Τετραήμερο εκτός των τειχών! Shipka - Transfagarasan

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Τελεια βολτα στα αγαπημενα Βαλκανια!!

Οντως ο περιφερειακος στο Βουκουρεστη ειναι σκετη αγανακτηση οπως και η γεφυρα στο Giurgiu-Ruse.(ειδικα αν εισαι με αυτοκινητο ουτε να πλησιασει κανεις σε αυτα τα 2....!!).

Επρεπε να πατε και απο Transalpina...

Και παλι ευγε!!
 

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA

Για κάποιον περίεργο λόγο στο googlemaps δε βγαίνει με τίποτα αυτή η διαδρομή με πέρασμα μέσω του Transfagarasan. Ουσιαστικά παρακάμπτει τον δρόμο 7C στον οποίο οδηγήσαμε.

Η 3η μέρα του ταξιδιού μας ξεκίνησε πιο χαλαρά με μια βόλτα στην πόλη του Fagaras η οποία στο κέντρο της έχει ένα κάστρο. Σύμφωνα με κάποια διαφημιστικά που πέσανε στα χέρια μου δεν έχει κατακτηθεί ποτέ μέχρι τώρα.



Δεν παρουσίαζε κάτι το ιδιαίτερο σαν πόλη ούτε το βράδυ, ούτε και τη μέρα κι έτσι κατά τις 10:30 ήμασταν πάνω στις μηχανές μας με αρχικό προορισμό το ξακουστό Transfagarasan και στη συνέχεια κατεύθυνση, μέσω της Κραϊόβα στο Νις της Σερβίας.

Το πέρασμα από το Transfagarasan ήταν μια μοναδική εμπειρία που είμαι σίγουρος πως θα μου μείνει αποτυπωμένη για μια ζωή. Τέλεια άσφαλτος, φανταστικά τοπία και ατελείωτος "χορός" σε στροφιλίκια για περισσότερο από 70 χιλιόμετρα...


















Οι γραμμές που φαίνονται στον δρόμο είναι αλάτι. Οι θερμοκρασίες ήταν σχετικά χαμηλές και στα ανήλια σημεία υπήρχε η πιθανότητα πάγου.




Με τις στάσεις για καφέ και για φωτογραφίες φτάσαμε στην Κραϊόβα στις 18:30.

Σε μια στάση για βενζίνη συσκεφθήκαμε για το αν πρέπει να συνεχίσουμε για τον τελικό μας προορισμό στο Νις γιατί σε 1-2 ώρες θα έπιανε σκοτάδι και σε συνδυασμό με την κούραση ίσως δεν ήταν και ότι καλύτερο, συν το ότι είχα ένα κακό προαίσθημα πως θα μας τύχει κάποια αναποδιά!

Αποφασίσαμε τελικά να ξεκινήσουμε και αμέσως επιβεβαιώθηκε το προαίσθημά μου. Στο πρώτο φανάρι που συναντήσαμε λόγω κακής διαχείρησης νεύρων από μεριάς μου και λειψής προσοχής από τον Αλέξανδρο τον προσπέρασα ξυστά με αποτέλεσμα να βρουν οι πλαϊνές μου βαλίτσες στα σαμάρια του. Ευτυχώς η μοναδική απώλεια ήταν ότι του ξήλωσα το σκρατς. Τα δέσαμε λοιπόν με υμάντες που έτυχε να έχω μαζί μου και συνεχίσαμε. Στα πρώτα 50 χιλιόμετρα η ψυχολογία μου ήταν πολύ χαλασμένη εξαιτίας της στραβής που μας έτυχε. Ευτυχώς οι ιμάντες βγάλανε τα λεφτά τους, σκεφτόμουν!

