Nikkyo
Μέλος
Reflash ecu part 2
Λοιπον μετα από τον flashaρισμα του F650Gs και αρκετα χιλιομετρακια και εθνικη και κεντρο πολη και μπολικα εξωτερικο με άλλες βενζινες και άλλες ταχυτητες.Συμπερασμα ΑΞΙΖΕΙ.και αξιζει πολύ.η καταναλωση μου ηταν γυρω στο 4,3 στην πολη και σε ταξιδι δικαβαλος με βαλιτσες 4,7λιτρα στα 100 με ταχυτητα σταθερα 130χ/ω.
Μαλιστα για να ολοκληρωσω περι αλογων σε ένα ανοιγμα εγω δικαβαλος και ένα adv 1200 gs ,0-170 από τα διοδια στα κιουρκα με κατευθυνση προς αθηνα μεχρι πολύ πριν την δεξια στροφη ημουν 3-4 μηχανες εμπρος του,Ναι θα μου πειτε εχει αξονα μειον 12 αλογα, ναι εχει 90 κιλα βαρους πιο πολλα από το F650 , ναι σε όλα αλλα εχει και 5 κιλα ροπης παραπανω από μενα.
Αφου γλυκαθηκα με τα αλογατα εδωσα το 650αρι και πηρα ένα 800αρι gs,Λουλουδι δεν μπορω να πω με Ohlins η whitepower εμπρος, με leovincecarbon εξατμιση ,fuelboosterplug μπλα μπλα πολλα
Κυκλοφορησα με εξατμιση και Booster για μια εβδομαδα καταναλωση 4,7-5,1 καλο αρπαγμα, αλλα 120-180 ρεπριζ το 650αρι πιο γρηγορο.(το παλιο μου το πηρε φιλος οποτε καναμε μετρησεις και αλλαγες μεταξυ μας)Η τρυπα 4,000-5,500 δεν εκλεινε με τιποτα.ναι ηταν πολύ πιο ροπατο και σβελτο σε σχεση με το μαμα (και αυτό παλι τσεκαρισμενο με φιλο) αλλα ….δεν
Την επομενη εβδομαδα φοραω μαμα εξατμιση και παλι με boosterplug , κατι ελλειπε, αυτό το αρπαγμα η αγριαδα χαθηκε καταναλωση ιδια μεταξυ 4,7-5,0 και η τρυπα στις 4.000 πιο εμφανης
Τηλεφωνω στον Γιαννη οπου μου λεει βαλε φιλτρο ,κρατα την εξατμιση και στειλε εγκεφαλο.ετσι και εγινε σε 3 μερες παλι με την μηχανη καβαλα χωρις booster και τον γιαννη να ουρλιαζει μονο συνθετικα λαδια και ανοιξε λιγο τις βαλβιδες.ουρλιαζε όμως.
