Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Δοκιμάστε στατικά 1 σταγόνα / 3 λεπτά.
Αν η αλυσίδα σας "γυαλίζει" απο το λιπαντικό, χωρίς να λερώνει την ζάντα, τότε έχετε πετύχει την ρύθμιση για την πόλη.
Στο ταξίδι αυξάνεται αναλόγως των συνθηκών.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Δοκιμάστε στατικά 1 σταγόνα / 3 λεπτά.
Αν η αλυσίδα σας "γυαλίζει" απο το λιπαντικό, χωρίς να λερώνει την ζάντα, τότε έχετε πετύχει την ρύθμιση για την πόλη.
Στο ταξίδι αυξάνεται αναλόγως των συνθηκών.
Στατικα δεν κατεβαζει τιποτε.Πρεπει να υπαρχουνε κραδασμοι για να δουλεψει.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Στατικά βγάζει μόνο αν βάλουμε πάνω τον μαγνήτη. Αφορά την αρχική ρύθμιση που είναι σύμφωνα με τις οδηγίες 1-2 σταγόνες το λεπτό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στατικά βγάζει μόνο αν βάλουμε πάνω τον μαγνήτη. Αφορά την αρχική ρύθμιση που είναι σύμφωνα με τις οδηγίες 1-2 σταγόνες το λεπτό.
Για την ακρίβεια, δεν είναι "αρχική ρύθμιση", αλλά εξαέρωση της σωλήνας :happy:!!!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Για την ακρίβεια, δεν είναι "αρχική ρύθμιση", αλλά εξαέρωση της σωλήνας :happy:!!!
Δεν κατάλαβα προσωπικά κάτι τέτοιο από τις οδηγίες σύντροχε. Η σωλήνα ήταν παντελώς άδεια φυσικά στην αρχική τοποθέτηση. Γέμισε και στη συνέχεια λένε οι οδηγίες να κλείσουμε εντελώς τον ρυθμιστή και στη συνέχεια να τον βάλουμε στη θέση εκείνη όπου θα πέφτουν σε κάποιο πανί που θα βάλουμε κάτω ή χαρτί, μία με δύο σταγόνες το λεπτό.Στη 1,5 στροφή σε μένα έριξε τις 1-2 σταγόνες με σχετικά μεγάλη θερμοκρασία στους 22 βαθμούς σχεδόν.
Για εξαέρωση αν εμφανίσει κάποια φυσαλίδα θα φανεί στον διάφανο σωλήνα και με τη ροή του λαδιού θα εξαφανιστεί μόνη της εκτιμώ όταν φθάσει στο σωλήνα που ακουμπά στο γρανάζι.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν κατάλαβα προσωπικά κάτι τέτοιο από τις οδηγίες σύντροχε. Η σωλήνα ήταν παντελώς άδεια φυσικά στην αρχική τοποθέτηση. Γέμισε και στη συνέχεια λένε οι οδηγίες να κλείσουμε εντελώς τον ρυθμιστή και στη συνέχεια να τον βάλουμε στη θέση εκείνη όπου θα πέφτουν σε κάποιο πανί που θα βάλουμε κάτω ή χαρτί, μία με δύο σταγόνες το λεπτό.Στη 1,5 στροφή σε μένα έριξε τις 1-2 σταγόνες με σχετικά μεγάλη θερμοκρασία στους 22 βαθμούς σχεδόν.
Για εξαέρωση αν εμφανίσει κάποια φυσαλίδα θα φανεί στον διάφανο σωλήνα και με τη ροή του λαδιού θα εξαφανιστεί μόνη της εκτιμώ όταν φθάσει στο σωλήνα που ακουμπά στο γρανάζι.
Το έγραψες αναλυτικά και καλυψες και τα δύο σκέλη, αυτό της εξαέρωσης και της αρχικής ρύθμισης. Σωστοτατος!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τοποθέτηση στο 990 Adventure μου by @enkefalos
Απλά πρέπει να του ρίχνω πού και πού μια ματιά μην αδειάσει. Πλήρης προστασία Από πέτρες και.... μακρυχέρηδες! ;)



Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Το έβαλα και εγώ επιτέλους... ακούω γνώμες και παρατηρήσεις...

Στο πίσω προστατευτικό της αλυσίδας έλεγα να το περάσω από μέσα αλλά είδα ότι έχει φάει φάπες από την αλυσίδα και είπα να μην παίξω με την φωτιά επίσης σημαντικό είναι ότι για κάποια mm αν το μηχανακι έκανε όπισθεν μαγκωναν το ακροφυσιο οι τρύπες του γραναζιου οπότε λίγο προσοχή εκεί...


Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Δεν ξέρω τι θερμοκρασίες επικρατούν πάνω από την κυλινδροκεφαλή που τοποθετήθηκε η δεξαμενή.
Οι οδηγίες λένε να μπεί μακρυά από πηγές θερμότητας.
Αν οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι μικρές είναι μια χαρά.
Απομένει μόνο το ερώτημα του πως θα βλέπει κανείς τη στάθμη του υγρού και για την πλήρωση κάθε φορά θα πρέπει να βγαίνει η σέλα ?