Σε κάποιο σημείο, καθώς έδυε ο ήλιος βρεθήκαμε να διασχίζουμε κάποια φτωχικά χωριά της Ρουμανίας. Οι κάτοικοί τους ως επί τω πλείστον ήταν τσιγγάνοι οι οποίοι ζούσαν σε συνθήκες που εμείς τις αφήσαμε πριν 40-50 χρόνια. Ο δρόμος που διέσχιζε τα χωριά αλλά και τα χωράφια ήταν μια ατελείωτη ευθεία με ολόφρεσκια άσφαλτο. Στον ορίζοντα έβλεπα μονάχα το "πάνω-κάτω" που έκανε ο δρόμος από τα λοφάκια που είχε η περιοχή, τον κατακόκκινο ήλιο να δύει και τις 2 φιγούρες-σκιές των κολλητών μου. Μετά από τόσα χρόνια με όνειρα και με σχέδια είχαμε καταφέρει να κάνουμε το πρώτο μας ταξίδι όλοι μαζί, αφήνοντας τα πάντα πίσω. Ήταν μια στιγμή ψυχοθεραπείας αυτή και διήρκησε όσο διαρκεί η δύση του ηλίου αλλά είναι από αυτές που σου μένουν για πάντα.


photo από google-maps


photo από google-maps


photo από google-maps

Μετά τα σύνορα μας περίμενε ένας δρόμος με αρκετό στροφιλίκι αλλά χωρίς καθόλου φώτα. Μας ζόρισε λιγάκι αλλά κατά τις 22:00 (ώρα Σερβίας, 23:00 σύμφωνα με την ώρα που είχαμε εμείς από το πρωί) φτάσαμε στο πολύ καλό εστιατόριο Una Volta του Νις. Είχα ξαναβρεθεί εκεί πέρσι οπότε ήξερα πως δεν χρειάζεται να ψάξουμε για κάτι άλλο. Καλό φαγητό και 1-2 μπύρες ήταν το ιδανικό κλείσιμο για μια μέρα με τόσες πολλές και έντονες εικόνες.

Το θέμα του ύπνου αφήσαμε να το διαχειριστεί ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου (ο οποίος έμοιαζε λιγάκι μαφιόζος). Μας τακτοποίησε σε έναν πολύ ωραίο και φθηνό ξενώνα. 30 ευρώ και με κλειστό-φυλασσόμενο παρκινγκ!
Όντως και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα στη σχεδίαση του Τρανσφαγκαρασάν σε google maps... Μιας και σχεδιάζω τη διαδρομή για φέτος
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Όντως και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα στη σχεδίαση του Τρανσφαγκαρασάν σε google maps... Μιας και σχεδιάζω τη διαδρομή για φέτος
Πιθανόν επειδή το πάσο ειναι κλειστό και δεν περνάει ο δρόμος τώρα .Με το που θα ανοίξει (Ιούνιο) λογικά θα στο βγάζει σαν επιλογή


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Εμείς πάντως από τέλη Αυγούστου που το κοιτούσαμε ήταν κλειστό.

@KORAX οι ταχύτητες μας ήταν κατά μέσο όρο κοντά στα 90-100 νομίζω. Ίσως και να λέω πολλά. Υπήρχαν κομμάτια πάντως για 130-140+ που θα πήγαινες χαλαρά και κάποια άλλα με αρκετή κίνηση και στροφές (+ ελλειπή φωτισμό για το βράδυ) που τα 100 ήταν ήδη στα όριά μας...
 

nikanthi

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νικος
Μοτό
fzs1000
Γαματο ταξιδι.. και εγω θελω καποια στιγμή να το κανω αλλα φοβάμαι μην με Καρφοση κανένας πεπειραμένος οδηγός ...για αυτο παω αλλου

Τα βαλκανια για εμενα ειναι το πιο. advride -advrides. ταξιδι στην ευρωπη.καλη η νορβιγια καλες οι Άλπεις ιταλια γαλλια ξερω γω αλλα εκει την τρως αν κανεις εσυ βλακεια. Στα βαλκανια και ο ροσι να εισαι μπορεις να καταλήξεις στα Αχεπα των βαλκανιων και να πεις ...οπα ρε παιδια πος βρεθηκα εδω....

Μπραβο ρε και γαματες φωτογραφίες
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Νίκο με τη δουλειά που κάνεις στη Θεσσαλονίκη δεν έχεις ανάγκη. :) Αν εξαιρέσουμε πάντως τον περιφερειακό του Βουκουρεστίου αυτο που λες δε το ζήσαμε κάπου αλλού.
Και η αλήθεια είναι πως στον περιφερειακό του Βουκουρεστίου επειδή περάσαμε σε ώρα αιχμής ίσως να είδαμε το χειρότερό του πρόσωπο...