Τα κανω όλα αυτά και ξαφνικα πηγαινα με μια ταχυτητα πιο πανω οπου ειχα τριτη ,πλεον ειχα το ιδιο γκαζι αλλα με 4τη.τεραστια διαφορα.Καταναλωση 4,7 σταθερα αλλα με γκαζι τρελο.και λεω αφου εχω να κανω ταξιδι μεγαλο (μαυρη θαλασσα) αρα μιλαμε για τουλαχιστον 4000χιλ και 2-3000 στην ελλαδα δεν βαζω ένα γραναζακι 17αρι εμπρος(πιο μάκρεμα στην μεταδοση)
Χαθηκε η αγριαδα, λεω μ@λ@κια εκανα, ξαφνικα εγινε πολιτισμενο, ουτε αγριαδες ουτε να μην αλλαζεις ταχυτητες και με οποια ταχυτητα κιαν εχεις στο κιβωτια να επιταχυνει. Τιποτα από αυτά.Νομιζα, ξαναλεω νομιζα οτι εχασε αγριαδα , εχασα μπαμ από το ρελαντι (με το νέο προγραμμα του γιαννη από τις 1700 στροφες εχεις 8 κιλα ροπης ) που οι εποχες (μια εβδομδα πριν χωρις το 17αρι ) που γελαγα με τα TDM και σαν 16χρονο κυνηγιόμουν με ότι «πορτοκαλι δαιμονες» εβλεπα στον δρομο. Αλλα ξαναλεω, αλλα, η ροπη πανταχου παρουσα, η επιταχυνση υπηρχε απλα δεν ηταν τοσο βιαιη , αμεση ναι αλλα όχι βιαιη που να κλεινεις το γκαζι ,και κανω μια διαδρομη των 80 χιλιομετρων μικτη και σταματα ξεκινα και λιγο εθνικη με 120-130 και 1-2 ανοιγματα παιζοντας με ένα καινουριο Africa εως τα 180χιλ στην Αττικη οδο και κοιταζω καταναλωση 3,9-4,1 λιτρα στα 100 χιλιομετρα. Οπα λεω χαλασε.παω γεμιζω βενζινη όχι 100αρα , ουτε καν 97 απλη EKO και τεσταρω ξανα καταναλωση 4,1λιτρα στα 100!!!!
Εχω γκαζι, εχω οικονομια,εχω τρελη ροπη εχω κεφια
Μπραβο ρε γιαννη
δεν θελω να του κανω διαφημιση ,ουτε εχω ποσοστα αλλα σε ένα φορουμ πιστευω ότι όταν κανεις κατι καλο πρεπει να βοηθας και τους γυρω σου το ένα χερι νίβει τ’αλλο
επισης ξεχασα να γραψω κατεβασα λιγο την τιμονοπλακα κατα 1,5-1,8 εκατοστα και μαζι με τα σκληροτερα μπροστινα ελατηρια,χοντροτερο λαδακι , απεκτησε αισθηση το εμπρος και στριβει κατα πολυ καλυτερα σαν να εχω παλι 19αρι τροχο και οχι 21.αυτα
Λοιπον μετα από τον flashaρισμα του F650Gs και αρκετα χιλιομετρακια και εθνικη και κεντρο πολη και μπολικα εξωτερικο με άλλες βενζινες και άλλες ταχυτητες.Συμπερασμα ΑΞΙΖΕΙ.και αξιζει πολύ.η καταναλωση μου ηταν γυρω στο 4,3 στην πολη και σε ταξιδι δικαβαλος με βαλιτσες 4,7λιτρα στα 100 με ταχυτητα σταθερα 130χ/ω.
Μαλιστα για να ολοκληρωσω περι αλογων σε ένα ανοιγμα εγω δικαβαλος και ένα adv 1200 gs ,0-170 από τα διοδια στα κιουρκα με κατευθυνση προς αθηνα μεχρι πολύ πριν την δεξια στροφη ημουν 3-4 μηχανες εμπρος του,Ναι θα μου πειτε εχει αξονα μειον 12 αλογα, ναι εχει 90 κιλα βαρους πιο πολλα από το F650 , ναι σε όλα αλλα εχει και 5 κιλα ροπης παραπανω από μενα.
