Η τρόμπα συμπλέκτη του 1200....βγαζει ένα περίεργο σύμπτωμα οταν χαλάει.
Μέσα στην κίνηση δουλεύει κανονικα.... δεν λειτουργεί όμως στην εθνική.
Λόγω ενός ρουλεμαν που υπάρχει μέσα εκεί.
Ειναι το συμπτωμα σε πολλα μηχανακια. Το 990 κανει το ιδιο οταν ειναι να εγκαταλείψει..
Οπότε έχουν ίδιες σε λειτουργία τρόμπες.
Ένα ρουλεμαν χαλάει από την χρήση, το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στο εμπόριο και για αυτό αλλάζει όλη η τρόμπα με το κόστος που ειπε ο πουλης.
Ωπα...στακάτε...
Τα 950/990 έχουν 2 τρόμπες.
Κύρια & Δευτερεύουσα ,ή αλλιώς ,Πάνω & Κάτω αν προτιμάτε ,για να συνεννοούμαστε.
Και στην Εθνική δεν χρειάζεται καμία από τις 2 για να δουλέψει ,αφού μια χαρά ανεβοκατεβάζει σχέσεις ,χωρίς την ανάγκη τους.
Τα R1200GS από την άλλη ,έχουν τεχνολογία αυτοκινήτου ,με Τρόμπα επάνω ,κ ξηρό δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν μεταξύ σασμάν+μοτέρ.
Αυτό το ρουλμάν που χαλάει ,που βρίσκεται;
Επάνω ,στη μανέτα δηλ ;
ή Κάτω ,μέσα στο σύστημα του ξηρού δίσκου ;
Ρωτάω ,γιατί δεν γνωρίζω.
Δεν τα'χω "μελετήσει" ακόμα τα GS.