Απαντώ αντί του Κώστα γιατί βάζουμε τα ίδια ζουμιά
Βάζαμε τα LiquiMoly , είτε 15-50 , είτε 10-40 full synthetic.
Άριστα σε όλα και στην αλλαγή των 5000 έβλεπες το λαδάκι μια χαρά σε υφή.
Ήρθαν πρόσφατα αυτά τα Denicol full synthetic και τα βάλαμε για δοκιμή. Η μεγάλη τους διαφορά, είναι ότι αργούν να ζεσταθούν 2-3' παραπάνω (μιλάω για τη θερμοκρασία λειτουργίας από τελείως κρύο μοτερ). Επίσης η υφή τους στην αλλαγή, προδίδει πολύ καλά χαρακτηριστικά και τα καθιερώσαμε.
Τώρα λόγω επίσκεψης σε εξουσιοδοτημένο στο τελευταίο σέρβις, έβαλα τα αντίστοιχα 10-40 της BMW. Η διαφορά που είπα πριν στην ταχύτητα ανόδου της θερμοκρασίας από τελείως κρύο μοτέρ, ισχύει!
Νομίζω ότι είναι μια καλή ένδειξη για την ποιότητα του λαδιού και θα ξαναβάλω τα συγκεκριμένα Denicol στην επόμενη αλλαγή.
Αυτά που λες, δεν τα δοκίμασα ποτές. Νομίζω ότι τα φρέσκα της πάντως θα είναι καλύτερα στις λεπτομέρειες.
Να πω ότι με όλα όσα ανέφερα (που δοκίμασα κατά καιρούς), κατανάλωση λιπαντικού δεν είχα ποτέ! Τα liqui moly μάλιστα, μία και μόνη φορά έμειναν για 10000 χλμ, και δεν παρουσίασαν αλλαγή στη λειτουργία ποτέ! Κατανάλωση ελάχιστη, ίσα αντιληπτή στο τζαμάκι. Δε χρειάστηκε να συμπηρώσω ούτε γραμμάριο στις 10000 χλμ.
Και τα Denicol σε 2 αλλαγές στις 5000 χλμ πάντα, δε λειπει σταγόνα. Και σε υψηλές θερμοκρασίες και ζόρι το καλοκαίρι*, ήταν άριστα.
*40°C, 160-180 δικάβαλος στην Εγνατία για 1 ώρα + και είσοδος στο βουνό με 2η-3 και πάνω από 5500 σαλ γι άλλη μια ώρα. Ψαχτήρι σημείου κάμπινγκ, μικρές ταχύτητες για 20' και δεν ανέβασε ούτε μία μπάρα ο boxer!!!
Επίσης σκίσιμο Εγνατία σερί από τα Γρεβενα κι είσοδος στη Θεσ/νίκη σε μποτιλιάρισμα από την Αριστοτέλους μέχρι το Macedonia Palace. Κιχ δεν έκανε ο δείκτης θερμοκρασίας! Εκεί συνήθως τα αερόψυκτα "την ακούνε", αλλά εδώ δεν παρουσιάστηκε το παραμικρό.
Τα εκτίμησα δεόντος!