Αφου γλυκαθηκα με τα αλογατα εδωσα το 650αρι και πηρα ένα 800αρι gs,Λουλουδι δεν μπορω να πω με Ohlins η whitepower εμπρος, με leovincecarbon εξατμιση ,fuelboosterplug μπλα μπλα πολλα
Κυκλοφορησα με εξατμιση και Booster για μια εβδομαδα καταναλωση 4,7-5,1 καλο αρπαγμα, αλλα 120-180 ρεπριζ το 650αρι πιο γρηγορο.(το παλιο μου το πηρε φιλος οποτε καναμε μετρησεις και αλλαγες μεταξυ μας)Η τρυπα 4,000-5,500 δεν εκλεινε με τιποτα.ναι ηταν πολύ πιο ροπατο και σβελτο σε σχεση με το μαμα (και αυτό παλι τσεκαρισμενο με φιλο) αλλα ….δεν
Την επομενη εβδομαδα φοραω μαμα εξατμιση και παλι με boosterplug , κατι ελλειπε, αυτό το αρπαγμα η αγριαδα χαθηκε καταναλωση ιδια μεταξυ 4,7-5,0 και η τρυπα στις 4.000 πιο εμφανης
Τηλεφωνω στον Γιαννη οπου μου λεει βαλε φιλτρο ,κρατα την εξατμιση και στειλε εγκεφαλο.ετσι και εγινε σε 3 μερες παλι με την μηχανη καβαλα χωρις booster και τον γιαννη να ουρλιαζει μονο συνθετικα λαδια και ανοιξε λιγο τις βαλβιδες.ουρλιαζε όμως.
Τα κανω όλα αυτά και ξαφνικα πηγαινα με μια ταχυτητα πιο πανω οπου ειχα τριτη ,πλεον ειχα το ιδιο γκαζι αλλα με 4τη.τεραστια διαφορα.Καταναλωση 4,7 σταθερα αλλα με γκαζι τρελο.και λεω αφου εχω να κανω ταξιδι μεγαλο (μαυρη θαλασσα) αρα μιλαμε για τουλαχιστον 4000χιλ και 2-3000 στην ελλαδα δεν βαζω ένα γραναζακι 17αρι εμπρος(πιο μάκρεμα στην μεταδοση)
Χαθηκε η αγριαδα, λεω μ@λ@κια εκανα, ξαφνικα εγινε πολιτισμενο, ουτε αγριαδες ουτε να μην αλλαζεις ταχυτητες και με οποια ταχυτητα κιαν εχεις στο κιβωτια να επιταχυνει. Τιποτα από αυτά.Νομιζα, ξαναλεω νομιζα οτι εχασε αγριαδα , εχασα μπαμ από το ρελαντι (με το νέο προγραμμα του γιαννη από τις 1700 στροφες εχεις 8 κιλα ροπης ) που οι εποχες (μια εβδομδα πριν χωρις το 17αρι ) που γελαγα με τα TDM και σαν 16χρονο κυνηγιόμουν με ότι «πορτοκαλι δαιμονες» εβλεπα στον δρομο. Αλλα ξαναλεω, αλλα, η ροπη πανταχου παρουσα, η επιταχυνση υπηρχε απλα δεν ηταν τοσο βιαιη , αμεση ναι αλλα όχι βιαιη που να κλεινεις το γκαζι ,και κανω μια διαδρομη των 80 χιλιομετρων μικτη και σταματα ξεκινα και λιγο εθνικη με 120-130 και 1-2 ανοιγματα παιζοντας με ένα καινουριο Africa εως τα 180χιλ στην Αττικη οδο και κοιταζω καταναλωση 3,9-4,1 λιτρα στα 100 χιλιομετρα. Οπα λεω χαλασε.παω γεμιζω βενζινη όχι 100αρα , ουτε καν 97 απλη EKO και τεσταρω ξανα καταναλωση 4,1λιτρα στα 100!!!!
Εχω γκαζι, εχω οικονομια,εχω τρελη ροπη εχω κεφια
Μπραβο ρε γιαννη
δεν θελω να του κανω διαφημιση ,ουτε εχω ποσοστα αλλα σε ένα φορουμ πιστευω ότι όταν κανεις κατι καλο πρεπει να βοηθας και τους γυρω σου το ένα χερι νίβει τ’αλλο
επισης ξεχασα να γραψω κατεβασα λιγο την τιμονοπλακα κατα 1,5-1,8 εκατοστα και μαζι με τα σκληροτερα μπροστινα ελατηρια,χοντροτερο λαδακι , απεκτησε αισθηση το εμπρος και στριβει κατα πολυ καλυτερα σαν να εχω παλι 19αρι τροχο και οχι 21.αυτα