Στα περισσότερα από τα παραπάνω, μήπως ήμουν κι εγώ μαζί;Nis(Serbia)Καντζα : 900 χλμ
Bar(Montenegro)- Καντζα : 880 χλμ
Καντζα-Αρτα-Καντζα : 800 χλμ
Στα περισσότερα από τα παραπάνω, μήπως ήμουν κι εγώ μαζί;Nis(Serbia)Καντζα : 900 χλμ
Bar(Montenegro)- Καντζα : 880 χλμ
Καντζα-Αρτα-Καντζα : 800 χλμ
Στα περισσότερα από τα παραπάνω, μήπως ήμουν κι εγώ μαζί;
3 γεμισματα να υποθεσουμε;;;;;Σε 10 ώρες 950 χιλ με 15 λεπτά στάση. ..
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι αλλα το τρίτο δεν χρειάστηκε πολύ. .3 γεμισματα να υποθεσουμε;;;;;
Send from LG G2
δεν εχει σημασια Νικολα....μια1000ρα σε ευθεια, μπροστα σε μια 500 ασφαλτινων ελληνικων βουνων....δεν συγκρινεταισημασία έχουνε πάνω απο όλα και οι συνθήκες....πολλές 900άρες ίσως και χιλιάρες δεν θυμάμαι ....αλλά τα 750χμ απο trondheim στο bodo και το πέρασμα του αρκτικου κύκλου μεσάνυχτα είναι κάτι που με έχει σημαδέψει πολύ πιο πολύ απο μια χιλιάρα βαλκάνια-αθήνα!!!
αλλά μιας και το άρθρο είναι τα πιο πολλά πρέπει να είναι απο ανκόνα-bernheck στη γερμανία.....κοντά στα 1000 αν θυμάμαι καλά το θέμα όμως είναι ότι το ξεκινήσαμε περίπου 14.00-14.30 απο ανκόνα και 22.30 είμασταν στον προορισμό μας δηλαδή μια χιλιάρα σε 6 ωρίτσες....μ.ω.α δεν ξέρω...βοήθαγε η autostrada και η autobahn.................
πιο πολύ θα μου άρεσε ένα θέμα πόσες ώρες είχατε το κόλο σας πάνω στη μηχανή σε μια μέρα....εκεί φαίνονται οι σιδερόκολοι...όχι στα χμ
Σε πληροφορώ δεν εχεις δικιο.......στο βουνο μεσα απλα δεν σου φαίνονται οσα και να κανεις και δεν κουράζεσαι γιατι απλα εχεις το στιλ οδηγησης (πιο γρήγορα) που δεν αφήνει περιθώρια να κουραστει το σωμα......ενω αμα εχεις να κανεις τοσα χιλ,μαλλον να το πω αλλιως .....θες να πας στον προορισμό που εχεις βαλει σημαία και πρεπει να βγουνε 1000 πλας χιλ και πρέπει να το κανεις απο Ε.ΟΔΟΥΣ τοτε ειναι που ειναι ατελείωτα και κουραστικα...μην ξεχνας οτι το σωμα δεν κουραζεται.....το μυαλο κουραζεται και δίνει την εντολή και για το σωμα....δεν εχει σημασια Νικολα....μια1000ρα σε ευθεια, μπροστα σε μια 500 ασφαλτινων ελληνικων βουνων....δεν συγκρινεται
το σιγουρο είναι, ότι ολοι μπορουν να τα κανουν.....αν χρειαστεί.Δεν υπαρχει κατι ηρωικο.
αλλα εχει πλακα το θεμα....
κε να εχει 43 βαθμους θερμοκρασια το μεσημερη ενω το βραδι 5 ,κε να πρεπει να προλαυεις κε καραβη να εισε κε σε μια χορα που δεν ξερει αλη γλοσα να εχεις κε το μιαλο στο οριο ταχητητας που αν σε πιασου αστα ....Σε πληροφορώ δεν εχεις δικιο.......στο βουνο μεσα απλα δεν σου φαίνονται οσα και να κανεις και δεν κουράζεσαι γιατι απλα εχεις το στιλ οδηγησης (πιο γρήγορα) που δεν αφήνει περιθώρια να κουραστει το σωμα......ενω αμα εχεις να κανεις τοσα χιλ,μαλλον να το πω αλλιως .....θες να πας στον προορισμό που εχεις βαλει σημαία και πρεπει να βγουνε 1000 πλας χιλ και πρέπει να το κανεις απο Ε.ΟΔΟΥΣ τοτε ειναι που ειναι ατελείωτα και κουραστικα...μην ξεχνας οτι το σωμα δεν κουραζεται.....το μυαλο κουραζεται και δίνει την εντολή και για το σωμα....
Σωστος σε ολα.....κε να εχει 43 βαθμους θερμοκρασια το μεσημερη ενω το βρασι 5 ,κε να πρεπει να προλαυεις κε καραβη να εισε κε σε μια χορα που δεν ξερει αλη γλοσα να εχεις κε το μιαλο στο οριο ταχητητας που αν σε πιασου αστα ....
Έτσι,δεν εχει σημασια Νικολα....μια1000ρα σε ευθεια, μπροστα σε μια 500 ασφαλτινων ελληνικων βουνων....δεν συγκρινεται
το σιγουρο είναι, ότι ολοι μπορουν να τα κανουν.....αν χρειαστεί.Δεν υπαρχει κατι ηρωικο.
αλλα εχει πλακα το θεμα....
Δεν είναι το θεμα μας ποιος εχει δικιο, γιατι απλα μιλαμε για διαφορετικες αντοχες και γουστα.Σε πληροφορώ δεν εχεις δικιο.......στο βουνο μεσα απλα δεν σου φαίνονται οσα και να κανεις και δεν κουράζεσαι γιατι απλα εχεις το στιλ οδηγησης (πιο γρήγορα) που δεν αφήνει περιθώρια να κουραστει το σωμα......ενω αμα εχεις να κανεις τοσα χιλ,μαλλον να το πω αλλιως .....θες να πας στον προορισμό που εχεις βαλει σημαία και πρεπει να βγουνε 1000 πλας χιλ και πρέπει να το κανεις απο Ε.ΟΔΟΥΣ τοτε ειναι που ειναι ατελείωτα και κουραστικα...μην ξεχνας οτι το σωμα δεν κουραζεται.....το μυαλο κουραζεται και δίνει την εντολή και για το σωμα....