Απλά έχεις μια κακή εμπειρία στο παρελθόν, αλλά αυτό μη το κάνεις κριτήριο για να χάσεις αυτές τις υπέροχες διαδρομές!!!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Νάστε πάντα καλά και όρθιοι που μας ταξιδέψατε ! :friendship:
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Επιβεβαιώνω και εγώ για το πρόβλημα στους χάρτες.
Με πάει μέχρι την κορυφή και λίγο παραπέρα και μετά τίποτα, αναγκαστικά σπάω σε δύο κομμάτια.

Αν μπορούσα να καταχραστώ την καλοσύνη του συντάκτη του θέματος και επειδή σχεδιάζουμε και μεις μάλλον κατά Σεπτέμβριο να το επιχειρήσουμε με αντικειμενικούς σκοπούς TRANSALPINA - TRANSFAGARASAN και Πύργο Δράκουλα, να σας βάλω τους πρώτους χάρτες πούγιναν και οποιαδήποτε συμβουλή θα μας βοηθήσει τα μέγιστα :

Μέχρι TRANSFAGARASAN αυτός είναι ο χάρτης : https://www.google.gr/maps/dir/Athens,+Kentrikos+Tomeas+Athinon/Σιδηρόκαστρο+623+00/Craiova,+Județul+Dolj,+România/45.356872,23.6514381/Σιμπίου,+Sibiu,+Ρουμανία/45.586526,24.6239933/@45.2670634,24.7281142,219351m/data=!3m1!1e3!4m28!4m27!1m5!1m1!1s0x14a1bd1f067043f1:0x2736354576668ddd!2m2!1d23.7275388!2d37.9838096!1m5!1m1!1s0x14a9791dd0a4ede3:0x400bd2ce2b9ac80!2m2!1d23.3938203!2d41.2349471!1m5!1m1!1s0x4752d70e6d6dcd07:0x4650f2eadbde99f9!2m2!1d23.7948808!2d44.3301785!1m0!1m5!1m1!1s0x474c6788fd2c1cd5:0x3ade9d214e3390b4!2m2!1d24.1255826!2d45.7983273!1m0!3e0

Και από εκεί και πέρα αυτός : https://www.google.gr/maps/dir/45.6370147,24.6064833/Cârțișoara,+Ρουμανία/Bran+Castle,+Strada+General+Traian+Moșoiu,+Bran,+Ρουμανία/Σόφια,+Βουλγαρία/Thessaloniki,+Θεσσαλονίκη/Αθήνα/@41.825407,19.4319433,1398269m/data=!3m2!1e3!4b1!4m33!4m32!1m0!1m5!1m1!1s0x474c925ff536d609:0xb2c7895fa6fa3bb5!2m2!1d24.575081!2d45.7280656!1m5!1m1!1s0x40b347e5a415de31:0xcf922792d921ab7f!2m2!1d25.3671637!2d45.5149022!1m5!1m1!1s0x40aa8682cb317bf5:0x400a01269bf5e60!2m2!1d23.3218675!2d42.6977082!1m5!1m1!1s0x14a838f41428e0ed:0x9bae715b8d574a9!2m2!1d22.9444191!2d40.6400629!1m5!1m1!1s0x14a1bd1f067043f1:0x2736354576668ddd!2m2!1d23.7275388!2d37.9838096!3e0
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που είναι πολύ πιο κατάλληλα από εμένα που το έκανα αυτό το ταξιδακι για να σου πουν όμορφες διαδρομές. Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι πως σε όλη τη διαδρομή που έχεις επιλέξει μόνο καμιά 300-400 χιλιόμετρα θα έχουν οδηγικό ενδιαφέρον. Θα σου πρότεινα να "χαθεις" λίγο παραπάνω στη διαδρομή... προκειμενου να την απολαύσεις περισσότερο. Η ύπαιθρος και των 2 χωρών έχει να προσφέρει πολλά! κι εσύ έχεις βάλει κατά κύριο λόγο εθνικές οδούς.
Νομίζω πως για κανέναν λόγο δεν πρέπει να χάσεις το shipka pass της Βουλγαρίας...

Για να δουν όμως το ενδιαφέρον σου και να έχεις περισσότερες απαντήσεις ίσως πρέπει να ανοίξεις θέμα.