Στην τοποθέτηση της σωληνώσεως δεν υπάρχει καθόλου λάσκα σχεδόν. Αν δεν υπάρχει διαφορά κατά την κίνηση του ψαλιδιού όλα καλά αν υπάρχει όμως κάτι θα ξεκολλήσει - βγει.
Βγήκες δοκιμή Κυριάκο και όλα πάνε καλά ?
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ενδέχεται, εκτός από τη ρευστότητα, αν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές να παραμορφωθεί και το δοχείο όπως λέει η TUTORO.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν ξέρω τι θερμοκρασίες επικρατούν πάνω από την κυλινδροκεφαλή που τοποθετήθηκε η δεξαμενή.
Οι οδηγίες λένε να μπεί μακρυά από πηγές θερμότητας.
Αν οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι μικρές είναι μια χαρά.
Απομένει μόνο το ερώτημα του πως θα βλέπει κανείς τη στάθμη του υγρού και για την πλήρωση κάθε φορά θα πρέπει να βγαίνει η σέλα ?

Στην τοποθέτηση της σωληνώσεως δεν υπάρχει καθόλου λάσκα σχεδόν. Αν δεν υπάρχει διαφορά κατά την κίνηση του ψαλιδιού όλα καλά αν υπάρχει όμως κάτι θα ξεκολλήσει - βγει.
Βγήκες δοκιμή Κυριάκο και όλα πάνε καλά ?
Νομιζω οτι θα ζεσταινεται,θα γινεται πιο ρευστο το λαδι και δεν θα εχεις σταθερη ροη.
Ενδέχεται, εκτός από τη ρευστότητα, αν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές να παραμορφωθεί και το δοχείο όπως λέει η TUTORO.
Εχετε δίκιο σε όλα.
Το'χα βάλει κι εγώ σε αντίστοιχο σημείο στο 690 ,κ είχα όλα τα συμπτώματα.
Το έβγαλα μετά την 2η βόλτα ,κ δεν το'χω βάλει καθόλου ,μια κ δεν βρίσκω κατάλληλο σημείο τοποθέτησης.

Και οι θερμοκρασίες που αναπτύσει το 990 κιαπκάτ' ,είναι κατα πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με το 690.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
αφου το μπου.......λο 990 μια μεγαλη εξατμιση ειναι απο παντου βγαζει ζεστη,,, δεν βρηκα αλλο αξιολογο σημειο και στα πατακια που το δοκιμασα ειδα οτι ειτε θα βρισκει σε καγκελο ειτε θα βρισκει στα ποδια μου οταν θα κινουμαι στο χωμα... η αλλη λυση ηταν να το βαλω διπλα απο την αναρτηση αλλα ειδα και εκει οτι περναει ο λαιμος της εξατμισης στα 10 εκατοστα οποτε μιλαμε για σιγουρη καταστροφη..
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Μην απογοητεύεσαι σύντροχε.

Ίσως σε άλλο σημείο του πλαισίου, με τη χρήση (πιθανώς και των δύο - τριών βάσεων που δίδονται με κατάλληλους συνδυασμούς) της άλλης βάσης που περιέχεται στη συσκευασία σταθεί καλύτερα αποφεύγοντας τις κακοτοπιές.
Αν είναι εμφανές θα δίνει τη δυνατότητα ελέγχου της στάθμης του εύκολα καθώς επίσης θα επαναπληρώνεται εύκολα το λιπαντικό και τέλος δεν θα ζεσταίνεται. Θα πρότεινα κάποια σωληνωτή επιφάνεια του πλαισίου που βρίσκεται εκτός της επικίνδυνης ζώνης κινήσεως του ψαλιδιού.

Σκέψου το με ηρεμία και θα βρεθεί λύση.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν ξέρω τι θερμοκρασίες επικρατούν πάνω από την κυλινδροκεφαλή που τοποθετήθηκε η δεξαμενή.
Οι οδηγίες λένε να μπεί μακρυά από πηγές θερμότητας.
Αν οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι μικρές είναι μια χαρά.
Απομένει μόνο το ερώτημα του πως θα βλέπει κανείς τη στάθμη του υγρού και για την πλήρωση κάθε φορά θα πρέπει να βγαίνει η σέλα ?

Στην τοποθέτηση της σωληνώσεως δεν υπάρχει καθόλου λάσκα σχεδόν. Αν δεν υπάρχει διαφορά κατά την κίνηση του ψαλιδιού όλα καλά αν υπάρχει όμως κάτι θα ξεκολλήσει - βγει.
Βγήκες δοκιμή Κυριάκο και όλα πάνε καλά ?
εχει λασκα αλλα φαντασου η τοποθετηση εγινε στο διπλο σταντ οποτε υπαρχει πληρη εκταση του ψαλιδιου... τωρα μενει δοκιμη οταν το ψαλιδι συμπτυχθει..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Τοποθέτηση στο 990 Adventure μου by @enkefalos
Απλά πρέπει να του ρίχνω πού και πού μια ματιά μην αδειάσει. Πλήρης προστασία Από πέτρες και.... μακρυχέρηδες! ;)



Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
Γιάννη άσχετο...έχεις καταργήσει SAS;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Antreas990

Μέλος
Περιοχή
Σούνιο
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Ktm 990 adventure
Για το 990 /950 καλή θέση είναι στο πατακι του συνεπιβάτη. Έχει δύο τρύπες μ8 αν θυμάμαι καλά καλυμμένες με λαστιχενιες τάπες είναι για τα κάγκελα κανονικά. Εγώ εκεί το έχω βάλει και είναι μία χαρά.
 
Top Bottom