Έχω γράψει πολλές φορές ότι για εμένα στη μεσαία κατηγορία το Tuareg 660 είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση (παρ' όλο που στο Test ride που είχα κάνει δεν μου άρεσε το θορυβώδες μοτέρ σε ταχύτητες ταξιδιού και ότι το μοτέρ μου φάνηκε πιο αδύναμο από το προσδοκώμενο).
Αργότερα έμαθα πως η επιλογή sport δεν αρκούσε για να πάρω όλη τη δύναμη από το μοτέρ. Ακόμη κι έτσι θεωρώ πως είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Δεύτερο στη κατάταξη θα έβαζα το V-Strom 800DE.
Όμως εγώ θα αγόραζα το World Raid/Rally γιατί είναι το On/Off που μου έκανε κλικ από τότε που εμφανίστηκε και γιατί η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν μου λέει τίποτα σε τέτοια μοτοσυκλέτα. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να υπάρχει Cruise Control (όχι τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά) και Tubeless ελαστικά αλλά δεν αρκούν για να καθορίσουν τις επιλογές μου. Αντιθέτως το συγκεκριμένο μοτέρ, η ευανάγνωστη οθόνη, το αφαιρούμενο ABS με κάθε τρόπο, η τιμή, η αποδεδειγμένη αξιοπιστία, η εξαιρετική κατανάλωση και τα μεγάλα ντεπόζιτα, οι εξαιρετικές αναρτήσεις, οι 2-3 άνθρωποι που γνωρίζω αλλά και το υποκειμενικό της εξωτερικής εμφάνισης με οδηγούν εύκολα στο να είναι η πρώτη επιλογή για εμένα.
Αργότερα έμαθα πως η επιλογή sport δεν αρκούσε για να πάρω όλη τη δύναμη από το μοτέρ. Ακόμη κι έτσι θεωρώ πως είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Δεύτερο στη κατάταξη θα έβαζα το V-Strom 800DE.
Όμως εγώ θα αγόραζα το World Raid/Rally γιατί είναι το On/Off που μου έκανε κλικ από τότε που εμφανίστηκε και γιατί η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν μου λέει τίποτα σε τέτοια μοτοσυκλέτα. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να υπάρχει Cruise Control (όχι τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά) και Tubeless ελαστικά αλλά δεν αρκούν για να καθορίσουν τις επιλογές μου. Αντιθέτως το συγκεκριμένο μοτέρ, η ευανάγνωστη οθόνη, το αφαιρούμενο ABS με κάθε τρόπο, η τιμή, η αποδεδειγμένη αξιοπιστία, η εξαιρετική κατανάλωση και τα μεγάλα ντεπόζιτα, οι εξαιρετικές αναρτήσεις, οι 2-3 άνθρωποι που γνωρίζω αλλά και το υποκειμενικό της εξωτερικής εμφάνισης με οδηγούν εύκολα στο να είναι η πρώτη επιλογή για εμένα.