εγώ παταγα σχεδόν με γεμάτα δύο πόδια. Χωρίς όμως να σου δίνει την αίσθηση πως κάθεσαι πολύ μέσα στη μηχανή. Έχουν βρει ένα πολύ καλό συμβιβασμό. Δεν είναι σε θέση οδήγησης όπως daytona maverick η voge 525dsx. Κάθεσαι πιο πάνω στη μηχανή και αυτό είναι ΚΑΛΟ.

Ζύγισμα το αναμενόμενα με τα τεχνικά στοιχεία. Νιώθεις το βάρος τόσο όσο περιμένεις. Υποθέτω με γεμάτο τεποζιτο και κάγκελα μπροστά θα τσιμπήσει λίγο ακόμα. Είναι on off δεν είναι enduro. Περίπου μου φάνηκε σαν tuareg σε στατική αίσθηση.

Η σέλα φάνηκε πολύ άνετη για αυτό που είναι και στενεύει μπροστά σωστά. Καλές γωνίες στα χέρια και αρκετά ανοιχτό τιμόνι. Θέση συνοδηγού αρκετά καλη,όχι σε μέγεθος vstrom πιο πολύ σε tenere.

Σπαστοι καθρέπτες παρακαλώ,χούφτες αστείες πλαστικές δεν κάνουν για χώμα. Και η πόδια μόνο για light καταστάσεις.

Ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε 7 θέσεις. Τέρμα κάτω για χώμα ,τέρμα πάνω έρχεται σε καλό ύψος για ταξίδι αλλά σχετικά στενή σε πλάτος όπως είναι αναμενόμενο και φαίνεται και εξ όψεως.

Ποιοτητα στα πλαστικά και βαφές στο μέσο όρο οριακά. Δεν εντυπωσιάζει εκεί. Μάλλον αυτό που μου άρεσε λιγότερο στο μηχανάκι. Μοτέρ σε ωραία βαφή και ποιότητα όμορφο και ψαλίδι επίσης πανεμορφο. Ιδιαίτερη δομή του πλαισίου που δείχνει περιμετρικό σωληνωτό αλλά πιο πολύ πάει σε μονής ραχοκοκαλιάς καθώς τα λεπτά σίδερα που πιάνουν περιμετρικά κάτω από το μοτέρ είναι βιδωτά και μάλλον βοηθητικά περισσότερο. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιο μηχανάκι μπορεί να έχω ξαναδεί με τέτοια διάταξη. Τουλάχιστον με γυμνό το μοτερ. Μάλλον το έβαλαν πιο πολύ για να μπει η πόδια και να υπάρξει σε αυτα στήριξη εκεί και όχι απευθείας στο μοτέρ. Αν την ακούσουν πάντως από γερο στουκο αλλάζουν

Πολύ όμορφο χρώμα στο πηρούνι, το αγαπημένο μου σημείο της μοτοσυκλέτας, ακτινική δαγκάνα ρυθμίσεις ωραία οθόνη πλήρης. Και ήχος εξαιρετικός από το μοτέρ εξάτμιση.

Ζάντες φαίνονται καλής ποιότητας λάστιχα αντιγραφή pirelli σε Κινέζικο.

Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές περίπου όπως το περίμενα. Ήδη έχει πολλές παραγγελίες θα πάει τραίνο και πιστεύω θα το αξίζει.



Εγώ?? Έγινα διάσημος? Πάω να το πω στη μαμά μου!!
Τιμή περίπου σας είπαν?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τιμή περίπου σας είπαν?
Όχι περίπου. Ακριβώς! Έχει ανακοινωθεί απο καιρό. 5.990€. Πρέπει να έχουν μπει μάλιστα άπειρες προπαραγγελίες οι πρώτες κανα δυο παρτίδες ήδη πρέπει να έιναι πουλημένες.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Top Bottom