(αυτό δε το λέω γιατι αυτό είναι "δικό" μου θεμα κτλ. Όλα εδώ μέσα θεωρώ πως είναι όλων. Απλά πρακτικά το λέω. Τις απορίες σου εδώ δε θα την προσέξουν αυτοί που πρέπει να τις προσέξουν γιατί το θέμα αυτό πλέον "πάλιωσε"... )
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που είναι πολύ πιο κατάλληλα από εμένα που το έκανα αυτό το ταξιδακι για να σου πουν όμορφες διαδρομές. Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι πως σε όλη τη διαδρομή που έχεις επιλέξει μόνο καμιά 300-400 χιλιόμετρα θα έχουν οδηγικό ενδιαφέρον. Θα σου πρότεινα να "χαθεις" λίγο παραπάνω στη διαδρομή... προκειμενου να την απολαύσεις περισσότερο. Η ύπαιθρος και των 2 χωρών έχει να προσφέρει πολλά! κι εσύ έχεις βάλει κατά κύριο λόγο εθνικές οδούς.
Νομίζω πως για κανέναν λόγο δεν πρέπει να χάσεις το shipka pass της Βουλγαρίας...

Για να δουν όμως το ενδιαφέρον σου και να έχεις περισσότερες απαντήσεις ίσως πρέπει να ανοίξεις θέμα.


(αυτό δε το λέω γιατι αυτό είναι "δικό" μου θεμα κτλ. Όλα εδώ μέσα θεωρώ πως είναι όλων. Απλά πρακτικά το λέω. Τις απορίες σου εδώ δε θα την προσέξουν αυτοί που πρέπει να τις προσέξουν γιατί το θέμα αυτό πλέον "πάλιωσε"... )
Ευχαριστώ σύντροχε.:friendship:
Αυτό είναι μια πρώτη σκέψη βεβαίως και θα προσαρμοστεί ανάλογα.
Βέβαια έχουμε και τα χρονάκια μας οι συμμετέχοντες και όσο νάναι οι αντοχές είναι μειωμένες.
Αυτή τη φορά θάχει μάλλον Ρουμανία μόνο, άλλη φορά Βουλγαρία μόνο που εκτιμώ ότι θάχει και άλλα ωραία.
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Ευχαριστώ σύντροχε.:friendship:
Αυτό είναι μια πρώτη σκέψη βεβαίως και θα προσαρμοστεί ανάλογα.
Βέβαια έχουμε και τα χρονάκια μας οι συμμετέχοντες και όσο νάναι οι αντοχές είναι μειωμένες.
Αυτή τη φορά θάχει μάλλον Ρουμανία μόνο, άλλη φορά Βουλγαρία μόνο που εκτιμώ ότι θάχει και άλλα ωραία.
Το να κάνεις μονορουφι 1000 χιλιόμετρα για να φτάσεις Ρουμανία δε θα είναι κάτι ξεκούραστο... Ούτε είναι και εφικτό από πολλούς. Δε θεωρώ τον εαυτό μου σιδεροκωλο αλλά πιστεύω πως τα 1000 χιλιόμετρα από επαρχιακό μπορεί να βγαίνουν πιο δύσκολα μεν λόγω χρόνου αλλά πολύ πιο ευχάριστα. Έτσι νομίζω πως σε κουράζουν λιγότερο. Σε πόσες μέρες σκοπεύετε να το κάνετε;
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Το να κάνεις μονορουφι 1000 χιλιόμετρα για να φτάσεις Ρουμανία δε θα είναι κάτι ξεκούραστο... Ούτε είναι και εφικτό από πολλούς. Δε θεωρώ τον εαυτό μου σιδεροκωλο αλλά πιστεύω πως τα 1000 χιλιόμετρα από επαρχιακό μπορεί να βγαίνουν πιο δύσκολα μεν λόγω χρόνου αλλά πολύ πιο ευχάριστα. Έτσι νομίζω πως σε κουράζουν λιγότερο. Σε πόσες μέρες σκοπεύετε να το κάνετε;
Α όχι σε καμία περίπτωση μονορούφι αυθημερόν 1.000 χλμ. Δεν είμαστε νέοι πλέον.
Θα το κάνουμε σύμφωνα με τους παραπάνω χάρτες σε 7 μέρες με 6 διανυκτερεύσεις σε Σιδηρόκαστρο αν είναι φθηνά αλλιώς Βουλγαρία αμέσως μετά τα σύνορα, CRAIOVA, SIBIU, BRAN, SOFIA, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ή κάπου εκεί όπου βρούμε κάτι φθηνό.

Κάπως έτσι δηλαδή :
1. Αθήνα - Σιδηρόκαστρο.
Διανυκτέρευση Σιδηρόκαστρο.
Απόσταση ημέρας 594 χλμ σε εθνική οδό σερί.


2.Σιδηρόκαστρο - CRAIOVA.
Διανυκτέρευση CRAIOVA.
Απόσταση ημέρας 476 χλμ (συνολικά 1070)


3.CRAIOVA - TRANSALPINA - SIBIU :
Διανυκτέρευση SIBIU
Απόσταση ημέρας 298 χλμ (συνολικά 1.368)


4.SIBIU - TRANSFAGARASAN :
Απόσταση 226 χλμ και συνολικά 1594.


Μέχρι εδώ ισχύει ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΡΤΗΣ (ΛΙΝΚ) .


Για κάποιο περίεργο λόγο το σύστημα του γούγλυ δεν αφήνει να σχεδιάσεις όπως θες οπότε πάμε σε δεύτερο ΧΑΡΤΗ (ΛΙΝΚ) για το υπόλοιπο της διαδρομής :


4α TRANSFAGARASAN - BRAN :
Απόσταση 116 χλμ και 226 από SIBIU = 342.
Συνολικά χλμ μέχρι το BRAN 1.710.
Διανυκτέρευση στο BRAN.


5.BRAN - SOFIA :
478 χλμ και συνολικά 2.188.
Διανυκτέρευση Σόφια.


6.ΣΟΦΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :
305 χλμ και 2.493 συνολικά.
Διανυκτέρευση Θεσσαλονίκη.


7.Θεσσαλονίκη - Αθήνα :
501 χλμ και σύνολο ταξιδίου 2.994 χλμ.
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Είναι αρκετές οι μέρες γι`αυτό το ταξίδι και έχετε περιθώρια για πολύ ωραίες βόλτες αλλά αν κατάλαβα σωστά έχετε προσανατολιστεί στο να δείτε κάποιες πόλεις... όπως και να έχει θα περάσετε super και αν είναι η πρώτη φορά σε αυτούς τους δρόμους σίγουρα θα εκπλαγείτε με τους δρόμους και τις εικόνες που θα πάρετε!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Είναι αρκετές οι μέρες γι`αυτό το ταξίδι και έχετε περιθώρια για πολύ ωραίες βόλτες αλλά αν κατάλαβα σωστά έχετε προσανατολιστεί στο να δείτε κάποιες πόλεις... όπως και να έχει θα περάσετε super και αν είναι η πρώτη φορά σε αυτούς τους δρόμους σίγουρα θα εκπλαγείτε με τους δρόμους και τις εικόνες που θα πάρετε!
Όντως είναι αρκετές μέρες και λίγα χλμ σχετικά ημερησίως προκειμένου να υπάρχει άνεση και ευελιξία.

Δεν έχουμε εστιάσει σε πόλεις παρά στα δύο μοτοπεράσματα. Επικουρικά και στο BRAN.

Αν υπάρχει και κάτι άλλο καλό στη Ρουμανία θα το βάλουμε και αυτό, γιαυτό και ρώτησα.
Εγώ δεν έχω ξαναπάει αλλά οι υπόλοιποι σύντροχοι έχουν πάει Ευρώπη κλπ.
Εγώ έχω γυρίσει την Ελλάδα προς το παρόν και τώρα αρχίζω την επέκταση προς τα έξω μιας και η Ελλάδα μας έχει σχεδόν εξαντληθεί μοτοσυκλετιστικά.

Θα ψάξω μήπως βρω και άλλα θέματα με Ρουμανία να δω μήπως υπάρχει κάτι άλλο ενδιαφέρον για να προσαρμόσω ανάλογα τους χάρτες.

Ευχαριστώ για την βοήθεια.:friendship:
 
Top Bottom